Logo Komerční banka, a.s.

Komerční banka, a.s.

Většinovým vlastníkem je francouzská skupina Société Générale, která vlastní 60,4 % akcií. Dalších 39 % mají menšinoví akcionáři (je jich přes 58 tisíc), většina z nich jsou fyzické osoby z Česka (přes 52 tisíc). S akciemi KB se obchoduje na pražské burze, může si je koupit i drobný investor.

Kontakty

AdresaNa Příkopě 969/33Praha 1114 07
Infolinka800 521 521
E-mailmojebanka@kb.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://www.mojebanka.cz

Další informace

IČO45317054
Kód banky0100
SWIFT kódKOMBCZPP

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem komerční banka, komerční banka, a.s.

KB vstupuje do firmy financující e-shopy

21. 10. 2020 | Petr Kučera

KB vstupuje do firmy financující e-shopy

Komerční banka majetkově vstupuje do společnosti Lemonero, získává 11% podíl prostřednictvím své dceřiné firmy KB SmartSolutions.

Nejbezpečnější banky: V žebříčku bodovaly i dvě české

21. 10. 2020 | Petr Kučera | 14 komentářů

Nejbezpečnější banky: V žebříčku bodovaly i dvě české

Nejbezpečnější bankou ve střední a východní Evropě je česká Komerční banka, jejímž většinovým vlastníkem je francouzská Société Générale. Alespoň podle žebříčku, který sestavil časopis Global Finance.

Šance na levný nákup? Akcie českých bank očima expertů

16. 10. 2020 | Ondřej Tůma | 21 komentářů

Šance na levný nákup? Akcie českých bank očima expertů

Ptáme se, co čeká v nejbližší době akcie českých bankovních domů. Je právě teď příležitost levně investovat? Nebo bude příležitost nakupovat ještě levněji? Nebo se to nevyplatí?

Musíte na pobočku. Banky komplikují zrušení účtu

13. 10. 2020 | Petr Kučera | 18 komentářů

Musíte na pobočku. Banky komplikují zrušení účtu

Je to záhada. Přes všechny inovace a digitalizace vám většina bank nedokáže zrušit účet online. Koronavirová omezení náhle mizí a cesta na pobočku prý vůbec není zbytečná.

Komerční banka vstupuje do fintechu Roger

5. 10. 2020 | Petr Kučera

Komerční banka vstupuje do fintechu Roger

Komerční banka získala podíl 24,9 % ve společnosti Platební instituce Roger. „V dalších třech letech máme přednostní právo nabýt ve společnosti majoritu,“ říká David Formánek, člen představenstva Komerční banky. Cenu transakce firmy neuvedly.

Při platbě kartou už nestačí SMS. Banky zpřísní ověřování

9. 9. 2020 | Petr Kučera | 44 komentářů

Při platbě kartou už nestačí SMS. Banky zpřísní ověřování

Placení kartou na internetu má být ještě bezpečnější a jednodušší. Kdo však nepoužívá mobilní aplikaci nebo chytrý telefon, bude to mít naopak složitější.

Nový ceník KB: Zdraží papír, hotovost i expresní platby

8. 9. 2020 | Jiří Hovorka | 2 komentáře

Nový ceník KB: Zdraží papír, hotovost i expresní platby

Komerční banka od prosince zdraží papírové výpisy a některé další služby. Končí s baťovskými cenami s devítkou na konci. Na účet zdarma to zatím nevypadá.

Smlouvu potvrdíte jako heslo do banky. Startuje MůjPodpis

24. 8. 2020 | Petr Kučera

Smlouvu potvrdíte jako heslo do banky. Startuje MůjPodpis

Novinka od KB láká hlavně na jednoduchost, dostupná je pro všechny. Oproti klasickému digitálnímu podpisu (certifikátu) má i nevýhody. Už v příštím roce přijde univerzálnější řešení.

Nejlepší spořicí účty. Nové porovnání

27. 7. 2020 | Petr Kučera | 26 komentářů

Nejlepší spořicí účty. Nové porovnání

Koronavirus napadl i spořicí účty. Zatímco před rokem začínaly nejvyšší úroky dvojkou, teď budete rádi za polovinu.

Místo SMS stačí prst. Platby kartou vylepšila i KB

20. 7. 2020 | Petr Kučera | 3 komentáře

Místo SMS stačí prst. Platby kartou vylepšila i KB

Rychlejší, jednodušší a bezpečnější platby kartou při internetových nákupech už mohou využít i klienti Komerční banky. Místo přepisování SMS stačí potvrdit platbu otiskem prstu, scanem obličeje nebo stálým kódem.


Komerční banka, a.s. - Zkušenosti

4. 2. 2024 16:25 | slonik27071983

ano souhlasím po vypovězení učtu komerční bankou jsem založila plus učet u české spořitelna vedení zdarma za 4 platby kartou a ochota personálu v české spořitelně naprosto perfektní
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 1. 2024 18:37 | slonik27071983

mě vypověděli běžný učet a spořící taky neřekli proč ted v listopadu
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 11. 2023 9:27 | slonik27071983

nehorázná drzost když vám ředitel pobočky napiše že když nejste spokojena s jeho přístupem že máte přejít k jinému penežnímu ustavu jako služby jsou super ale tohle je hruza pozor na tuto banku
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 10. 2023 19:28 | OliMaty

Úplně s vámi souhlasím. Jsem klient KB více než 10let. Dlouho jsem váhala s přechodem do nového bankovnictví KB, protože staré bylo bez chyby, zejména historie plateb a vyhledávání. Teď nefunguje ani vyhledání podle VS nebo data aj. Prý o tom vědí a pracují na odstranění.
Raději jsem si založila během půlhodiny i účet u jiné banky, kde vše hned řádně funguje. Pokud to KB neopraví, tak převedu všechny platby do nové banky.
Sorry KB!
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2023 1:30 | slonik27071983

Komerční banka je skvělá služby ve starém bankovnictví skvělé ale co jste začali blbnout s novou erou už také přemýšlím o odchodu z Kb a rušení učtů protože větší nesmysl než tlačení klientů aby přešli do nové éry která vám absolutně nefunguje a každý člověk který je bystrý vidí že je to manipulace rozladí i spokojeného klienta a přístup pobočky Praha 4 Chodov hrůza
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 7. 2022 1:32 | Petra

Dobré ráno, komerční banku moooc nedoporučuji už vůbec ne, pokud žijete kdekoliv v zahraničí. Byla jsem u nich spoustu let. Chodili mi tam měsíčně alimenty na syna. Behem pandemie, se rozhodli, že mě potřebují vidět osobně, ( kvůli nějakým podmínkam)žiji v UK a nebylo možné v tu chvíli cestovat do zahraničí, tak se rozhodli, že mi ten účet zamrazí. Bylo na něm přes 15.000kč. Takže můj syn už od svých 12 let nedostáva zaplaceno na alimentech a banka si vzala jen tak 15.000 kč. Mooockrát Vám děkuji. Doufám, že jste spokojeni.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2022 17:21 | Arman Novotný

Absolutní zloději, nechutné poplatky
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 6. 2022 21:51 | Roman Čepek

Jdete s KB někam umí jen poplatky ……. Když potřebuješ poradit tak vždy tak aby měla KB
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 6. 2022 22:07

Jestli má KB oproti Monetě zastaralý IB MB,tak to je snad překlep. Ten nový pastkvil co má Moneta se nedá ani používat
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2022 10:03 | Pavel B.

Já jako váš exklient s váma nesouhlasím.
Když bych chtěl bankomat na každém rohu a poboček, jak máků, šel bych k České spořitelně. Kterou také moc nemusím.
Jsem u Monety. Je to kompromis.
U vás je zastaralý zdlouhavý internetbanking, na pobočce se vše táhne. Jediné co máte je hezký design karet a produktů.
Když nechcete být bankou pro šetřílky a chudáky, tak to má u vás fungovat, jak když bičem mrská, a pak seženete klienty i s poplatkem 200 Kč za vedení účtu, jen nevím, kolik bych jich bylo.
Já bych k vám nešel. IMHO nejhorší je RB, pak ČS a třetí nejhorší KB. Nemít na ČS pifku, asi bych vás dal na druhé místo.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 5. 2022 21:26 | Rachták

KB u mě skončila již v roce 1995 díky velmi arogantním způsobům kolem T-Konta. Občas se podívám, jaké služby nabízejí, ale obvykle nic zajímavého. Navíc jejich reklamy jsou klamavé.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 5. 2022 0:01 | Anonym

Milá Petro, v případě, že máte splátku hypo k 15. a vyjde to na neděli, tak banka si stáhne peníze už v pátek 13. a vám se to ukáže až v sobotu 14. Nikdo s ničím neobchoduje, ale jedná se o proces plateb přes tzv. noční zpracování, které není ze soboty na neděli a z neděle na pondělí, takže proto.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 5. 2022 23:58 | Anonym

V KB pracuju už pěkných pár let. Musím ale objektivně říct, že každá banka má pro a proti a naštěstí lidi mají na výběr. Záleží ti na tom, abys bance nedal ani korunu na poplatcích? Okay, jdi do Airbank/Equabank apod. Je ti jedno, že zaplatíš 39kč za účet, ale za to máš bankomaty na každým rohu, pobočku skoro v každým městě, bezplatnou linku skoro 24/7? Tak jdi do KB. Určitě musím s některými komentáři souhlasit. Poradci na pobočkách často nereagují na emaily, telefony klientů, někdy po vás banka chce doložit nějaké doklady a za půl roku vám volaj znovu že to tam nemaj apod. V čem je asi největší problém je právě ten chaos a bordel, který v některých věcech banka má. Na druhou stranu, tohle se nestává u každýho klienta, ani u každýho desátýho klienta. Chápu, že když je člověk na*ranej, tak jde napsat negativní recenzi. Ale těch, co jsou spokojení je taky spousta.. a ti už vám sem nenapíšou, že jsou spokojeni (až na vyjímky). Suma sumárum.. KB je prostě průměr. V něčem je skvělá (podnikatelský segment,proklientský přístup...), v něčem zase tak skvělá není. (poplatky kam se podíváte, chaos v některých procesech-za které nemůže ona, ale je to po ní vyžadováno regulátorem...). My Češi máme strašně rádi všechno zadarmo a co nejlíp hned. Pokud to tak není tak ihned vyhrožujeme odchodem ke konkurenci apod... Jenže KB prostě není a ani nemůže být nejlevnější bankou na trhu. Pokud chcete stabilitu, dostupnost poboček, bankomatů apod. tak musíte počítat s tím, že hold nějakou kačku zaplatíte (co si dneska koupíte za 39kč?). Ale máte záruku stability a relativní spolehlivosti a komfortu.
Hold rozhodnutí je na každém. Jen nemám rád ty klienty, co si za každou cenu potřebují zaštěkat a zařvat často i na člověka, který za ten jejich konkrétní problém nemůže.
Volba je na vás přátelé.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2022 14:24 | Lucka

Nejhorsi banka, neschopný personal, nejsou schopni vést bezny účet, aniž by vás s něčím neustále neobtezovali - obtěžováním myslím telefonování a následně zprávy typu “k vašemu x let starému účtu musíte doložit to a to, jinak ho zrušíme”, “vaše platební karta nepatří k vašemu účtu a tak ji zpoplatnime”. A to jsem opravdu nenáročný klient, co po nich nechce vůbec ale vůbec nic, jen a pouze aby úcty fungovaly a nikdo ho stále s něčím neotravoval.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 4. 2022 21:22 | Mart

Omlouvám se za překlepy-ale jsem tak rozčílená.Svěříte jim své peníze a služba,ač drahá -je výsměch klientovi
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 173 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Moneta vylepšila prémiový účet Gold. Má i lepší spoření

Moneta vylepšila prémiový účet Gold. Má i lepší spoření

Moneta Money Bank od července vylepšila svůj prémiový účet Gold. Klienti nově získají...více

ČSOB spouští nový věrnostní program. Láká na odměny za Kate Coiny

ČSOB spouští nový věrnostní program. Láká na odměny za Kate Coiny

Československá obchodní banka (ČSOB) přichází s novým věrnostním programem. Za využívání...více

Společný účet dává jistotu

Společný účet dává jistotu

Nejen o budouci dovolené, ale i o financích v rodinách čím dál víc rozhodují partneři...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services