Diskuze - Finanční plánování podle ZFP akademie I.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 706 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 12/36
3. 4. 2011 0:57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2011 0:54
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2011 0:52
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2011 0:48
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2011 0:41
3. 4. 2011 0:41
2. 4. 2011 12:22
Klient – muž 30let.
Lež Klient - Proč bych měl mít životní produkt sjednaný až do 70-75let? Poradce – Protože kdybychom pojistnou dobu nastavili pouze na krátký časový horizont, musel by jste s velkou pravděpodobností ve Vašem životě sjednat další nový program a díky tomu, že by jste byl starší, byl by jste pro pojišťovnu více rizikový a zároveň by se Vám to prodražilo.Tak budete platit po celou dobu stejnou částku, bez ohledu na Vašem věku.
Pravda Klient ve skutečnosti platí poplatky za pojistnou dobu, kterou ve skutečnosti nevyužije. Je velice malá pravděpodobnost, že klient bude produkt platit tak dlouho a pojišťovny si tohle dobře uvědomují. Navíc finanční trh se zdokonaluje a není pravidlem, že by klient například za deset let platil u nového produktu více. Stačí se podívat o pár let zpět, cena rizik byla daleko vyšší a plněni méně efektivní nežli dnes. Klient po celou dobu nebude platit stejně, časem musí pojistné částky navyšovat. Pokud dnes bude mít klient sjednanou částku na smrt z jakýkoliv příčiny na 500tis. tak bude tato částka stačit za 20let? Klient bude dobou donucen pojistné částky navyšovat a je otázka jak pojišťovna bude ke klientovi přistupovat. Navíc cena rizik není fixně daná a navyšuje se. Tím je samozřejmě snižovaný kapitál.
Lež Klient - proč musím mít sjednaný životní produkt až do 60let? Poradce – Kvůli daňovým úlevám, nic jiného v tom nehledejte, nadáváme na stát, že máme vysoké daně, tak proč si velkou část nevzít zpět?
Pravda Poradce natahuje pojistnou dobu většinou kvůli provizím. Daňové úlevy je většinou pouhý argument.Bohužel při uplatňování daňové úlevy musí klient při zrušení smlouvy dodaňovat + zdanit výnos. Pokud klient vydrží platit program do svých 60ti let, musí opět zdanit výnos a kolikrát klient vrací více, nežli dostal formou daňové úlevy.
Lež Klient – mohu za dva roky vybírat (IŽP) Poradce – samozřejmě a ne jenom to, můžete si pojistné snížit na minimům.
Pravda Vybírat klient může, ale nemá co, díky provizní zátěži kterou v podstatě klient zaplatí v prvních dvou let, podle druhu IŽP. Snížení na minimum jde, ale o to se klientovi počáteční ztráta bude déle kompenzovat a nemusejí se klientovi vklady už nikdy vrátit a to především u velkých počátečních vkladů. Po dvou letech většinou provize poradce nevrací, proto poradce klientovi tvrdí, že jde měsíční pojistné snížit až za dva roky, což není pravda a klient si může měsíční pojistné snížit kdykoliv.
Lež Klient – proč bych měl investovat přes IŽP? ( život-důchod ) Poradce – kam jinam by jste chtěl jako drobný investor investovat? Navíc kdo Vám lépe zhodnotí peníze když ne pojišťovna z dlouholetou zkušeností? Pojišťovna má velké zázemí a investovat přes ni je nejbezpečnější.
Pravda Investování přes pojišťovnu je velmi drahé a celkově nevýhodné.Klient muže využít např. OPF, daleko s lepším rozložením investice a může využít výhody, které nejsou přes pojišťovnu možné. Poradce doporučuje investovat přes IŽP, protože dostane od společnosti vyšší provize. Pravda je taková, že využívání OPF je daleko lepší jak pro klienta, tak pro poradce. Pro poradce především proto, že nevrací provize a může si nastavit způsob vyplácení provize. Poradci z lépe placených společností mají za OPF velmi zajímavé provize kolem 70 až 90% z počátečního poplatku, který je různý a určuje se podle typu fondu. Poradce provize nevrací, ale pokud se dohodne s klientem, může při zrušení smlouvy poradce část poplatku klientovi vrátit, protože klient na začátku zaplatil poplatek za dobu, kterou nevyužil a záleží pouze na poradcovi, jak se ke klientovi zachová
Klienti jsou motivování na programy podporované státem, které nejsou z dlouhodobého hlediska díky inflaci výhodné a navíc podpora ze strany státu je nejistá. Daňové úlevy jsou vhodné pouze v případě, že klient bude platit produkt až do konce, minimálně do 60let což je pro mladší klienty nepravděpodobné. Nebylo by špatné se nad tím zamyslet a chovat se podle toho tak, abychom klienty netahali za nos, ale skutečně řešili jejich potřeby a cíle které má každý z nás. Možná o to budeme mít ze začátku méně klientů, ale časem to lidé ocení a začne se naše snažení oplácet. Vaše názory a postřehy rád uvítám na poradce.cz@seznam.cz
2. 4. 2011 12:18 | Jiří
Klient – muž 30let.
Lež Klient - Proč bych měl mít životní produkt sjednaný až do 70-75let? Poradce – Protože kdybychom pojistnou dobu nastavili pouze na krátký časový horizont, musel by jste s velkou pravděpodobností ve Vašem životě sjednat další nový program a díky tomu, že by jste byl starší, byl by jste pro pojišťovnu více rizikový a zároveň by se Vám to prodražilo.Tak budete platit po celou dobu stejnou částku, bez ohledu na Vašem věku.
Pravda Klient ve skutečnosti platí poplatky za pojistnou dobu, kterou ve skutečnosti nevyužije. Je velice malá pravděpodobnost, že klient bude produkt platit tak dlouho a pojišťovny si tohle dobře uvědomují. Navíc finanční trh se zdokonaluje a není pravidlem, že by klient například za deset let platil u nového produktu více. Stačí se podívat o pár let zpět, cena rizik byla daleko vyšší a plněni méně efektivní nežli dnes. Klient po celou dobu nebude platit stejně, časem musí pojistné částky navyšovat. Pokud dnes bude mít klient sjednanou částku na smrt z jakýkoliv příčiny na 500tis. tak bude tato částka stačit za 20let? Klient bude dobou donucen pojistné částky navyšovat a je otázka jak pojišťovna bude ke klientovi přistupovat. Navíc cena rizik není fixně daná a navyšuje se. Tím je samozřejmě snižovaný kapitál.
Lež Klient - proč musím mít sjednaný životní produkt až do 60let? Poradce – Kvůli daňovým úlevám, nic jiného v tom nehledejte, nadáváme na stát, že máme vysoké daně, tak proč si velkou část nevzít zpět?
Pravda Poradce natahuje pojistnou dobu většinou kvůli provizím. Daňové úlevy je většinou pouhý argument.Bohužel při uplatňování daňové úlevy musí klient při zrušení smlouvy dodaňovat + zdanit výnos. Pokud klient vydrží platit program do svých 60ti let, musí opět zdanit výnos a kolikrát klient vrací více, nežli dostal formou daňové úlevy.
Lež Klient – mohu za dva roky vybírat (IŽP) Poradce – samozřejmě a ne jenom to, můžete si pojistné snížit na minimům.
Pravda Vybírat klient může, ale nemá co, díky provizní zátěži kterou v podstatě klient zaplatí v prvních dvou let, podle druhu IŽP. Snížení na minimum jde, ale o to se klientovi počáteční ztráta bude déle kompenzovat a nemusejí se klientovi vklady už nikdy vrátit a to především u velkých počátečních vkladů. Po dvou letech většinou provize poradce nevrací, proto poradce klientovi tvrdí, že jde měsíční pojistné snížit až za dva roky, což není pravda a klient si může měsíční pojistné snížit kdykoliv.
Lež Klient – proč bych měl investovat přes IŽP? ( život-důchod ) Poradce – kam jinam by jste chtěl jako drobný investor investovat? Navíc kdo Vám lépe zhodnotí peníze když ne pojišťovna z dlouholetou zkušeností? Pojišťovna má velké zázemí a investovat přes ni je nejbezpečnější.
Pravda Investování přes pojišťovnu je velmi drahé a celkově nevýhodné.Klient muže využít např. OPF, daleko s lepším rozložením investice a může využít výhody, které nejsou přes pojišťovnu možné. Poradce doporučuje investovat přes IŽP, protože dostane od společnosti vyšší provize. Pravda je taková, že využívání OPF je daleko lepší jak pro klienta, tak pro poradce. Pro poradce především proto, že nevrací provize a může si nastavit způsob vyplácení provize. Poradci z lépe placených společností mají za OPF velmi zajímavé provize kolem 70 až 90% z počátečního poplatku, který je různý a určuje se podle typu fondu. Poradce provize nevrací, ale pokud se dohodne s klientem, může při zrušení smlouvy poradce část poplatku klientovi vrátit, protože klient na začátku zaplatil poplatek za dobu, kterou nevyužil a záleží pouze na poradcovi, jak se ke klientovi zachová
Klienti jsou motivování na programy podporované státem, které nejsou z dlouhodobého hlediska díky inflaci výhodné a navíc podpora ze strany státu je nejistá. Daňové úlevy jsou vhodné pouze v případě, že klient bude platit produkt až do konce, minimálně do 60let což je pro mladší klienty nepravděpodobné. Nebylo by špatné se nad tím zamyslet a chovat se podle toho tak, abychom klienty netahali za nos, ale skutečně řešili jejich potřeby a cíle které má každý z nás. Možná o to budeme mít ze začátku méně klientů, ale časem to lidé ocení a začne se naše snažení oplácet. Vaše názory a postřehy rád uvítám na poradce.cz@seznam.cz
1. 4. 2011 15:22 | Jiří
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 4. 2011 14:54 | jarda
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 4. 2011 13:43 | zajda
1. 4. 2011 13:36 | zajda
1. 4. 2011 12:25 | Jiří
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 4. 2011 11:58 | poplatky stsp
1. 4. 2011 11:01 | Jiří
Klient 30let Zhodnocení 3% Statní příspěvek 1800 Kč ročně. Průměrná inflace 3% Měsíčně vloženo 1500,- Celkem vloženo 540 000 Kč Reálná hodnota peněz na konci činí 393 397 Kč, tak to se mladým lidem určitě vyplatí. Opět znehodnocené peníze.
Pokud by zaměstnavatel dával dalších 500 Kč měsíčně, byla by reálná hodnota 512 000 Kč. Což je pořád málo. Jo poradci ZFP jsou kouzelníci a kombinace je výhodná tak možná pro naivní klientelu. Příště spočítám poplatky st.sp v kombinaci. Pište pro více informací na podvod.cz@seznam.cz
1. 4. 2011 10:40 | Jiří
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 4. 2011 10:32 | Jiří
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 4. 2011 2:44 | jarda
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 4. 2011 0:38 | finanční poradenství jinak :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 4. 2011 0:30 | kmotr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno