Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Ondřej Bartoš
podnikatel a investor, Credo Ventures
Petr Němec
právník a mediátor
50,00 %
z 2 duelů
50,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Ertrag und Sicherheit: Výnos a solidní nejistota podruhé
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
11. 8. 2016 20:37, Martin V.
Dobrý den,
Nedá mi to a musím reagovat na další nesmyslné lži, které tady šíří obhájce ES ze Slovenska.
Já jsem investoval do ICM v 6/2012, tedy před více jak čtyřmi roky! Po dvou letech jsem tento unikátní produkt raději opustil a to se ztrátou 20%.
Stačí se podívat do této diskuze, jaká se proti tomu strhla vlna nevole od oveček ES, kteří tvrdili, že jsem měl dodržet minimálně pětiletý horizont. Za poslední dva roky jsou všichni klienti ve ztrátách 40%-60%. To znamená, že bych po čtyřech letech měl na svém portfoliu celkovou ztrátu 52%-68%.
A jak by se zachoval můj poradce z ES? Pozval by mě do hotelu Hilton Praha (jako zval své klienty v ICM pan Vlastimil Novák) a nechal by mě podepsat přechod do nové banky Frick s tím, že je to to nejlepší řešení??? Tohle je poradenství za které klienti celkem na poplatcích zaplatili statisíce (handlingy, vstupní poplatky, průběžné poplatky v ICM ….)??!!
Sakra vždyť sama společnost ES nevydrží s jedním obchodním partnerem více jak 5let!!! Nechápu ty klienty, kteří pořád věří, že se to změní k lepšímu a že nyní už konečně bude mít ten jejich kamarád z ES pravdu a ten nový produkt konečně bude vydělávat.
Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že po tak dlouhé době najednou zjistíte, že to ICM vlastně nedělá dobře a že ho úplně utnete a všechny klienty převedete zase někam jinam?
Samozřejmě za další poplatky, které mimochodem ani na první schůzce raději nezmiňujete. Mluvil jsem z účastníkem toho jednání v hotelu Hilton Praha a podle vyprávění jsou to stejné praktiky jako mají šmejdi na důchodcích. Vysvětlete mi prosím, jak si majitelé společnosti ES vybírají produktové partnery (Shedlin, EVVE nebo ICM)? To je jediným kritériem výše provize, kterou ta společnost ES nabídne?
A jak je možné, že si žádný ten ředitel s desítkami let zkušeností nezjistí, že to taky může být průser?
Pokud to shrnu, tak bych čistě matematicky nemohl být nyní v plusu ani kdybych produkt ICM měl 6let a tak dlouho ho ES na českém trhu ani nezprostředkovávala! Takže podle mého stavu portfolia má společnost ES za posledních pár let 3 velké problémy – Shedlin insolvence a žádné zázraky s výplatou se nekonají (30% v Číně snad neberete jako úspěch), EVVE v insolvenci a v ICM ztráty klientů přes 50%.
Evolution fondy jsou doporučené na minimálně pět let?
No tak to je při pohledu na výše zmíněné radost pro klienty, protože jim je spravuje ICM a s ním už ES nechce na určité bázi vůbec spolupracovat! Takže pokud to bude jako s jejich ICM koši, tak za pět let tu ten fond taky nemusí vůbec být v tom horším případě a nebo v tom lepším tu bude, ale bude ve ztrátě a všechny ovečky z ES budou svým klientům vysvětlovat, že teď je lepší přejít do jiných fondů (samozřejmě už potřetí se vstupním poplatkem)! Mám pravdu?
Při pohledu na poslední produktové omyly ES to vypadá pro klienty na klidné spaní a zářnou budoucnost.
Úplně jsi mě dostal tím, že jsi schopný napsat: „hádam si nemyslíš, že všetci klienti a ľudia sú blbý a nechajú sa manipulovať a z najlepších Franklinov pojdu do Evolution fondov, pretože im "to ich poradca" vnúti? To skúšaj na niekoho iného“ – tím jako chceš říct, že ten pokus od poradce ES je v pohodě a klient, který se nechá zmanipulovat je blbý?
Tak tohle je ten pohled poradce ES? Zkusím ho přesunout z nejlepších Franklinů za poplatek do Evolution fondu a pokud bude tak blbej, že do toho půjde, tak je to jeho chyba!
Úžasný popis etického kodexu společnosti! Palec hore kámo
Ještě mě napadá jedna perlička, které ale snad ani nevěřím!
Jestli bude ES používat platformu MOVENTUM, tak pak si musí někteří ředitelé asi pořádně propláchnout ústa, protože si moc dobře pamatuji, jak mi pan Vlastimil Novák ještě před dvěma roky říkal, že platforma Moventum je před krachem, že platforma mě sežere na poplatcích a že u nich mám přeci předplacený investování na přímo!!!
Snažil se mi vysvětlit, jak platforma okrádá klienty a jak oni jsou proti těmto praktikám a že by on sám nikdy nemohl nabízet jinou než podle něho přímou cestu!!!
Co bude dnes říkat klientům? To jsou všechny ty ovce v ES tak slepý, že nevidí, jak s nimi tihle zloději nad nimi „ojebávají“????
Přeci nemůžu během několika let tolikrát popřít to, co prezentuji a ještě dělat, že se vůbec nic neděje!!!!
Jak píše slovenská ovečka: Lidi nebuďte prosím blbí a nenechte sebou manipulovat.
Nás klientů ES už přišlo o peníze bohužel dost!!!!!!!
S pozdravem
Icm Martin V.
Icm.martinv@gmail.com
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
16. 3. 2017 1:00, ...
:)
http://sdeleni.idnes.cz/phoenix-investor-kvalitni-a-profesionalni-investicni-poradenstvi-s-lidskym-pristupem-gt7-/zpr_sdeleni.aspx?c=A170228_092056_zpr_sdeleni_rest
Další příspěvky v diskuzi (celkem 658 komentářů)
18. 12. 2013 0:54
17. 12. 2013 19:59 | Továrna na čokoládu
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 19:11 | Martin
Co se týče poplatků, tak Vaše věta (O poplatcích klienta informují v sazebníku...) je moc hezký oxymóron, takže ji taky nebudu komentovat.
Za mě už jen jedna věc. Ten článek pana Tůmy přece reagoval na pomluvy a dezinformace šířené (některými) prodejci Ertragu, nikoli opačně. A nic proti fondům Franklin Templeton, nabízí minimálně tři fondy, které se mi hodně líbí. A potom taky mají několik fondů, do kterých bych nedal ani korunu. Ale A) v ČR je lze koupit mnohem levněji než u Ertragu a B) existují i jiné, minimálně stejně kvalitní fondy. Skládat portfolio jen z fondů FT není, diplomaticky řečeno, optimální. To je od poradenství hodně vzdálené.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 18:23 | S. B.
Tím bych to uzavřel, protože zde je beztak primárním cílem pomlouvat, špinit a poukazovat negativně vytržením z kontextu apod. Ani mě ničím jiným si myslím už nemůžete překvapit, takže se loučím.
Každý ať si přebere jak dlouho je na světe Partners, Conseq atd. a oproti tomu EuS, Franklin Templeton atd. Jak už jsem jednou řekl, výsledky přehluší všechny argumenty.
17. 12. 2013 17:36 | Martin
EVVE už nenabízíte. Řekněme, že nějaký subjekt na trhu nabízí klientům produkt, který dopadne špatně (např. se zjistí, že to bylo letadlo). Tento subjekt produkt nabídl stovkám klientů a když to nevyšlo, bude se obhajovat takto: "Produkt už nenabízíme, za svá doporučení neneseme odpovědnost, jsme jen zprostředkovatelé". Jestli za tyto skvělé rady klient platí těch 55 tisíc, tak no comment.
Váš druhý odstavec by se dal shrnout do tří slov: "může, myslím, třeba". To jsou Vaše vlastní slova. Mě ovšem zajímají fakta. Až budete mít důkaz, že si konkurenční zprostředkovatelé (např. Váš evidentně oblíbený Conseq) účtují poplatky, o kterých klienta neinformují, neváhejte mi napsat. Jinak je to o ničem.
Co se týče měnového kurzu, tak mi ještě napište, že to děláte za kurz ČNB - střed, a stanete se mým oblíbencem. Pana Fialu hned hodím až na druhé místo :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 17:25
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 16:47 | S. B.
Jinak Pane Fialo ohledně Management fee je to tak jak píše Martin, nicméně už Vám neřekne o dalších poplatcích které si může spol. Conseq účtovat a největší legrace je v tom, že nevíte ani jejich výši. Dále neuvádí na výpisu směnný kurz nebo jsem si alespoň na žádném výpisu nevšiml, ale asi je to zbytečná položka. :-) To si myslím bude v čase mnohem více než si účtuje EuS, i když třeba bude mít zrovna klient štestí a ušetří. Tedy nebudou se vůči němu uplatňovat hvězdičky a poznámečky ze smlouvy a sazebníku. Tomu v Partners asi říkáte přidaná hodnota, že? :-)
17. 12. 2013 16:42 | továrna na čokoládu
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 15:17 | Martin
A ještě k tomu jste dokázal, že Vám nic neříká finanční matematika...ten manažerský poplatek se totiž strhává postupně, z objemu celého portfolia, v průběhu celého roku. Je to tedy 1,6 % z průměrné hodnoty fondu. Váš způsob výpočtu je tedy úsměvný a nebo žalostný (záleží na tom, jestli jste klient, nebo prodejce Ertragu).
Je totiž úplně jedno, jestli si fond Templeton BRIC (ISIN LU0229945570) koupíte přes Ertrag, nebo Conseq, Citibank, nebo třeba UniCredit. Ten fond bude mít stále stejný manažerský poplatek, v tomto případě 1,6 % a roční náklady (TER) kolem 2,5 %. Co se může lišit (a taky se liší dost zásadně, jak vidíme), jsou vstupní poplatky (nebo ážia, chcete-li).
Ale nevadí, pane Fialo, pište dál, každý Váš další příspěvek je lepší než ten předchozí :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 14:56
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 14:20 | autor článku
Ale EVVE skutečně podle těch kusých informací vypadá jako schweinerei prvotřídního kalibru. V určitých znacích to připomíná to zlaté letadlo, co nějak loni zkrachovalo v Polsku:)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 13:49 | autor článku
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 13:45 | továrna na čokoládu
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 13:33 | autor článku
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 12:59 | S. B.
17. 12. 2013 12:28 | Továrna na čokoládu
Dále na pár interních informací: Takto vypadá servis pro klienty :) Posláno na poradce začátkem listopadu o dalším super produktu... tj. provizi svoji chceme a kliente ty dělej jak umíš :) Zpráva o stavu EVVE Přes četné intervence s využitím pomoci právního zástupce neustupuje spolek (krátce "EVVE") od jejich nesprávného výkladu prohlášení o záruce a vyúčtování.
Stále je klientovi - navzdory školením a přednáškám přímo od spolku EVVE - vyplacen zpět dohromady jeho investovaný kapitál (včetně 2 x 5% přislíbené odměny).
Čeho jsme díky našim intervencím již dosáhli?
Pro obchodní partnery a ES jsme dosáhli toho, že spolek EVVE již více nereaguje na stížnosti klientů odpovědí, že došlo k špatnému poradenství ze strany poradce! Pro klienty jsme dosáhli toho, že jim bude vyplacen zpět při nejmenším jejich investovaný kapitál, a ne - jak tomu bylo před naší intervencí - pouze rozdíl mezi zveřejněnou prodejní cenou (nákupní cena klienta) v období zainvestování klienta a tehdejší odkupní cenou.
Klienti, kteří chtějí oponovat vůči tomuto postupu, mají pouze možnost domáhat se svých požadavků sami přímo u EVVE. Společnost ES jako zprostředkovatel není sama zákazníkem spolku EVVE, proto se nemůže aktivně podílet na vymáhání požadavků klientů v rámci vzorového procesu týkajícího se chybějících výplat, nedostatků smluv a právních nároků. Jako pouhý zprostředkovatel mezi EVVE a příslušným klientem to také nevidíme jako naši úlohu a nebudeme proto v tomto směru vykonávat další činnost.
Na základě našich intervencí a představení konkrétních skutečností nám spolek EVVE vypověděl dohodu o spolupráci. To znamená, že další informace od spolku EVVE nebudeme získávat plynule spíše velmi zřídka, ale i nadále zůstáváme v kontaktu.
Momentálně neobdržíme ani žádné další provize za probíhající spořící plány. Toto je však již od EVVE vymáháno.
S ohledem na současnou situaci na trhu (ve vztahu kurzu zlata před cca. dvěma lety) je možnost vyplacení investované částky stále nejdoporučovanější variantou. Spolek EVVE nás informoval o tom, že potřebuje na zaslání výplat více času, protože musí být vyplaceno velké množství drahých kovů.
Žádáme Vás, abyste klienty dostatečně informovali. Pro další dotazy jsme Vám k dispozici. Leopold K. CEO
Tak to si určitě chci koupit :)
17. 12. 2013 11:24
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 10:58 | S.B.
17. 12. 2013 3:50
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 2:16 | Mirek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 26/33