Finanční poradce a etika

O potřebnosti etiky se dnes hovoří téměř všude; zejména v politice a ekonomice její absence vede k viditelným a nebezpečným důsledkům. Na druhé straně si však někteří myslí, že je to nějaká nadstavba pro "méně šikovné" nebo pozůstatek po náboženství a starých časech.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 8. 2001 12:35, Baronlempl

Možná budu proti své vůli i presidentem. Již mne fotili na známky. Zatím tři záběry. V pondělí budou pokračovat.

Zobrazit celé vlákno

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 8. 2001 7:45, Feudál

Nejchytřejší komentář dne. Díky

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 213 komentářů)

15. 8. 2001 8:52 | Pravá paní zvědavá

Existuje zde zvláštní trend odpovídat pod cizí přezdívkou. Takže pokud mohu odpovědět sama za sebe, tak klienty nenavštěvuji nikdy, neb to není má práce. Ale součástí mé práce je právě brouzdání po Internetu. Nicméně odpovědi p. Zajíčka jsem se stejně nedočkala. Že by mu došla řeč???? :o))))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 8:49 | Baronlempl

Diskuse sama naznačuje, že "finančních poradců" (šmudlů a šmudlinek) již ubývá. Není sporu o tom, že i z některých z nich se postupně stanou finanční a investiční poradci. Většina z nich je však obecně ve finančním a investičním světě neupotřebitelná. Mimo téma: 1) Nejsem agentem žádné pojišťovny a nikdy nebyl, pane Kučero. 2) Nemohu tedy být ani agentem Kooperativy a nikdy jsem to neuvedl, Paní zvědavá. 3) Nemám žádné povolání, Paní zvědavá. 4) Jsem finanční a burzovní spekulant - to je informace pro méně bystré - bystří to pochopili a dopisují si se mnou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 8. 2001 8:14 | jadrop

Jsem jedním z konzumentů tohoto serveru. Nejsem ani finanční poradce, nemám ani ekonomické vzdělání a snažím se orientovat v neskutečném chaosu našeho finančního světa. Na tomto serveru se nepohybuji proto, abych zde sledoval předvádění jednotlivých finančních poradců, ale proto abych se lépe orientoval v oblasti financí a ekonomiky vůbec. Dokážete připustit, že i takoví lidé existují? Pokud si myslíte, že jste jeden z těch "tzv. finančních poradců" zkuste napsat nějaký podle Vašeho názoru zajímavý článek a trochu nám do toho vnést jasno. Myslím, že by to pro mne a pro mnohé další, kteří se moc do diskuse nezapojují, neboť nemají co rozumného napsat protože je to zcela mimo jejich obor, bylo přínosem. Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 7:20 | Feudál

To také netvrdím, ale v Americe, zemi navýsost kapitalistické, opravdu letí.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 7:04

Poznal jsem hodně lidí i se šlechtickým titulem a narozdíl od vás se sním nechlubí. Šlechtický titul, podobně jako jiné tituly, člověku na serióznosti a vážnosti nepřidá. Vy nejste výjimka.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 6:48 | Ropucha

Ale fůůůůůůůůůj........
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 3:36 | Feudál

Už jsem tu, k vaší pramalé radosti. Potřeboval jste něco? Myslím něco důležitého? Jo, vy jste mě odhalil, jejda, hroutím se v krvi zasažen šípem vašeho ostrovtipu. Dočkal jste se... Á propos, nevěřil byste, jak v Americe letí šlechtické tituly (to je to, co mám já a pan Baron - vy ne)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 3:29 | Feudál

Podobné české : "Prázdné sudy nejvíce duní". Tímto zahajuji program všeobecného vzdělávání vzteklých nešťastníků na tomto serveru.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 3:27 | Feudál

Já používám výraz "hajitel", vy používáte výraz "patolízal". Prostě s panem Baronem souhlasím, to je vše. Vy chcete být za každou cenu originální absolutní opozicí s námi. O.K., jediné, co vám chybí je originalita. Vás patrně neuvěřitelně štve, že se pan Baron stal fenoménem (nejen) tohoto serveru a vy byste chtěl taky. Ale to se musíte ještě móc učit.Zatím jdete cestou "historického znemožnění". Tak - šťastnou cestu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 22:30

Jste vedle, pan Feudál je Američan (českého původu samozřejmě) a nyní nemá čas. Je v práci. Až se vrátí (cca 3.00 - 4.00 hod SEĆ), tak nám zase něco úchvatného napíše. Intenzita jeho debilních komentářů je přímo úměrná atmosféře na jeho pracovišti. Pokud mu mistr propucuje pajšl, tak se máme na co těšit. Doufám, že nás nezklame. Pane Feudále přidejte nějakou perlu, čekáme :-)))))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:43 | Zargon

A Vaše konstatování polemiku připouští?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:43 | Paní zvědavá

Už mám vyděláno Ty chytrej. Dvě, tři smlouvy a 15 tisíc je dneska jistejch. Ty jdi raději spát, ať zítra nezaspíš píchačky, vrátnej by si Tě mohl poznamenat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:36

Souhlasím s výše uvedeným názorem a také jsem rozčarován z toho, že je redakcí tohoto webu poskytnut prostor panu Zajíčkovi k jeho veřejnému mentálnímu sebeukájení. Doporučuji redakci aby se toto dále neopakovalo nebo naopak prostor poskytlo i představitelům a agentům Private Investors, kteří by nás obdobným způsobem přesvědčili o tom, že klienti byli okradeni pro jejich vlastní dobro-vždyť přece peníze kazí morálku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:33

Z Vaší strany jde pouze o osobní výpad bez snahy vést polemiku nad konkrétní věcí. :) LÍBÍ
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:30

Jsem, jak by se Vám líbil Feudál?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:27 | Zargon

Vážený pane Zajíčku, ještě před několika málo dny mi Vaše komentáře připadaly vtipné a občas smysluplné. Nyní mě však Váš exhibicionismus poněkud unavuje a myslím že nejenom mne znechucuje účastnit se smyslplné diskuze když na všechny příspěvky reagujete tím že se snažíte zesměšnit jejich autory (s vyjímkou několika málo Vašich přisluhovačů-dle charakteru, stylu vyjadřování a časové návaznosti jejich příspěvků na Vaše tipoval bych že další instance Vaší virtuální osobnosti). Pokud zase někdo z Vašich přikyvovačů bude reagovat že jde z mé strany pouze o osobní výpad bez snahy vést polemiku nad konkrétní věcí-opravdu myslíte že např. všechny vědní disciplíny současnosti byly již popsány před padesáti lety, tedy před tím než některé z nich začaly vůbe existovat? A co se týká neexistence géniú-vždyť vy tím popíráte sám sebe :-))). Ale neztrácejte naději, většina z nich našla uznání až po své smrti-takže pořád ještě máte naději.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:20

Postřílejte všechny poradce a máte jistotu, že Vám ani jeden špatný neunikl.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 21:12

A kdy Vaše klienty navštěvujete Vy? Když už o půl páté brouzdáte po internetu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 20:00 | Ropucha

Skutečně nerada bych s Vámi zabředla do rozborů typu on řekl/ona řekla - ono srovnání slova tupoun určeného člověku využívající cizí přezdívky k bezdůvodnému a nesmyslnému urážení spoludebatérů a zcela adresného vyslání do Vámi doporučovaného místa by nemuselo dopadnout pro Vás lichotivě. Skóre v prozatímní diskusi hovoří samo za sebe. Zaráží mě ovšem schéma 1. Baronův článek/názor 2. změť výpadů vesměs podrobně analyzujících jeho duševní zdraví. Patent na rozum nevlastním a proto ctím právo mít vlastní názor do doby, než mi ho někdo jiný vyvrátí. Těžko mě ale může kdokoliv přesvědčit urážkami a sarkastickými útoky. Vás ano? Divím se, že k žádným Baronovým názorům nenacházím polemiku. Chybí snad argumenty? Nebo ochota je hledat? Máte-li patent na správný názor Vy či kdokoliv z Baronovy "opozice" tak se ukažte a předveďte také schopnost logické argumentace, ne jen schopnost pitvání výroků toho či onoho vytržených z kontextu! Z předešlé diskuse ve mně sílí intenzivní přesvědčení, že více než logika zde hovoří zaujatost. A i z tohoto důvodu se stavím za Barona a jeho přizvukovače s vědomím, že mě pravděpodobně dalších třiadvacet příspěvků označí přídomky mnohem peprnějšími než byla ta jednovaječná sestřička a budu tak činit do té doby, než se Vy a další zúčastnění dokáží zbavit své zaujatosti a začnou rozumně argumentovat. PS. A s Baronovým rozdělením na finanční poradce a "takyporadce" zcela souhlasím. Viz. výše příspěvek p. Markovského a Fouska.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 19:59 | Daniel Kučera / invest.czech@post.cz

Vaše názory mne pane Zajíčku doslova šokovaly! Ikdyž to nedělám často, musím na tu hromadu nepravd reagovat. Jsem jeden z těch "tzv.podvodníků", o kterých tak zapáleně píšete. Věnuji se finančnímu a investičnímu poradenství již delší dobu a musím konstatovat, jak moc jsem rád, že takových lidí jako vy v naší branži moc není. Moc se také zlobím na Peníze.cz, že tento seriózní ekonomický web umožní zveřejnit takový článek! Zajímalo by mne p.Zajíčku, jestli víte, jak nejlépe dlouhodobě zhodnotit klientovy naspořené peníze s ohledem na všechna rizika a úskalí, která na něj čekají a zajistit mu trvalý a korektní servis! Já myslím, že ne!! Vy musíte prodávat pojistky, aby jste měl na svou provizi nárok a uživil se! Poč lidem lžete, že finanční poradci získávají odměny za uzavřené smlouvy a agenti pojišťoven ne! Velké množství lidí financím a ekonomice moc nerozumí a Vy po nich chcete, aby chodili po bankách nebo si zvali domů agenty pojišťoven a nechali se přesvědčovat, že jejich produkt je ten nejlepší a žádný jiný! Jakým způsobem klientovi uzavíráte pojistku, když pro něj a jeho rodinu nemáte vytvořenou příslušnou finanční analýzu a nevíte, jak určit nejvhodnější způsob k budování vlastní finanční nezávislosti. Snad víte, co ten termín znamená.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Turek

manažer a podnikatel

Zdeněk Pohlreich

restauratér a podnikatel

Pavel Turek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Zdeněk Pohlreich
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services