Diskuze - Finanční plánování podle ZFP akademie II.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 730 komentářů)

17. 2. 2009 15:19 | cnzor

Jasně já jsem chudák a ty jsi boháč....a to jak materiální tak i mentální.Prostě skvost,elita,luxus.Jedním slovem ZFP ák.A kolik jsi teda vychodil tříd ty boháči?Co to tady vláčíš za balvan kolem nohy a stahuješ ještě ostatní ssebou? Asi by ses měl fakt podívat pravdě do očí a měl bys přestat obelhávat sám sebe.Tenhleten společenský póvl,který ty tak vehementně prosazuješ a prezentuješ,je jen obyčejná žumpa zoufalců,kteří ve snaze přijít k velkým penězům udělají cokoliv...tedy mám na mysli cokoliv.Okradou rodinu,přátele,známé,sousedy blízké i vzdálené a ještě se vyjadřují o těchto podvodech jako o práci.Předpokládám, že jsi někde na úrovni 5.1 a začínají ti přicházet výpisy provizí a tak protože jsi ještě neviděl 40 tis ani na papíře jsi celý zmotivovaný a happy a každý další je jen looser a chudák.. Ani mi tě není líto máš za sebou výplach mozku tedy pro tebe "brain Washing" a to takový,že totální.Už asi nechodíš ani k přátelům už pro tebe nejsou dost ready.Scházíte se na podivně vypadajících sešlostech ,které nazýváte meeting ,kde máte bleskový brain storming a ti z vás,kteří nemáte ani ponětí o tom co vlastně děláte a pod čím vlivem jste to berete jako hrozně důležitou pozici ve svém životě.Tak kamaráde kdyby ses dal k jehovistům tak jsi na tom líp.Budeš někde kolemjdoucím věnovat Stážní věž a nabádat je k bdělosti anžto se blíží konec světa.To bys měl ale jistotu,že pokud pravidelně odevzdáváš do spolku desátek, tak bys zajisté v době nouze mohl požádat o pomoc.Ty však teď lidem bereš a hlavně jim ubližuješ,i když připouštím, že nevědomky,a tak oni tě až budeš v nějakém průšvihu za to nakopu do pr.... A klidně mi napiš co je libo.Mě může urazit jen inteligent a to ty a ani parta tvých soukmenovců nejste.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2009 14:17 | XXXXX

Ano je to tak jednoduché. Stačí se jít podívat na seminář a budeš bohatá. Všechno se ti vrátí a budeš se mít dobře. Nemusíš pomalu nic dělat a budeš v pohodě. Podepíšeš jenom smlouvu kterou nemusíš číst, proč bys to taky dělala, však jde hlavně o peníze. Nemusíš pomalu ničemu rozumět, proč taky, však to budeme dělat společně a jednoduše, jak se říká v jednoduchosti je síla Nic nemusíš vymýšlet. Všechno už je vymyšlené a mi se jenom vezeme. Co myslíš?????
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2009 9:13 | Renuzska

Mám-li být upřímná, nevím co si mám teď myslet. Přítel byl teď o víkendu na školení ZFP Akademie a přijel úplně nadšený, že dostane nazpět peníze a budeme se mít dobře. Jenže já jsem nedůvěřivá a přijde mi to moc jednoduché, aby vám jen tak někdo vracel peníze... Prosím, máte někdo zkušenost, dobrou nebo špatnou? Je v tom někde háček nebo je to opravdu tak jednoduché?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 1. 2009 11:10

co to jsou za hlouposti? jake tarify pro zfp a jednotlive instituce..vsechny jsou stejne..je treba mit presne informace
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2009 1:11 | Lucie

Není to tak, přecházíš na novou státní podporu!Pouze trvání smlouvy může být kratší. Kdybys chtěl pobírat státní podporu podle starých podmínek, musela by být žádost o státní podporu podána do konce roku 2004. Takže špatná informace.To bylo od poradce ZFP? Pokud ano, dá se to čekat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2009 14:15 | Pablo

Vážení vaši pracovníci nás informovali, že při uzavření tzv. udržovacího stavebního spoření v době kdy ještě platila stará pravidla (18.000,- naspořit + 4500,- dotace od státu), pokud kdykoliv, tedy i dnes přejdeme k žádosti o státní podporu, pojedeme podle pravidel k datu uzavření smlouvy. Tedy dnes přejdu na původní smlouvu z r.2003, požádám o státní příspěvek na ni a budu řádně spořit plnou částku, měl bych dostávat oněch 4500,- Kč. Je to skutečně tak? Nebo informace vámi poskytované jsou mylné?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 1. 2009 18:03 | Doležal

Máš smlouvy které by sis nikde jinde neuzavřel. Těch 20tis. je tvá nejhorší životní půjčka za nejdražší úroky jaké si dovedeš představit. Jinými slovy: Zkus se zamyslet kdo těch 20tis. + dalších 20tis. pro ty v pyramidě nad tebou asi zaplatí?! A potom si ještě nějakým odborníkem nech provést srovnání tarifů pro ZFP v porovnání s tarify pro vlastní síť u jednotlivých institucí. Rychle ty smlouvy zruš, vrať provize a vyhýbej se těmto zlodějům mílovým obloukem. Jednou prozřeš!
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 12. 2008 18:23 | cenzor

jsi chudák
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 12. 2008 15:17 | cenzor

Szturcek ty jsi,ale vemeno.Začni číst znova a zkus to od Honzíkovy cesty.Uděláš líp pro sebe i všechny, kteří ty Tvoje zvratky tady musí číst.Chudý táta bohatá máma...ty si se úplně asi pos....Jdi se bodnout a nedělej ostudu.Takový brak prodávají v levných knihách za 5 Kč a Vám s tím na těch vašich dýchánkách za 150/ sobotu vymývají palice.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 11. 2008 21:22 | Adam

ZFP je super ! Byl jsem na základním semináři a vrátilo se mi 20000 na provizích a ještě mám smlouvy, které bych si stejně někde uzavřel a vydělal by na nasí rodině někdo jiný.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2008 21:23 | Václav Szturc

Vaclav Szturc @ net . tvtrinec . cz - vše dohromady - Ostravsko
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2008 21:21 | Václav Szturc

Ovečky hloupoučké... Robert. T. Kiyosaki... Jeho 3 knihy Vám postačí... Přečtěte si je... 1) Bohatý táta, chudý táta 2) Cashflow Kvadrant 3) Bohatý táta učí, jak investovat... V tomto pořadí... Srozumitelné laikovi... A budete vědět o penězích, společnostech, obchodních systémech, podnikání, pojištění, investování, akciovém trhu daleko více, než většina dnešních odborně působících " profesionálních makléřů"... Pochopíte alespoň hrubé základy myšlení lidí, kteří nepatří mezi vystudované odborníky, úžasně odborně vzdělané ZAMĚSTNANCE, nebo profesionální lékaře, právníky, ekonomy a jiné ŽIVNOSTNÍKY... (rádi si takové lidi najímáme - někdy dobře poradí - např. daňový poradce,...) Polovina lidí zde neví o čem mluví, polovina si myslí že ví, o čem mluví a myslí si, že jsou "chytří", což je ještě horší. Trefili na amatéra, pravděpodobně na začínajícího obchodního zástupce této firmy a "upálili čarodějnici" pro veřejnost. Neškodilo by si zjistit fakta o shodných firmách po celém světě, fungujících desítky let - a jak... Jestli si tady "pánové profesionální makléři" myslí, že jsou profesionálové a všechno ví, je jejich ostuda. Statisticky je dokázáno, že např. v USA na akciových trzích se jejich "neskutečně složité počítání a analyzování nejen investičních příležitostí" (extrémě předražené a složité rady) nechají překonat naprosto jednoduchou mechanikou indexu SP 500 a to ve více, než 80% těchto "profesionálů"... Já zastávám názor, že je dobré vědět ze všeho něco. I u ZFP mám licenci... Ale vždy jdu za odborníkem na danou problematiku, po prodiskutování řešení si případnou smlouvu nechám vypsat odborníkem na své licenční číslo... Pro svou potřebu nejen v pojištění nemovitostí a automobilů... Mají školené specialisty, kteří Vám najdou nejvýhodnějšího partnera podle Vašich potřeb. Pojištění pro mě představuje základ zajištění rizik - investice do klidu na duši. Pokud nájemníkovi za jeho nepřítomnosti v bytě např. vypukne požár, pojišťovna po hasičích napraví zbytek škod a já se nemusím starat. Z jiného hlediska... Já dostanu peníze i za to, že si uzavřu produkt který potřebuji výhodněji, s menšími poplatky, rychleji, vím co obsahuje - " vidím do něj"... Takový, který Vy (veřejnost) nedostanete ani přímo na pobočce té samé společnosti, neboť velké společnosti jako je tato si dokáže "vykřičet" lepší podmínky v závislosti na vysokém objemu prodeje produktů... A samozřejmě za tento produkt pouze zaplatíte. Nikdo Vám nic nedá... Mě ano... Za další... Vzhledem k tomu, že jsme jako jediný stát v EU bez důchodové reformy (ostuda vlád) jsou zaměstnanci a nejen ti udržováni v ubohém přesvědčení, že v době odchodu do důchodu jim bude důchod vyplácen. Až dostanou v důchodu životní minimum spolu s pár korunami ze svého osobního důchodového účtu (který ČR opět jako jediný stát v EU stále nemá),... Nedivím se, že na naší pochybné politické scéně se toho vláda nechce chytit, určitě by jim to volební preference nezvedlo... Mimochodem, kolik nových pojišťoven a penzijních fondů se do ČR nahrnulo za posledních pár let? Rozdělit si trh se soukr. důchodovými účty v poslední zemi v EU, kde to ještě neudělali? Myslím si, že lidé ze společností, jako je ZFP dělají velice dobrou práci už v tom, že informovali část veřejnosti o tomto problému - bohužel ne všichni začínající obchodní zástupci této firmy se vyznají v této problematice okamžitě a neznají všechny produkty... Dále... Tyto společnosti "dělají" i investice do podílových fondů a nejen do nich... (Mimochodem podílové fondy jsou závislé např. na akciovém trhu - jak víte, kolik tam budete mít za pár let z Vaší úložky? Musíte mít vyjímečnou křišťálovou kouli.) Dále... Systém školení v těchto firmách je pro obyčejné lidi neznající tuto problematiku vynikající, je téměř zdarma (cca 150Kč za 2-3 hodiny) , akreditován ministerstvem školství atd. atd... Opět Váš nedostatek informací... Obrovský... Jako byste kritizovali Ministerstvo Školství z důkazů získaných desetiminutovým rozhovorem s prvňáčkem po absolvování týdne první školní docházky... Kdo nechce na stará kolena dřít bídu, doporučuji mu ať se stará o své peníze sám,... Mohu Vám doporučit ve svém volném čase - vzácné aktivum u mě - pár jednoduchých rad, jak si pomoci, i jak třeba začít podnikat. K začátku potřebujete jen chuť věnovat trochu času vzdělávání se v tom, co Vás ve škole nenaučí... Není pravda, že je potřeba peněz do startu... Dnešní školský systém z Vás udělá výborného a specializovaného zaměstnance... Ale Váš šéf z Vás asi boháče neudělá ;o) ruku na srdce :o) Podle mě spousta lidí odsuzuje různé obchodní a podnikatelské systémy... A sami pracují v té nejhorší pyramidě - podniku, obchodní společnosti... Nezávisle na tom, kolik uděláte, dostanete vždy téměř stejnou výplatní pásku, kde je cca 55% již zdaněno... Ten nahoře bohatne... Pokuste se být taky ten nahoře, zkuste podnikat...
A spoustu dalších a dalších informací nechcete vidět... Máte jen jedno hledisko - z jedné, levé strany kvadrantu( to ze škol) a to je chyba... Nedostatek informací... Kdo by si přál více informací a je z kraje Ostravského, může mi napsat mail... Ve svém volném čase se ozvu - nezaručuji, že ihned a všem... Berte informace, dokud jsou alespoň tyto zdarma... Kdo ví, jak dlouho zdarma budou... Nehledejte rychlé zbohatnutí, investiční tutovky, horké tipy akcíí na burzách a pod. To Vám neporadím... Mohu Vám pomoci, jak se naučíte sami základům... Zbytek je na Vás a Vašem čase a odhodlání... Taky můžete celý život chodit do práce - přeji Vám hodně štěstí... Já už si vybral... Vzdělávám se neustále... A neupřednostňuji žádnou ze zprostředkovatelských firem... S pozdravem Václav Szturc...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2008 18:25 | starosta

Demeni kerili lentilky
+54
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 4. 2008 14:45 | Jarmila

Prijde takhle do banky starsi chlapek a povida u okynka: "Chci si otevrit ucet." "A jaky typ úctu mate na mysli?" "Kurva, to je jedno, proste ucet." "Prosim, pane? Snad jsem spatne slysela..." "Rikal jsem, kurva, to je jedno, proste jakejkoliv zasranej ucet." "Pane, takoveto výrazivo je zde nepristojne!" Konverzace jeste chvili pokracuje, az urednici u prepazky dojde trpelivost a odejde pro manazera. Ten se s ni vrati k okenku a povida: "Tak, co tady je za problem?" "Kurva, zadnej problem. Vyhral jsem v pitomý loterii podelanejch padesat milionu a chci si vodevrit jeden zasranej ucet!" "Ach tak. A tahle stara krava vam chce zkazit den, co?"
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 4. 2008 12:14 | Pavla

První příspěvek byl okopírován z jiného příspěvku.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 4. 2008 12:09 | Pavla

Naprosto souhlasím, nic není zadarmo a člověk aby byl úspěšný, tak musí máknout. Lidé, ale raději budou pomlouvat úspěšné podnikatelé, než aby to zkusily taky. Nemají odvahu a proto je jednoduší, vše zavrhovat. Ti kteří jsou navrchu, tak se tam museli nějak dostat a to je spoustu práce a pomlouvat je kvůli tomu, že vydělávají více peněz než ostatní lidé běžně zaměstnaní, je blbost. Ať si to člověk zkusí a pak píše. Já jsem obyčejná prodavačka a nemám potřebu někoho špinit a svádět svůj neúspěch na někoho jiného. Každý v životě má svoje problémy, ať je to úspěšný člověk nebo ne. Můj kamarád dělá v podobné společnosti, jako je ZFP a koupil si auto z autobazaru myslím že Subaru, všichni ho začali pomlouvat, že si hraje na bohatého a auto z roku 2005 ale to, že platí měsíčně benzin 15000Kč k tomu úvěr 10 000Kč pojistku a další náklady to už nikdo nevidí. Nadávají hlavně ti kteří auto ani nevlastní.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2008 15:31 | Tonda

Je to opravdu tak, vzhledem k tomu, že se to strhává z částky kterou vlastně nikdy už neuvidíte, je to vlastně jedno, jestli po celou dobu nebo podobu 10let. Ja jsem si udělal od kooperativy perspektivu 3 Bn, ta se mi zdá lepší, jestli ne tak jsem aspoň pomohl segře, ha. Hlavně že něco mám. Moji mamě někdo udělal budoucnost od kooperativy a ještě něco tam má, kdysi jsem se o to hodně zajímal, dnes už na to nemá čas, ale na co jsem přišel, je to, že se programy neustále zdokonalují a že kdyby člověk pořád čekal na lepší program tak by se nikdy nedočkal.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 4. 2008 12:05 | Pavla

V ZFP-akademii je už přes 50ředitelu,je to určitá pozice a jsou to stejní lidé jako mi a aby se dostali na horu,museli dělat stejnou dřinu jako ti dole.Tím chci říci,že se dostali právě nahoru díky té dřině.Já tomu říkám atraktivní práce a ne dřina.O pyramidě mluvit nebudu protože je všechno na bázi pyramidy.Jinak by ten život nefungoval.Neřadím úspěšný lidi do kategorie 20tis 100tis..Jinak se mi líbí jak jsi napsal 250tis-1mil.Asi myslíš pozici 8 ale ono to pokračuje na pozici 8.1-8.2.8.3 atd.Jsou tam i lidé kteří jsou na pozici 6 a vydělají nad 300tis-400tis.Zrovna nedávno 20letý borec přecházel na pozici 8 ,Tím se nechci chlubit,je to jen pro informaci. Vyděl jsi někdy aby majitel měl méně než zaměstnanec?Největší provize dostane právě ten dole a ten na hoře dostane část.Jenomže těch dole je více než na hoře a když si ty částky sečteš tak ve finále má nejvíce ten který jim ukázal tu cestu a dal jim tuhle možnost.To si myslím že je férové.Jak bude člověk úspěšný to už záleží jenom na něm.žádný finanční strop tady neexistuje,každý může být tím šéfem.Doporučuji si přečíst knihu škola byznysu,bohatý táta chudý táta,kam se poděl můj sýr. "Není důležitý cíl ke kterému v životě kráčíš, ale je důležitá cesta jakou k němu jdeš!"plně souhlasím.Mít vilu 10mega?taky nechci ani mercedes třídy 5 protože takový ani neznám,ja jsem si koupil BMW řady 5 a to jsem tuhle společnost ještě neznal,koupil jsem si ho proto protože jsem ho prostě chtěl.Všechno je to penězích,nechci dřít někde za pár šupu a probouzet se s pocitem toho,že plním sny někomu cizímu za směšné peníze že za 100% práci mam jako někdo za 0% práci.Stále poslouchat co mám dělat a co ne.ukrývat se před lidmi,nepřeháněj.Jinak to stále momento možnosti nenávisti budeš mít vždycky ať už děláš co děláš,nejhůře jsou na tom bohatí,ti jsou nejvíce v tomhle tom směru zavrhování. . Nikdo z těch "šéfů" nemá spokojený život, i když se tak navenek tváří (protože musí).Jak můžeš soudit ostatní,podle sebe soudím tebe.Je zřejmé že každý má určitý problémy o tom to je dokážeš si představit že by bylo všechno 100% super o čem by ten život byl?
Naprosto souhlasím, nic není zadarmo a člověk aby byl úspěšný, tak musí máknout. Lidé, ale raději budou pomlouvat úspěšné podnikatelé, než aby to zkusily taky. Nemají odvahu a proto je jednoduší, vše zavrhovat. Ti kteří jsou navrchu, tak se tam museli nějak dostat a to je spoustu práce a pomlouvat je kvůli tomu, že vydělávají více peněz než ostatní lidé běžně zaměstnaní, je blbost. Ať si to člověk zkusí a pak píše. Já jsem obyčejná prodavačka a nemám potřebu někoho špinit a svádět svůj neúspěch na někoho jiného. Každý v životě má svoje problémy, ať je to úspěšný člověk nebo ne. Můj kamarád dělá v podobné společnosti, jako je ZFP a koupil si auto z autobazaru myslím že Subaru, všichni ho začali pomlouvat, že si hraje na bohatého a auto z roku 2005 ale to, že platí měsíčně benzin 15000Kč k tomu úvěr 10 000Kč pojistku a další náklady to už nikdo nevidí. Nadávají hlavně ti kteří auto ani nevlastní.
-27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 4. 2008 10:29 | Dana

Omlouvám se, jak jsem psala pro ti ZFP byla to hloupost, naštval mě jeden kamarád, který pracoval v ZFP a tím jsem mu to hloupě chtěla vrátit, ale uvědomila jsem si, že ubližuji i jiným. To co jsem psala, jsem si i vymýšlela. Tak se omlouvám.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2008 19:06 | další oběť?

...tak jsem asi o5 naletěl, těď už bych ale řekl, že snad v tom dobrém. Už mi to vše bylo docela rozumě a jasně vysvětleno. V krátkosti a zjednodušeně: o peníze nepřijdu, naopak, rozepisovat to nebudu, většiná z Vás o tom ví pořád víc jak já, tak ať si náhodou netrhnu další ostudu:D Spoření zdar, kombinování zvláště
+85
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Senta Čermáková

manažerka

Pavel Zeman

nejvyšší státní zástupce

Senta Čermáková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Pavel Zeman
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services