Nejlepší banky roku 2001

Tomáš Prouza | | 13. 12. 2001 | 34 komentářů
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 1. 2002 22:00, tr

musim souhlasit, mel jsem ucet u CSOB par let, ale momentalne koncim a prechazim na eBanku. Ty fronty jsou momentalne v CSOB priserny a navic si vas prehazujou od okynka k okynku a sami nevedi, kde se do ma vyridit. Jo, a druhy konkto mam (mel jsem) u CS, ale jejich zdimani a naoplatku nulovy a drahy sluzby uz me taky prestali bavit.

Zobrazit celé vlákno

+8
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 8. 2004 14:49

Nejlepší bankou 2001 bych asi dal Poštovní spořitelně, ale dneska mám nový učet u jedné zahr, banky, jsem též nespokojen s poplatkama a službama, přílišný komfort pro banku a né zákazníka.

Zobrazit celé vlákno

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)

15. 12. 2001 14:37

Ukaž mi jediného člověka, který v Ekoagrobance přišel o jedinou korunu. Vždyť ji koupila Union banka i se všemi klienty.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 12. 2001 16:41

Tak CSOB jsem po razantnim zvyseni poplatku opustil - netreba komentovat, ze to je banka hlasici k retailu, ale v praxi jej realizovat neumi. V CS jsem klientem. Zatim to jde - konecne muzu ke sporoziru povolit inkaso, coz drive bylo nemyslitelne, zjednodusili zakladani TV. Bohuzel, zlepsujici se nabidka je provazena i vyssimi poplatky. Pro lidi v produktivnim veku jeste na hranici moznosti, ale povazuji za naprosto nehorazne vuci jinym socialnim skupinam - treba duchodcum. Pokud tahle lidova banka mini zustat pro nejsirsi verejnost, mela by doplnit sve sluzby o dalsi produkt - urceny treba pro prijem duchodu a levne vybery z bankomatu za priznive ceny, jinak nema cenu nechavat si tam posilat duchod. Zdrazeni ovsem zpusobilo, ze se cenove i nabidkou sluzeb banky blizi eBance. Ta jiz dnes neni tak draha a pritom nabizi jednoznacne nejkvalitnejsi sluzby, ma pohledne image a vstupem CPoj se stava znamkou stability a tez rozsireneho pusobeni - vklady na ucty u eBanky lze realizovat na pobockach CPoj. Myslim, ze ma slibnou budoucnost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2001 15:22 | Pet

no není zač, to je z praxe, jsem bývalý zaměstnanec IPB, potom ČSOB, no a teď jsem momentálně změnil sektor, mám zaměřeno ale na Ebanku, uvidíme:-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 12. 2001 14:56 | Nick

Konečně rozumný názor. Díky za něj.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 12. 2001 14:41 | Pet

chtěl bych vstoupit do diskuse k této problematice. Myslím a souhlasím s tím, že spojení ČSOB a IPB byla největší blbost na trhu, jak pro klienty, tak pro zaměstnance obou bank, ale stalo se. Osobně se domnívám, že celá transformace byla zbytečně zdrcnuta do období 1,5 roku od koupě?:-) Proto vzniká celý ten chaos, přečíslovávání, kartičky, fronty atd. Věřte, že zaměstnanci se snaží, ale narážejí na předpisy, provizoria atd, které toto spojení přináší. Časem se to jistě uklidní, ale vydrží to klienti? pevné nervy a výběr té "správné" banky každému z Vás.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2001 13:23

Výsledek průzkumu ze všeho nejvíc připomíná placenou reklamu. Myslím, že se skutečným stavem v jednotlivých bankách nemá vůbec nic společného.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2001 23:00 | Petr

Vůbec jsem nepochopil, jak k těm výsledkům přišli. ČSOB byla dřív dobrou bankou hlavně na operace se zahraničím. Poslední 2-3 roky se kvalita služeb pomalu zhoršovala, fronty zvětšovaly, letos totální kolaps. Celkem jsem tam zrušil svých 7 účtů (soukromé i firemní, Kč i valutové), po několikanásobném zdražení poplatků a zhoršení služeb se nic jiného nedalo dělat. O spořce a KB psát nebudu, možná mají dobrý image a služby, ale v našem městě určitě ne, mám své zkušenosti. Nakonec jsem zakotvil u ŽB - kvalitní služby, rozumné ceny, žádné fronty, internet banking ... S výše jmenovanými bankami se to nedá srovnávat. Jen aby jim to vydrželo.
Ještě jsem si všiml u bank jednoho trendu: snižují počty poboček, zaměstnanců (vypadá to, že ti inteligentnější mají menší výdrž), zvyšují poplatky a služby jdou kvalitou rapidně dolů. To si opravdu myslí, že tohle je cesta? Pak si tu anketu můžou nazvat "jednooký mezi slepými generál".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2001 16:40 | Tonda

Nejdůvěryhodnější Komerční banka - před privatizací byla v pěkným průseru (stát odkuopil za naše panízky průserové úvěry), aby jí zachránil Česká spořitelna - stejný případ jako Komerční banka - pokud by jí stát neočistil, asi by to dlouho moc nevydržela ČSOB - IPB jako součást ČSOB - to je případ sám pro sebe Živnostenská banka - její majoritní akcionář je v pěkný prd...., ŽB bude asi prodána
Může mi někdo zodpovědně říct - jaktakové banky mohou být nejdůvěryhodnější - myslím si, že provedená anketa je pěknej podvod !!!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2001 16:01 | Tonda

Čobka a nejlepší image - toto hodnocení bych srovnal s násleujícím prohlášením - Ekoagrobanka, Kreditní banka či Pragobanka jsou nejbezpečnější banky HAHAHAHAHA
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2001 15:50 | Radek Kubíček

Je pravda, že je smutné pozorovat tuhle nezvládnutou transformaci. ČSOB vždy byla luxusní banka pro pár lidí, nikoliv masovka. A asi to je v těch cihlách, takže ČSOB asi nikdy jiná nebude.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2001 15:40 | TGP

Image je na nic, jak praví reklama :-). Ale pokud budete číst dobře a stáhnete si i kompletní výsledky, zjistíte, že sice v oblasti "Image" bodovala (což chápu - žádné skandály a tunelářství, žádné problémy s image jako má postsocialistická spořitelna, ...), ale v oblasti kvalitních služeb nebo produktů již nikoliv. Je tak vidět, že u ČSOB platí, že má navenek lepší image než když dojde na lámání chleba, zatímco třeba u spořitelny to je naopak - propadák v image, ale velmi dobře hodnocená nabídka produktů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 12. 2001 15:22

ČSOB a nejlepší image ??? To by mě tedy zajímalo odkud se vzal. S kýmkoliv mluvím tak na kvalitu jejich služeb nadává. Neobjednala si ten průzkum náhodou ČSOB?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2001 8:47 | Zargon

Mám dojem že v dohledné době se bude pořadí výrazně měnit. Včera mě velmi vytáčel chaos v Obchodní bance. Nejprve jsem byl jen podat urgentní platební příkaz v jedné pobočce-bývalé IPB. U dvou otevřených pokladen z celkového počtu 6 stálo ve frontách cca 50 lidí. Fronta stála až do "diskrétní zóny" a když se člověk dohadoval na přepážce tak zabavil alespoň několik lidí ve frontě. Pak přijedu domů a ve schránce jsem měl čtyři obálky od CSOB k celkem ke třem účtům-každý účet zvlášť a pak ještě jednou jakýsi souhrn. Chvíli před zavírací dobou sem se hrnul do další pobočky vybrat si na lyžování nějaké ATS. A to kolečko-nejdříve jsem musel do sekretariátu, aby mi tam vyměnili tu bezvýznamnou průkazní kartičku. Tentokrát to již byl pokrok-člověk nemusel frontu vystát ale mohl ji vysedět v sedačce před sekretariátem a dokonce byla i nabídnuta kávička-kterou v očekávání toho, že výměna kartičky je jen chvilková záležitost každý odmítl. Když jsem se dostal na řadu tak nějaká krátkozraká paní vyhledávala informace o účtech v počítači, aby je poté ručně propisovačkou přepsala do kartičky. Ke třem účtům jí to opět trvalo cca 5 minut a kapacita sedačky na chodbě již nestačila. Po té jsem se hnal k pokladně, když jsem byl z přepážky upozorněn že musím mít vyplněný výběrní lístek. Takže jsem si jej rychle vyplnil s tím, že chci vybrat konkrétní sumu ATS z eurového účtu. Slečna na pokladně mne upozornila že lísteček je špatně a vyplnila nový. Hlavní informací pak bylo ne to že chci 2 000 ATS, ale to že je to xxx EURO. Perfektní, už se vidím jak příště až bude na účet vkládat DEm zbylé po vánočních nákupech jak z hlavy přepočítávám kolik je to EURo. Co závěrem-banální operace jako je výběr několika málo šilinků mě při celkovém počtu cca 8 klientů na pobočce zabralo půl hodiny. Musím poblahopřát soudruhovi Mertlíkovi jak se mu za spoustu peněz náš všech podařilo zkurvit dvě dříve pro klienty dobře banky. Nedivím se tomu, že ho s vděčností přivítala rakouská kampelička. Bez pomoci soudruha Kavánka by se mu to ale nepodařilo, tak s napětím čekám, kde skončí on.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2001 8:11 | kalendare

Klientem ČSOB jsem se stala nuceně jako klient bývalé IPB. Kdyby s přechodem k jiné bance nebylo spojeno obrovské množství administrativních úkolů, už by mě v této bance nikdo neviděl. Neochota, chyby při správě účtů, snížení rozsahu služeb. Pikantní je, že banka se dopustí hrubé chyby a klient musí písemně žádat, aby vše uvedla do pořádku. Za tyto operace nemůže neschopnost jejich zaměstnanců, ale "systém"!!! A pak vám ještě za tyto neoprávněné transakce naúčtují bankovní poplatky! Pokud je toto druhá nejlepší banka, jak pak vypadají ty ostatní? Pokud se týtká služeb pro obchodní klientelu, veškeré účty u ČSOB jsme z výše uvedných důvodů zrušili a našich pět společností přešlo k jiným bankám. Tam se cítím jako klient, ne jako prosebník.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaromír Šmejkal

podnikatel, Unimex Group

Linda Vavříková

podnikatelka, Allegria

Jaromír Šmejkal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Linda Vavříková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services