Finpomoc.cz: finanční výpomoc, nebo vydírání bezmocných?

S rostoucím počtem lidí žijících na dluh rostou i řady firem nabízejících půjčky za podivných podmínek. Pro lidi ve finanční tísni jsou tyto mnohdy jedinou šancí jak zaplatit jiné splatné pohledávky. Občas ale skončí v šikovně upletené síti "expertů na slovíčkaření a hru s daty" a místo peněz pak zbudou jen oči pro pláč. Zda na konci budou opravdu jen slzy, nebo alespoň kus spravedlnosti, by mohl rozhodnout soud. Na jednu z těchto úvěrových firem, Finpomoc.cz, se totiž chystá trestní oznámení. Proč?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 9. 2007 15:58

Vážení , píši po delší době , ale bohužel jsme se dočkali !? Manžel byl dnes vypovídat na POLICII v Brně a je trestně stíhán pro úvěrový podvod od firmy FINPOMOC ! Nejlepší obrana je útok ! Nikdo se nezabývá podmínkami SMLOUVY, ale tím, že podle pane jednatele nedodržujeme smlouvu. A místo vypůjčených 20.000,- Kč - už zaplacených MUSÍME vrátit ještě 78.000,- a k tomu je nařízena exekuce na majetek a další peníze za vykonání práce ing. Horáka,zástupce 1.moravské a náklady exekutora. Paní Příkrá, která s panem Pernicou v Brně úvěry zpracovávali nejsou také k dosažení ! Takže : ještě jednou všechny VARUJEME před firmou FINPOMOC !!! Pomůžou Vám, ale tak možná do blázince a mezi bezdomovce. Mějte se a Ti,kteří firmu chválí, ať PROMINOU.

+71
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 4. 2008 15:30, Lucka S.

ahoj všem lidem!! FIRMA FINPOMOC.CZ je prostě svinárna nic víc.Můj přítel si půjčil 50,-kč a ted z toho má už pres 100 000 tisíc korun jako dluh za to že nesplácel přestože splácel,akorát jednou vynechal a jeho zřizovatel půjčky mu řekl že to nevadí,že at to dodá s další platbou příští měsíc,jenže přítel zaplatil tuto částku ještě ten měsíc aby nebyly potíže a pak mu firma FINPOMOC.CZ napsala dopis že má pokutu ve výši 90tisíc korun a ještě nějaké úroku za to že zaplatil o týden později než měl..Nechápu,že když mu tento úřední dopis poslaly proč už se neozvaly po druhé a nedomluvily si termín na splacený kalendář na určitou částku co mu v dopise poslaly a dodnes nepřijímají telefonáty a ke všemu tomu jsou ještě špatná telefonní čísla v dopise ve kterém mu psaly,že se může obrátit,infolinka není taktéž dostupná a ostatní čísla jdou bud uvedená na cizí lidi,kteří nemají a prý ani nikdy neměli s touto firmou nic společného a nebo ani telefonní čísla neexistují.Přítel si neví rady a nezbývá mu nic jiného než se obráit na Teplický soud a na Policii ČR.. Pokud lidi kteří chtějí od firmy peníze které jim zaplatily za určitý vymáhačský dluh který ani není pravdou tak se stačí domluvit a spolčíme se na FIRMU FINPOMOC s pozdravem Lucka.

-12
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 340 komentářů)

19. 4. 2007 10:19 | cestující okolo

Než jsem došel do téhle diskuze, přečetl jsem si důkladně celý předchozí článek na www.penize.cz. Domníval jsem se,že jde o partu podvodníků, kteří okrádají nehorázným způsobem klienty. A nyní čtu jen samé dobré rady: nemáte si půjčovat, rozmyslete si, než si půjčíte, nikde vám neodpustí dluh,když nemáte na splátky, prodejte nábytek a tak podobně. O čem je vlastně tahle diskuze? Rád se diskuzí zúčastňuju, ale musím vědět, o co go. Já moralizovat nemůžu, sám mám hypotéku a dvě půjčky ( uff, naštěstí ne u Finpomoci)- a rozhodně říkám, že půjčky jsou dobrá věc- bez hypotéky bych neměl ani rodinu- než bych našetřil na byt, budu dědek. Ale tohle je snad diskuze na téma Finpomoc, či se mýlím? Takže jestli ano- zvedám ruku proti Finpomoci !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2007 9:53 | Anonym ll.

Paní Jarmilo, už několikrát zde bylo od různých autorů této diskuze naznačeno, že nemá smysl se zabývat tím, jak ušetřit, jestli měnit byt či žrát suchej cleba nebo se stěhovat na venkov ( mimochodem- kde vzít na venkově chalupu a za co?), nebo dokonce bejt dobrovolně bezdomovec. Miliony lidí si natéhle zeměkouli půjčují na všechno možný, a nikomu do toho nic není, jak už psali jini: tady kráčí o FINPOMOC!!!!!!!!!!!!! !! Asi jste si toho nevšimla, a domníváte se, že je to debata na téma půčit či nepůjčit. Ale tady jde o zločineckou bandu a zločincům je třeba v dalším počínání zabránit! A o to tady jde: co vy na to?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 4. 2007 9:49 | kolemjdoucí

Na to ty firmy půjčujícíc "kdekomu" přece jedou, že v případě nesplácení půjčky oberou lidi až na úroveň toho bezdomovce. Takže jestli nemá někdo na to pochopit podmínky takové půjčky, tak buďto riskuje toho bezdomovce, to si každý takový půjčující musí uvědomit nebo ať místo půjčky prodá prodá třeba televizi nebo nábytek, vyjde ho to určitě levněji nebo pokud chce půjčku 30 tisíc, ať investuje do nějakého spolehlivého nezávislého finančního poradce třeba dva tři tisíce za rozbor své situace a radu, to ho taky vyjde levněji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 4. 2007 9:48 | Kolemjdoucí

Jak tak tady čtu tu diskuzi: Přečíst si smlouvu a to i tím drobným písmem. Půjčuje se obyčejným lidem, kterým dělá potíže přečíst 4 stránky drobným písmem. Ty stránky jsou napsány tak, že i kdyby to někdo přečetl desetkrát, stejně tomu nerozumí...... Proboha lidi, co tady blbnete? Každý musí vědět, na co má a na co nemá. A to v první řadě jestli mám na to neco pochopit a rozumět tomu. A teprve v druhé řadě jestli mám na něci splácet. Především si každý musí uvědomit, že v praxi jediný, kdo nic nemá, je bezdomovec, který nedostává sociální dávky. Všichni ostatní něco mají, co může sloužit v finále jako nějaká záruka za nesplácení půjčky.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2007 7:54 | Jaroslav

Ne, Maxi, to NENÍ ten hnus. Ten hnus se týká Finpomoci a to tím, že ONA SAMA porušuje pravidla- viz to, že si nestrhnou splátku a pak svádí vinu na klienta. Příklad: podepíšu smlouvu, s finanční poradkyní obejdu různé instituce- včetně banky, kde zadám příkaz k inkasu- a dobrý, čekám na peníze. Ty mi přijdou dejme tomu 21. Peníze si vyzvednu, nechám tam třeba dvojnásobek té první splátky a jsem v pohodě. No a pak třeba 7 mi přijde výpis a já vidím, že tam není zinkasováno nic. Beru telefon, volám do firmy, kde nikdo nebere telefon. vyzvednu tedy peníze a vložím je osobně na jejich účet. A za pár dní mi přijde dopis, že jsem porušil smlouvu, protože první splátka měla být do 5 dnů, že jim dlužím 70 tisíc( půjčil jsem si 15). A těch 70 tisíc musím splatit do 3 dnů, jinak naskakují další záhadné úroky a já se můžu jít někam odstřelit, protože nevím, kde ty peníze seberu.A když zaváhám, mám z toho třeba přes 100 tisíc a exekutora na krku. A za co? Za to, že oni si nestrhli první splátku jak měli. Jiný klient, který dokonce založil vlastní webové stránky na varování ostatních, celou dobu slplácení netušil, že se něco děje. První splátku si nestrhli, on jim to rovněž vložil na účet a platil normálně dál- řádně a v termínu. Když měl splaceno, zjistil, že má exekuci na plat kvůli té první splátce! A tak bychom mohli pokračovat- ne vždy jde jen o první splátku, stává se to i v průběhu placení. Prostě si nezinkasují, i když tam peníze jsou, a klienta obviní z pokusu o nesplácení- přitom ten se to dozví většinou až další měsíc při výpisu z účtu- a to je vždy pozdě. A další věc proti Finpomoci- nijak se nesnaží vyjednávat, přesvědčit se o SVÉ chybě, hulvátské chování pana jednatele - a tak bychom mohli pokračovat. Je důvodné podezření, že se tak chovají schválně- dovedete si představit, kolik tisíc už takto neoprávněně vyinkasovali? Proto se přidávám k žalobě. A že jde o protiprávní jednání, svědčí i to, že některé banky už píší svým klientům varování na Finpomoc. Takže nejde o žádné výmluvy NEPLATÍCÍCH klientů, ani o hlupáky, co si nepřečtou smlouvu a podepsali by i svůj rozsudek smrti, ale o skutečné neadekvátní chováné této firmy a jasné podvody a neoprávněné obohacování. Howgh.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 4. 2007 4:18 | Patrik

No neviděl jsem konkrétní smluvní podmínky, každopádně podle informací na www stránkách působí trochu kontroverzně uváděná výhoda "Minimální navýšení úvěru." a výše RPSN 93,57%. :-)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 4. 2007 23:40 | Jarmila

Hoši, vy debatujete jeden o koze, druhý o voze. Jezevec má pravdu: pokud si nejsem jistý, že můžu v rozumné době a za rozumnou cenu úvěr zaplatit, neberu si ho. Televizi mít nemusím, žere čas a proud. Pračka stačí jednoduchá, dá se levně sehnat, třeba na inzerát nebo v bazaru. Nemusí to být hned poslední model automatky. V nouzi (a dočasně poslouží i valcha, pokud to dotyčný fyzicky zvládne) Lednice je potřebná, ale měsíc bez ní vydržíte. Pokud to vypadá dlouhodobě, pak je další řešení: vyxměnit byt za menší. Odstěhovat se na venkov a začít využívat zahrádku k pěstování a chovu zvířectva (takový králík sežere jen trochu trávy, té je dneska všude dost). Možná byste se divili, za jak málo se nechá přežít. To ostatně dokazují i bezdomovci. Má to jen jednu vadu: pokud chcete žít jako člověk, nesmí to trvat dlouho. Na druhou stranu to ve vás vyburcuje takovou životní sílu, že se budete sami divit. Chce to jen jedno: nebýt líný a začít se trochu otáčet.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 22:54 | MAX

A znovu jedna zkušenost. Včera jsem shodou okolností podepisoval smlouvu u Erste Bank. Týkala se hypotéky. I v této bance jsou zřejmě "svině, kapitalisti, zlodějové, a já jsem asi ten "debil", jak o mě napsal někdo ve fóru, protože poplatek za projednání žádosti o hypotéku se rovná výši první splátky a je dokonce splatný předem a pokud poruším smlouvu, tak na mě banka bude moc zlá a úrok ve výši 100%, který jsem ji měl zaplatit za 20 let jim budu muset zaplatit ihned a celý. To jsem se dočetl ve své smlouvě. To je tedy ten hnus?!?! Né né to je dohoda. Nepůjdu na ně dát ani žalobu, ani nepůjdu po zavírací době zbít svého bankéře. Budu platit. A když ne, tak vím co se stane.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 4. 2007 21:51 | jezevec

no podívejte - pokud se někdo dobrovolně a smluvně zaváže k tomu, že za zpoždění v platbě je sankce ve výši desítek procent nebo dokonce násobků půjčky - - - potom nechat v takovém případě splátku na inkasu je nehorázná lehkomyslnost a pitomost, srovnatelná s nepřipísíním se v autě. ano, obvykle se nic nestane. ale když se stane - ten pás je bod navíc. takže pokud se zavážu k takovým nemravným sankcím - peníze donesu osobně v hotovosti a vložím je na účet s potvrzením; a nebo platím několik dní předem, a před datem splatnosti ověřím že platba prošla. co je na tom tak nepochopitelného??? samozřejmě že finpomoc jsou sprosťáci, ale smlouvy ty blbečkové s níma podepisují dobrovolně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 21:50 | Luděk

Ano. neměli ti chudáci podepisovat, měli si to přečíst, měli si ptát advokáta, neměli si půjčovat. mají jíst jen suchý chleba a kolínka- ale máme se bavit o zlodějských a podvodných praktikách té Finpomoci!!!!! Teď nemí cenu bavit se co kdo měl a neměl udělat, nemá cenu brečet nad rozlitým mlékem- ale jednat, aby už k těm nepravostem nedocházelo! Já u nich půjčku nemám, ale mám známého a ten se k dluhu dostal jak slepý k houslím! Peníze na účtu BYLY- Finpomoc si je nezinkasovala- a po něm chce přímo šílenou úhradu-(ale to už jsem jednou psal). Ten se z toho zhroutil. Nikdy nebyl neplatič, vždy platil včas, nepatří zas až k těm chudákům, co nemají na účtě ani korunu.A nyní naprosto nezaviněně má na krku exekuci! Přestaňte už moralizovat a zkuste se zaměřit na kritizovaný objekt- podvodnou firmu Finpomoc!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 21:50

Místo řešení,jak na lumpy Tě zajímají nesmyslné ptákoviny.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 21:37

Drahá paní.Pokud jsem si vědom své viny mlčím,ale myslím,že Vás hodně názorů přesvědčilo,že tito lumpové nedají ani šanci se bránit.Pokud to nechápete,je mi Vás upřímě líto
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 21:32

Aby ses nepředřel,exekutore.J estli jsi s tou bandou spolčený,tak se ani nedivím,že jsi unavený.Ale užij si toho mamonu,přestaň tady opruzovat,utíkají Ti peníze.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 21:11 | Exekutor

Pořád platí smlouvy nejdřív číst a teprve pak podepisovat. Je-li ve smlouvě něco, co se Vám nezdá, nepodepisujte ji. Je-li tam něco, čemu nerozumíte, nechte si to vysvětlit od advokáta. Jasně, zaplatíte mu za práci, ale v konečném důsledku to bude pro Vás vždycky mnohem levnější.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 21:09 | Exekutor

Pořád platí smlouvy nejdřív číst a teprve pak podepisovat. Je-li ve smlouvě něco, co se Vám nezdá, nepodepisujte ji. Je-li tam něco, čemu nerozumíte, nechte si to vysvětlit od advokáta. Jasně, zaplatíte mu za práci, ale v konečném důsledku to bude pro vždycky Vás mnohem levnější.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 20:54 | Důchodce

Paní Dano, ale ty dnešní půjčky již nejsou bezúročné jako jsme my měli ty novomanželské... Má smysl si dnes půjčovat jen na bydlení, tady myslím i stát má něco na obdobu novomanželských půjček. Ale půjčovat si za lichvářský úrok třeba na televizi, jak někteří lidé dnes činí, to není dvakrát rozumné.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 20:47 | Exekutor

Za 2 hodiny vyděláno? To těžko :-( Ty máš chachare ve dvě odpoledne padla, já honím lidi i po večerech. Ale nestěžuji si, pořád lepší než na šachtě, tam je hic, metan a tma.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 20:19 | Jarmila

Pane Benediktze, je hezké, že máte nepříjemý reflex na exekutory. Mluvil byste jinak, kdybyste byl sám věřitelem. Zkuste se na věc podívat z druhé strany barikády: někdo Vám dluží a místo aby platil, hledá možnosti, jak se placení vyhnout. Nesnažme se stále obhajovat chudáky dlužníky, zkusme pochopit i druhou stranu.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 19:34

Výborně,jsi velmi žertovný.Zvlášť,když chci půjčku pouze 10 000,-Kč,ješťě ji ani nemám,a zž platím:poplatek za poskytnutí úvěru,1 500,-Kč za správu smlouvy a v den přípisu první splátky je z 10 000,- jen 6 000,- .Svoje rady o nepůjčování si strč za klobouk.Zdáš se mi trochu přechytralý.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 19:25

Dal bych Tě na šachtu,ať práci poznáš.Uděláš jen to,co Ti Rozhodne samosoudce a máš za 2 hodiny vyděláno.To je práce?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Šimáně

podnikatel, Unimex Group

Miroslav Zámečník

ekonom

Jiří Šimáně
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 4 duelů
×
Miroslav Zámečník
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services