Diskuze - Finanční plánování podle ZFP akademie I.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 706 komentářů)

3. 4. 2011 0:57

Ale jo diť si hraje. Asi nemá co dělat tak píše trapárny ten Jiří. tady to snese těch jeho nesmyslů,habakuk. Je jasné že namá co na práci, tak valí hnoje tady. Je to vůl jak kůl tan Jiří
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2011 0:54

Ty krávo, sám to lidem tak sjednáváš abys vydělal, ale ostatní to bude poučovat. Káže vodu a ne pije ale chlastá víno!!!!!!!!!!!!!!!§
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2011 0:52

Sám si vošoust úchyle.Lidi tady káráš za hrubky ale sprostý jak dlaždič z Ostravy.Všichni co tě znají, ví jak jsi je roky oblboval se zfp, pak si udělal tunel a tedko kopeš za jiné a do jiných,co? Vzpamatuj se a zalez zase do kanálu. Ty lidi mají náturu,to je brutální...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2011 0:48

Ty si blbec a navíc tak jednoduchý jak děcko z třetí třídy chachacháááá.Dyť je vydět, jak tady na stránkách partners, obhajuješ že to mají lepší ty magorku? Dělají ty samé IŽP, ale jak je to od nich,tak je to výhodné... No děcko by to psalo míň okatě. Snažíš se tu ukazovat jaký jsi odborník, při tom víš že IŽP dělá zfp stejné jako partners... Dámy a pánové toto je vůl, který píše že je z jiné firmy než partners ale obhajuje je. Zřejmě je to pan uvědomnělý chachachááá.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2011 0:41

Peníze.cz jejiž majitelem je Partners konkurenci zfp tady jen pomluovají, je to ubohost!!! Chorý pisatel v jedné osobě Jiří, Jarda této firmě jen škodí. Proč asi Partners s tímto nic nedělá???
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2011 0:41

Peníze.cz jejiž majitelem je Partners konkurenci zfp tady jen pomluovají, je to ubohost!!! Chorý pisatel v jedné osobě Jiří, Jarda této firmě jen škodí. Proč asi Partners s tímto nic nedělá???
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 4. 2011 12:22

Pár známých lží

Klient – muž 30let.

Lež Klient - Proč bych měl mít životní produkt sjednaný až do 70-75let? Poradce – Protože kdybychom pojistnou dobu nastavili pouze na krátký časový horizont, musel by jste s velkou pravděpodobností ve Vašem životě sjednat další nový program a díky tomu, že by jste byl starší, byl by jste pro pojišťovnu více rizikový a zároveň by se Vám to prodražilo.Tak budete platit po celou dobu stejnou částku, bez ohledu na Vašem věku.


Pravda Klient ve skutečnosti platí poplatky za pojistnou dobu, kterou ve skutečnosti nevyužije. Je velice malá pravděpodobnost, že klient bude produkt platit tak dlouho a pojišťovny si tohle dobře uvědomují. Navíc finanční trh se zdokonaluje a není pravidlem, že by klient například za deset let platil u nového produktu více. Stačí se podívat o pár let zpět, cena rizik byla daleko vyšší a plněni méně efektivní nežli dnes. Klient po celou dobu nebude platit stejně, časem musí pojistné částky navyšovat. Pokud dnes bude mít klient sjednanou částku na smrt z jakýkoliv příčiny na 500tis. tak bude tato částka stačit za 20let? Klient bude dobou donucen pojistné částky navyšovat a je otázka jak pojišťovna bude ke klientovi přistupovat. Navíc cena rizik není fixně daná a navyšuje se. Tím je samozřejmě snižovaný kapitál.


Lež Klient - proč musím mít sjednaný životní produkt až do 60let? Poradce – Kvůli daňovým úlevám, nic jiného v tom nehledejte, nadáváme na stát, že máme vysoké daně, tak proč si velkou část nevzít zpět?

Pravda Poradce natahuje pojistnou dobu většinou kvůli provizím. Daňové úlevy je většinou pouhý argument.Bohužel při uplatňování daňové úlevy musí klient při zrušení smlouvy dodaňovat + zdanit výnos. Pokud klient vydrží platit program do svých 60ti let, musí opět zdanit výnos a kolikrát klient vrací více, nežli dostal formou daňové úlevy.

Lež Klient – mohu za dva roky vybírat (IŽP) Poradce – samozřejmě a ne jenom to, můžete si pojistné snížit na minimům.

Pravda Vybírat klient může, ale nemá co, díky provizní zátěži kterou v podstatě klient zaplatí v prvních dvou let, podle druhu IŽP. Snížení na minimum jde, ale o to se klientovi počáteční ztráta bude déle kompenzovat a nemusejí se klientovi vklady už nikdy vrátit a to především u velkých počátečních vkladů. Po dvou letech většinou provize poradce nevrací, proto poradce klientovi tvrdí, že jde měsíční pojistné snížit až za dva roky, což není pravda a klient si může měsíční pojistné snížit kdykoliv.

Lež Klient – proč bych měl investovat přes IŽP? ( život-důchod ) Poradce – kam jinam by jste chtěl jako drobný investor investovat? Navíc kdo Vám lépe zhodnotí peníze když ne pojišťovna z dlouholetou zkušeností? Pojišťovna má velké zázemí a investovat přes ni je nejbezpečnější.


Pravda Investování přes pojišťovnu je velmi drahé a celkově nevýhodné.Klient muže využít např. OPF, daleko s lepším rozložením investice a může využít výhody, které nejsou přes pojišťovnu možné. Poradce doporučuje investovat přes IŽP, protože dostane od společnosti vyšší provize. Pravda je taková, že využívání OPF je daleko lepší jak pro klienta, tak pro poradce. Pro poradce především proto, že nevrací provize a může si nastavit způsob vyplácení provize. Poradci z lépe placených společností mají za OPF velmi zajímavé provize kolem 70 až 90% z počátečního poplatku, který je různý a určuje se podle typu fondu. Poradce provize nevrací, ale pokud se dohodne s klientem, může při zrušení smlouvy poradce část poplatku klientovi vrátit, protože klient na začátku zaplatil poplatek za dobu, kterou nevyužil a záleží pouze na poradcovi, jak se ke klientovi zachová


Klienti jsou motivování na programy podporované státem, které nejsou z dlouhodobého hlediska díky inflaci výhodné a navíc podpora ze strany státu je nejistá. Daňové úlevy jsou vhodné pouze v případě, že klient bude platit produkt až do konce, minimálně do 60let což je pro mladší klienty nepravděpodobné. Nebylo by špatné se nad tím zamyslet a chovat se podle toho tak, abychom klienty netahali za nos, ale skutečně řešili jejich potřeby a cíle které má každý z nás. Možná o to budeme mít ze začátku méně klientů, ale časem to lidé ocení a začne se naše snažení oplácet. Vaše názory a postřehy rád uvítám na poradce.cz@seznam.cz
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 4. 2011 12:18 | Jiří

Pár známých lží
Klient – muž 30let.
Lež Klient - Proč bych měl mít životní produkt sjednaný až do 70-75let? Poradce – Protože kdybychom pojistnou dobu nastavili pouze na krátký časový horizont, musel by jste s velkou pravděpodobností ve Vašem životě sjednat další nový program a díky tomu, že by jste byl starší, byl by jste pro pojišťovnu více rizikový a zároveň by se Vám to prodražilo.Tak budete platit po celou dobu stejnou částku, bez ohledu na Vašem věku.

Pravda Klient ve skutečnosti platí poplatky za pojistnou dobu, kterou ve skutečnosti nevyužije. Je velice malá pravděpodobnost, že klient bude produkt platit tak dlouho a pojišťovny si tohle dobře uvědomují. Navíc finanční trh se zdokonaluje a není pravidlem, že by klient například za deset let platil u nového produktu více. Stačí se podívat o pár let zpět, cena rizik byla daleko vyšší a plněni méně efektivní nežli dnes. Klient po celou dobu nebude platit stejně, časem musí pojistné částky navyšovat. Pokud dnes bude mít klient sjednanou částku na smrt z jakýkoliv příčiny na 500tis. tak bude tato částka stačit za 20let? Klient bude dobou donucen pojistné částky navyšovat a je otázka jak pojišťovna bude ke klientovi přistupovat. Navíc cena rizik není fixně daná a navyšuje se. Tím je samozřejmě snižovaný kapitál.


Lež Klient - proč musím mít sjednaný životní produkt až do 60let? Poradce – Kvůli daňovým úlevám, nic jiného v tom nehledejte, nadáváme na stát, že máme vysoké daně, tak proč si velkou část nevzít zpět?
Pravda Poradce natahuje pojistnou dobu většinou kvůli provizím. Daňové úlevy je většinou pouhý argument.Bohužel při uplatňování daňové úlevy musí klient při zrušení smlouvy dodaňovat + zdanit výnos. Pokud klient vydrží platit program do svých 60ti let, musí opět zdanit výnos a kolikrát klient vrací více, nežli dostal formou daňové úlevy.

Lež Klient – mohu za dva roky vybírat (IŽP) Poradce – samozřejmě a ne jenom to, můžete si pojistné snížit na minimům.

Pravda Vybírat klient může, ale nemá co, díky provizní zátěži kterou v podstatě klient zaplatí v prvních dvou let, podle druhu IŽP. Snížení na minimum jde, ale o to se klientovi počáteční ztráta bude déle kompenzovat a nemusejí se klientovi vklady už nikdy vrátit a to především u velkých počátečních vkladů. Po dvou letech většinou provize poradce nevrací, proto poradce klientovi tvrdí, že jde měsíční pojistné snížit až za dva roky, což není pravda a klient si může měsíční pojistné snížit kdykoliv.
Lež Klient – proč bych měl investovat přes IŽP? ( život-důchod ) Poradce – kam jinam by jste chtěl jako drobný investor investovat? Navíc kdo Vám lépe zhodnotí peníze když ne pojišťovna z dlouholetou zkušeností? Pojišťovna má velké zázemí a investovat přes ni je nejbezpečnější.


Pravda Investování přes pojišťovnu je velmi drahé a celkově nevýhodné.Klient muže využít např. OPF, daleko s lepším rozložením investice a může využít výhody, které nejsou přes pojišťovnu možné. Poradce doporučuje investovat přes IŽP, protože dostane od společnosti vyšší provize. Pravda je taková, že využívání OPF je daleko lepší jak pro klienta, tak pro poradce. Pro poradce především proto, že nevrací provize a může si nastavit způsob vyplácení provize. Poradci z lépe placených společností mají za OPF velmi zajímavé provize kolem 70 až 90% z počátečního poplatku, který je různý a určuje se podle typu fondu. Poradce provize nevrací, ale pokud se dohodne s klientem, může při zrušení smlouvy poradce část poplatku klientovi vrátit, protože klient na začátku zaplatil poplatek za dobu, kterou nevyužil a záleží pouze na poradcovi, jak se ke klientovi zachová


Klienti jsou motivování na programy podporované státem, které nejsou z dlouhodobého hlediska díky inflaci výhodné a navíc podpora ze strany státu je nejistá. Daňové úlevy jsou vhodné pouze v případě, že klient bude platit produkt až do konce, minimálně do 60let což je pro mladší klienty nepravděpodobné. Nebylo by špatné se nad tím zamyslet a chovat se podle toho tak, abychom klienty netahali za nos, ale skutečně řešili jejich potřeby a cíle které má každý z nás. Možná o to budeme mít ze začátku méně klientů, ale časem to lidé ocení a začne se naše snažení oplácet. Vaše názory a postřehy rád uvítám na poradce.cz@seznam.cz
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2011 15:22 | Jiří

To víte, že se ke mně dostali informace. Ale na internetu se neustále dočítám, že lidé údajně využívají kombinace, tak nevím co si o tom mám myslet. PDÚ a KŽP je to samé a už se nesjednávají, teď to nahradili IŽP. Jeden je sjednávaný na důchod a druhý na život ( zajištění rizik ). Lidé investují do IŽP 1000,- a více bez zajištění. Takže, ať je kombinace jakákoliv, pořád se lidem sjednávají nevýhodné produkty, to raději nebudu mluvit o PF, které se sjednávají mladým lidem. To vaše renomování způsobuje klientům ztrátu. Klienti spoustu let investovali do paskvilu a teď se jim to ruší a nahrazuje se to dalšími, ne moc výhodnými produkty. Opět klienti nic nevydělali, spíše ztratili. Tím si klienti zkrátili investiční dobu a začínají v podstatě od nuly. Jinak Partners podle produktů které nabízejí a podle nastrojů, které využívají jsou daleko kvalitnější než ZFP.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2011 14:54 | jarda

No nevím, nechat se lákat "zajdou" na pochybnou seanci promiskuitních parazitů, to je doopravdy síla. Třeba ten vošoust od Ostravy, který takto oplodnil lektorku z LM, nebo druhý od Přerova, který objížděl s těmito chtíči ČR a SR a osahával veřejně i majitelku s tím, jak jí to udělá, nebo další vošoust z představenstva, který dokonce nabízí starší paní na obsluhu za úplatek? A to nemluvím o takzvaném "zakladateli", to už je doopravdy horor. Ani burani a prasata se tak nechovají. Přeci jen veřejně propagovat bordel, to už je moc, ne?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2011 13:43 | zajda

měl jsem možnost projit open seminář partners a nijak mě to nenadchlo, bylo to docela pod urovni... jen mi prislo, ze se snazi nekoho napodobovat...a hrali si na velké odborniky. Coz by na me jinak zapusobilo, kdybych nepracoval ve financnim sektoru.A obcerstveni zdarma:-)takze respekt
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2011 13:36 | zajda

No jelikož jsem Vás poažoval za odborníka, tak by mě ani nenapadlo, že tyto informace nemáte, když tady tak svědomitě vypisujete. Nějaký rok už to bude...co se týče PDÚ s KZP, to už je taky dávno renovované... Doporučuju ZS, je přece otevřen veřejnosti:-P(takze tajne to neni...) Dobře víte, že po projítí semináře můžete ZS kdykoliv navstivit
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2011 12:25 | Jiří

Už se nedělají? To je dobře a co ti klienti, kteří si uzavřeli 6 a více st,sp.??? Kteří platí jenom poplatky? Každopádně spočítám poplatky, které už jsou klientem zaplacené. Klient by měl vědět do jakého nevýhodného projektu šel. Jestli se už neuzavírají následné st.sp. je určitě dobře. Po 15-16let první dobrá změna. A čím je to nahrazené? Pokud to není tajné??? Nebo mám jit na základní seminář abych se to dozvěděl?:-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2011 11:58 | poplatky stsp

doufam ze vite ze se nedelaji nasledne smlouvy stsp? kdyz budete pocitat:-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2011 11:01 | Jiří

Penzijní připojištění
Klient 30let Zhodnocení 3% Statní příspěvek 1800 Kč ročně. Průměrná inflace 3% Měsíčně vloženo 1500,- Celkem vloženo 540 000 Kč Reálná hodnota peněz na konci činí 393 397 Kč, tak to se mladým lidem určitě vyplatí. Opět znehodnocené peníze.
Pokud by zaměstnavatel dával dalších 500 Kč měsíčně, byla by reálná hodnota 512 000 Kč. Což je pořád málo. Jo poradci ZFP jsou kouzelníci a kombinace je výhodná tak možná pro naivní klientelu. Příště spočítám poplatky st.sp v kombinaci. Pište pro více informací na podvod.cz@seznam.cz
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2011 10:40 | Jiří

Nula, která Vám vzala přes 30klientů. Servis nemáte moc kvalitní, když klienti sami volají a potřebují poradit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2011 10:32 | Jiří

?????
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2011 2:44 | jarda

http://www.youtube.com/watch?v=uhjw1y81mw4
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2011 0:38 | finanční poradenství jinak :-)

Jiří psal - Trochu mi přijde hloupé ho zvát do MLM firmy jako je ZFP. No ty truhlíku, co by taky mohlo v lidi v zfp napadnout. zfp je kvalitní,regulérní školíci firma, s dlouhou tradicí. Jak by taky takový kvalitní lektor typu Kyiosakiho mohl něco x tisícům lidí v hale něco sdělit. To je traaaaaaaaaaaapné ty tvoje argumenty. Fakt vidím že umíš jen psát a jako obchodník budeš takový ten pán s cizímy výrazy,rád se poslouchajíc. No sbohem s takovýma.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 4. 2011 0:30 | kmotr

Myslel jsem si že budeš mít v záloze nějaký blábol. Všichni jsou pitomci,jen ty jsi šéf nádraží. Tady to má stejnou logiku,jako jít se ptát do konkurenční restaurace,jestli ta od naproti je kvalitní. Jiří ty budeš taková nula, pisáleks argumentem za uchem,co?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Poš

podnikatel, Cybex

Milan Richter

politik a podnikatel

Martin Poš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Milan Richter
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services