Je dobře, že mizí tradiční bankovní značky?
3. 4. 2008 | redakce Peníze.CZ | 8 komentářů
Kdo si zakládal na tom, že má účet u eBanky, bude mít brzy smůlu. Bude už jen klientem Raiffeisenbank. Podobně před časem přišli o „svou“ banku klienti Živnostenské banky. Vadí vám, že z trhu mizí tradiční české bankovní značky? Podělte se o názor a přečtěte si mínění ostatních.
UniCredit Bank Czech Republic, a.s. - Zkušenosti
9. 12. 2022 18:24 | FilipStk
Ale v internetové bance mám, ale jen 3 účty (jeden český, USD a EUR). Porovnáním zjišťuji, že mi schází účet spojený s platební kartou.
Volám tedy na jejich linku a tam mi paní řekne, že to musím řešit na pobočce, kam patřím, dle trvalého bydliště a nabízí mí, že mi na pobočku dá telefon. Když se ptám v čem je problém, konstatuje, že v systému vidí, že chybějící účet není propojený s internetovou bankou. Když se ptám, zda to pobočka vyřeší po telefonu uvádí, že spíše ne a že ona na lince to taky opravit nemůže.
Předesílám, že jsem s účty žádná nastavení neprováděl a tento stav, kdy jeden z vlastních účtů není vidět v internet bance vytvořil systém banky zcela samovolně.
7. 9. 2022 18:23 | Harre
Nalakali mne vyssi urokovou sazbou na uctu, to jsem ale netusil jaka hruza mne ceka. Zridili mi dva ucty a kartu (kterou jsem nechtel).
Nikde v internetovem bankovnictvi, smlouvach apod. neni uvedeno ktery ucet je uroceny lip a ktery vubec (nejsou tam urokove sazby). Husa na infolince mi nejdriv nepokryte lhala ze je to uvedeno na webovkach banky s reklamou na ten ucet (Uf!). Neni. Pak tvrdila ze kdyz ho v reklame maji uvedeny jako druhy v poradi, tak je to ten vpravo v internetovem bakovnictvi. Jak logiclke ze :-). To uz jsem se zacinal smat. Na otazku kde vidim v IB limity plateb se mi dostalo odpovedi ze nikde, ze si je mam pri zmene poznamenat na papirek. Proste magori. Volal jsem tam jeste jednou, myslel jsem ze jsem jen narazil na extremne tupou operatorku, ale druha mi to potvrdila. Celou vec jen dokresluje nutnost nainstalovat do mobilu podobne silenou aplikaci jako IB, nebo musim chodit na pobocku. Parada. Nastesti jsem do 14 dnu odstoupil od smlouvy a tak jsem zrusil ucet bez nutnosti jet asi 80km na pobocku (doufejme). NIKOMU TUHLE BANKU NEDOPORUCUJI!!!!! Pokud budete mit nutkani na lepe uroceny ucet PRYC OD NICH!!!! Za tu silenost to opravdu nestoji a ty vyhodnejsi uroky mohou kdykoliv zrusit. Mam ucty u asi 15 bank a tohle je neco tak priserneho ze jsem nikdy nezazil nic co by se UniCredit byt jen vzdalene blizilo. Tohle je prvni (a doufejme posledni) banka u ktere jsem zrusil ucet asi 30minut po prvnim prihlaseni. Dal jsem tu jejich katastrofu nemel nervy zkoumat.
16. 6. 2022 22:47 | Razaba
7. 10. 2020 6:43 | Jana Boemerova
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 4. 2020 17:42 | BN
13. 1. 2017 17:28 | Jaroslav Gautscxh
11. 2. 2011 18:46 | Veronika Poplová
6. 9. 2010 17:13 | Radek Urban
27. 5. 2010 10:21 | Jakub Seifrt
Kontakt na me je 728210769
Zobrazeno všech 9 komentářů