Case study - Skanska

redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

Podpora prodeje bytů projektu Terasy Červený Vrch na Peníze.CZ.

case study Skanska - anketa

Na podzim loňského roku využila Skanska poprvé ve větším měřítku internet jako reklamní médium. Cílem pilotní kampaně bylo podpořit prodej bytů projektu Terasy Červený vrch. Jak se ukázalo, bylo to velmi dobré rozhodnutí - skoro celá polovina těch, kdo si závazně rezervovali a koupili byt, se o nabídce dověděla právě na internetu.

"Jedním z prvních impulsů pro tuto kampaň byla nabídka serveru Peníze.CZ. Struktura uživatelů se shodovala s cílovou skupinou našeho projektu a k dispozici byla řada atraktivních reklamních formátů, které se daly dobře využít pro náš záměr," popisuje vznik kampaně Lucie Drsová z odboru marketingu divize Project Development Skanska.

Kampaň využívala hypertexty, direct mail a komerční prezentace. Vedle těchto prvků se objevovaly další, méně obvyklé formáty (ankety či reklamní boxy). Jako velmi zajímavé se ukázaly ankety na homepage. Umožnily prostřednictvím otázky a několika variant odpovědí představit projekt, a co je maximálně důležité, přivedly hlasujícího k přemýšlení o prezentovaných výhodách projektu Terasy Červený Vrch.

case study Skanska - reklamní box

Při sestavování kampaní hrálo velkou roli cílení. Hypertexty byly umístěny v sekci Hypotéky, kam lidé přichází řešit otázky spojené s financováním bydlení, reklamní box byl zařazen do tématické sekce Život, a to přímo do stran věnujících se problematice bydlení. Reklamní prvky použité v projektu pravidelně vykazují velmi kvalitní click rate. Abychom však mohli mluvit o kampani jako o skutečně efektivní, byla nutná analýza i na straně zadavatele.

case study Skanska - graf IP adres

Z výzkumu mezi zájemci o byty v komplexu Terasy Červený Vrch vyplynul pro internet velmi pozitivní závěr - polovina zákazníků, kteří si koupili či vážně rezervovali byt, se o Terasy Červený vrch začala zajímat na základě komunikace na internetu. Při přepočtu výdajů vynaložených na internetovou kampaň na počet prodaných bytů se náklady pohybují hluboko pod reklamou tiskovou, kterou IPS Skanska pro komunikaci projektu také využila. "Úspěšnost kampaně je viditelná i na statistikách návštěvnosti našeho webu www.skanskareality.cz. Lidé, kteří se k nám poprvé dostali prostřednictvím reklamních prvků na jiných serverech, se nyní vrací přímo a sami aktivně vyhledávají informace o našich dalších projektech," doplnila Drsová.

V případě propagace projektu Terasy Červený Vrch se internet ukázal jako velmi efektivní reklamní nástroj. Pozitivní zkušenosti získané realizací této kampaně využívá Skanska i letos. Internet zahrnuje do komunikace všech nových projektů.

Průměrné výsledky prvků využívaných
na serveru Peníze.CZ
prvek průměrný výsledek
hypertext v sekci hypotéky click rate 1,7%
anketa na homepage 3127 hlasů
box v sekci bydlení click rate 3,6%

Srovnávat se vyplatí

Srovnávat se vyplatí

Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění, telekomunikací a financí. My počítáme, vy šetříte.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-4
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Zjistěte tržní cenu nemovitosti i výši nájmu

Odborným garantem této služby je Quantum reality - realitní kancelář Praha

A tohle už jste četli?

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

11. 7. 2024 | Pavla Adamcová

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Tady je seznam hříšníků, kteří platí nejvíce

Energetický regulační úřad v letošním prvním pololetí udělil dodavatelům energií sankce za 12 milionů korun, nejčastěji kvůli nekalým obchodním praktikám. Ve stejném období loni... celý článek

Náklady na energie už u příspěvku na bydlení nemusíte hlásit. Úřad si je zjistí

10. 7. 2024 | Kateřina Hovorková | 1 komentář

Náklady na energie už u příspěvku na bydlení nemusíte hlásit. Úřad si je zjistí

Žadatelům o dávku na bydlení odpadne povinnost dokládat potvrzení o nákladech na elektřinu a plyn. Úřad práce si je může nově od dodavatelů energií zjistit sám. Ale jen s vaším svolením. celý článek

Peníze uložené u notářů budou nově pod dohledem. Kvůli bezpečnosti

5. 7. 2024 | Kateřina Hovorková | 1 komentář

Peníze uložené u notářů budou nově pod dohledem. Kvůli bezpečnosti

Notářská komora spustí od srpna nový systém sledování pohybu na účtech, kde mají lidé uschované peníze typicky z nákupu nemovitosti. Větší bezpečností chce přilákat více klientů.

Kotlíkové dotace nahradí novinka: méně peněz, ale na víc kotlů

24. 6. 2024 | Gabriel Pleska

Kotlíkové dotace nahradí novinka: méně peněz, ale na víc kotlů

Od září začne platit několikrát odkládaný zákaz provozu kotlů, které spadají do 1. a 2. emisní třídy. Možnost zažádat o kotlíkové dotace nebo dotace v programu Nová zelená úsporám v... celý článek

Na metry čtvereční máme bytů dost, málo jich máme na kusy

20. 6. 2024 | Hynek Just

Na metry čtvereční máme bytů dost, málo jich máme na kusy

Proč potřebujeme desítky tisíc nových bytů ročně, když se počet obyvatel prakticky nemění? Je za tím jen developerská lobby, nebo se to dá vysvětlit jinak? Odpovídá Milan Roček, předseda... celý článek

Partners Financial Services