Diskuze - Když je pánem vaší domácnosti exekutor... a ani ne

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 132 komentářů)

26. 6. 2006 15:53 | karel

To je to, proč nepovažuji bydlení na dluh za pohodu domova !!! Pohoda bankéře, realitního agentčíka či developera vede k masivní kampani a úplnému oblbování národa o výhodách úvěrů. Stinné stránky se již v médiích neobjevují.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2006 15:48 | kluvi

Ale nasi pani politici istotne nemaju zaujem aby sa veci narovnali. Pravna a socialna neistota je vlastne to co dava ich kamarotom a im samym zivobytie. Ale budu sa srat do pracovnopravnych vztahov a budu vlastne zakazovat ludom pracovat pod minimalnu mzdu (mnohym tym zakazu pracu uplne) a ostatni ich budu zivit. A to pod zamienkou ze sa vlastne zastavaju chudaka zamestnanca. A podobne... Tfujtajfl. Na jednej strane z nas robi nesvojpravnych debilov ktori ani nemaju pravo na informaciu o svojom skutocnom zdravotnom stave alebo moznost sa skutocne rozhodnut ako chcem byt poisteny a na druhu stranu podporuje velijake exekutorske levarny. Mne sa krasne paci to ze mu staci podozrenie ze dlzny ma v mojom byte nejake veci. A dokazujte ze ste to nadobuli vy! To je predsa nemozne. To ze vlastnim paagon a zarucny list este nedokazuje ze som majitelom alebo ze som to ja kupil....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2006 15:19 | Tomáš Marný

No jo, zvláště pro bývalé kované soudruhy musí být dnešek těžký, co? Dneska jsou zrůdnosti, a obvinit vlastního generálního tajemníka ze spolčení s imperialistickými centrálami a pak ho za to popravit, to je lidumilství...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 14:55 | návštěvník

Než je exekutor pánem vaší domácnosti tak dlužník je upozorněn oprávněnou stranou, že věc muže být exekučně vymáhána tudíž dlužník na toto musí reagovat např. dohodnout si splátkový kalendář a né se celé věci vyhýbat , nepřebírat si poštu měnit adresy atd. Pak už je pozdě brečet a být pouze litován, Většína lidí je poctivých řádně si vše platí tak proč toto nepožadovat i od dlužníků!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2006 14:47 | Jana

Ukrajinci a Slováci tu pracují proto, že si tu vydělají - na jejich poměry - slušné peníze. Romové tu práci za tyto peníze dělat nechtějí, protože na sociálních dávkách dostanou více. Jak jednoduché... Chodím nakupovat do Billy v centru Prahy a dva ze tří pokladních jsou ze Slovenska. Tady není něco v pořádku, ale obávám se, že je příčina na straně státu - štědré sociální dávky lidi od hůře placené práce spolehlivě odradí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 14:41 | Jana

Ano, v Praze je to občas problém. Naopak na Kladně, kde bydlím já, se nastupuje předními dveřmi a člověk buď zaplatí jízdné hotově nebo elektronickou peněženkou. Žádná cvakátka u nás už ani nejsou...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 14:40 | Jarmila

Zapomínáte na to, že za komunistů pokud už se to stalo a byl dlužník, tak se věřitelé většinou dočkali. Byla pracovní povinnost, kdo nepracoval, byl v base a tam byl donucen pracovat. Z výtěžku práce platil basu a případné dluhy. Dneska v base pracovní povinnost není. Navíc nebyla možnost např. vystěhovat neplatiče nájemného z bytu.
Nemusí jít jen o lidi tzv. nepřizpůsobivé. Do dluhů se dostává hodně lidí z nižších sociálních vrstev, kteří neseženou práci, ale jsou už starší nebo poněkud méně inteligentní a mají problémy i s češtinou, natož s nějakým jiným jazykem. Jíst se musí a sociální dávky nejsou řešením. Mimochodem, dneska jsem listovala na www.justice.cz. Můžete mi vysvětlit, proč je tam řada firem, vlastněných jedním, ale i 120 lidmi z Ukrajiny nebo třeba Běloruska, jejichž předmětem podnikání jsou úklidové práce nebo přípravné práce pro stavby? Chápu demokracii, ale proč alespoň trochu nechráníme vlastní pracovní trh? To nestačí, že dumpingoví Ukrajinci, Bělorusové a další sebrali práci našim Romům? Ukrajina ani Bělorusko zatím nejsou v Unii. my tam sice jsme, ale ani Čech nemůže v Unii kdekoliv volně pracovat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 14:39 | Jana

Co jste tím chtěl říct? Že je v pořádku nadělat nekontrolovatelně dluhy, vše utratit a pak nechtít splácet? Neobhajuji některé výstřelky exekutorů, ale divím se nad blbostí mnoha lidí, kteří nepřemýšlejí a nechají sebou jen tak manipulovat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 14:23

Vhodím neplavce do vody a budu mu vykládat že se ještě nenaučil plavat. Hlavně pro starší lidi je systém s exekucemi sviňárna a výsměch. Uvidíme co dál. Ale moc se mně to nezdá. Čističi kanálů jsou morálně asi na 10 x vyšší morální úrovni než exekutoři. Už jsem s nimi měl co dělat a je to na blití. Jen měl kluk trvalé bydliště u mně. Exekutor je robot který za vidinu peněz dokáže COKOLIV A KDYKOLIV a KOMUKOLIV.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 14:21 | Jarda Petarda

V Brně si může člověk koupit jízdenku přímo u řidiče. Nevím, jak to je v ostatních městech, ale třeba v Praze jsem půl hodiny snáněl jízdenku a stejně jsem ji nesehnal. Automaty rozbité, stánky zavřené. Přitom směr Ruzyně je dost frekventovaná linka, pro cizince není problém zaplatit i několik euro za jízdenku. To máte jako s legálním softwarem: známý si objednal soft za několik tisíc, ale ani po půl roce firma nebyla schopná to poslat, přitom v nabídce byl. Tak si koupil DVD za 10 korun a zkopíroval si to zadarmo. Když někdo peníze nabízí a je poctivý, tak zjistí, že je mu to k ničemu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 14:14

Milý NOVÝ-ochránce zrůd. Zalistuj v paměti, ptej se starších lidí jestli pamatují tak zrůdný systém jako dnes. Zalistuj v dějinách, beletrii atd. a napiš ve které době se vyskytovaly také zrůdnosti jako dnes. Snad inkvizice. Milý přechytralý holobrádku, montuješ se do něčeho o čem nemáš ani potuchy. Blbost se dá omluvit tvým mládím. Před samrtovkou byly sunku zlaté časy v porovnání s tím co se děje dnes. Montuješ se do něčeho s čím nemáš žádnou zkušenost. Meleš tady kraviny.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 13:32 | Jana

Ano, chápu, že v určité situaci nezbývá než jet načerno. Kdybyste byla přistižena, můžete zaplatit pokutu buďto ihned na místě nebo později v sídle přepravní společnosti. Pokud tu pokutu normálně zaplatíte, žádný exekutor vám nehrozí.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 12:49 | axel

Připodepisuji tento názor. Článek je slátanina, která se pomocí emocionálně laděných a věcně nesprávných argumentů snaží říci, že všichni dlužníci jsou chudáci a je třeba je chránit před zlými věřiteli. Jo, věřím, že spoustě dlužníků se líbily doby, kdy výkon rozhodnutí na bankovní účet trval několik let a bylo zázrakem, pokud ho nikdo za celou dobu, než se tím soud začal zabývat, nezrušil, případně kdy soudy na běžícím pásu zamítaly výkony rozhodnutí na nemovitosti jenom proto, že byl zvolený způsob "zjevně nevhodný". Ale probuďte se, k tomu, aby mi došlo, že když mi někdo půjčí peníze, abych je utratil za dovolené, televize, domácí kina, chlast a jiné podobně "nezbytně nutné" věci je asi bude chtít zpět a nechá si k tomu připlatit úrok, na to nemusím být právník ani ekonom. Pečení holubi prostě sami do huby nelítají a to by měl být schopen pochopit i člověk s podprůměrným IQ. A divit se, že když kašlu na dluhy, tak mě to může stát hodně peněz navíc, to může taky s prominutím jenom blbec. Kdo jiný než dlužník by měl náklady spojené s vymáháním dluhu platit?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 12:39 | XXL

I mně se stalo, a nikoliv vlastní blbostí. Jela jsem navštívit dítě, když bylo po operaci v nemocnici. Přestože ještě nemělo jít domů, dali mi ho sebou. Bylo to v zimě, neměla jsem pro dítě ani oblečení. Oblékla jsem mu teda to, co jsem měla sama na sobě. Navíc jsem přijela MHD, ale pochopitelně jsem neměla sebou pro dítě jízdenku. Před nemocnicí bankomat nešel, ani na přestupní stanici. Bylo to v neděli, takže trafiky byly taky zavřené. Stála jsem u dveří v autobusu jako blbec a ptala se spolucestujících, jestli náhodou nemají jízdenku navíc. Ten, koho jsem se zeptala, byla právě revizorka. Naštěstí si to nechala vysvětlit, když viděla dítě v evidentně poněkud větším ošacení, v bačkorkách a mně bez ponožek a bez bundy. Byla i druhá varianta: jít polonahá v zimě těch 6 km i s dítětem pěšky.
Stát se Vám to bohužel může. Jízdenkové automaty nejsou všude, občas mají poruchu a když náhodou jedete v cizím městě a neznáte jeho přepravní řád, uděláte chybu raz dva. Tím neomlouvám černé pasažéry.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 12:05 | k

Nejhorší je, když si člověk uvědomí, že v devadesátých letech mnoho bolševických "podnikatelů" nezaplatilo za privatizovanuý majteek stovky miliard, nikdo nikdy po nich nic nechtěl a z vytunelovaných aktiv dál úspěšně podnikají....zatímco daňoví poplatníci za ně platí jejich dluhy!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2006 11:53 | Jana

To by se dotyčnému nestalo, kdyby řádně zaplatil pokutu anebo nejlépe vůbec nejel načerno. Takže v tomto případě pouze jeho blbost...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 11:42 | XXL

A to ještě nepíšete o tom, kdy jede člověk načerno a za pět let, když si jde vyzvednout drobný peníz z bankomatu, se dozví, že má zablokovaný účet a exekutor po něm chce kolem 10.000,- Kč, protože za 5 let k jízdnému, pokutě a k úrokům přibyly náklady na exekutora ve výši několika tisíc. To černý pasažér udělá třikrát a zaplatí tolik, že si za ty peníze mohl koupit auto vlastní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2006 11:04 | .

Dekuji za clanek, ktery pichl do vosiho hnizda. Je jiste tezke najit rovnovahu mezi pravy veritele a pravy dluznika, ale dnesni exekutori s Podkonickym v cele to fakt prehaneji. Vymoct penize ale exekuci neukoncit, protoze pak dostanou vice do vlastni kapsy je proste sprostarna a exekutori jsou dnes nad zakonem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2006 11:02 | Jana

To ne - moje babička volí rozumně :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2006 10:51 | RR

Je mi tricet, mam nedodelanou vysokou skolu a sam bych podobnou smlouvu nikdy nepodepsal. Lidi, co neprokouknou pravni hacky ve smlouve je v tomhle "pravnim" state bohuzel vetsina. Zbavit svepravnosti vetsinu senioru a mene vzdelanych by byl zajimavy napad, a dokonce bych nekterym sebral i volebni pravo ;-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Bohumír Ďuričko

podnikatel

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Bohumír Ďuričko
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services