Diskuze - Finanční plánování dle OVB - jak získat klienta?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 413 komentářů)

17. 7. 2011 21:05 | Jitka

Dobrý den, jmenuji se Jitka. Jak jsem se dostala k těmto článkům? A proč na ně chci reagovat?
V této chvíli pracuji jako obchodník a marketingový poradce v jednom, u velké české společnosti. Jelikož ale umím mluvit s lidmi a dokáži jim stavět portfolio či kampaně zaujala mě nabídka od mého známého, abych zkusila při práci FP pro společnost OVB. Nejdříve jsem si ale zjistila další společnosti,které tuto práci také nabízejí. V tuto chvíli si vybírám mezi Partners a OVB. Zaznělo tady nespočet názorů.
V jednom máte všichni pravdu, jde o to, jaký jste obchodník a jestli práci kterou pro klienta děláte je v naprostém souladu pro jeho dobro. Já ve své práci mohu pro firmu udělat kampaň za velkou sumu i neefektivní, ale proč bych to dělala? Chci aby klient byl spokojen a já tak měla čisté svědomí + se mi klient rád vrátil.