SOS versus ČSOB: jde skutečně o klienta?

Přetahování mezi SOS a ČSOB o to, kdo má větší pravdu a kdo veřejnost víc oklamal, se už táhne několikátý měsíc. Jako v každém sporu, ani zde nezáleží na jeho příčině, ale na jeho výsledku. A pro vítězství je třeba přinášet oběti. Že jimi bude klient, je jediná pravda v celém tomto "tyjátru".

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 2. 2006 14:33, lojmar

Takže chcete říct, že lidi nikdy neměli zájem o uložení peněz jinak než doma do prasátka? Že nikdo nikdy nepřišel s tím, že by bylo lepší mít peníze někde pod ochranou než doma pod slamníkem? Že instrument "bankovní účet" nevzešel z potřeb?

Zobrazit celé vlákno

+34
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 2. 2006 14:09, lojmar

Tak moment, mám pocit, že nabídka reaguje na poptávku. Kde není poptávka není nabídka, takže demagogií je tvrdit, kydyby nebyly účty...
Nehledě na to, že podle Vašich slov můžou banky naprosto libovolně disponovat se všemy prostředky. Počítám, že mnoho lidí veškeré peníze, které jim přijdou ve formě mzdy na účet ihned pustí do oběhu, tak s čím mohou banky disponovat? Jak můžou tyto prostředky použít k úvěrování? Z Vašich komentářů vyplývá, že ta část lidí, která má jistá depozita (a neutratí vše) by měla zaplatit službu "bankovní účet" všem ostatním (respektive, že tato depozita - následně proúvěrována - by měla stačit na pokrytí všech nákladů). Pokud by bylo po Vašem, tak tu úrokovou sazbu u úvěrů bych nechtěl vidět. To bychom se dostali pomalu k lichvě...

-13
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 72 komentářů)

15. 2. 2006 10:56 | Redford

Pokud jsi cetl(a) muj prispevek o komunisticke deformaci ze 14.6. a nezanechalo to na tobe zadne nasledky, pak nezbyva nez vyjadrit nad tebou litost.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2006 22:14 | Honza JR

A hele, tady nám PR oddělení ČSOB zapomělo oddělit dvě připravené reakce pseudoklientů a nacpalo je do jediného příspěvku :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2006 17:48 | Redford

V tom bych zadnou frasku nevidel. Proste slo o zjednoduseni sporu. Ale fraska bude v pripade prohry a uhrady soudnich vyloh. Puvodne to melo byt rozdeleno mezi stovky zalujicich klientu... ted to ponesou dva? Nebo ostatni prispechaji se svymi penezenkami na pomoc? Nebo na to ma SOS fondy? Nevim (protoze jsem si to nezjistoval), ale jsem zvedavy...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2006 17:40 | Alexander

Ano, naprosto s vámi souhlasím. Fakt, že někdo místo aby se pokusil autorku rozstřílet argumenty ji začne obviňovat z toho, že je zaplacená, je přece neuvěřitelně pitomý. Já se chci bavit o podstatě problému, zajímá mě, co si o této věci lidi myslí. Ale jak je vidět, úchylka "někdo ji určitě zaplatil, protože si myslí něco jiného než já", je snad všudypřítomná. A to je škoda.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2006 17:31 | Alexander

Jestli chcete, klidně si myslete, že jsem autorka článku a zároveň celé oddělení PR ČSOB dohromady, snad budete mít lepší pocit, jak jste na to báječně kápl. Podle mě byste si podobné "dojmy", pokud je nejste schopen doložit, měl nechat pro sebe. Copak nechápete, že je to sprosté? Vám připadá normální jen tak plácnout takovou věc? Úplně stejně bych mohl obvinit vás, že vás platí SOS, abyste tímto způsobem napravoval "škody". A pokud to nechcete pochopit, nemá smysl se s vámi dál přít. Co se týká citací - vysvětlím vám to ještě jednou): Hejzlar je uveden celým jménem proto, že se o něm autorka zmiňuje poprvé, tak jako to poprvé udělala s Pickovou. Ovšem v závěru už mluvčí SOS cituje potřetí nebo počtvrté (na rozdíl od Hejzlara), proto už používá jen příjmení. Ovšem zmínce o Tománkovi nerozumím zase já...?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2006 17:23 | Redford

Chichi, tady neni rec o komunistickem mysleni, ale o tom, ze vas komunisti zdeformovali. Stejne jako vetsinu nas ostatnich. A vzhledem k tomu, ze mate prehled, kdo cetl zpravy pred 89, mate asi vek na to, aby tu deformaci u vas stihli. Nebo treba prece jen jste z tech mladsich a tuto informaci vite diky vasim konickum nebo popisu prace. Zkuste pochopit, ze neni podstatne, kdo prispevek napsal, ale co napsal. Jestli se za nickem skryva PR CSOB, PR SOS, milionar, clovek na podpore nebo ministr, je uplne jedno. Navic kazdy byl pred 89 neco, nekdo cetl zpravy, nekdo byl kosmonaut, nekdo delal v uranovych dolech a nekdo byl popelar. Mozna by se na tiskoveho mluvciho hodil lepe popelar, jestli dobre chapu vasi narazku --- byl by mene zatizen urcitymi konfrontacemi a myslenkami. Asi celkove by byl mene zatizen myslenkami... Vy pisete, ze Alexandra tipujete na autorku. Myslim, ze nekdo, kdo pise clanky do novin a uvede jmeno a prijmeni, vetsinou nema duvod se schovavat za nejaky nick. Navic autorka zde jiz psala jeden prispevek pod svym jmenem. Clovece vy jste asi fakt deformovany nebo paranoidni nebo co, mel byste se lecit.
POLOVINA TEXTU CELE DISKUSE JE O TOM, KDO JE KDO, KOMU STRANI, JAK JE ZAUJATY A KYM JE ZAPLACENY, MISTO ABY SE DISKUTOVALO O PODSTATE CELE PROBLEMATIKY. Je to smesne. Mozna nova informace: Kazdy alespon trochu inteligentni clovek je zaujaty a nekomu strani --- protoze ma nejaky NAZOR. Stejne tak vy nebo ja --- ja stranim CSOB a vy Pickove;-)
Podobne jako vy, ja bych mohl prijit s tim ze jste "stoprocentne kamos Pickove". Jenze mne je to jedno. Ja ctu co pisete. O kus nize jste napsal vecne vysvetleni co je SOS a dostalo se vam podekovani. Nyni jste napsal "Tento článek stoprocentně sponzoruje ČSOB", jen tak bez dalsiho... Zkuste porovnat ty dva clanky a k nim dve odpovedi.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2006 16:11

Nebojte se, další je na řadě....a svoje poznámky o komunistickém myšlení si nechejte pro sebe. V žádném případě nikoho nenapadám proto, že má jiný názor!!!! Bohužel si myslím, že váš příspěvěk není nezaujatý. Tipoval bych vás na autorku článku nebo na PR čsob. Žádné obvinění jsem nevznesl, pouze se jsem vyjádřil svůj dojem z článku a na to snad mám právo. Spíš vaše reakce mi připomíná zatemnění komunistického mozku, které není ochotno přijmout jakoukoli polemiku s oficiálním názorem strany. Mimochodem s těmi citacemi si to raději ještě jednou přečtěte, v závěru článku je to evidentní -Picková vs tiskový mluvčí ČSOB Pavel Hejzlar. Mimochodem pan Tománek z ČSOB dřív četl zprávy v televizi a nebylo to po r. 1989.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2006 15:54

Z reakcí mnoha lidí lze poznat pokrytectví. Na jednu stranu všichni volají: Proč s tím někdo něco nedělá! a když už SOS začně s nějakou iniciativou, křičí zase, proč to děláte. Každý, kdo si chce udělat seriózní názor, může si přečíst opravdová vyjádření sdružení na jejich stránkách a nevěřit všemu co se píše, co si jakýkkoliv pisálek bez kvalifikace a rozumu napíše.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 2. 2006 10:45 | moula

Zdejší příspěky potvrzují správnost bankovních poplatků. Snad pouze Barca pochopila vo co gou. Banky zde získaly dokonalou odezvu. Tak vám se zdají poplatky přiměřené a případně jen pasivně konstatujete, že s tím nelze nic dělat. Tak až pojedete v létě na dovolenou, zajděte do 2 - 3 bank (jsou klimatizované) a s minimem angličtiny si vyžádejte smlouvy a sazebnik. Ta sranda za to stojí. Nejdříve budete kroutit hlavou jak krocan na červenou a pak jen zírat na mořskou hladinu. Ale jinak, zasloužíte si poplatky jednou tak velký ...však to zvládnete a koment s bankovním výsměchem: to jsou naše min. poplatky dle našich nákladů. CHA CHA.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2006 22:03 | Redford

No, treba Bezny ucet+Terminovany ucet+Internetbanking+platebni karta+(male, ale prece)uroky z vkladu...;-))
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 19:54 | Honza

Zadarmo není, ale cca tisícovka ročně u té nejmenší mi nepřijde tak moc. Co máš dneska za 3 koruny denně?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 19:42 | Alexander

Ne nadarmo se říká, že důsledky komunistické deformace tu budou působit desítky let. Jak můžete proboha vznést tak sprosté obvinění, aniž byste cokoli prokázal?!!! Už vám někdy někdo řekl, že lidé mají různé názory?!!! A že ten váš nemusí být správný? A pokud byste článek pozorně a NEZAUJATĚ četl, zjistil byste, že poprvé je Picková představena celým jménem, stejně jako Hejzlar. Podruhé už je použito jen příjmení, tak jak se to v novinách dělá zcela běžně. Hejzlar už podruhé citován není. Jak prosté. A pokud jde o to jak se bránit zlovůli bank, myslím, že jít cestou žaloby nikdo nezpochybňuje. Podle mě je problematický způsob - příliš o tom nevím, ale přijde mi "legrační", že je podávána žaloba na ČSOB. Copak se takto chová jen tahle jediná banka?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 19:09 | JirkaZ

Jenomže většina toho, co mne zajímá, tam jaksi není. A to česky docela umím.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 18:48 | ricmund

tak to je libový :))))
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 18:44 | JirkaZ

Děkuji.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 12:46 | Pavel

Zadarmo???
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 11:50

Souhlasím s Redfordem :
Je to komické požád osočovat někoho, že psal na něčí objednávku. Kdyby článek vyzněl trochu jinak, našel by se zase někdo jiný, kdo by se rozčiloval, že je to na objednávku SOS...
Já jsem klient ČSOB a jako asi každý nejsem šťastný, když musím někde něco platit. Ale na druhou stranu využívám služby, které pro mne zajišťuje skupina osob, která není dobročinný spolek. Platím padesát až sto Kč měsíčně za vedení účtu. Za to mohu třeba v sobotu o půlnoci převést své peníze kamkoli se mi zlíbí, vybrat hotovost z bankomatu, automaticky se mi platí byt, internet, elektřina atd, nemusím tahat tisíce po kapsách, když jdu koupit televizi, automaticky se mi převádí peníze na termíňák s vyšším úročením a zpět dle potřeby atd. Ta ušetřená práce a snížené riziko ztráty/okradení mi za to stojí...
Taky jsem klientka CSOB a kdykoli jsem něco potřebovala, ihned mi vyhověli. Jsem pro ně jeden z těch méně zajímavých a platím kolem 60ti Kč za vedení účtu za měsíc. To mě nezrujnuje, nadšená tím nejsem, ale když si v Tunisku na dovolené vzpomenu, že potřejuji vybrat v jejich AMEN BANCE, vytáhnu kartu CSOB a klidně si je vyberu....SN
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2006 11:38

Je to fraška, původně se v TV honosilo sdružení SOS MNOHA stížnosti a velkou žalobou a najednou jsou z toho dva klienti? NO COMMENT...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2006 10:58 | M.

existuje taky pronajatelná bankovní schránka...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2006 10:54

SOS je občasnké sdružení financované zčásti MPO, zbytek je ze zdojů, které si samo vytvoří. Např. obdobné organizace v Německu jsou financovány z 90% státem, jelikož si stát uvědomuje, že jejich činnost je prospěšná. Jinak SOS má samozřejmě jako obč. sdružení chránící spotřebitele oporu v obchodním zákoníku a zákoně o ochraně spotřebitele. Stačí si tyto zákony vzít do ruky a přečíst si je.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Ivo Ulich

bývalý fotbalista a podnikatel

Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Ivo Ulich
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services