V tuzemsku řádí inflace, centrální banka zvyšuje úrokové sazby, peníze ztrácejí hodnotu. Rostou ceny výrobních materiálů i jejich přepravy. Na celém světě byla těžce narušena výroba i dodavatelsko-odběratelské vztahy, s vážnými problémy se potýká doprava. Ruku v ruce s tím strmě rostou také ceny spotřebního zboží. A vířivé vany jsou důkazem této kritické situace.
„Výrobci po celém světě avizují, že ceny, za které vířivky dodávali ještě letos na jaře, nejsou schopni do budoucna udržet. Řada z nich ohlašuje skokový nárůst cen až o desítky procent,“ říká Libor Valenta, produktový manažer společnosti Mountfield, která je největším prodejcem vířivek v České republice. „Tomu jsme se ale chtěli vyhnout. Díky včasným jednáním s dodavateli jsme si zajistili už na jaře velké skladové zásoby, a to ještě za původní ceny, před raketovým zdražováním. Vířivky tedy zatím máme a ke zdražení jsme zatím nepřistoupili,” doplňuje Valenta. Vířivá vana je přitom skvělou investicí nejen do pravideIné péče o zdraví celé rodiny, ale navyšuje také komfort domácnosti, tedy i cenu nemovitosti. A v neposlední řadě můžete ušetřit rychlou koupí i deseti tisíce korun.
Akrylátová vířivka Palermo má skořepinu z těch nejlepších amerických materiálů Lucite Acrylics. Dodává se ve třech barevných variantách a uvolnění nabízí na pěti ergonomických pozicích. Špičkové technologie a řídicí jednotku kanadské firmy Gecko máte pod palcem díky komfortnímu dotykovému ovládacímu panelu nebo možnosti ovládání přes mobilní aplikaci.
Kvalita použitých materiálů a technologií je pro uživatelský komfort, provoz vířivky i její životnost naprosto zásadní. Základem je odolná akrylátová skořepina, extrémně trvanlivý rám, precizně zpracované komplexní rozvody, výkonná hydromasážní a cirkulační čerpadla. Všechny funkce vířivky má pod palcem bezchybně fungující řídící jednotka. Zákazníci již dnes očekávají od vířivých van naprostou spolehlivost všech použitých technologií i materiálů, dlouhou životnost a zároveň nejvyšší komfort, který jim zajistí například wi-fi ovládání nebo výbava v podobě speciálního audiosystému, aromaterapie nebo osvěžující i meditativní vodopády nebo fontánky. „Velký důraz klademe samozřejmě také na celkový vzhled vířivky a nabízíme různá designová provedení pro perfektní zasazení vířivky do celého konceptu zahrady, terasy nebo interiéru domu,“ doplňuje Libor Valenta z Mountfieldu.
Sdílejte článek, než ho smažem