Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Mertlík
exministr a ekonom
Jan Hrušínský
herec a podnikatel
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Sbohem, eBanko!?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
24. 5. 2002 20:59
Děkuju za radu, příště dám radši na kamarádku stejně nemovitou jako já :-) U ČSOB už jsem a jsem docela ráda. Každopádně dík za radu s tou ŽB. L.A.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
24. 5. 2002 21:08, lucie.anezka
Reaguji na posledni větu - jak jsem mohla vědět, že pro mě může být tak strašně nevýhodná eBanka, když si běžný člověk pod elektr. bankovnictvím představí to, že nemusí stát frontu s každou blbostí nebo novým příkazem nebo zjišťováním zůstatku? Já mám nonstrop připojení doma a de facto jsem taky pořád na internetu, ale nenapadlo by mě neustále kontrolovat účet, zda se tam něco neděje, o čem nevím. Třeba na něj dvakrtá třikrát za měsíc vlezu, je to pohodlné, že nemusím nikam chodit ani volat - proto nekritizüji el. bankovnictví, ale eBanku. Snesla bych i těch byvalych 55Kc mesícne za účet - za to pohodlí to skoro stojí, ale ne za ty nervy s tim nepořádkem, který eBanka má ve své databázi - viz moje problémy s rušením účtu, žádostmi o bonus a ISIC. Na jednoho člověka to bylo až trochu moc nevychytaných much, nemyslíte?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 116 komentářů)
16. 5. 2002 20:52
Zdeněk
16. 5. 2002 14:40 | Tomáš Smutný - smutny@bene.cz
16. 5. 2002 12:43 | r
Prej nejsou schopny porovnat ceniky: Ja vam reknu jak se to dela. Za vsechno muzou OLAP nastroje. Vezme se datova kostka s transakcema za urcity obdobi. Pak si k ni sedne nejakej manazer, kerej ma za ukol vybrat od klientu vic penez. A ten s tou kostkou tak dlouho otaci a tak dlouho nastavuje ruzny podminky az mu vyjde poradnej narust zisku. No a pak se z toho vyrobi cenik :). To ze je nesrozumitelnej nikoho nezajima, hlavne ze zarucuje zisk. Nic si z toho nedelejme, delaj to tak dneska vsichni, nakonec nedavny tarifni zazrak Ceskeho Telecomu bude stejny pribeh.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 12:31 | Kobra
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 11:31
Odpověď
Vazeny pane Kopecky, Vase zadost o kvalitnejsi informovani klientu pri zmenach byla predana zodpovednym pracovnikum.
Zmeny v Ceniku byly provedeny komplexni temer ve vsech polozkach. Nelze bohuzel definovat konkretni zmenene polozky. Stary Cenik jiz na webovych strankach neni k dispozici. Obavam se, ze neni k dispozici ani na Klientskych centrech. Mohu ovsem proverit na nasem postovnim oddeleni jestli jej jeste maji k dispozici a zaridit jeho pripadne zaslani na Vasi kontaktni adresu v pripade Vaseho zajmu. Zitra Vas budu informovat e-mailem o moznosti ci nemoznosti odeslani stareho Ceniku.
S pozdravem,
Pavla Sevcikova Klientsky servis eBanka
Po konzultaci s nasim postovnim oddelenim jsem zjistila, ze bohuzel neni mozne Vam zaslat Cenik platny do 31.3. 2002. Vsechny tyto Ceniky byly zlikvidovany vzhledem k tomu, ze jiz nejsou platne.
Dekuji za pochopeni.
Pavla Sevcikova
16. 5. 2002 11:30
Dotaz
Vážená sl. Ševčíková,
to je jistě pravda a nemám důvod o Vašich slovech pochybovat. Nicméně systém vyvěšení ceníku v klientském centru je poměrně zastaralý. Kolik procent klientů si půjde do banky prohlédnout ceník, o kterém neví, že bude měněn? Kolik procent klientů banky se půjde podívat na internetové stránky ze stejného důvodu? Myslím, že ve Vašem zájmu je informovat klienty o změnách tak, aby o nich věděli a ne, aby jste "splnili" povinnost informovat jenom tím, že tyto změny zvěřejníte a nikomu o jejich zvěřejnění neřeknete. Praktické oznámení bylo teprve 28.3.2002 a na tom trvám. Další věcí je správně informovat. Bylo by jistě korektní nejenom zvěřejnění ceníku a infomování o něj, ale i podání informace o tom, kterých služeb se změny týkají. To vážně necháte klienty porovnávat položku za položkou, aby zjistili, které služby z Vaší strany byli slevněny a které zdraženy. To je při složitosti celého ceníku skoro nadlidský úkol. Nehledě na to, že jsem ani předchozí ceník na Vašich stránkách nenašel a není tedy co porovnávat.
Kopecký Jiří
Odpověď
Vazeny pane Kopecky, eBanka si stale vazi vsech svych klientu, zejmena tech dlouholetych. Filozofie otevrenosti se nezmenila. eBanka ma stale zajem se svymi klienty aktivne komunikovat a informovat je o zmenach. Oznameni zmeny Ceniku nebylo vyjimkou.
Od pocatku sve existence eBanka pouziva k plosne komunikaci se svymi klienty vnitrni schranky na uctu, protoze je to nejspolehlivejsi adresa, na kterou jim banka muze zaslat aktualni informace. Ne vsichni klienti si totiz v nasich databazich peclive aktualizuji sve kontaktni adresy - postovni, e-mailove ci telefonni. Proto jsme opet zvolili zpusob nejspolehlivejsi a umistili zpravu o zmene Ceniku primo na ucet. Dale pri kazdem vstupu na ucet je potreba se prihlasit na nase verejne stranky, kde je vyvesen aktualni Cenik sluzeb.
S pozdravem,
Pavla Sevcikova Klientsky servis eBanka
Dotaz
Vážená sl. Ševčíková,
to jsem rád, že si eBanka svých klientů váží. Skoro bych řekl, že by to mělo být samozřejmé a zvláště těch dlouhodobých. Vámi zvolený způsob komunikace byl zcela správný, ale bohužel zpráva o připravovaných změnách byla odeslána pozdě. Na tomto faktu nic nezměníte. Ať už to bylo chybou systému či jiného elementu. Myslím, že chápete o co jde. Pro tentokrát je tato chyba ještě akceptovatelná nicméně s bych byl rád, kdyby tyto drobné nepřesnosti a nedodržení Vámi definovaných podmínek nepřerostli ve větší problémy. Doufám, že při příštích změnách se tento problém nebude opakovat a všichni klienti budou včas a kvalitně informováni. Nevyjádřila jste se ale k části o přesnějším znění změn a ani k ostatním otázkám, které jsem Vám položil např. k tomu, jak má klient porovnat nový ceník se starým, když starý není k dispozici? Znamená to, že na tyto otázky neodpovíte nebo bude odpovídat někdo jiný?
Příjemný den
Kopecký Jiří
16. 5. 2002 10:16 | Jirka Luhacek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 10:12 | Nick
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 10:04 | Eric
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 9:58 | Ladislav Majer
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 9:55 | David Měrkovský
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 9:54
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 8:34 | Michal do-mi@volny.cz
16. 5. 2002 11:25
Dotaz
Dobrý den,
jsem Vaším klientem již přes čtyři roky a mám u Vaší banky vedeno více účtů. Ke svému překvapení jsem zjistil, že jste zvýšili poplatky za trvalý příkaz mimo eBanku, za převod prostředků mezi účty eBanky atd. Můžete mi tuto situaci vysvětlit? Z Vaší strany totiž neproběhla žádná informace o těchto krocích a v rámci mých programů by měly být poplatky zachovány...
Kopecký Jiří
Odpověď
Vazeny pane Kopecky, preji Vam prijemny den.
Dovolte, abych se vyjadrila k Vasemu e-mailu. K 1.4. 2002 doslo ke zmene Ceniku. Banka je opravnena menit Cenik s tim, ze je povinna zajistit jeho zverejneni v Klientskych centrech a v siti Internet nejpozdeji 5 dni pred jeho ucinnosti. Toto je zaneseno ve Vseobecnych podminkach banky, se kterymi jste mimo jine vyjadril souhlas svym podpisem pri zakladani uctu. Tak se take stalo.
Dale Vam byla zaslana zprava do vnitrni schranky na Vasem uctu . takto banka neni povinna informovat klienty o zmenach Ceniku.
Aktualni Cenik naleznete na nasi webovych strankach www.ebanka.cz v polozce Osobni Finance . Cenik (popr. Firemni Finance . Cenik).
Budete-li mit jakekoliv dalsi dotazy, prosim, kontaktujte nas prostrednictvim e-mailu ci na bezplatne klientske lince 0800 124200.
S pozdravem,
Pavla Sevcikova
Dotaz
Vážená sl. Ševčíková,
děkuji za rychlo odpověď. Ve Vaší odpovědi píšete, že máte povinnost informovat 5 dnů předem, ale zpráva o změnách ceníku se do schránky na mých účtech dostala až 28.3.2002 tedy pouze 4 dny před účinností změny. Pokud tedy budeme bazírovat na Vašich slovech, tak jste podle tohoto nedodrželi podmínky, se kterými jsem souhlasil - jak uvádíte. Otázkou je, kdy byly infomace o změně na klientských centrech a na internetových stránkách. Tuto část si nemohu nikterak ověřit, ale podle zprávy ve schránce usuzuji, že to jistě nebylo dříve. Myslíte, že je to v pořádku?
Kopecký Jiří
Odpověď
Vazeny pane Kopecky, dovolte, abych reagovala na Vas e-mail.
Na verejnych strankach a na Klientskych centrech byl Cenik zverejnen jiz 27.3. 2002. Do vnitrni schranky byla zprava o zmene Ceniku bohuzel pochybenim na nasi strane odeslana az 28.3. 2002. Nicmene prioritni je to, ze komunikacnimi kanaly (Klientske centrum a verejne stranky nasi banky), kterymi maji byt osloveni klienti 5 dni pred ucinnosti Ceniku, osloveni byli. Po tuto dobu 5 dni byli na verejnych strankach vyveseny 2 Ceniky - platny do 31.3. 2002 a platny od 1.4. 2002.
S pozdravem,
Pavla Sevcikova
část 1/2
16. 5. 2002 10:35 | Eric
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 10:34 | SkrivanekT
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 10:30 | Pája
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 10:21 | Jirka Luhacek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 5. 2002 0:10 | Masi ( xmasm16@vse.cz )
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 5. 2002 21:54
Stránka 2/6