Diskuze - Finanční plánování dle OVB - jak získat klienta?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 413 komentářů)

17. 10. 2012 12:25 | Stanislav Kašpar

Dobrý den, vidím v tomto čistě útok proti společnosti OVB a tvrdý konkurenční boj plný intrik a plivání na společnost OVB jako dominantní společnost v tomto odvětví a to z důvodů jak byl tento článek sepsán a neposlední řadě z titulní stránky a reklamou na konkurenční společnost AWD zprostředkující právě zmiňované finanční poradenství. Toto jednání se mi tedy výslovně nelíbí.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 9. 2012 22:03

Celkem sranda se tu dívat na to jak je každej chytrej a soudí jen dle nějakého článku,kde je někdo nespokojený a všichni to hned berou za své. Jsme hold národ lidí , kteří se umí sami rozhodovat a mají svůj názor.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 9. 2012 10:18 | Dáša

Do OVB mě doporučila jedna známa na pozici administrativní práce.O společnosti jsem dosud neslyšela.Celkem mě překvapilo,že se z administrativní práce vyklubalo finanční poradenství,které zahrnuje též zmiňovanou administrativní práci...Nicméně mám hodně známých a spolužáků,kteří jsou s prací spokojeni.Jsem po druhém školení...Skepse ve mě roste...Nadruhou stranu nevím,jestli mi nebude líto,že jsem to nezkusila,protože finanční ohodnocení je tam rozhodně zajímavější než kdekoliv jinde.A pro kritiky:Ve finančnictví se vždycky točilo,točí a bude točit spoustu peněz.Tak to prostě je.Můžu se vztekat jak chci,že po pěti letech VŠ budu stát od rána do odpoledne v ordinaci za 15000 a to budu šťastná jak blecha. Jak mi bylo vysvětleno ,a jak jsem snad dobře pochopila,poradce je ohodnocen v případě,že klient bude mít zájem o nějaký produkt,určitým počtem bankovních jednotek.Ty firmě vyplácí ta která finanční instituce jako provizi.To kolika bankovními jednotkami jsou různé druhy smluv ohodnoceny,stanovuje Česká národní banka.Kolik za bankovní jednotku dostane zaměstnanec ,závisí na jeho karierní pozici ve firmě. Co se týče diskuzí o neodbornosti poradců.Asi takto.Pokud nastoupím,budu člověkem,který zprostředkuje komunikaci mezi klientem a analytickým centrem,potažmo mým nadřízeným.V analytickém centru sedí desítky borců.Každý se zabývá a specializuje na něco jiného.Tihle páni a dámy sedí u počítače nad grafy,kalkulacemi a já nevím čím a jejich prací jako celku je,aby přinesli info o produktech,které v současnosti na trhu jsou.Jeden člověk se v tom množství přirozeně vyznat nemůže.Mým úkolem je defacto komunikace s klientem,kdy se ho na úvodní schůzce zeptám,co by se mnou chtěl řešit a na co bychom se měli podívat.Já sepíšu klientovi možnosti,přání a představy.Předám vše analytickému centru,nebo svému nadřízenému,který mi vypracuje několik variant,které vypracuje dle individuálních parametrů klienta a já mu ty možnosti předložím.Nevím,proč se tomu říká finanční poradce(oficiálně je to pozice REPREZENTANT).Je to zavádějící.Samozřejmě že se musím aspoň trochu vyznat v jednotlivých produktech.Ale operovat budu s něčím,co vypracoval odborník. Myslím si,že lhát klientům a uvádět je v omyl,není v zájmu nikoho.Už jen z toho důvodu,že když to ten člověk nebude platit,vracím provizi.Takže z polovičatě udělané práce,nekvalitních nebo lživých informací,rozhodně nic mít nebudu,když bude ten člověk nespokojený!To mi přijde logické! Nicméně moje skepse začíná a končí u jedné nebo dvou zásadních věcí...Nebudu mluvit podle nějakého schematu,které mi řeknou na školení a nebudu od nikoho loudit telefonní čísla.Když se ohánějí tím,jak je firma stabilní,silná a seriózní a má obrovskou základnu klientů,nechápu,proč by se snižovala k tomuto.To prostě odmítám dělat.Fajn,budu ráda,pokud budete spokojen,když mě doporučíte svým známým.Dala bych ji/mu vizitku a šmitec. Závěrem si nemyslím,že princip,na kterém firma pracuje,je špatný.Pokud je schopna lidem poskytnout srovnání trhu,poradit se zastaralými,nevýhodnými a předraženými smlouvami,ušetřit jim tím čas(protože oběhat všechny banky,nebo pojišťovny je rozhodně na delší dobu,než zajít za lidmi,kteří mají k těmto informacím přístup jako k celku...) a ve finále i peníze,není na tom nic špatného.Člověka to nic nestojí.To, že uzavře smlouvu u OVB je to samý jako kdyby ji uzavřel s paní Opičkovou v KB.Provize jde vždycky tomu,kdo uzavře smlouvu.Mně,nebo paní Opičkové.Ta má ale nevýhodu v tom,že nabízí jen produkty KB. A k úsměvům nad tím,že někomu bylo řečeno,že OVB je schopná nabídnout klientovi nějakou VIP nabídku...OVB dělá těmhle všem institucím třeba poloviční obraty.Nemusím snad vysvětlovat,co z toho vyplývá... Každopádně školení v OVB je pro mě malinko vymývání mozku a mazání medu kolem huby.Zase je to o tom vedení a o lidech...Možná to zkusím.Rozhodně si to ale budu dělat po svém.Podle mě spoustu klientů jejich jednání uráží.Síla je podle mě v tom,jednat s lidmi narovinu,lidsky a nikomu nic necpat za každou cenu...V tom podle mě není recept na úspěch... Narovinu si ale přiznejme,že Češi jsou národem finančních negramotů.A nechat si rozumně poradit...Pro mě proč ne...
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 9. 2012 0:06

ale já nenapsala že v článku,stačí pořádně číst ,)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2012 9:26

souhlasím
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2012 10:39

Ahojte, mojce. To, že v článku není ani slovo o Partners má poměrně jednoduchou příčinu: článek je starší než Partners. Co z toho plyne? Že jste s tím zametáním před vlastním prahem vcelku mimo.)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2012 9:25 | fhoijrstohy spr

Zrovna dnes mi psal jako odezvu na muj inzerat ze hledam praci nejakej michal.elbl@ovbmail.cz
Diky tomuto clanku co jsem si nasel na internetu,jsem zjistil, ze ta jeho do nebe vychvalovana spolecnost je doopravdy velka lez a klamstvo a pryc co nejdal od takovych lidi a spolecnosti!!!!!!!Howg...
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2012 0:27 | mojce

Dobrý den během čtení článku jsem se musela několikrát pousmát. Samá kritika na OVB ale na Partners, které tyto stránky provozuje ani křivé slovo. Můj názor je, že záleží na člověku a ne na společnosti. Každý dobře ví, že poradenství jde dělat 2 způsoby..pro sebe a nebo pro klienta. Já se rozhodně stavím k té druhé variantě. Malý příklad... můj klient má založené životní pojištění na zajištění příjmů,hypotéky a celé rodiny. Jednoho krásného dne přijde na návštěvu "Partnerák" a totálně mou smlouvu pomluví, zruší a nacpe tam svou - nevýhodnou, kde zruší všechny dražší položky, jako je denní odškodnění úrazu, závažná onemocnění a nacpe tam levné, méně potřebné připojištění. Bez jakékoli minulé analýzy kterou tady tak špiníte. Naštěstí mi klient zavolal, protože se mu ta smlouva zdála divná...prostě se nechal "dobře" ukecat a vše jsme včas napravili. Smlouvu od Partners měl založenou na 1300,- a pak mu přišla rekapitulace pojistky, kde byla platba 2000,- Jak je toto možné?? Jediná odpověď co mě napadá je, že si to tam poradce přepsal, jestli potřeboval nějaké body do kariéry, kdo ví. Co ale víme je, že se klient poradci již nemohl dovolat a neodpovídal mu ani na maily, když žádal o vysvětlení... a co z toho celého plyne? Že by si měl každý zamést před svým prahem.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2012 17:45 | ondra

Životem se člověk učí. Já jsem již poučen a OVB nikdy více!
+103
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 7. 2012 13:37 | Michal

IŽP je drahý, neefektivní a naprosto netransparentní produkt. Pokud chcete investovat do podílových fondů, investujte přímo do fondu se společností Jung DMS and Cie. Nabízí špičku mezi podílovými fondy: Franklin Templeton nebo BNP Paribas.. Podle toho taky vypadají úplně jinak výnosy, když máte smlouvu přímo třeba s Franklin Templeton a nemáte to přes prostředníka jakým je C-QUADRAT, Conseq, Pioneer apod....
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 13:20 | V.N.

Krásný den,
opravdu není poradce jako poradce a společnost jako společnost. Nějakou dobu pracuji pro OVB a chápu, že takovýto přístup zmíněné slečny zanechá záporné reakce. Nicméně toto už zde bylo mnohokrát řečeno a nehodlám nikam házet špínu nebo někoho obhajovat.
Smlouvy od společnosti Pioneer Investments měli moji rodiče doma také, také zprostředkované skrze OVB (ne mnou) a jakmile jsem je doma objevil, tak jsem je musel změnit, protože byly velmi prodělečné. Velice kladný ohlas klientů mají fondy společnosti C-QUADRAT, konkrétně Total Return Global - AMI. Dobrá cesta k těmto fondům vede skrze IŽP Genio od Generali. Poptejte se u svých poradců. Zde je historie růstů a poklesů fondu, která je momentálně aktuální http://www.generali.cz/fondy/C-QUADRAT%20ARTS%20Tot.Ret.%20Global-AMI_0612.pdf I já osobně jsem s tímto fondem spokojen a nepoukazuji zde na nic, co bych neměl předtím vyzkoušené.
V případě jakýchkoli dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat na výše zmíněnou mailovou adresu (pozn. adresa není pracovní, tudíž odpověď může nějakou dobu trvat)
Spolupracovník OVB Allfinanz, a.s.
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2012 10:15 | Filip

Nevím proč se zde zbytečně hádáte. Z vlastní zkušenosti (pozn. nejsem finanční poradce ani nic podobného) mohu říci, že je tato práce o lidech. Proto u každé společnosti na trhu najdete dobré lidi i ty druhé, co myslí jen sami na sebe. Doporučuji, orientovat se v této sféře podle lidí, s kterými jednáte, nikoli podle značky. Co se týče relevantnosti tohoto článku, může na něm být kus pravdy, nicméně si uvědomte, která společnost stojí za tímto webem a ráda publikuje účelové zprávy.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2012 20:11 | Igor

Nemyslím si, že pracujete sám pro sebe. Pouze jste jednou z dalších pyramid, které jsou součástí většího celku (stát, daňová a sociální politika) Máte pod sebou 70 oveček které pracují pro Vás, tím pádem jste ve své vlastní pyramidce "velká hlava". Tak to funguje i u síťového marketingu, ale odměny pro tyto "zaměstnance" jsou daleko vyšší, než se u Vás dočká Váš zaměstnanec např. po 20ti letech tvrdé práce. Toť vše, z celým tímto pochybným sloupkem nesouhlasím, ale nebudu to tu dál rozebírat. Prostě nevíte nic, ale mě to nemrzí. Přeju Vám veselé plácání nesmyslů na tohle téma.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 5. 2012 12:12 | Twist

Řekl bych to asi takhle: Pokud chcete podnikat a být úspěšní, založte si firmu v oboru, kterému rozumíte a je vám blízký. Pomalu ale jistě porostete a hlavně si budete sami určovat pravidla. Mě je 30 let, mám obchodní firmu, cca. 70 zaměstnanců na HPP, Audi A6 před domem a klid a pohodu. Dělám totiž na sebe ve vlastní firmě. Nemusím pracovat v pyramidě OVB, kde ti dole vydělávají na ty nahoře. Platím daně, zaměstnancům výplaty a dovolené, řídím se zákoníkem práce a hlavně mám čisté svědomí. To vedoucí v pyramidě jako OVB, ZFP, AWD atd. mají maximálně hroší kůži.
+53
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2012 13:10 | Nollysek

OVB se jiště nedá hodnotit komplexně, stejně jako Partners, ZFP a podobně.. všude najdete jak kvalitní, tak méně kvalitní poradce, vše je ale individuální.. v každém oboru jsou méně i více úspěšní lidé a kvalita jejich práce se liší. Pravdou zůstává, že u výše zmíněných institucí je větší koncentrace těch, kterým jde pouze o peníze a ne o ,,blaho,, zákazníků. Sama jsem pracovala pro OVB, ale kvůli neserióznosti firmy a její pověsti jsem odešla. Pozitivním faktorem je, že jsem se alespoň seznámila s člověkem, který mne dosadil do AXY v Praze a musím říct, že jsem neuvěřitelně spokojená. Kdyby jste chtěl někdo taky zamířit směrem k serióznímu zázemí, napište (sonavolfova@centrum.cz). Přeju hodně štěstí:)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2012 0:43 | Alena

A víte že nemáte pravdu? Vy u OVB určitě neděláte... Pan Nováček má pravdu. Sama dělám u OVB a provize jsou u všech téměř stejná. Jaký smysl by pak OVB mělo, kdybychom všichni uzavírali smlouvy u jediné pojišťovny, protože má nejvyšší provize? Vy máte hrozně zkreslené představy. Příště než něco napíšete, ověřte si to... :/
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2012 14:50 | Michal Kovář

To si děláte legraci nebo tomu co jste právě napsal opravdu věříte? V OVB jsou analytici a technci, kteří vytvářejí pro každého klienta zvlášť smlouvu přesně na míru? :-D Joke dne :-DDDD Chlape běžte se léčit a hlavně už tady nic nepište nebo se budu muset umlátit klackem abych neumřel smíchy :-DDD To je vůl, kaviárový tousty :-DDDDDD
-55
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 3. 2012 17:04 | Oliver

U této firmy sice nepracuji, avšak znám systém této ekonomicky založené práce. ano, je zde sice 18ti letý student, avšak na tom nejnižším postu, tedy na zprostředkovateli mezi vámi a vyškolenými analytiky, techniky, kteří teprve řeší a vytváří vaši smlouvu na míru. Můžete sice napadnout tohoto studenta, ale ten jen napíše základní informace, které stroj vyhodnocuje, je to jako kdybyste označil tlačítka na kalkulačce za zbytečné a špatné, protože vám sami rovnou neříkají výsledek, když tento výsledek zpracuje teprve stroj k tomuto sestrojený, celé to pracuje jako jeden velký kolos, stejně jako tato firma. Někdo sežene klienta a získá o něm informace, aby ostatní, ti co to zpracovávají nemuseli pracně jezdit od jednoho k druhému. Ve fastfoodu také člověk u pokladny neovlivní jestli bude vaše jídlo přesolené či nikoliv.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2012 23:40 | salik

Ja dělám finanční poradenství už 6-stým rokem od příštího roku mi nabíhá doživotní renta. Uznávám názoty jak těch ,že je tato práce na nic ,protože ti tomu nerozumí. I těch co nad tím uvažují a souhlasí s tím protože, ti s tím aspoň něco dělají. Trnem v oku není finanční poradenství ,ale to že češi si umí jen půjčovat a zabíjet klín klínem , místo aby šetřili.Navíc 95% čechů nemá ani potuchu o finančním poradenství protože problematiku neznají a opravdu, až na minimum společnosti ,se dnes do finanního poradenství nabíra jakýkoliv blbec. Uzavřel bych to takhle. Dělám šestým rokem, mám 2 děti, okolo 20ti schopných lidí, dům ,auto. a stabilní příjem 60 tis. A nemsuím podvádět ani se bát o provize. Pouze člověk musel budovat o zakladů Díky
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2012 12:06 | Mira Křenek

Pracoval jsem pro OVB dva roky. Ve chvíli kdy jsem získal opravdový přehled o finančních produktech, jsem tuto společnost velmi rychle opustil. Jejich nabízené tzv. na míru pro klienty přpravené produkty byly v konečném důsledku daleko dražší než běžně na trhu. Tak jsem odešel pracovat na manažerskou pozici do banky. Bylo to v roce 2006. Vzhledem k tomu, že jsem uzavíral smlouvy i se svými známými, tak mě velmi překvapilo, že hned po mém odchodu z OVB na mé bývalé klienty poslali nového OZ a ten mě pomlouval a snažil se rušit uzavřené smlouvy a nahrazovat je fakticky totožnými jen u jiné instituce. Místo Generali dáme na stejnou částku ČP, místo Uniqy na stejnou částku Generali atd. Zkrátka prasárna! Mé poslední rozčarování přišlo v prosinci 2011 tedy 5 let od ukončení spolupráce o obchodním zastoupení. Tentokráte si na mě vzpomněla vymáhací agentura zastupující OVB a chtěli po mě 2000,- za registraci ČNB z roku 2005! S úroky a právními náklady celkem 12486,- Kč plus poplatek inkasní agentuře 12421,- Kč, bratru tedy cca. 25.000,- Kč. Samozřejmě je vše promlčeno, takže jsem najal výborného právníka a už se soudíme. Podle smlouvy o obchodním zastoupení mě bylo z každé provize strháváno minimálně 15% jako zádržné pro případné narovnání salda na provizním účtu. V mém případě to dělá za dva roky práce nějakých necelých 300tis. Kč. Žádáme tedy o narovnání účtů a proplacení této položky, který ještě nebyla zúčtována. Dále dle smlouvy mi po odejítí náleží také každý rok 2% z provizí získaných na klientech za posledních 12měsíců práce u OVB. Velmi rád platím právníkovi 3000,- na hodinu. I tohle si necháme zaplatit :-)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tamara Kotvalová

podnikatelka, Carollinum

Petr Dvořák

ředitel České televize

Tamara Kotvalová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Dvořák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services