Diskuze - Finanční plánování dle OVB - jak získat klienta?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 413 komentářů)

16. 2. 2012 18:29 | Petra

Pracuji jako finanční poradce pod hlavičkou OVB již druhým rokem. Sama mám tým lidí a za svojí prací a svých lidí se pevně stojím. To co předvedl "pan poradce" je ostuda a je mi to upřímně líto, protože takto poradenství nesmí probíhat a "pan poradce" nepochopil smysl své práce.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2012 11:33 | Chytracek