Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Milan Teplý
podnikatel, Madeta
Gabriel Eichler
podnikatel a investor, Benson Oak
50,00 %
z 2 duelů
0,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Ptejte se Jacka Stacka
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
29. 9. 2005 12:23, Petr
Servis24 bez problémů funguje ve Firefoxu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
28. 9. 2005 12:26, pivko
Vážený pane Stacku,
přijde mi naprosto skandální, že vaše banka ani po několika týdnech od upozornění neodstranila naprosto diletantskou bezpečnostní chybu v internetovém bankovnictví, namísto toho mlží, že šlo pouze o zkušební provoz (přičemž vy i já víme, že je to pustá lež - od zavedení SMS autorizace to bylo klientům prezentováno jako standardní součást zabezpečení v ostrém provozu). Chci se vás proto zeptat, jaké konkrétní kroky byly od doby zjištění této bezpečnostní díry podniknuty k jejímu odstranění a kdy k tomuto odstranění dojde?
Pivko
Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)
27. 9. 2005 12:20 | anonym
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 9. 2005 11:39 | JN
pokud nevíte o co jde, tak Servis24 vyzradil sma bezpecnsotni prvky. Psalo se o tom na tomhle serveru. A ČS lhala o nějakym zkušebním provozu a o tom, že to má velmi malá část lidí. To je ta férovost?
27. 9. 2005 11:06
27. 9. 2005 11:05 | Jirka
zdá se mi hrubě nefér, že ČS má ombudsmana a vyřizuje stížnosti. Mísot, aby řešila reklamace na reklamačním oddělení. Jistě víte, že pro zákonné lhůty, formy odpovědí a podobně je to značný rozdíl.
Vy pak chcete učit bankovní sektor férovosti? Když prostě obcházíte zákon a toje nefér, dělat s lidí, co se v tom nevyznají, idioty? Proč se vyhýbáte raklamaci jako čert kříži?
27. 9. 2005 11:00 | SocPredator
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 9. 2005 9:45 | Petr
27. 9. 2005 9:40 | Petr
27. 9. 2005 4:26 | Rita
Stránka 2/2
Následující