Ertrag und Sicherheit: Výnos a solidní nejistota podruhé

Aleš Tůma | rubrika: Když se řekne | 2. 12. 2013 | 658 komentářů
Před více než dvěma lety jsme psali o praktikách finančních poradců firmy Ertrag & Sicherheit. Změnilo se od té doby něco? Ano, změnilo. Přitvrdili.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 8. 2016 20:37, Martin V.

Dobrý den,

Nedá mi to a musím reagovat na další nesmyslné lži, které tady šíří obhájce ES ze Slovenska.

Já jsem investoval do ICM v 6/2012, tedy před více jak čtyřmi roky! Po dvou letech jsem tento unikátní produkt raději opustil a to se ztrátou 20%.
Stačí se podívat do této diskuze, jaká se proti tomu strhla vlna nevole od oveček ES, kteří tvrdili, že jsem měl dodržet minimálně pětiletý horizont. Za poslední dva roky jsou všichni klienti ve ztrátách 40%-60%. To znamená, že bych po čtyřech letech měl na svém portfoliu celkovou ztrátu 52%-68%.
A jak by se zachoval můj poradce z ES? Pozval by mě do hotelu Hilton Praha (jako zval své klienty v ICM pan Vlastimil Novák) a nechal by mě podepsat přechod do nové banky Frick s tím, že je to to nejlepší řešení??? Tohle je poradenství za které klienti celkem na poplatcích zaplatili statisíce (handlingy, vstupní poplatky, průběžné poplatky v ICM ….)??!!

Sakra vždyť sama společnost ES nevydrží s jedním obchodním partnerem více jak 5let!!! Nechápu ty klienty, kteří pořád věří, že se to změní k lepšímu a že nyní už konečně bude mít ten jejich kamarád z ES pravdu a ten nový produkt konečně bude vydělávat.

Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že po tak dlouhé době najednou zjistíte, že to ICM vlastně nedělá dobře a že ho úplně utnete a všechny klienty převedete zase někam jinam?

Samozřejmě za další poplatky, které mimochodem ani na první schůzce raději nezmiňujete. Mluvil jsem z účastníkem toho jednání v hotelu Hilton Praha a podle vyprávění jsou to stejné praktiky jako mají šmejdi na důchodcích. Vysvětlete mi prosím, jak si majitelé společnosti ES vybírají produktové partnery (Shedlin, EVVE nebo ICM)? To je jediným kritériem výše provize, kterou ta společnost ES nabídne?

A jak je možné, že si žádný ten ředitel s desítkami let zkušeností nezjistí, že to taky může být průser?

Pokud to shrnu, tak bych čistě matematicky nemohl být nyní v plusu ani kdybych produkt ICM měl 6let a tak dlouho ho ES na českém trhu ani nezprostředkovávala! Takže podle mého stavu portfolia má společnost ES za posledních pár let 3 velké problémy – Shedlin insolvence a žádné zázraky s výplatou se nekonají (30% v Číně snad neberete jako úspěch), EVVE v insolvenci a v ICM ztráty klientů přes 50%.

Evolution fondy jsou doporučené na minimálně pět let?

No tak to je při pohledu na výše zmíněné radost pro klienty, protože jim je spravuje ICM a s ním už ES nechce na určité bázi vůbec spolupracovat! Takže pokud to bude jako s jejich ICM koši, tak za pět let tu ten fond taky nemusí vůbec být v tom horším případě a nebo v tom lepším tu bude, ale bude ve ztrátě a všechny ovečky z ES budou svým klientům vysvětlovat, že teď je lepší přejít do jiných fondů (samozřejmě už potřetí se vstupním poplatkem)! Mám pravdu?
Při pohledu na poslední produktové omyly ES to vypadá pro klienty na klidné spaní a zářnou budoucnost.

Úplně jsi mě dostal tím, že jsi schopný napsat: „hádam si nemyslíš, že všetci klienti a ľudia sú blbý a nechajú sa manipulovať a z najlepších Franklinov pojdu do Evolution fondov, pretože im "to ich poradca" vnúti? To skúšaj na niekoho iného“ – tím jako chceš říct, že ten pokus od poradce ES je v pohodě a klient, který se nechá zmanipulovat je blbý?
Tak tohle je ten pohled poradce ES? Zkusím ho přesunout z nejlepších Franklinů za poplatek do Evolution fondu a pokud bude tak blbej, že do toho půjde, tak je to jeho chyba!

Úžasný popis etického kodexu společnosti! Palec hore kámo

Ještě mě napadá jedna perlička, které ale snad ani nevěřím!

Jestli bude ES používat platformu MOVENTUM, tak pak si musí někteří ředitelé asi pořádně propláchnout ústa, protože si moc dobře pamatuji, jak mi pan Vlastimil Novák ještě před dvěma roky říkal, že platforma Moventum je před krachem, že platforma mě sežere na poplatcích a že u nich mám přeci předplacený investování na přímo!!!
Snažil se mi vysvětlit, jak platforma okrádá klienty a jak oni jsou proti těmto praktikám a že by on sám nikdy nemohl nabízet jinou než podle něho přímou cestu!!!

Co bude dnes říkat klientům? To jsou všechny ty ovce v ES tak slepý, že nevidí, jak s nimi tihle zloději nad nimi „ojebávají“????

Přeci nemůžu během několika let tolikrát popřít to, co prezentuji a ještě dělat, že se vůbec nic neděje!!!!

Jak píše slovenská ovečka: Lidi nebuďte prosím blbí a nenechte sebou manipulovat.

Nás klientů ES už přišlo o peníze bohužel dost!!!!!!!

S pozdravem

Icm Martin V.
Icm.martinv@gmail.com

+154
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 3. 2017 1:00, ...

:)
http://sdeleni.idnes.cz/phoenix-investor-kvalitni-a-profesionalni-investicni-poradenstvi-s-lidskym-pristupem-gt7-/zpr_sdeleni.aspx?c=A170228_092056_zpr_sdeleni_rest

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 658 komentářů)

29. 1. 2014 21:17 | Petr Kramář

Když se nikdo nenajde, tak se toho ujmu. Ale možná než se k tomu časově dostanu, tak EaS bude zvonit umíráček. V Rakousku už začal! Pro všechny IP EaS, zjistěte si kolik je skutečně registrovaných poradců v Rakousku, a taky kolik je tam skutečně B1, B2, B3 ? Asi budete koukat! Ono totiž není všechno pravda co vám říkají na generálních meetincích.
S pozdravem P.K.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2014 13:58

Dobrý den, jak tak čtu, vy jste poradce pro E§S, jsem klientem, ale je mi divné , proč mi chodí výpisy z Jung DMS, a ne přímo FRANKLIN TEMPLETON?? Tvrdili mi , že mám investici na přímo do Franklin Templeton, tak nevím, co je na těch všech tvrzeních pravda. Domnívám se,že u vás tedy byla platforma JUNG DMS, když si to tak skládám dohromady. Děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2014 12:23 | S. B.

Myslím, že informací mám mnoho. Než jsem začal u společnosti vytvářet hodnoty velmi podrobně jsem si ověřoval informace z různých zdrojů. Vím jak fungují jiné poradenské společnosti, např. Partners, OVB, Broker, Fincentrum atd. a EuS mi vyhovuje nejvíce. Vše je hlavně o lidech. Je pravda, že EuS rozhodně není levná, ale za kvalitu se prostě platí, tak to vidím já. Z pohledu zabezpečení majetku pro klienta a výsledků je z dlouhodobého hlediska to nejlepší co může klient získat. Nemusí se třást jestli mu někdo u brokerské společnosti majetek zpronevěří atd. Bohužel tyhle případné průsery vyjdou najevo až třeba i za 20 let. A pokud bude mít klient v majetku více jak půl miliónu, což bude pokud chce v důchodu žít, tak někoho zabije. Já bych třeba na platformě nikdy neinvestoval, je to diplomaticky řečeno neprůhledné.
Opět se tu střetávají různé názory a Vy jste společnost opustil z určitých důvodů. Chápu, žádná společnost není ideální. Nicméně mi už přijde únavné, jak EuS je trnem v oku určitých skupin a přitom u společností jako např. Partners bychom mohli taky kritizovat spoustu věcí a u dalších též. A proto nesouhlasím s "ovcemi", ani s termínem "chudák klient".
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 22:01 | Gabriel Pleska

Pane Modrý, prostě napište mejl. Na redakce@penize.cz nebo klidně na gabriel.pleska@penize.cz, nezdá se mi pravděpodobné, že by neprošel. Díky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 21:58

Servis je sice napsaný, ale nikdo z nich ho nedělá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stačí uzavřít,,plnej,, a sbohem kliente. Je mi líto , ale je to tak,anebo jste jedinej poctivej!!!!!!!!!!!!!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 21:54

Myslím, že vám to nikdo nezveřejní.....
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 16:40 | Jiří Modrý

Ještě jednou pro všechny, kteří nedáte dopustit na EaS. EaS je organizací, která má opravdu perfektně propracovaný systém. Systém který tvoří už nějakou řádku let a musím za sebe říct, že před nimi SMEKÁM! Dokážou dostat každého, jak nevzdělaného tak vzdělaného člověka. Moc dobře si ještě dnes vybavuji jak jsem vášnivě tleskal na každém generálním meetingu p. M.Z., za jeho neskutečný motivační proslov. Dnes si na to vždy vzpomenu, když sleduji dokumenty z předválečných a válečných projevu Adolfa H. To byl řečnický talent od boha, který dokázal strhnout celé Německo a nejen to svým projevem. A to podobné se odehrává na těchto akcích EaS. Chci tím jen říct, že manipulace lidí byla, je a stále bude. Je jen nás všech, jak dalece se necháme ovlivnit, a jak moc nás to postihne. Dnes už vím a děkuji za to že jsem si organizací EaS prošel a musím říct, že toho nakonec nelituji. Vzhledem k tomu že se pohybuji v obchodní branži, tak to bylo pro mne velmi cenné školení o MANIPULACI S LIDMI! A na závěr bych se vůbec nedivil, kdyby někdo vydal příručku, možná i knihu o těchto praktikách a možná přímo o fungování EaS. S pozdravem J.M.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2014 16:14 | Jiří Modrý

Milý pane, já nikoho v mém příspěvku nepomlouvám, pouze jen podávám informace, které je potřeba lidem říct. Ovce jak známo, udělá co ji obrazně řekne pasák ( bača ) potažmo jeho ovčácký pes. Ovce se na nic neptá a udělá to. Tak podobně to u EaS funguje, na nic se zbytečně neptej a nepátrej a udělejto tak, jak ti říkáme. A 1 rok u EaS je bohužel krátká doba na to, aby jste zjistil kde jste se to vlastně ocitl a co že vlastně vůbec pácháte na finančním trhu za zvěrstva, v přeneseném slova smyslu samozřejmě. Nechci se vás dotknou s vaší 5 letou praxí v bankovním sektoru, ale z mých osobních zkušeností - bankovní úředník versus investice do OPF, tak bohužel znalosti velmi nedostačující! Přeji vám hodně štěstí a věřím v to, že mi jednou dáte za pravdu, až uběhne doba za kterou se vám to všechno potvrdí, co jsem napsal. Mějte hezký zbytek dne, s pozdravem J.M.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 15:54 | otázečka

dá se ty podmínky zveřejnit?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 9:05 | S. B.

Pane Modrý, nechce se mi věřit že jste u EuS pracoval 3 roky a nenaučil jste se číst. :-) Co se týče servisu pro klienta tak je to smluvně v podmínkách, takže nemáte pravdu. Stejně tak nemáte pravdu v tom, že jinde klient dostane tu samou službu zdarma. Dostane podobnou, ale ne stejnou. Pracoval jsem 5 let v bankovnictví a nyní 1 rok u EuS takže o tom něco vím a za ovci se rozhodně nepovažuji. Pomluvou si moc nepomůžete.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 6:41 | rovárna na čokoládu

bohužel Vás asi někdo ne zcela pravdivě informuje stačí se podívat např.na
http://www.shedlin.com/de/1/startseite/publikumsfonds/fonds-in-platzierung/infrastructure-2/
tam najdete projekty, keré paramery splňují a překonávají...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2014 6:30 | klient E&S

Dobrý deň p. Modrý,
som klientom EaS a som spokojný s produktmi a aj so servisom. Neviem posúdiť všetky informácie ktoré uvádzate, ale mám zainvestované v uzatvorenom fonde SHEDLIN "Latim America Property 1" a dostávam priebežné informácie a to v češtine, napr.: http://ulozto.sk/x95ArXcE/131025-shc-mr-lap1-cz-pdf
Podľa mojich informácií aktuálne spoločnosť EaS neponúka produkty SHEDLIN pretože všetky aktuálne majú investičný horizont vačší ako 10 rokov a filozofiou EaS je do 10 rokov zdvojnásobiť majetok klienta.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2014 21:56 | Jiří Modrý

Děkuji za reakci, ale nelze vám odepsat na uvedený e-mail: redakce@penize.cz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2014 16:13 | redakce

Pokud nejste fiktivní, ozvěte se nám prosím na redakce@penize.cz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 1. 2014 14:59 | Jiří Modrý

Dovolte mi reagovat na vaše příspěvky. Působil jsem u EaS tři roky, a s politováním musím říci, že se dnes stydím za to, co jsem lidem říkal a na co, že jsem je vlastně lákal. Bohužel čas mi ukázal, že celá organizační struktura EaS a její fungování je založená na bezkonkurenčním poplatku - handling ( nejlépe ho u klienta sepsat v plné výši ), který zaručuje doživotní otevřený účet a SERVIS! Přátelé ( nikde ve smlouvě EaS jsem v textu nic takového nenašel ). Jednoduše řečeno, nejlépe dostat potencionálního klienta na seminář, tam mu promasírovat hlavu tím jak nejlepší produkty EaS nabízí ( např. investice do drahých kovů přes spol. EVVE - dnes víme, že to byl úlet a vcelku průser ), dále jsem zažil investice do uzavřených PF SHEDLIN, kdy jsem po čase zjistil najednou skončili! Proč? Protože nějak kluci z vedení M. Z. a L. K. zapomněli, že podle smlouvy se spol. Shedlin mají klientovi přes poradce podávat průběžné informace v českém jazyce, a to se nedělo a proto Shedlin rozvázal s EaS spolupráci. Samozřejmě nám bylo řečeno, že EaS a spol. Shedlin nedohodli na výši provizí atd. A potom jsou tady ty exkluzivní fondy od Franklinu, či BNP Pariba, které jsou pro EaS. Ano, ale pak se člověk podíval na historické výnosy, tak katastrofa a také položka TER, byla u některých i přes 4% a to je sakra hodně. Takže to celé shrnu. Společnost EaS je velmi dobře propracovaná organizace, která velmi dobře umí manipulovat s lidmi (ovčí syndrom - utíkejte ovečky tam kam potřebujeme -BÉÉÉ ), nejvíce s oddanými IP , kteří si až s vervou fanatismu nedokáží připustit výše uvedené skutečnosti, včetně té, že společnost JUNG D.M.C., už dále neakceptovala nenasytnost pana M.Z. a L.K. Za sebe přeji všem dosavadním poradcům EaS, aby se jim včas povedlo otevřít oči a jak se říká prozřít a uvědomit si, že je tento systém prodeje zkostnatělí a bez budoucnosti ( v Západní Evropě vám dnes nikdo dopředu poplatek nezaplatí!!!). Vyvarují se tak ostudě u klientů, které se jim podaří upsat, protože přijde doba, kdy lidé budou o investicích vědět daleko více než dnes, a budou si klepat na čelo, kolik že to zaplatili za to, že si můžou investovat přes EaS a přitom víme, že to dnes jde i bez poplatku. S pozdravem J.M.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2014 9:17 | S. B.

Obchodníka s cennými papíry
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2014 9:16 | S. B.

Obchodníka s cennými jsem zmínil a nebudu se opakovat. Nemůžu za to, že zaslepeností a averzí čtete pouze to co sami chcete.
Produkty Evolution jsou dva, tady jsou odkazy:
http://www.rb.cz/attachements/pdf/financni-trhy/corporate-finance/kontaktni-banka/caiac/evolution-classic-kiid2.pdf
http://www.rb.cz/attachements/pdf/financni-trhy/corporate-finance/kontaktni-banka/caiac/evolution-dynamic-kiid2.pdf
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2014 7:03 | otázečka

ISIN produktu Evolution z Vašeho letáčku, abychom se mohli pokochat tou registrací :)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 1. 2014 23:33

Vono vám to tady nedokáže napsat ampersand, že jo? To je zlá diskriminace, že tu nemůžete ani napsat jméno té své firmičky :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 1. 2014 21:09 | S. B.

Pánové napsal jsem Vám to tu a Vy jste jak telátka. :-) ISIN kterého produktu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Trojan

producent

Dana Bérová

exministryně a podnikatelka

Ondřej Trojan
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů
×
Dana Bérová
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services