Klientka Ekonomických staveb: Jeden podpis mě stál osm set tisíc

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 8. 12. 2014 | 6410 komentářů
Paní Ivana si od firmy v roce 2006 chtěla nechat postavit dům. Na jejím pozemku se ani nekoplo do země. Jednateli Ekonomických staveb přesto musela zaplatit téměř šest set tisíc. Na dalších dvě stě tisíc ji za šest let soudních sporů přišly služby právníka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 12. 2014 17:44, Svodová Naďa

Jste neuvěřitelný manipulant a lhář, Mencle!!!
Tak penize.cz jsou konkurentem v poskytování financí?! A nemá náhodou Vaše firma stavět domy a ne půjčovat peníze?!
Jasně, od toho jste založili jakési Gepard finance, na jejichž billboard musím čumět kdykoli jedu od nás po D1 na Prahu. Akorát, že jejich sídlo je ve Vaší firmě a majitel je jistý pan Lébl, který je zároveň vedený jako Hlavní úvěrový specialista Vaší firmy!
Vaše realitka prodává majetky lidí, kteří Vám naletěli. A že dál s penězmi nepracujete? A co je potom ten Váš "Chytrý nájem", kde jste vlastník zase Vy?! Jenom tu děláte ze sebe andílka a z lidí hlupáky! Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+316
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 12. 2014 3:27, jezevec

paní nemá prachy ale musí stavět barák za dvě mega. vezme si půjčku 170 a podepíše směnku na 250. nevím jestli to podvod ze strany firmy, ale téměř jistě by bylo namístě zbavit svéprávnosti tu klientku.

-95
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6410 komentářů)

23. 11. 2022 17:20 | Banny

Citace - Filip / 21.11.2022 21:05


Já si myslím, že lidi hledají pozemky od 700-1200m2 plus mínus, my máme 830m2 a je dost veliký. Na větší lidi většinou nemají nebo je nechtějí udržovat, to už je pak na traktůrek ne na ruční sekačku, si myslim já. Jestli ES prodávají pozemky, to nevím. Na stránkách jsem taky nic takového neviděl. Vím že ale pomáhají s nákupem a výběrem a financováním pozemku. To říkali na schůzce.

Takhle velké pozemky budete mít? Já myslela, že nám bude stačit pozemek tak čtyřista metrů čtverečních, když dům bude mít kolem stovky. Myslíte si, že je to nesmysl těch čtyřista metrů, když chceme jen malé sezení s grilem a pár záhonků na kytky a bylinky? Já myslela, že je to dost, ale když čtu ty vaše rozměry, tak jsem se trochu vyděsila, že hledám nesmysl. :((((
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2022 17:18 | Banny

Citace - Filip / 21.11.2022 21:18


Barbora má pravdu. Po telefonu s vámi nikdo nic zásadního (materiály, ceny, hypotéky, stavební podmínky, smlouva..) nevyřeší. Voláte si na recepci a tam jsou holčiny co řeší základní administrativní věci. Domluví vám schůzku s manažerem a ten s vámi pak vyřeší všechno potřebné. Schůzka je nutná a hlavně vhodná i pro vás, abyste vědět, jak se ve firmě chovají, jak se tváří, jak vám odpovídají. Už jenom ten dojem udělá hodně a navážete tam trochu osobnější vztah. 2 hodiny času za to stojí.

Filipe a ta schůzka je opravdu nezávazná? Můžu se tam hodinu na něco dotazovat, aniž by mi pak chodily neustále maily, že jsem si něco rozjednala, a´t to dořeším? My totiž stále váháme jestli větší dům nebo podobně velký dům a taková nějaká rozprávka o tom by nám mohla v rozhodování pomoci. Myslíte, že je vhodné, abych taky do těch Ekonomických staveb zavolala a domluvila si termín? Nebude to blbé, když ještě nevím, jestli s nima chci opravdu stavět? Poteciálně ta spolupráce možná je, ale koukáme i na developerské nabídky v okolí a hledámě něco pro nás vhodného, nejen cenou, ale i velikostí a umístěním.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2022 17:12 | Banny

Dobrý večer všem diskutujícím tady, přeju. Jsem tu nově zaregistrovaná právě kvůli Ekonomickým stavbám. V příštím roce zvažujeme, že se pustíme do řešení vlastního bydlení. Zatím váháme jestli pořídíme větší novostavbu (byt s kousekm zahrady nebo s takovou větší teresou přímo u bytu - jakoby velkým balkonem). No a uvažujeme i o domu podobných rozměrů, kolem té stovky metrů čtverečních taky s kouskem zahrady. Ne nic velkého drahého, jen na nějaké sezení a grilování a kouskem místa na záhonky - kytky a bylinky. Víc nepotřebujeme. No a teď řešíme, co je výhodnější, rychlejší, jednodušší, prostě hledáme způsoby jak bydlet co nejlépe v rámci našich možností. Napsali jste tu toho o Ekonomických stavbách už hodně, něco jsem si stihla přečíst už před registrací do diskuze, něco si budu číst ještě teď postupně tady. Také jste někdo řešil takové rozhodování jako my? Barbora alias Banny
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2022 21:05 | LenkaJ

Citace - Martin_P / 19.11.2022 21:55


Tady musím souhlasit. Ekonomky mají tolik programů, že uspokojí asi každého zákazníka. Každému ušijou programy na míru. My to dořešíme s nima v pondělí. A taky souhlas, kdo má problémy s placením nájmu, nemůže mít dům. Ještě donedávna mi přišlo, že ty nájmy jsou skoro stejně drahý jako hypotéka na dům a pozemek, ale teď už jsou asi hypotéky dražší a energie stoprotaky, takže ten provoz domu bude asi o něco nákladnější než nájemní bydlení. Otázkou je ale o kolik. Ale za ten klid, co mají lidi v domě to podle mě stojí, proto do toho taky jdem.

Martine, jak dlouho jste čekali na tu schůzku? Týden nebo déle? Já jen abych měla představu než tam zavolám. Děkuju.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2022 21:18 | Filip

Citace - Barbora / 14.11.2022 20:42


Berny mailem to s vámi asi nikdo řešit nebude, tomu nevěřim a po teleonu taky ne. Tam se musíte vypravit na schůzku. Ono to není na pět minut, ty schůzky zaberou hodinu dvě a většinou jsou potřeba alespoň dvě, než se domluvíme a dořešíte všechny potřebný. Je potřeba vědět o vás hodně informací, aby Vám to dobře propočeti a navrhli vám vhodný program. Těma se opravdu nezabývejte, to už vám tu psali, to nechce na nich. Budete mít klidnější spaní.

Barbora má pravdu. Po telefonu s vámi nikdo nic zásadního (materiály, ceny, hypotéky, stavební podmínky, smlouva..) nevyřeší. Voláte si na recepci a tam jsou holčiny co řeší základní administrativní věci. Domluví vám schůzku s manažerem a ten s vámi pak vyřeší všechno potřebné. Schůzka je nutná a hlavně vhodná i pro vás, abyste vědět, jak se ve firmě chovají, jak se tváří, jak vám odpovídají. Už jenom ten dojem udělá hodně a navážete tam trochu osobnější vztah. 2 hodiny času za to stojí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2022 21:11 | Filip

Citace - Berny / 17.11.2022 21:30


Dům krásný, veliký. My budeme ale asi hledat tak kolem 100m2. Ne kvůli tomu, že by nám velikost nevyhovovala, větší asi vždycky lepší, ale spíš kvůli ceně, ty menší jsou o půl milionu i víc levnější a to je dost.

My máme Lenku 12 - 98m2 a jsme s velikostí maximálně spokojeni. Takový dům rodině bohatě stačí. :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2022 21:09 | Filip

Citace - LenkaJ / 20.11.2022 21:05


Martine, jak dlouho jste čekali na tu schůzku? Týden nebo déle? Já jen abych měla představu než tam zavolám. Děkuju.

My jeli na schůzku do týdne, bylo to celkem rychlý, čekal jsem delší čekací lhůty. Měli jsme pobočku v Táboře. Nevím, jak je to jinde, třeba budou jiná místa víc vytížená.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 11. 2022 21:05 | Filip

Citace - LenkaJ / 20.11.2022 21:14


My se domlouvali na pozemku kolem 700-800 metrů, tak to jsem ráda, že to tak podobně máte i Vy. 600 nám přijde málo, 1000 už asi nezaplatíme. Musíme tedy hledat nějaký kopromis. Někde jsem četla, že Ekonomky nabízí také pozemky, ale na jejich stránkách jsem nic takového nenašla. Nevíte, jak to je?

Já si myslím, že lidi hledají pozemky od 700-1200m2 plus mínus, my máme 830m2 a je dost veliký. Na větší lidi většinou nemají nebo je nechtějí udržovat, to už je pak na traktůrek ne na ruční sekačku, si myslim já. Jestli ES prodávají pozemky, to nevím. Na stránkách jsem taky nic takového neviděl. Vím že ale pomáhají s nákupem a výběrem a financováním pozemku. To říkali na schůzce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2022 21:14 | LenkaJ

Citace - Alice Hránková / 05.11.2022 22:11


My máme pozemek 850M a cena za M byla myslím že 1850, takže u nás to taky nebylo nejlevnější. Ale zase máme pěkný pozemek na skvělém místě. My jsme spokojený. 600 by nám taky nestačilo, to je opravdu málo. My potřebujeme trochu větší zahradu.

My se domlouvali na pozemku kolem 700-800 metrů, tak to jsem ráda, že to tak podobně máte i Vy. 600 nám přijde málo, 1000 už asi nezaplatíme. Musíme tedy hledat nějaký kopromis. Někde jsem četla, že Ekonomky nabízí také pozemky, ale na jejich stránkách jsem nic takového nenašla. Nevíte, jak to je?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2022 21:09 | LenkaJ

Citace - Berny / 17.11.2022 21:22

My jsme nakonec poslali 4 poptávky. Počkáme tak 14 dní na reakci. Pak uvidíme, co firmy nabídnou a podle toho se budeme rozhodovat. Pokud budou nabídky dobré, domlouvíme si schůzku a podle té pak padne konečné rozhodnutí. Takže my teď vyčkáváme.

A co si Berny prověřujete? Cenu, materiály, dodací lhůty nebo něco jiného? My taky koukali na víc stavebních firem, ale vybrali jsme si Ekonomické firmy a poptáme stavbu domu jenom tam. Nenapadlo nás obeslat jich víc. Už Vám nějaké nabídky přišly? Lišily se hodně?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2022 20:45 | LenkaJ

Tak jsem víc jak 14 dní pročítala diskuze, webové stránky stavebních firem, nejvíc teda Ekonomických staveb, hledala pozemky v blízkém i vzdálenějším okolí, hledala informace o současné hypotéční situaci a mám z toho hlavu jak pátrací balon. Potřebuju s tím trochu pomoct, nějak z toho nemám žádný závěr. Manžel to sice se mnou částečně absolvuje, ale jak to neznáme, tak se nám těžko hledá nějaké definitivní řešení.Takže to uděláme jako vy, víc už nic hledat nebudeme, vystačíme si s tím, co máme, a domluvíme si taky schůzku v Ekonomických stavbách a tam dáme hlavy dohromady a nějak to dořešíme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 11. 2022 21:55 | Martin_P

Citace - MirkaR / 16.11.2022 20:18


Je to tak, ale ne úplně. Kdo nemá peníze na to, aby uplatil splátky hypotéky a nájemné, ten stavět nemůže, ale ten, který nemá uspořené peníze, stavět s Ekonomickýma stavbama může, protože Ekonomické stavby mají programy i pro takové lidi a umí jim na přechodnou dobu půjčit. Jen je potřeba vědět, že to pak budu mít z čeho zaplatit, abych se nedostala do problémů.

Tady musím souhlasit. Ekonomky mají tolik programů, že uspokojí asi každého zákazníka. Každému ušijou programy na míru. My to dořešíme s nima v pondělí. A taky souhlas, kdo má problémy s placením nájmu, nemůže mít dům. Ještě donedávna mi přišlo, že ty nájmy jsou skoro stejně drahý jako hypotéka na dům a pozemek, ale teď už jsou asi hypotéky dražší a energie stoprotaky, takže ten provoz domu bude asi o něco nákladnější než nájemní bydlení. Otázkou je ale o kolik. Ale za ten klid, co mají lidi v domě to podle mě stojí, proto do toho taky jdem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 11. 2022 21:39 | Martin_P

Citace - Berny / 17.11.2022 21:39


Nám bude asi jedno jaký budeme mít program, hlavně aby Ekonomické stavby udělaly všechno za nás a abysme měli co nejnižší úrokovou sazbu a tím pádem i nejnižší splátky. Ostatní je mi jedno. Nic dělat sami nechceme,ale dům levnější mít chceme. Jestli to půjde zkombinovat, to se uvidí až jestli se na schůzku vůbec dostaneme. Počkáme si na ty cenový nabídky, ty rozhodnou.

Tak to jsme na tom stejně Berny. My jedeme v pondělí na druhou schůzku, tak doufám, že se domluvíme a konečně začneme projektovat jako Pájoš a další tady. Tak se tam taky dommluvte co pro vás bude nejlepší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2022 21:39 | Berny

Citace - MirkaR / 16.11.2022 20:12


Je srandovní, jak se v těch programech všichni topíte. :-D Úplně stejně jako my. My chtěli od všeho kousek - mít linku, udělat si něco sami a uspořit, aby to bylo rychlý, abysme nemuseli dělat nic, aby se nám firma o dům po dostavbě starala. No a nevěděli jsme jaký program si teda vybrat. Pak nám to Ekonomické stavby nakombinovali a bylo to. My si nad tím nemuseli namáhat hlavičky, oni to vymysleli, my jim to odsouhlasili, oni nám postavili a my si teď pěkně žijeme v domku. Takže klid, zavolejte si tam o termín, domluvte se tam a budete to mít bez starostí.

Nám bude asi jedno jaký budeme mít program, hlavně aby Ekonomické stavby udělaly všechno za nás a abysme měli co nejnižší úrokovou sazbu a tím pádem i nejnižší splátky. Ostatní je mi jedno. Nic dělat sami nechceme,ale dům levnější mít chceme. Jestli to půjde zkombinovat, to se uvidí až jestli se na schůzku vůbec dostaneme. Počkáme si na ty cenový nabídky, ty rozhodnou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2022 21:30 | Berny

Citace - MirkaR / 16.11.2022 22:06


No a to už je poslední komentář, na který dneska odepíšu. Přečetla jsem tu spoustu příspěvku a je to zajímavé počteníčko. My máme Lenku 4, je to 5+1 s garáží. Rozloha přes 120m, takže my jsme s výběrem tohohle domku hodně spokojený. Ten se jim povedl promyslet k dokonalosti. Tímto se s vámi pro dnešek loučím.

Dům krásný, veliký. My budeme ale asi hledat tak kolem 100m2. Ne kvůli tomu, že by nám velikost nevyhovovala, větší asi vždycky lepší, ale spíš kvůli ceně, ty menší jsou o půl milionu i víc levnější a to je dost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2022 21:22 | Berny

My jsme nakonec poslali 4 poptávky. Počkáme tak 14 dní na reakci. Pak uvidíme, co firmy nabídnou a podle toho se budeme rozhodovat. Pokud budou nabídky dobré, domlouvíme si schůzku a podle té pak padne konečné rozhodnutí. Takže my teď vyčkáváme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 11. 2022 22:06 | MirkaR

Citace - S.M. / 27.10.2022 21:21


Kristýna 8b pěkná. My máme Milušku 23. Líbí se mi většina domů, co mají na stránkách. Je opravdu z čeho vybírat. Jen velká škoda, že jsme byli limitovaný penězma. ALe kdo není co? Kdyby nebyl tak drahej pozemek, mohli jsme si vybrat o fous větší dům. Takhle jsem vybírali v rámci toho, co nám banka poskytla a co jsme měli naspořeno.

No a to už je poslední komentář, na který dneska odepíšu. Přečetla jsem tu spoustu příspěvku a je to zajímavé počteníčko. My máme Lenku 4, je to 5+1 s garáží. Rozloha přes 120m, takže my jsme s výběrem tohohle domku hodně spokojený. Ten se jim povedl promyslet k dokonalosti. Tímto se s vámi pro dnešek loučím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2022 21:56 | MirkaR

Citace - LenkaJ / 02.11.2022 21:59


Martine a včem by tohle mělo být dobré? Já se vysokých splátek trochu bojím a tady u toho mám pocit, jestli nebudou uměle navýšené,aby pokryly i případné budoucí navýšení. Chápu to správně, že ty sazby mají být třeba 20 nebo 30 let stejné? Je dobrý, že když budou nižší, že si to uspořím pro sebe a nepůjde do bance, ale nevím nevím. Co si o tom myslíte vy ostatní? Ptali jsee se už někdo na to?

Za nás takový program určitě nebyl. Nevím, jestli je to dobrý nebo špatný, vůbec netuším, co na nás chystají, jak se budou hypotéky vyvíjet. My máme zatím 5letý fix, takže my máme dobrou cenu, kolem 2%, ale jak to bude za pár let, to nevím. Doufám, že to teď vyletí a pak se časem zase sazby sníží, až tahle krize pomine. Tam je asi hodně rozhodující pro ten program, kolik ta průměrná doživotní sazba bude, jak moc se bude lišit od sazby, která je teď pro hypotéky běžná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2022 20:18 | MirkaR

Citace - Barbora / 08.11.2022 19:01

Kdo nemá prachy, nemůže stavět. Tak to prostě je. My si taky museli počkat než si něco našetříme a než nám dali hypotéku. Pak jsme si vybrali Ekonomky, ty nám postavily a už bydlíme ve vlastním domě. Stálo to za to, i bez směnek, o kterých tu někdo píše. My je nepotřebovali, tudíž nám je Ekonomky ani nenabízely.Nám stačily naše úspory a hypotéka od Hypo banky.

Je to tak, ale ne úplně. Kdo nemá peníze na to, aby uplatil splátky hypotéky a nájemné, ten stavět nemůže, ale ten, který nemá uspořené peníze, stavět s Ekonomickýma stavbama může, protože Ekonomické stavby mají programy i pro takové lidi a umí jim na přechodnou dobu půjčit. Jen je potřeba vědět, že to pak budu mít z čeho zaplatit, abych se nedostala do problémů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2022 20:16 | MirkaR

Citace - Berny / 10.11.2022 17:06

Kolik firem poptáváte? Vy co už jste takhle postupovali, byly nabídky srovnatelný? Myslím co se do objemu naceněných prací a cen za ně týkalo? Nás to taky čeká, už se díváme na firmy v okolí a nevíme zda radši menší firmy nebo zaběhlý stavební kolosy. Všechno má svoje pro a proti. No prostě jich pár (tak 3-5) obešleme a pak uvidíme co přijde zpět, kolik jich odpovía jestli nás ta nabídka zaujme.

My si nechávali poslat nabídku jenom od dvou firem. Ekonomické stavby jsme chtěli nejvíc, druhou firmu jsme poptávali spíš pro klid duše. No Ekonomické stavby poslaly lepší nabídku, takže tam už se pak začalo rovnou jednat a další poptávky už jsme nerealizovali. nNabízeli víc služeb než konkurence za hodně podobný peníze.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 102/321

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Mertlík

exministr a ekonom

Mikuláš Šveda

podnikatel, Exchange

Pavel Mertlík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Mikuláš Šveda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services