Klienti Poštovní spořitelny mohou od září nově vyřizovat své věci i na pobočkách mateřské ČSOB. Výjimkou je obsluha vkladních knížek, která nadále zůstává pouze na poštách.
„Naším dlouhodobým cílem je zvyšovat dostupnost finančních služeb. Díky partnerství s Českou poštou a nově i zpřístupnění celé pobočkové sítě ČSOB všem našim klientům opět dokazujeme, že tento závazek bereme vážně,“ říká Jan Sadil, vrchní ředitel a člen představenstva zodpovědný za oblast retailu v ČSOB.
Dosud měli klienti Poštovní spořitelny k dispozici především víc než 3000 poboček České pošty. Po rozšíření obslužné sítě o pobočky ČSOB najdou podporu na dalších více než 200 místech.
Sjednocení obsluhy na pobočkách je jedním z kroků k ukončení samostatné značky Poštovní spořitelna. Ta funguje od roku 1991, ČSOB ji získala v roce 2000 při převzetí IPB.
ČSOB už na začátku letošního roku oznámila, že značku Poštovní spořitelna postupně utlumí, protože dál nechce tříštit síly. Sloučením značek od roku 2020 chce banka především ušetřit, aby dál nemusela vést oddělené systémy, odlišný marketing či různé pobočkové sítě. I na poštách by se pak místo červené Poštovní spořitelny měly prodávat služby modré ČSOB. Banka už letos postupně předělává samostatná finanční centra Poštovní spořitelny na klasické pobočky ČSOB.
Na poštách zůstane ČSOB minimálně do konce roku 2027 díky nové desetileté smlouvě se státní Českou poštou.
Modrá je dobrá? ČSOB zlevní europlatby, zdraží telefonní bankovnictví. Přidá platby mobilem a investice
Sdílejte článek, než ho smažem