Klientka Ekonomických staveb: Jeden podpis mě stál osm set tisíc

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 8. 12. 2014 | 6410 komentářů
Paní Ivana si od firmy v roce 2006 chtěla nechat postavit dům. Na jejím pozemku se ani nekoplo do země. Jednateli Ekonomických staveb přesto musela zaplatit téměř šest set tisíc. Na dalších dvě stě tisíc ji za šest let soudních sporů přišly služby právníka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 12. 2014 17:44, Svodová Naďa

Jste neuvěřitelný manipulant a lhář, Mencle!!!
Tak penize.cz jsou konkurentem v poskytování financí?! A nemá náhodou Vaše firma stavět domy a ne půjčovat peníze?!
Jasně, od toho jste založili jakési Gepard finance, na jejichž billboard musím čumět kdykoli jedu od nás po D1 na Prahu. Akorát, že jejich sídlo je ve Vaší firmě a majitel je jistý pan Lébl, který je zároveň vedený jako Hlavní úvěrový specialista Vaší firmy!
Vaše realitka prodává majetky lidí, kteří Vám naletěli. A že dál s penězmi nepracujete? A co je potom ten Váš "Chytrý nájem", kde jste vlastník zase Vy?! Jenom tu děláte ze sebe andílka a z lidí hlupáky! Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+316
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 12. 2014 3:27, jezevec

paní nemá prachy ale musí stavět barák za dvě mega. vezme si půjčku 170 a podepíše směnku na 250. nevím jestli to podvod ze strany firmy, ale téměř jistě by bylo namístě zbavit svéprávnosti tu klientku.

-95
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6410 komentářů)

8. 11. 2022 19:04 | Barbora

Citace - Pájoš / 07.11.2022 21:27


LENKO RADA JE TO DOBRA, ALE NEKDY JE NADLIDSKY UKOL NAJIT NECO PORADNEHO ZA UCHAZEJICI PENIZE. VIME O TOM SVE. CENY POZEMKU JSOU TED NAPROSTO SILENE VYSOKE A KDYZ CHCETE BYDLET JEN KOUSEK OD MESTA TAK SI TO MUSITE SLUSNE ZACALOVAT. TAKZE LIDI BEROU POZEMKY V ROZUMNE DOJEZDOVE VZDALENOSTI OD VETSICH MEST S ALESPON CASTECKOU VYBAVENOSTI VSI (MESTECKA). TAKY JSME TO TAK MELI. A POKUD JE MIRNE SVAZITY ZA DOBROU CENU, BRALI BYCHOM HO TAKY RADSI NEZ PREDRAZENY KRASNE ROVNY. DOBA JE TAKOVA BOHUZEL, NEKDY SI MOC VYBIRAT NEMUZEME.

S pozemkem to není sranda, to souhlasim. My taky nějaký pátek hledali než jsme našli takový, co se nám líbil vzhledově, co byl na krásném místě i co jsme dokázali uplatit. Povedlo se nám, ale byly to taky nervy a hlavně neskutečně času stráveného na internetu (realitních serverech).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 11. 2022 19:01 | Barbora

Kdo nemá prachy, nemůže stavět. Tak to prostě je. My si taky museli počkat než si něco našetříme a než nám dali hypotéku. Pak jsme si vybrali Ekonomky, ty nám postavily a už bydlíme ve vlastním domě. Stálo to za to, i bez směnek, o kterých tu někdo píše. My je nepotřebovali, tudíž nám je Ekonomky ani nenabízely.Nám stačily naše úspory a hypotéka od Hypo banky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2022 21:27 | Pájoš

Citace - Kiki M / 06.11.2022 23:07


Lenko, jestli teprve pozemek hledáte, tak vám dám malou radu, kupte si co nejrovnější. :D Vím, že jsem s tím hrozná a píšu to tu do každého svého příspěvku, ale my máme svažitý a asi se nám to prodraží. Čekáme na vyčíslení srování nebo sklepu. Tak na to myslete předem, než něco koupíte. :)

LENKO RADA JE TO DOBRA, ALE NEKDY JE NADLIDSKY UKOL NAJIT NECO PORADNEHO ZA UCHAZEJICI PENIZE. VIME O TOM SVE. CENY POZEMKU JSOU TED NAPROSTO SILENE VYSOKE A KDYZ CHCETE BYDLET JEN KOUSEK OD MESTA TAK SI TO MUSITE SLUSNE ZACALOVAT. TAKZE LIDI BEROU POZEMKY V ROZUMNE DOJEZDOVE VZDALENOSTI OD VETSICH MEST S ALESPON CASTECKOU VYBAVENOSTI VSI (MESTECKA). TAKY JSME TO TAK MELI. A POKUD JE MIRNE SVAZITY ZA DOBROU CENU, BRALI BYCHOM HO TAKY RADSI NEZ PREDRAZENY KRASNE ROVNY. DOBA JE TAKOVA BOHUZEL, NEKDY SI MOC VYBIRAT NEMUZEME.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2022 21:23 | Pájoš

Citace - Kiki M / 06.11.2022 23:10


Ještě neslyšela. Já na ty programy ještě nekoukala, já začnu u domu a až se domluvíme na ceně úprav a taky asi na maximální ceně domu a pozemku, na který budeme podle propočtů mít, tak budu řešit programy. Ale já bych chtěla taky ten s tou linkou zdarma, jak jste tu řešili. Na to zeptáme na příštím setkání, až pojedeme okouknout ten pozemek. Snad tam taky nějaké info z manažera vytáhneme, když to nebude u nich v kanceláři.

TAKOVY PROGRAM MY MIT NEBUDEME, MY MAME RYCHLE RESENI. TO JE NECO NOVYHO URCITE, PROTOZE O TOM PRED PAR DNY MLUVILI I NA FACEBOOKU A VYSVETLOVALI TAM JAK TO FUNGUJE. MY DOUFAME, ZE BUDEME MIT CO NEJNIZSI SAZBU CO TED NA TRHU JE A S CO NEJDELSI FIXACI BUDE BANKA NABIZET.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2022 21:21 | Pájoš

TAK NAM UZ SE SKORO 3 TYDNY PROJEKTUJE, PRISTI TYDEN SE MAME SEJIT A PROBRAT CO UZ JE HOTOVE A DOMLUVIT SE JESTE NA NEJAKYCH VECECH, KTERE PROJEKTANT OD NAS K PROJEKTU POTREBUJE. PRY UZ MA CELKEM DOST HOTOVO, ALE TAKOVY MESIC MINIMALNE NA TOM JESTE DELAT BUDE. TAKZE MY JSME NA TOM DOBRE. CO VY OSTATNI, CO STAVITE? JAK POKRACUJETE?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2022 23:10 | Kiki M

Citace - Martin_P / 29.10.2022 18:21

Lidi, slyšeli jste někdy o programu Chytrá hypotéka? O tom jsem se ve firmě nebavili, ale teď to vidím na stránkách? Máte to někdo? Prej vám to zajistí stejné splátky po celou dobu splácení. Když bude sazba v tu dobu nižší než ta co platíte, spoříte si na důchod, když větší, pozastavuje se vám spoření. Kolik ta průměrná sazba je? Vyyplatí se to? Máte to někdo? Nic jsem o tom nikdy nikde nečetl, tak jsem se na to ani ve firmě na schůzce neptal, ale zajímá mě to.

Ještě neslyšela. Já na ty programy ještě nekoukala, já začnu u domu a až se domluvíme na ceně úprav a taky asi na maximální ceně domu a pozemku, na který budeme podle propočtů mít, tak budu řešit programy. Ale já bych chtěla taky ten s tou linkou zdarma, jak jste tu řešili. Na to zeptáme na příštím setkání, až pojedeme okouknout ten pozemek. Snad tam taky nějaké info z manažera vytáhneme, když to nebude u nich v kanceláři.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2022 23:07 | Kiki M

Citace - LenkaJ / 02.11.2022 20:08

Dobrý den, také se do této diskuze trochu zapojím. Nedávno jsme s manželem šli kolem jednoho baráku u nás v mestečku a stavětli tam Ekonomické stavby. Pěkné to bylo, dům byl těsně před zastřešením, ještě teda asi dost práce do zimy, ale dělníci tam odváděli pěknou práci. Říkali jsme si, že by bylo krásné, mít také něco svého, malého, na hezkém pozemku a tak jsme se poustili do zjišťování informací. Díváme se na volné pozemky, stavební firmy, Ekonomické stavby a hypotéční podmínky. Ekonomické stavby mají skvělé webové stránky, tam je strašně informací ke všemu možnému. Diskuzí je také hodně, takže máme co dělat. Budu si to tu postupně pročítat a ptát se, tak jako to tu děláte vy, vždycky přímo dotyčného pod jeho příspěvek.

Lenko, jestli teprve pozemek hledáte, tak vám dám malou radu, kupte si co nejrovnější. :D Vím, že jsem s tím hrozná a píšu to tu do každého svého příspěvku, ale my máme svažitý a asi se nám to prodraží. Čekáme na vyčíslení srování nebo sklepu. Tak na to myslete předem, než něco koupíte. :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2022 23:06 | Kiki M

Citace - Alice Hránková / 05.11.2022 22:17


Ze 74 domů nebudete vědět jaký. Za nás jich tam bylo asi 35, takže my měli výběr chudší ale na druhou stranu jednodušší a vůbec nám to nevadilo. On je skoro každej dům od nich pěknej. Nejvíc ale koukejte na to, aby vám vyhovoval tím, jak je vyřešený. My bychom už teď možná nějaké malé změny uvnitř udělali. To se ale zjistí, až když dům užíváte a zjistíte, že tyhle dveře měli být trochu jinde, aby se Vám tam lépe zařizovalo nábytkem, a tahle místnost neměla být průchozí. Ale to vás při projektování moc nenapadne.

Jak já už bych tohle taky chtěla řešit. My zkusíme popojít na další metu a taky se podívat jaké domy nabízí a na jaké domy cenově asi tak půus mínus máme. Ale budu to brát s velkou rezervou, protože ten náš svažitý levný pozemek se asi prodraží tím srovnáním nebo tím sklepem. Jsem zvědavá, kolik domů to najde nám. To si děláte v té záložce domy, jak je tam takový ten filtr polevu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2022 23:02 | Kiki M

Tak máme taky po schůzce, byli jsme tam v týdnu, dům do svahu nám prý postaví. Vyčíslí nám nějaké možné varianty - buď se sklepem nebo dorávníní pozemku. Musíme se ale jet na ten pozemek podívat, aby měli přestavu, jak to vypadá,takže ještě čekáme na termín, kdy budou moct. No a pak se uvidí. Podsklepit prý jde jakýkoliv jejich dům, takže si předvybírat můžeme. Zbytek dojednáme až se podívají a až to spočtou. Tak naději máme. Snad nás ta částka nevyvede z omylu, že taky budeme bydlet ve svém vlastním domě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 11. 2022 22:23 | Alice Hránková

Citace - Martin_P / 29.10.2022 18:21

Lidi, slyšeli jste někdy o programu Chytrá hypotéka? O tom jsem se ve firmě nebavili, ale teď to vidím na stránkách? Máte to někdo? Prej vám to zajistí stejné splátky po celou dobu splácení. Když bude sazba v tu dobu nižší než ta co platíte, spoříte si na důchod, když větší, pozastavuje se vám spoření. Kolik ta průměrná sazba je? Vyyplatí se to? Máte to někdo? Nic jsem o tom nikdy nikde nečetl, tak jsem se na to ani ve firmě na schůzce neptal, ale zajímá mě to.

Mají o tom video na Facebooku, dívala jsem se na něj, minulý týden to tam někdy na mě vyskočilo. Je to nějaká novinka. Si to pusťte a uvidíte, co si o tom budete myslet. Zní to dobře, ale výši té průměrné úrokové sazby jsem tam nikde neslyšela, tu asi nezmiňovali, takže to nemohu srovnat s naší hypotéční sazbou. Přepokládám ale že bude o dost vyšší, když se v tom i spoří na stáří.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2022 22:19 | Alice Hránková

Citace - Kiki M / 31.10.2022 15:17


Díky moc Alice. Tohle mě celkem uklidnilo. Bála jsem se katastrofických scénářů, zpoždění stavby by ještě šlo. Ale chápu, že je to nepříjemné a pro lidi, co mají stavbu vypočtenou na dny / týdny a musí se vystěhovat třeba z podnájmu, tak to může být velká prekérka. No hlavně že už máte hotovo, bydlíte si a je vám dobře. Nás tyhle peripetie teprve čekají. My máme jenom pozemek a touhu stavět. Schůzka ve firmě nás teprve čeká.

Není zač. Katastrof se nebojde, ty vás určitě nepotkají. My měli souhru nějakých blbých náhod, ale i tak se to vyřešilo a všechno dobře dopadlo. Kdyby nebyl ten problém, bylo by to úplně dokonalý klidný stavění. Takle trochu zbytečnýho stresu bylo. Ale i tak si pochvalujeme, jak už jsem tu mnohokrát psala.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2022 22:17 | Alice Hránková

Citace - Martin_P / 04.11.2022 16:20


Tak jestli máte v nabídce 74 domů ve vámi zvolené cenové kategorii, tak si to myslím, že si minimálně jeden vyberete. Popravdě si ale spíš myslím, že budete mít problém opačný a vyberre si domů deset a nebude vědět, jaký je z nich ten nej. My to tak měli. My si vybrali na začátku 6 domů, ale už jsme se rozhodli definitivně pro Kristýnu 8B.

Ze 74 domů nebudete vědět jaký. Za nás jich tam bylo asi 35, takže my měli výběr chudší ale na druhou stranu jednodušší a vůbec nám to nevadilo. On je skoro každej dům od nich pěknej. Nejvíc ale koukejte na to, aby vám vyhovoval tím, jak je vyřešený. My bychom už teď možná nějaké malé změny uvnitř udělali. To se ale zjistí, až když dům užíváte a zjistíte, že tyhle dveře měli být trochu jinde, aby se Vám tam lépe zařizovalo nábytkem, a tahle místnost neměla být průchozí. Ale to vás při projektování moc nenapadne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2022 22:11 | Alice Hránková

Citace - Martin_P / 04.11.2022 16:24


Tak my koukali na pozemek kolem 1900-2100 za metr a velikost bysme chtěli kolem 1000 metrů tak asi. 600 nám přijde hodně málo, my chceme časem na zahradě i nějaké zahradní stavby - pergolu, bazén, okrasné jezírko a taky zahrádku na zeleninu, ovoce a okrasnou a to by se nám tam pak nevěšlo. Máme ve výběru dva vhodné pozemky, už jsme psali do ES, jestli poradí, který je vhodnější a prověří nám ho než budeme jednat dál. Zatím čekáme na jejich reakci. Věříme, že nám s tou koupí nějak pomůžou.

My máme pozemek 850M a cena za M byla myslím že 1850, takže u nás to taky nebylo nejlevnější. Ale zase máme pěkný pozemek na skvělém místě. My jsme spokojený. 600 by nám taky nestačilo, to je opravdu málo. My potřebujeme trochu větší zahradu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 11. 2022 22:08 | Alice Hránková

Citace - Martin_P / 04.11.2022 16:27


Tak to v žádném případě teda. :D :D :D Nikdo nás dohánět ani předhánět nebude. :D :D :D Pájošovi už se kreslí projekt, nás čeká druhá infoschůzky a Kiki jede teprve na první. Náskok pořád máme. :D :D :D

Nečilte se Martine, když mám pravdu. :) Všichni začnete na stavět na jaře, takže vás dožene. :) I když tam máte smajlíků milion, vím, že vás to štve. :))) Hold budete mít všechno o pár týdnů dřív dojednané, ale bydlet budete v podobný termín. Věřte mi. :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2022 16:27 | Martin_P

Citace - Alice Hránková / 31.10.2022 20:47


Kiki i když začnete jednat až tenhle týden, tak Martina a Pájoše dohoníte, nebojte. Všichni začnete stavět na jaře. Dřív to nepůjde, takže chlapi na vás počkají, nebojte. :) V tomhle je svět spravedlivej. Nám taky vlezla do stavby zima. :(

Tak to v žádném případě teda. :D :D :D Nikdo nás dohánět ani předhánět nebude. :D :D :D Pájošovi už se kreslí projekt, nás čeká druhá infoschůzky a Kiki jede teprve na první. Náskok pořád máme. :D :D :D
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2022 16:24 | Martin_P

Citace - LenkaJ / 02.11.2022 20:17


S tím pozemkem máte pravdu. Dívali jsme se na ceny poblíž měst (cca 5-10km) a ty se pohybují průměrně kolem 2-4000 za m2, ve větší vzdálenosti jsou samozřejmě levnější, ale je tam už zase to dojíždění, čas, benzín, horší infrastruktura. Takže tohle bude pěkný oříšek asi, sehnat někde něco přijatelného, na pěkném místě, s přípojkama a hlavně za dobrou cenu. Kolik m2 si tak kupujete? 600 - 1000 nebo víc m2?

Tak my koukali na pozemek kolem 1900-2100 za metr a velikost bysme chtěli kolem 1000 metrů tak asi. 600 nám přijde hodně málo, my chceme časem na zahradě i nějaké zahradní stavby - pergolu, bazén, okrasné jezírko a taky zahrádku na zeleninu, ovoce a okrasnou a to by se nám tam pak nevěšlo. Máme ve výběru dva vhodné pozemky, už jsme psali do ES, jestli poradí, který je vhodnější a prověří nám ho než budeme jednat dál. Zatím čekáme na jejich reakci. Věříme, že nám s tou koupí nějak pomůžou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2022 16:20 | Martin_P

Citace - LenkaJ / 02.11.2022 20:22


Píšete tu jaké se vám staví nebo budou stavět domy. Moc hezké. My ještě nevíme, tak daleko jsme se ještě nedostali. Já jenom zběžně koukala na ten filtr a my budeme vybírat v kategorii 2mil -4 mil za dům (splátky 10-17 tisíc).Je jich tam 74, tak snad nám nějaký padne do oka a bude odpovídat tomu, co jako rodina potřebujeme (velikost a počet místností).

Tak jestli máte v nabídce 74 domů ve vámi zvolené cenové kategorii, tak si to myslím, že si minimálně jeden vyberete. Popravdě si ale spíš myslím, že budete mít problém opačný a vyberre si domů deset a nebude vědět, jaký je z nich ten nej. My to tak měli. My si vybrali na začátku 6 domů, ale už jsme se rozhodli definitivně pro Kristýnu 8B.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2022 16:17 | Martin_P

Citace - LenkaJ / 02.11.2022 21:59


Martine a včem by tohle mělo být dobré? Já se vysokých splátek trochu bojím a tady u toho mám pocit, jestli nebudou uměle navýšené,aby pokryly i případné budoucí navýšení. Chápu to správně, že ty sazby mají být třeba 20 nebo 30 let stejné? Je dobrý, že když budou nižší, že si to uspořím pro sebe a nepůjde do bance, ale nevím nevím. Co si o tom myslíte vy ostatní? Ptali jsee se už někdo na to?

Úplně taky nevím, ale vím jednu věc a to, že známí taky bydlí v domě na hypotéku, ale už spoustu let a říkali, že si před lety fixovali sazbu na 2,39% s teď se jim má ten fix změnit a sazby jsou prý kolem 6%. To se jim asi pěkně navýší splátka na dům. TO je nepříjemné. Tak jako k tomu by to asi bylo dobré, aby nedošlo ke skoku sazby o 4% skoro. Ale na druhou stranu netuším, kolik taková průměrná sazba může být. Na to se chci zeptat na příští schůzce, už mám dotaz zapsaný.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2022 21:59 | LenkaJ

Citace - Martin_P / 29.10.2022 18:21

Lidi, slyšeli jste někdy o programu Chytrá hypotéka? O tom jsem se ve firmě nebavili, ale teď to vidím na stránkách? Máte to někdo? Prej vám to zajistí stejné splátky po celou dobu splácení. Když bude sazba v tu dobu nižší než ta co platíte, spoříte si na důchod, když větší, pozastavuje se vám spoření. Kolik ta průměrná sazba je? Vyyplatí se to? Máte to někdo? Nic jsem o tom nikdy nikde nečetl, tak jsem se na to ani ve firmě na schůzce neptal, ale zajímá mě to.


Martine a včem by tohle mělo být dobré? Já se vysokých splátek trochu bojím a tady u toho mám pocit, jestli nebudou uměle navýšené,aby pokryly i případné budoucí navýšení. Chápu to správně, že ty sazby mají být třeba 20 nebo 30 let stejné? Je dobrý, že když budou nižší, že si to uspořím pro sebe a nepůjde do bance, ale nevím nevím. Co si o tom myslíte vy ostatní? Ptali jsee se už někdo na to?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2022 20:22 | LenkaJ

Citace - BělaH / 28.10.2022 20:59


Krásné domy máte. My si vybrali Lucii 75 v programu Zlaté ručičky. Budeme si dodělávat nějaké části sami, manžel je moc šikovný, umí pracovat se dřevem, takže schodiště, podlahy, skříně, kuchyň, vše od dřeva si udělá sám, to už jsme domluvení. Určitě i ty obklady si uděláme a zdi. Ty dokončovací práce v naší režii ušetří spoustu peněz a my se budeme taky trochu na stavbě podovat. Vše osattní si necháme udělat od Ekonomek. Máte taky někdo ty Zlaté ručičky?

Píšete tu jaké se vám staví nebo budou stavět domy. Moc hezké. My ještě nevíme, tak daleko jsme se ještě nedostali. Já jenom zběžně koukala na ten filtr a my budeme vybírat v kategorii 2mil -4 mil za dům (splátky 10-17 tisíc).Je jich tam 74, tak snad nám nějaký padne do oka a bude odpovídat tomu, co jako rodina potřebujeme (velikost a počet místností).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 104/321

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Václav Kočka

kolotočář a podnikatel

Petr Šourek

mediátor a podnikatel, Corrupt Tour

Václav Kočka
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Petr Šourek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services