Co se děje | Jindřich Hradecký | 1. 2. 2012
Kritériem, které je při koupi auta pro zákazníky stále důležitější, je výsledek v nárazových testech organizace Euro NCAP. Ta od ledna 2012 zpřísnila metodiku hodnocení. Dosáhnout na...
Co se děje | Ondřej Tůma | 31. 1. 2012 | 3 komentáře
S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná...
Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů
Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká...
Co se děje | Jindřich Hradecký | 25. 1. 2012 | 67 komentářů
Ač automobilky věnovaly tolik úsilí vývoji dieselových motorů a jejich mise, co se týče kvality samotného železného výsledku pod kapotami, skončila úspěšně, svět i Česko začínají nad...
Co se děje | Jindřich Hradecký | 18. 1. 2012 | 2 komentáře
Dalo se to čekat: s lednem se výrazně změnily ceníky nových aut. Skvělou zprávou je, že značky v roce 2012 spíš zlevňují. Třeba některé škodovky jsou nyní nejlacinější v historii. Jiní...
Co se děje | Petra Dlouhá | 9. 1. 2012 | 7 komentářů
Češi z předvánočního nákupního šílenství plynule přešli do šílenství povánočního. Už na Štěpána jsme se znovu prodírali mezi regály a zápasili o svou kořist. Lovecká sezóna milovníků...
Co se děje | PR článek | 7. 1. 2012 | 2 komentáře
PR ČLÁNEK: Připadá vám titulek nesmyslný? Jen zdánlivě, v Česku se totiž začal prosazovat další fenomén přicházející z USA a západní Evropy, který potěší hlavně ty, kdo rádi a často...
Když se řekne | Jindřich Hradecký | 4. 1. 2012 | 52 komentářů
Špatně sepsané kupní smlouvy, vmanévrování do nevýhodných situací při reklamaci. Na druhou stranu stočené tachometry coby paradoxní výhoda. Záruky na ojetá auta mají svá specifika,...
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 29. 12. 2011 | 51 komentářů
Zdravotníci, hasiči, policisté, ale i 300 zaměstnanců jaderné elektrárny Temelín. Nebo prodavači v supermarketu. Někteří na Štědrý den, Boží hod i na Štěpána nastupují do práce jako...
Když se řekne | Jindřich Hradecký | 28. 12. 2011
Dva, tři, ale také sedm, a dokonce třicet let. Záruky na nové vozy se víc než garancemi jako takovými staly marketingovým nástrojem automobilek. Na co si dát ve změti lákavých čísel...
Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 22. 12. 2011 | 10 komentářů
Někomu technologie čím dál víc zjedndodušují život. S bezkontaktními platbami je utrácení peněz ještě bezbolestnější než dřív. Na druhé straně máme lidi ze starého světa, kteří pořád...
Jak na to | Jindřich Hradecký | 21. 12. 2011 | 15 komentářů
Čeští řidiči zažívají depresivní konec roku. Stát zdraží dálniční známky, silnice opraví pomaleji, než zamýšlel, a k dovršení všeho se platí víc u stojanů čerpacích stanic. Za ceny...
Komiks | redakce Peníze.CZ | 18. 12. 2011
Povolte si! Běžte do lesa mezi stromy.
Rozhovor | Martin Vlnas | 17. 12. 2011 | 8 komentářů
Prodíráte se davem, tašky plné vánočních darů narážejí do cizích tašek plných darů. „Už aby to bylo za námi,“ myslíte si. A co si myslí výrobci těch darů, dělníci světové fabriky jménem...
Co se děje | Ondřej Tůma | 16. 12. 2011 | 6 komentářů
Lahváč doma u televize místo půllitru v hospodě, pivní speciály, pivo v petlahvích, regionální pivovary, levné pivo z Polska – svět českých pivařů se pomalu, ale jistě mění.
Co se děje | Jindřich Hradecký | 14. 12. 2011 | 3 komentáře
Renault hodlá uvést na trh vůz, který bude stát 2 500 eur – tedy pouhých 64 tisíc korun. Zpráva z konce listopadu jen dokládá, kam se trh s auty dostal. Zatímco rohlíky zdražují a zdražují,...
Analýza | Jindřich Hradecký | 30. 11. 2011 | 2 komentáře
I když prodejci stále upozorňují, že ceny nových vozů se v Česku dotkly dna a budou stoupat, statistiky mluví jinak: jdou naopak pořád dolů.
Jak na to | Michal Kašpárek | 25. 11. 2011 | 308 komentářů
Nevyplňujte na internetu pořád dokola svou adresu a číslo kreditky, chraňte svoje peníze před hackery a nakupujte levné zboží ze zahraničí.
Jak na to | Ondřej Tůma | 22. 11. 2011 | 1 komentář
Hadr od uklízečky místo košile od Armaniho, čekání na „nezvěstný“ balíček od Ježíška, rozbalování dárků na Silvestra. I to může přinést vánoční nakupování v e-shopech. Poradíme vám,...
Jak na to | Ondřej Tůma | 2. 11. 2011 | 7 komentářů
Babí léto je dávno pryč a místo slunečních paprsků nás budí šero a mlha. Z práce se vracíme za tmy a vyhlídky na dobrou náladu jsou vzdálené jako záchrana řecké ekonomiky. Pokud máte...
Jak na to | Petra Dlouhá | 26. 10. 2011 | 23 komentářů
Na poslední cestu se jednou vydáme každý. Někdo balí kufry dlouho dopředu, někdo nemá na lístek a cestuje na státní útraty. Tak jako tak platí, že i smrt dnes přijde draho.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 21. 10. 2011 | 8 komentářů
Měly by mít české supermarkety povinnost nabízet určité množství českých potravin? Přečtěte si, co si o takové podpoře domácích výrobků myslí ekonomové Pavel Kohout a Petr Mach, podnikatel...
Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů
Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly...
Aktuálně.cz | Radek Pecák | 16. 10. 2011 | 4 komentáře
Začíná malá pneumatiková revoluce. Do letošního jara jsme zimní pneu potřebovali jen tam, kde dopravní značky ukazovaly začátek a konec povinné zimní výbavy. To sice bylo třeba na téměř...
Když se řekne | Michal Kašpárek | 14. 10. 2011 | 9 komentářů
Jak z auta udělat jeden z nejlevnějších a k přírodě nejšetrnějších dopravních prostředků? Nacpat ho spolujezdci. Na českém internetu s tím pomáhá hned několik služeb.
Jak na to | Ondřej Tůma | 11. 10. 2011 | 26 komentářů
Mobilní telefon k dnešní mládeži neodmyslitelně patří. Spousta provolaných minut s kamarády, desítky esemesek rodičům, sledování Facebooku přes internet na mobilu. Kdo však mladým nabízí...
Co se děje | Petra Dlouhá | 5. 10. 2011 | 18 komentářů
Přetáčení tachometrů. Málokterý černý byznys má v Česku tak luxusní podmínky pro rozkvět. 42 procent vozů, které brázdí naše silnice, má zmanipulovaný údaj o najetých kilometrech. Ročně...
Jak na to | Petra Dlouhá | 3. 10. 2011 | 10 komentářů
Brány vysokých škol se otevírají, studenti vycházejí vstříc novému semestru. Protřelí mazáci už vědí své. Nováčci jsou plni očekávání. Zajímá vás, jak napěchované peněženky budete potřebovat?...
Co reklama neřekla | Jan Brož | 27. 9. 2011 | 19 komentářů
„Nové zboží každý den, slevy až 90 procent,“ hlásá nápis nad vchodem do obchodu s levnými potravinami. Slovo „sleva“ v kombinaci s jídlem u nás funguje náramně a kilo gothaje za 40...
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 9. 2011 | 3 komentáře
„Možná pomůže, až se pan Babiš a podobní podnikatelé rozhodnou pro nějakou dobrou věc. Až si řeknou, že je čas, aby si vylepšili jméno investicí do něčeho poctivého, tradičního a opravdu...