Diskuze - Finanční plánování podle společnosti Slon II.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

20. 8. 2004 17:38 | Petr Šafránek

A to je jako podle vás problém testu? Podle mě je to problém Slona a úrovně finančního poradenství v ČR obecně! Vaše argumenty silně připomínají dobu vlády bolševika - když byl někde bordel a někdo o tom napsal, byl špatný ten co to napsal a ne ten co za ten bordel zodpovídal.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 16:56 | Marcel K

Docela by mě zajímalo, jakou známku by tomuto řešení dala nyní pauzírující hodnotitelka Hanáková ze Slona.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2004 16:44 | Zuzana Plajznerová

To by mne moc zajímalo , jestli pan Less Stehlik zná taky maximálne ucházející výsky KBV = P/B = kurz / úcetní cena KCF = P/C = kurz / cashflow aby byla akcie Dow Jonesu zájímavá pro dlouholeté drzení.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 16:34 | Karel

Neztrácej hlavu. Ještě je tu Fichtner a Šafránek.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 16:29

Máte pravdu. Test slouží jen ke zvýšení návštěvnosti serveru. Chudáci klienti Slona, když se nyní dočtou, že jejich firma málem propadla. A co si mají myslet neznalí, kteří si podle testů chtěli svého poradce teprve vybrat? Asi dají na Ericova slova: pouze slamník.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 15:25 | Petr Šafránek

Ano, je skutečně zbytečné tady opakovat celou diskusi z obdobného testu společnosti TriMan. Navíc se jasně prokázalo, že test nebyl zorganizován s cílem vyzdvihnout společnost SLON (která má s vydavatelem společného akcionáře), ale že byl opravdu zvolen postup "padni komu padni". Celá část diskuse o konkurenčním boji a zaujatosti vydavatele byla tak bezpředmětná....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 13:46 | Bouček Antonín

Chcete se vsadit?
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 13:20 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

Je zbytečné opakovat zde dlouhou diskuzi, která se nedávno odvinula u předchozích dvou článků: tentokráte jen místo fy TriMan je hodnocena, pro mne náhodou, fa Slon. Jen mi stále přichází na mysl, že bych opravdu rád viděl ten alespoň vzorek lidí, kteří si, se zcela vážnou tváří, nechají tuto a podobnou "analýzu" s "plánem" u takovéto či jiné stále vlastně neznámé "specializované" firmy udělat, a navíc potom, více či méně, i "realizovat": - vidět ty lidi jen tak ze zvědavosti :-) - asi bych musel potom, při jakémkoli občansky soukromém či profesním styku s nimi, být navýsost opatrný :-( - o to více, pokud již, s velkou pravděpodobností, nejsou už dnes zbaveni svéprávnosti a tedy jakékoli zodpovědnosti, - totiž, asi bych se už na nich potom, v případě utrpěné škody, nijak zpětně nezahojil :-((
Ale trochu vážněji. Z hodnotících, jako žel jediný, se mi jeví opravdu k věci pan anonymní Fredy, který ví, že problematika pro kategorické soudy a tedy i známkování tak jednoduchá není, a to navíc při nedostatku dalších informací. A proto se ve svém hodnocení potřebných nebo sporných oblastí, s přesností sobě vlastní, spíše citlivě dotýká, upozorňuje, či se i jen šikovně ptá a naznačuje. A otázka může být i odpovědí. Ostatně, takto jsem si o panu Fredy udělal výrazně pozitivní náhled již u minulého hodnocení v případě fy TriMan. Jeho účast však zde osobně považuji, s ohledem na další již dříve a jinde diskutované okolnosti, za velmi nevhodnou. Ostatní pánové hodnotitelé, a to již v souvislosti právě s minulým ohodnocením fy TriMan, mi oba připadají spíše jako nějací velmi podivní exhibicionisté. Více pan Fichtner s jeho už konstantním hodnocením za 5, no, ale má na to zde dle pravidel právo. U pana Šafránka za to navíc zcela postrádám, co nalézám právě u pana Fredyho, a to je potřebný, též i filozofický nadhled nad věcí. Asi to je tím, že pan Šafránek je přímým konkurentem hodnocených, výsledkem jsou potom u něho navíc: neoprávněně kategorické soudy, hroší kůže a nakonec použitá, naštěstí ještě průhledná, demagogie. Ta je krytá slovíčkařením a zákonictvím. Možná ji pan Šafránek zase předvede i zde právě v této diskuzi, viz jen jeho diskuze minulé. A pokud ne, rád si svůj názor na pana Šafránka opravím :-))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2004 12:05 | Less. lstehlik@web.de

Dolar k EURu za rok bude oscilovat mezi 1,18 až 1,25, US akciové indexy v nejhorším případě budou na stávajících úrovních, v lepším cca + 9 procent nad stávajícími hodnotami, evropské budou trend plus mínus kopírovat, Japonské +10 procent. Ropu dlouhodobě odhaduji v průměru kolem $40, léta levné ropy jsou za námi, ale trh s tímto již počítá. Zlato mne nezajímá. FED bude cca každý čtvrtrok zvedat sazby o čtvrt procentního bodu nahoru, což bude samozřejmě chladit i akciové indexy, proto v odhadech ta konzervativnost. Výsledek prezidentských voleb v US z dlouhodobého hlediska nebude mít vliv. Příště zkuste serioznější komentář.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 11:35 | Bouček Antonín

Úžasná věc. Nikdo neví, kde bude za rok dolar, euro, akciové indexy, ropa či zlato, každý však ví, že úrokové sazby budou nahoře a v důsledku toho dluhopisové fondy dole. Zvláštní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 10:35 | Eric

Pravda. Není nad paklík tisícovek ve slamníčku. I když mám z nějakého důvodu nejraději dvoustovky - vypadá to, že je toho daleko více. Takto zdůrazňuji existenci psychologického aspektu slamníku - spokojené chrochtání se ve dvoustovkách...:o)))))Přeji všem moc hezký weekend.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 10:00 | investor

opravuju překlep - správně Pioneeru
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 8. 2004 9:54 | investor

Pane Fichtnere teď jste zastáncem investování ale uvědomujete si u kolika lidí jste odrovnal důvěru v investování jako ředitel Pionneru v ČR? Dopustil jste, aby pan Zahrádka udělal z balancovaného fondu agresivní akciový fond a přes OVB jste to prodávali hlava - nehlava. Když ty lidi dneska slyší o fondu tak berou klacek do ruky!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2004 9:34 | Less, lstehlik@web.de

Toto je finanční plán, přátelé? 30 procent utopit v pojištěních a 70 procent "zhodnocovat" ve stavebním spoření a dále v příštích 3 letech v DLUHOPISOVÝCH fondech? Toto doporučí poradkyně, když už i dítě v 8. třídě ZŠ u Kotěhůlek ví, že porostou úrokové sazby a že na dluhopisech se prostě v horizontu 3 let vydělat nedá?
To už je snad opravdu lepší Ericův slamník, než vykutálené rady paní poradkyně. Pojistit všemožná nemožná rizika (znehodnotit 30 procent možné částky, kterou lze investovat) a zbytek v konečném důsledku znehodnotit také.
Děkuji nechci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2004 9:07 | Jája

A proč není řešeno stavební spoření na dceru? I kdyby to bylo pouze s cílem uspořit a uspořenou částku pak použít na bydlení.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2004 8:47 | Honza

No tak nevím, vážená komise. Skutečně je finanční nezávislost tak kritickým cílem, aby za ní poradkyně musela dostat 5? Kolik lidé v tomhle státě může myslet na finanční nezávislost? Nepřehání to náhodou pan Fichtner? Taky mě překvapuje koupě nového auta - neměla náhodou poradkyně klientovi vysvětlit, že to je investice k ničemu? Lépe řečeno, že to investice není?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 3/3

3

Následující

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Daniel Beneš

manažer

Jannis Samaras

podnikatel, Kofola

Daniel Beneš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jannis Samaras
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services