Finpomoc.cz: finanční výpomoc, nebo vydírání bezmocných?

S rostoucím počtem lidí žijících na dluh rostou i řady firem nabízejících půjčky za podivných podmínek. Pro lidi ve finanční tísni jsou tyto mnohdy jedinou šancí jak zaplatit jiné splatné pohledávky. Občas ale skončí v šikovně upletené síti "expertů na slovíčkaření a hru s daty" a místo peněz pak zbudou jen oči pro pláč. Zda na konci budou opravdu jen slzy, nebo alespoň kus spravedlnosti, by mohl rozhodnout soud. Na jednu z těchto úvěrových firem, Finpomoc.cz, se totiž chystá trestní oznámení. Proč?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 9. 2007 15:58

Vážení , píši po delší době , ale bohužel jsme se dočkali !? Manžel byl dnes vypovídat na POLICII v Brně a je trestně stíhán pro úvěrový podvod od firmy FINPOMOC ! Nejlepší obrana je útok ! Nikdo se nezabývá podmínkami SMLOUVY, ale tím, že podle pane jednatele nedodržujeme smlouvu. A místo vypůjčených 20.000,- Kč - už zaplacených MUSÍME vrátit ještě 78.000,- a k tomu je nařízena exekuce na majetek a další peníze za vykonání práce ing. Horáka,zástupce 1.moravské a náklady exekutora. Paní Příkrá, která s panem Pernicou v Brně úvěry zpracovávali nejsou také k dosažení ! Takže : ještě jednou všechny VARUJEME před firmou FINPOMOC !!! Pomůžou Vám, ale tak možná do blázince a mezi bezdomovce. Mějte se a Ti,kteří firmu chválí, ať PROMINOU.

+71
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 4. 2008 15:30, Lucka S.

ahoj všem lidem!! FIRMA FINPOMOC.CZ je prostě svinárna nic víc.Můj přítel si půjčil 50,-kč a ted z toho má už pres 100 000 tisíc korun jako dluh za to že nesplácel přestože splácel,akorát jednou vynechal a jeho zřizovatel půjčky mu řekl že to nevadí,že at to dodá s další platbou příští měsíc,jenže přítel zaplatil tuto částku ještě ten měsíc aby nebyly potíže a pak mu firma FINPOMOC.CZ napsala dopis že má pokutu ve výši 90tisíc korun a ještě nějaké úroku za to že zaplatil o týden později než měl..Nechápu,že když mu tento úřední dopis poslaly proč už se neozvaly po druhé a nedomluvily si termín na splacený kalendář na určitou částku co mu v dopise poslaly a dodnes nepřijímají telefonáty a ke všemu tomu jsou ještě špatná telefonní čísla v dopise ve kterém mu psaly,že se může obrátit,infolinka není taktéž dostupná a ostatní čísla jdou bud uvedená na cizí lidi,kteří nemají a prý ani nikdy neměli s touto firmou nic společného a nebo ani telefonní čísla neexistují.Přítel si neví rady a nezbývá mu nic jiného než se obráit na Teplický soud a na Policii ČR.. Pokud lidi kteří chtějí od firmy peníze které jim zaplatily za určitý vymáhačský dluh který ani není pravdou tak se stačí domluvit a spolčíme se na FIRMU FINPOMOC s pozdravem Lucka.

-12
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 340 komentářů)

21. 4. 2007 21:26 | HonzaV

"jednat, aby už k těm nepravostem nedocházelo" = číst, nepodepisovat.
Jak prosté, milý Luďku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 4. 2007 21:23 | HonzaV

doufám že se, anonyme, neurazíte; ještě musím dodat, že to nic nemění na tom, že finpomoc jsou lumpové, ale nevadí mi, protože je velmi snadné s nimi nepřijít do styku; daleko horší je loupežník s kudlou v ruce večer v podchodu a úplně nejhorší loupež schválená zákonem - velká část daní a hlavně OSA s jejich poplatky za prázdná CD a harddisky atd.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 4. 2007 21:14 | HonzaV

Teda já nevěřím vlastním očím... nemám ani korunu, půjčím si desetitisíce za vražedných podmínek a problém "z čeho budu splácet?" je _nesmyslná_ptákovina_ ? Tak s váma teda nemám slitování. Exekutor je málo, vám by měli sebrat snad i volební právo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 4. 2007 20:51 | Dan

Ano, ale konečně si uvědom, že už ani nejde o to, jestli se někdo zpozdil s výplatou či ne, ale že FINPOMOC SI NESTRHÁVÁ SAMA SCHVÁLNĚ SPLÁTKY A PAK TO ÚČTUJE KLENTŮM!!!!! TO JE NA NÍ TO NEJHORŠÍ. O TĚCH ZPOŽDĚNÝCH SPLÁTKÁCH V TÉ SMLOUVĚ DEJME TOMU JE, A LIDI SI TO NEPŘEČTOU, TO JE TEDY JEJICH CHYBA, ALE O TOM ŽE BY SI fINPOMOC SPLÁTKY NESTRHLA , I KDYŽ TAM PENÍZE JSOU(!!!!!!!!!!), NENÍ VE SMLOUVĚ ANI SLOVO! Tak to je to nejhlavnější, nejhorší a přímo nejhrůznější.A není proti nim obrana, nikdo se s tebou nebaví, ani nenamáhá zdvihnout telefon a jen ti pošlou výhružný dopis a chtějí po tobě šílené částky, několikrát převyšující půjčenou částku. A kam se má člověk obrátit. co dělat- to není žádný obchodní ani občanský zákon, ale obyčejná zlodějna a neskutečné vydírání klienta. Chápej, člověče, klient sám nedluží nic, peníze na účtu byly, a náhle je osočen z toho, že nechce platit! Musíme jen doufat, že probíhající příprava na trestní oznámení bude úspěšná a těm holomkům se skřípnou křidýlka.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 4. 2007 13:28 | Jana

Pojistovny i lekari jednaji v ramci sve podnikatelske cinnosti. Je to jiny vztah.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 22:07 | Lojza

Jeste abych se vratil k zakaznikum.Vetsina klientu smlouvy o pujce vubec necte a potom se nestaci divit.Za blbost se musi platit a nejlepe se na ni vydelava.-))Je treba si uvedomit ze u spolecnosti Finpomoc apod. si pujcuji penize naprosty zoufalci a delikventi, ktery maji dluhy v bankach, splatkovych spolecnostech a vytloukaji klin klinem.Tudiz jim tyto seriozni ustavy nikdy nepujci vzhledem k problemu v registrech s neplacenim predeslych uveru.Tato klientela je zvykla, ze nezaplati bance nekolik splatek a pul roku se nic nedeje max. telefonat z banky.Jenze soukrome spolecnosti si chteji ohlidat sve penize a nebudou cekat az se dluznik uraci zaplatit,resp. vratit dluznou splatku.Vetsinou je smlouve rozhodci dolozka nebo exek. zapis, klient nezaplati radne a vcas je uver sesplatnen a hotovo vymalovano.Vydava se nalez v pripade rozhodciho rizeni ci exekucni titul a exekutor muze konta.Vymluvy nekterych lidi jsou k smichu na tomto foru.Jestli nezaplatil z duvodu, ze dluznik nedostal vyplatu na ucet, ci mi urizli obe nohy, veritele nemusi vubec zajimat.V zadne smlouve o pujce neni napsano, ze kdyz nedostanu vyplatu ci ji dostanu o den pozdeji, nejsem povinen zaplatit.-))Zalezi na pristupy veritele samozrejme v individualnich pripadech.Preji hezky vecer vsem diskutujicim
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 22:07

Jeste abych se vratil k zakaznikum.Vetsina klientu smlouvy o pujce vubec necte a potom se nestaci divit.Za blbost se musi platit a nejlepe se na ni vydelava.-))Je treba si uvedomit ze u spolecnosti Finpomoc apod. si pujcuji penize naprosty zoufalci a delikventi, ktery maji dluhy v bankach, splatkovych spolecnostech a vytloukaji klin klinem.Tudiz jim tyto seriozni ustavy nikdy nepujci vzhledem k problemu v registrech s neplacenim predeslych uveru.Tato klientela je zvykla, ze nezaplati bance nekolik splatek a pul roku se nic nedeje max. telefonat z banky.Jenze soukrome spolecnosti si chteji ohlidat sve penize a nebudou cekat az se dluznik uraci zaplatit,resp. vratit dluznou splatku.Vetsinou je smlouve rozhodci dolozka nebo exek. zapis, klient nezaplati radne a vcas je uver sesplatnen a hotovo vymalovano.Vydava se nalez v pripade rozhodciho rizeni ci exekucni titul a exekutor muze konta.Vymluvy nekterych lidi jsou k smichu na tomto foru.Jestli nezaplatil z duvodu, ze dluznik nedostal vyplatu na ucet, ci mi urizli obe nohy, veritele nemusi vubec zajimat.V zadne smlouve o pujce neni napsano, ze kdyz nedostanu vyplatu ci ji dostanu o den pozdeji, nejsem povinen zaplatit.-))Zalezi na pristupy veritele samozrejme v individualnich pripadech.Preji hezky vecer vsem diskutujicim
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 22:07

Jeste abych se vratil k zakaznikum.Vetsina klientu smlouvy o pujce vubec necte a potom se nestaci divit.Za blbost se musi platit a nejlepe se na ni vydelava.-))Je treba si uvedomit ze u spolecnosti Finpomoc apod. si pujcuji penize naprosty zoufalci a delikventi, ktery maji dluhy v bankach, splatkovych spolecnostech a vytloukaji klin klinem.Tudiz jim tyto seriozni ustavy nikdy nepujci vzhledem k problemu v registrech s neplacenim predeslych uveru.Tato klientela je zvykla, ze nezaplati bance nekolik splatek a pul roku se nic nedeje max. telefonat z banky.Jenze soukrome spolecnosti si chteji ohlidat sve penize a nebudou cekat az se dluznik uraci zaplatit,resp. vratit dluznou splatku.Vetsinou je smlouve rozhodci dolozka nebo exek. zapis, klient nezaplati radne a vcas je uver sesplatnen a hotovo vymalovano.Vydava se nalez v pripade rozhodciho rizeni ci exekucni titul a exekutor muze konta.Vymluvy nekterych lidi jsou k smichu na tomto foru.Jestli nezaplatil z duvodu, ze dluznik nedostal vyplatu na ucet, ci mi urizli obe nohy, veritele nemusi vubec zajimat.V zadne smlouve o pujce neni napsano, ze kdyz nedostanu vyplatu ci ji dostanu o den pozdeji, nejsem povinen zaplatit.-))Zalezi na pristupy veritele samozrejme v individualnich pripadech.Preji hezky vecer vsem diskutujicim
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 21:36 | jezevec

Hm. Když já nezaplatim VZP - je smluvní penále 1% denně. Když VZP nezaplatí mému lékaři, zhruba tak půl roku je to OK a zadarmiko. Je to legální? Je to jiný? Disproporční sankce jsou prostě realita.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 21:34 | Lojza

Uvedom si, ze vsechny smlouvy o pujce se pisi podle obchodniho zakoniku, ne obcanskeho.tam plati co si dohodneme to plati.Urok z prodleni treba 1% denne z dluzne castky.-))Kdyz smlouvu podepises je s tebou amen.Kdyby byla smlouva napsana podle obcanskeho zakoniku, soud by uroky z prodleni zamaznul a rekl ze je urok neprimereny a odporujicim dobrym mravum, dal by klasick ydiskontni sazbu podle CNB.Takhle co se tyka rozhodce a obchodniho zakoniku maji vsichni trubky co si od finpomoci pujci smulu.Neco jineho je kdyz uver Finpomoc seplatni i pripade ze na ucte byly penize.-)).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 18:35 | Jana

Viz napr. § 56 odst. 1 obcanskeho zakoniku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 18:04 | Jana

Prave ze nektere veci mohou byt z duvodu rozporu s dobrymi mravy nelegalni. Rozhodnuti, zda je to legalni nebo ne, prislusi soudu. Ne tobe.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 17:40 | jezevec

No jak pravím - věřitel se zavazuje, že si bude strhávat inkasem. Sankce za nesplnění závaku je nic. Dlužník se zavazuje, že v případě neprovedení inkasa zaplatí 100% sankci. Podepíšete-li tohle - taxe nedivte. Pokud smlouva neobsahuje klausuli, že když je prokazatelně dost prostředků na účtu, že se sankce neuplatní - firma prokazatelně nedodržela smlouvu a vy prokazatelně taky ne. Tedy smluvní strany proti sobě uplatní sjednané smluvní sankce - poskytovatel dostane pokutu nula a vy 100% příplatek. Je to nemravné, nepříjemné, legální. Zaplať, tlusťochu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 16:41 | Helena

Ano, Pavle, máte pravdu, člověk se s tím nemusí chlubit, že taky naletěl, může udělovat rady ostatním- třeba ho někdo i poslechne- ale co s těmi, kteří sice se smlouvou souhlasili ( předpokládejme, že si ji přečetli), ale absolutně netušili, že se na ně chystá podraz- tím myslím ty schválně pozdě zinkasované či vůbec nezinkasované splátky! Tady je evidentně chyba na straně věřitele a nikoliv dlužníka! Pokud peníze na účtu JSOU ( a dá se to zpětně zjistit z výpisů) a Finpomoc si je v termínu nevezme- přestože má souhlas s inkasem a dlužník je předem ubezpečen, že se nemusí o splátky starat, tak plná zodpovědnost leží na ní! Co s těmi, s kterými se teď nikdo nebaví, kterým Finpomoc naúčtovala za SVOJI chybu astronomické částky? Kde na to ti lidé mají vzít? A navíc naprosto nespravedlivě! O to tady asi jde- aby zasáhla spravedlnost a právo a aby pár zlotřilců si dál necpalo kapsy od lidí, kteří se na ně obrátili třeba v nouzi nejvyšší?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 15:06 | Pavel

Asi takhle. Taky jsem se už spálil. Ale když jsem poznal, že to bylo hlavně mojí blbostí, tak jsem jen zaplatil, co jsem musel (za blbost se platí) a nikde jsem se nechlubil, jaký jsem hlupák. Navíc můžu podle své zkušenosti radit ostatním s ještě vypadám jako chytrý a předvídavý člověk (a to má zase svoje výhody, že...) Prostě je to draze získaná zkušenost, a je možné se buďto z ní poučit a obrátit ji ve svůj prospěch, nebo jen fňukat na nárožích či u soudu a chlubit se svojí blbostí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 0:33 | jezevec

aha - takže jde o hlupáky, kteří se dobrovolně zavázali, že když si věřitel (třeba i z vlastního zlého úmyslu, nebo prostě proto že se mu nechce) nezinkasuje splátku inkasem - že bezpodmínečně a bez dalšího zkoumání důvodů zaplatí násobek půjčky??? fajn. tak takoví nefin-experti by si taky neměli pučovat ani propisku na poště alespoň ne dokud se nenaučí číst
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 4. 2007 22:09 | pepa

Je ale divné že túto firmu som nenašiel nikde inde ako v Slovenskom obchodnom registri. Dalej je podivné ,že firma z vkladom 10 170 000,- Sk potrebuje niekoho kto vloží 30 000,-SK.Predsa si mohla založiť firmu sama. Veď vari aj Cyprus je v EU tak s tým by zrejeme nemali mať žiadny problém.To bude len podvod na podvod upovedomte trebárs daňový úrad nech sa im pozrie na účtovníctvo .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2007 21:03

Bla-bla-bla...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2007 13:24 | Helena

Prosím, hlásím se taky o slovo. Jsem tu jen náhodně, mám angínu, nudím se a tak se projíždím po internetu. Na tohle téma jsem narazila a docela mě zaujalo. Pročetla jsem tedy o Finpomoci všechno možné a jsem toho názoru, že se skutečně jedná o podvodníky, kteří se nestydatým způsobem obohacují na úkor důvěřivých lidí. Prosím všechny ty, co píšou na adresu těch podvedených, že jsou blbečci, hlupáci atd, a vedou pořád podle mého názoru nesmyslné řeči o tom, jestli si mají lidi půjčovat- zamyslete se nad sebou. Vy jste v životě neudělali žádnou "botu"? Nikdy jste se nerozhodli k něčemu, co vás potom třeba mrzelo, ale už bylo pozdě nad tím naříkat? Kdo jsi bez viny...... ( znáte to, ne?) Moje nejlepší kámoška měla kdysi dávno, asi před 15 lety, ošklivý úraz, dlouho se léčila, ale nakonec se z toho vylízala a řadu let žila bez jakýchkoliv následků. Normálně chodila do práce, už ani nikam k doktorovi na kontroly nemusela, prostě cítila se zdravá jako řepa. Rozhodla se podnikat. Vzala si v bance nějaký úvěr, tuším asi 160 tisíc a chtěla to rozjet. Samozřejmě že se nechala i pojistit pro případ dlouhodobé nemoci, trvalé invalidity, ztráty zaměstnání atd. Vše by se asi povedlo, je velice inteligentní, pracovitá a v daném oboru, kde chtěla podnikat. se dokonale vyzná. Když tu - tu máš čerte kropáč! - objevily se najednou následky onoho úrazu, už zapomenutého, a najednou ( po 15 letech!!!!!), musela na operaci, pak další, ještě jednu- nakonec jich bylo během jednoho roku asi 6. A plný invalidní důchod. Pojištění jí bylo na p....Pojišťovna totiž řekla, že se jedná o následek starého úrazu a na to se pojištění nevztahuje. Tak- a jaký čekáte konec? Splátky asi 3500, invaliďák něco málo přes 7 tisícovek., do toho nájem, telefon, elektřina- a ona náhle skutečně neměla ani na jídlo. Myslíte si , že byla blbeček, když si půjčku brala? Měla jí z čeho splácet a taky dobře splácela. Nikdy v životě jí nenapadlo, že to, co se odehrálo před 15 lety, bude mít někdy nějaké důsledky. Prostě byla zdravá. a najednou tohle! Ona měla veliké štěstí, že má děcka, už dospělé, které se o ni postaraly a na tu půjčku jí dávají. Pomalinku se opět vykřesává a já věřím, že nakonec to podnikání opět obnoví a nakonec se z toho vyhrabe. Ale proč to tady vyprávím? J enom proto, aby bylo vidět, že ne jenom hlupáci se dostanou do nějakého maléru, a ona, kdyby neměla ty děti, tak nevím, jak by to řešila- byl by to docela průšvih- a tak je docela možné, že by se nakonec do něčeho tak hrůzného, jako ta Finpomoc, taky namočila. Tak prosím přestaňte ty chudáky, co jsou celí zoufalí z podrazu od Finpomoci, ještě víc trápit výčitkami a nadávkami- spíš hleďte, aby se jim dostalo spravedlnosti a ti, co využívají jejich slabé chvíle, aby byli potrestáni.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 4. 2007 8:58 | Dobroš

MIlý jezevče- jenže v tý smlouvě o tom, že oni si nebudou inkasovat splátku, není ani slovo! podívej se i na jejich stránky, kde píšou, že je 100% kontrola splátek! Prostě když si od nich půjčuješ, oni se zavazujou, že budou pravidelný splátky strhávat a ty se nemusíš o nic starat, jen mít do toho 15. na účtě tolik a tolik Kč- podle toho, kolik splácíš. To je vše. Jenže oni si pak schválně něco nezinkasujou a můžeš mít tisíc důkazů o tom, že tam ty peníze na tom účtu byly, oni se s tebou prostě nebavěj!!! A o to tady jde. Ne jestli něco podepíšu, jestli si něco půjčím, ale o to. že ty mrchy udělaj podraz. Já když jsem si vyzvedával tu jejich slavnou půjčku, tak jsem tam nechal rovnou těch 3600. prostě jsem je odečetl a nechal na účtě, aby si je do 5 dnů mohli vzít. A ONI TO NEUDĚLALI!!!! AŽ TEPRVE ASI ZA 11 DNÍ!!!!!! To mi nikdo nevymluví, že to nebylo schválně. A najednou mám dluh jako kráva a exekutora na krku!! Je to na zbláznění! Ty prachy tam byly! A to je to, o čem asi tady je řeč- že dělají schvály, aby mohli vydírat- a kolik na tech " omylech" vydělaj- spočítej si to- kdyby tenhle podraz udělali každýmu 50 člověku !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Mirek Topolánek

expremiér a podnikatel

Renáta Kadlecová

ředitelka Fondu pojištění vkladů

Mirek Topolánek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Renáta Kadlecová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services