Case study - Skanska

redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

Podpora prodeje bytů projektu Terasy Červený Vrch na Peníze.CZ.

case study Skanska - anketa

Na podzim loňského roku využila Skanska poprvé ve větším měřítku internet jako reklamní médium. Cílem pilotní kampaně bylo podpořit prodej bytů projektu Terasy Červený vrch. Jak se ukázalo, bylo to velmi dobré rozhodnutí - skoro celá polovina těch, kdo si závazně rezervovali a koupili byt, se o nabídce dověděla právě na internetu.

"Jedním z prvních impulsů pro tuto kampaň byla nabídka serveru Peníze.CZ. Struktura uživatelů se shodovala s cílovou skupinou našeho projektu a k dispozici byla řada atraktivních reklamních formátů, které se daly dobře využít pro náš záměr," popisuje vznik kampaně Lucie Drsová z odboru marketingu divize Project Development Skanska.

Kampaň využívala hypertexty, direct mail a komerční prezentace. Vedle těchto prvků se objevovaly další, méně obvyklé formáty (ankety či reklamní boxy). Jako velmi zajímavé se ukázaly ankety na homepage. Umožnily prostřednictvím otázky a několika variant odpovědí představit projekt, a co je maximálně důležité, přivedly hlasujícího k přemýšlení o prezentovaných výhodách projektu Terasy Červený Vrch.

case study Skanska - reklamní box

Při sestavování kampaní hrálo velkou roli cílení. Hypertexty byly umístěny v sekci Hypotéky, kam lidé přichází řešit otázky spojené s financováním bydlení, reklamní box byl zařazen do tématické sekce Život, a to přímo do stran věnujících se problematice bydlení. Reklamní prvky použité v projektu pravidelně vykazují velmi kvalitní click rate. Abychom však mohli mluvit o kampani jako o skutečně efektivní, byla nutná analýza i na straně zadavatele.

case study Skanska - graf IP adres

Z výzkumu mezi zájemci o byty v komplexu Terasy Červený Vrch vyplynul pro internet velmi pozitivní závěr - polovina zákazníků, kteří si koupili či vážně rezervovali byt, se o Terasy Červený vrch začala zajímat na základě komunikace na internetu. Při přepočtu výdajů vynaložených na internetovou kampaň na počet prodaných bytů se náklady pohybují hluboko pod reklamou tiskovou, kterou IPS Skanska pro komunikaci projektu také využila. "Úspěšnost kampaně je viditelná i na statistikách návštěvnosti našeho webu www.skanskareality.cz. Lidé, kteří se k nám poprvé dostali prostřednictvím reklamních prvků na jiných serverech, se nyní vrací přímo a sami aktivně vyhledávají informace o našich dalších projektech," doplnila Drsová.

V případě propagace projektu Terasy Červený Vrch se internet ukázal jako velmi efektivní reklamní nástroj. Pozitivní zkušenosti získané realizací této kampaně využívá Skanska i letos. Internet zahrnuje do komunikace všech nových projektů.

Průměrné výsledky prvků využívaných
na serveru Peníze.CZ
prvek průměrný výsledek
hypertext v sekci hypotéky click rate 1,7%
anketa na homepage 3127 hlasů
box v sekci bydlení click rate 3,6%

Srovnávat se vyplatí

Srovnávat se vyplatí

Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění, telekomunikací a financí. My počítáme, vy šetříte.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-4
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Zjistěte tržní cenu nemovitosti i výši nájmu

Odborným garantem této služby je Quantum reality - realitní kancelář Praha

A tohle už jste četli?

Kdy zlevní hypotéky? První banka výrazně snížila úroky

7. 8. 2024 | Kateřina Hovorková | 1 komentář

Kdy zlevní hypotéky? První banka výrazně snížila úroky

Česká národní banka sice na začátku srpna opět snížila základní úrokovou sazbu (tentokrát o 0,25 procentního bodu na 4,5 procenta), většina bank ale se snížením úroků u hypoték zatím... celý článek

Creditas se přestěhuje. Centrála vyroste v nové čtvrti

6. 8. 2024 | Petr Kučera

Creditas se přestěhuje. Centrála vyroste v nové čtvrti

Banka Creditas koupila od developerské společnosti Sekyra Group projekt nové administrativní budovy na Rohanském nábřeží v pražském Karlíně. Po dokončení, které se plánuje do tří let,... celý článek

Zkontrolujte si smlouvu a neplaťte za energie víc, než je třeba, radí odborník

5. 8. 2024 | Lucie Weissová | 1 komentář

Zkontrolujte si smlouvu a neplaťte za energie víc, než je třeba, radí odborník

Dodavatelé energií ukončují nejlevnější ceníky a nahrazují je dražšími. Také na burze už se s blížícím se ochlazováním nakupuje za vyšší ceny. I přesto je podle Lukáše Kaňoka ze služby... celý článek

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Přehled dodavatelů, kteří platí nejvíc

11. 7. 2024 | Pavla Adamcová

ERÚ letos rozdal rekordní pokuty. Přehled dodavatelů, kteří platí nejvíc

Energetický regulační úřad v letošním prvním pololetí udělil dodavatelům energií sankce za 12 milionů korun, nejčastěji kvůli nekalým obchodním praktikám. Ve stejném období loni... celý článek

Náklady na energie už u příspěvku na bydlení nemusíte hlásit. Úřad si je zjistí

10. 7. 2024 | Kateřina Hovorková | 1 komentář

Náklady na energie už u příspěvku na bydlení nemusíte hlásit. Úřad si je zjistí

Žadatelům o dávku na bydlení odpadne povinnost dokládat potvrzení o nákladech na elektřinu a plyn. Úřad práce si je může nově od dodavatelů energií zjistit sám. Ale jen s vaším svolením. celý článek

Partners Financial Services