Klientka Ekonomických staveb: Jeden podpis mě stál osm set tisíc

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 8. 12. 2014 | 6416 komentářů
Paní Ivana si od firmy v roce 2006 chtěla nechat postavit dům. Na jejím pozemku se ani nekoplo do země. Jednateli Ekonomických staveb přesto musela zaplatit téměř šest set tisíc. Na dalších dvě stě tisíc ji za šest let soudních sporů přišly služby právníka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 12. 2014 17:44, Svodová Naďa

Jste neuvěřitelný manipulant a lhář, Mencle!!!
Tak penize.cz jsou konkurentem v poskytování financí?! A nemá náhodou Vaše firma stavět domy a ne půjčovat peníze?!
Jasně, od toho jste založili jakési Gepard finance, na jejichž billboard musím čumět kdykoli jedu od nás po D1 na Prahu. Akorát, že jejich sídlo je ve Vaší firmě a majitel je jistý pan Lébl, který je zároveň vedený jako Hlavní úvěrový specialista Vaší firmy!
Vaše realitka prodává majetky lidí, kteří Vám naletěli. A že dál s penězmi nepracujete? A co je potom ten Váš "Chytrý nájem", kde jste vlastník zase Vy?! Jenom tu děláte ze sebe andílka a z lidí hlupáky! Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+316
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 12. 2014 3:27, jezevec

paní nemá prachy ale musí stavět barák za dvě mega. vezme si půjčku 170 a podepíše směnku na 250. nevím jestli to podvod ze strany firmy, ale téměř jistě by bylo namístě zbavit svéprávnosti tu klientku.

-95
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6416 komentářů)

23. 10. 2022 21:48 | Kiki M

Citace - VF / 11.10.2022 21:18


No to načasování je ošemetný, to je fakt. Podle mě je nejlepší v lednu začít jednat, v dubnu stavět a v prosinci bydlet. Jeden rok, plně vytížený, ale je to jenom rok. Jakmile tam vleze zima, už je to rok a čtvrt nebo rok a půl a prodlužujete se to. Ty komplikace teda nic moc Alice, ale hlavní je, že se to podařilo vyřešit a už spokojeně bydlíte. Někdy to za ty nervy asi stát musí, jinak bychom si pak věcí nevážili, že?

My jedeme na první schůzku až začátkem listopadu, takže u nás je jasný, se přes podzim neudělá už nic. Maximálně se domluvíme a podepíšeme smlouvu. Přes zimu pak projekt, stavební povolení a ta hypotéka. NO a když to bude dobrý a všechno dobře dopadne, tak snad taky to jaro. Když to čtu, je nás tu mraky, co budou stavět na jaře. Doufám, že budou mít dostatečný stavební kapacity. :D :D :D Joke. :D
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2022 22:02 | Pájoš

Citace - Martin_P / 26.09.2022 19:11


A co ta prvni schuzka, nas asi taky ceka, zatim jsem spokojen s tim co tu ctu. Co na ni vzit a co se tam resi? Chceme videt i ten dum, co nabizi a to tu popisujete. Co driv? Schuzka nebo ten dum, co je lepsi? Byli jste tam taky se podivat?

SCHUZKY SE URCITE NEBOJTE, BYLO TO V KLIDU, RESILI JSME NASE DOTAZY, JAKY DUM JE PRO NAS NEJLEPSI, JAKOU MAME SITUACI S PENEZMA, DLUHAMA, JAKOU POTREBUJEME HYPOTEKU, CO POZEMEK, KOLIK MUZEME SPLACET, JESTLI MAME USPORY A SPOSTU DALSICH VECI TYKAJICH SE TECH UREDNICH ZALEZITOSTI. MY NAKONEC JELI NA SCHUZKY DVE, NA TE PRVNI JSME TO VSECHNO NEPROBRALI, NA DRUHE UZ JSME PODESPISOVALI A UZ SE NAM PROJEKTUJE. NENI TREBA VUBEC ZADNYCH OBAV, ONI VI NA CO SE PTAT, VI CO MAJI RESIT, POKUD VY MLCITE, TAKZE KLIIIIID.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2022 21:59 | Pájoš

Citace - Barbora / 04.10.2022 19:29


Jestli využijete Rychlého řešení od Ekonomek a vezmete projekt tak jak je, tak prý ušetříte tak dva měsíce na projektu. A to se může mnoha lidem hodit. Čas někdy hraje velkou roli.

JO, NAKONEC JSME TOHO FAKT VYUZILI. RYCHLE RESENI MIT BUDEME, PROTOZE JSME SI VYBRALI KRISTYNU 55 BEZ UPRAV. PRY TO HODI JEDEN AZ DVA MESICE K DOBRU TO PROJEKTOVANI A TO SE NAM HODI. MY NEPOTREBUJEME NEJAKY ORIGINAL, NAM TENHLE DUM PLNE VYHOVOVAL.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2022 21:55 | Pájoš

Citace - Martin_P / 21.10.2022 20:34


Pravda Filipe, máme stejné obavy, proto tu hypotéku prověříme nejvíc ze všeho.

NAM UZ HYPOTEKU V ES PROVERILY, NEMEL BY PROBLEM JI ZISKAT. OD POSLEDNIHO PRISPEVKU UZ MAME PODEPSANOU SMLOUVU NA KRISTYNU 55 BEZE ZMEN. VZALI JSME TYPOVY PROJEKT TAK JAK BYL A USETRILI SI TAK PAR MESICU NA PROJEKTOVANI. UZ SE NAM NA PROJEKTU PRACUJE, PAK SE BUDE RESIT JESTE POVOLENI A HYPOTEKA. VSECHNO BY TO MELO KLAPNOUT, PRY NA TO MAME DOBRE PRIJMY I USPORY. TAK SNAD SE TEDA NIKDE NESEKNEME S PROJEKTEM A BEZ FINANCOVANI.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2022 20:34 | Martin_P

Citace - Filip / 13.10.2022 20:43


Jo, přesně to si myslím, že je v dnešní době nejdůležitější. Ta hypotéka. Vyřešte si hlavně dobře to financování, zbytek už je pak dobrej. Největší stresy jsou teď asi s tím, jestli na hypotéku dosáhnete nebo ne, podle toho co slýchám ve svém okolí.

Pravda Filipe, máme stejné obavy, proto tu hypotéku prověříme nejvíc ze všeho.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2022 20:24 | Martin_P

Citace - Alice Hránková / 19.10.2022 19:38


Tady mohu jen potvrdit Ireny slova, také nemáme reklamace ani problémy se splácením. My měli problémy v průběhu stavby, ale ty se vyřešily a všechno už je teď dobrý. Asi jsme si to špatné už vybrali. Ale o tom už jsem tady psala před pár dny.

No já doufám, že pokud dostaneme příležitost stavět, tak že nebudeme mít problémy ani během stavby ani po dostavění. Žádné komplikace bych nechtěl řešit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2022 20:10 | Martin_P

Citace - Alice Hránková / 19.10.2022 19:42


Ano VFko, souhlasím. Radši o schůzku navíc, než jít do něčeho, co by nemuselo vyjít. A Ekonomky to umí prověřit dobře. Měli na to i nějaký program, který Vám dal jistotu, že hypotéku dostanete nebo naopak nedostanete. Nevím už jak se to jmenovalo, ale měli ho. Zeptejte se tam na to.

Jo mají nějaký program Test, kdy vám zjistí, jestli hypotéku stopro dostanete nebo ne. Když budete stavět s nima, neplatíte to, když ne, budou po vás chtít 30000, o tom jsme se tam taky bavili. Možná toho využijeme, ať máme jistotu, Ty peníze jsou teď asi největší strašák, co jsme si povídali. A lepší schůzka navíc, hlavně mít před podpisem všechny potřebné informace.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2022 20:07 | Martin_P

Tak už máme po první schůzce. Byli jsme tam 17.10. v pondělí. Trvala dvě hodiny, což jsme měl velkou radost. Notes plný otázek jsme sice nestihli vyčerpat, ale většinu věcí už vím. Asi zůstaneme i tý předvybraný kristýny 8B, ta se nám hodně líbí. Udělají nám na ní propočet a ten probereme na další schůzce. I nám prověří v bance tu hypotéku. My si dojdeme do své banky a ještě zadáme informace té známé hypoporadkyni, ať máme srovnání a můžeme si vybírat. Programy taky probereme příště. Možná tu bude ta Mladá rodina, tu bych si přál. 170 000 máme, takže to by problém být neměl.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2022 19:42 | Alice Hránková

Citace - VF / 11.10.2022 21:14

Je to tak a to neplatí jenom pro Martina, ale i pro všechny ostatní, které chtějí s ES stavět. Zamluvte si termín, jednou, dvakrát, třikrát tam dojeďte, zeptejte se na všechno potřebné, nechte si poradit, všechno propočítat a dozvíte se hned jestli máte nějakou šanci postavit nebo ne. Není to teď prča, tak si to ověřte, ať nelitujete, že jste do toho šli nebo naopak vůbec nešli. Relevantní info vám pomůže v rozhodnutí.

Ano VFko, souhlasím. Radši o schůzku navíc, než jít do něčeho, co by nemuselo vyjít. A Ekonomky to umí prověřit dobře. Měli na to i nějaký program, který Vám dal jistotu, že hypotéku dostanete nebo naopak nedostanete. Nevím už jak se to jmenovalo, ale měli ho. Zeptejte se tam na to.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2022 19:38 | Alice Hránková

Citace - IrenaM / 17.10.2022 20:12


Přeju vám krásné bydlení a žádné nebo co nejmíň starostí s domem a financema. My zatím nemáme reklamace ani problémy s hypotékou, takže my jsme spokojení.

Tady mohu jen potvrdit Ireny slova, také nemáme reklamace ani problémy se splácením. My měli problémy v průběhu stavby, ale ty se vyřešily a všechno už je teď dobrý. Asi jsme si to špatné už vybrali. Ale o tom už jsem tady psala před pár dny.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2022 19:34 | Alice Hránková

Citace - Martin_P / 12.10.2022 21:46


Já se ani tak nebojím problémů na stavbě jako toho, abysme dostali vůbec tu hypotéku. To je podle mě největší strašák všech teď. Ale chápu, že zádrhely na stavbě jsou vždycky na houbelec a že je lepší, když stavba běží jak po másle. Hlavní je, že bydlíte a všechno se zmáklo i stím zdržením. Přeju vám už jen to dobré Alice.

Já teď koukala na stránky Ekonomek a oni tam píšou tohle: Jen 170 000 Kč vlastních peněz
Pro banku nejste klientem hypotéky, pokud nemáte vlastních 20 % z ceny domu a pozemku. Bez milionů úspor jsou tak dveře bankovních domů zavřené. V programu Mladá rodina Vám však bude stačit jen vlastních 170.000 Kč. V ES Vám zdarma dáme projekt domu a ten Vám upravíme podle Vašich potřeb. Koupíme Vám pozemek, postavíme dům a Vy vše budete splácet v měsíční splátce speciální hypotéky. Ve spolupráci s bankovními domy jsme pro své mladé klienty připravili mimořádné podmínky hypoték.
Přijde mi, že nějak vyladili ty podmínky pro získání, protože jinak by asi nemohl stavět nikdo. Kdo má našetřeno 20% z ceny domu a pozemku? Moc takových lidí teda osobně neznám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2022 20:12 | IrenaM

Citace - Filip / 13.10.2022 20:38

Dneškem začínáme nový život. Život v našem prvním a doufám že i posledním rodinném domu. Postavily nám ho Ekonomické stavby - pobočka Pardubice a jsme za něj moc vděčni. Práce kterou teď dělaly jen oni přecházi na nás. Sice budou servisovat 30 let, ale dům je nás a hypotéka taky. Rozhodnutí stavět bylo správné, teď už to vím, teď už nemám ze stavby paniku. Tím chci říct jen to, že byste se neměli stresovat ani vy.

Přeju vám krásné bydlení a žádné nebo co nejmíň starostí s domem a financema. My zatím nemáme reklamace ani problémy s hypotékou, takže my jsme spokojení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2022 20:07 | IrenaM

Citace - Filip / 13.10.2022 20:54


Programy je zbytečný vybírat sami nebo tady řešit na diskuzi. Já si myslel taky, že budeme mít úplně jinačí než jaký nám nakonec podle naší situace vybrali, Zkombinovali nám dva, bydlíme a jsme za to rádi. Teď sice bude ještě nějaký ten pátek trvat než se zabydlíme, všechno si doma uspořádáme, doladíme, ale na tuhle fázi už se s mojí Janinou moc těšíme. Tohle přeju každému. Aby už jste nastěhovali a začali užívat života.

V tom mohu jen souhlasit. Nejlepší volbou jak vybrat program je schůzka v ES. Nám taky vybrali dobře. Bydlíme, užíváme, pochvalujeme si. Všechno vyšlo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2022 20:54 | Filip

Citace - Kiki M / 08.10.2022 20:19

Já se v tom vůbec nevyznách. Pročetla jsem si asi 3 programy a rovnou to vzdala, tomu vůbec nerozumím, takže já potřebuju nejdřív vědět, že umí postavit i do svahu nebo vyřešit stavbu na svažitém pozemku a zařídit hypotéku. S programem si nechám od nic poradit, to studovat nebudu, v tom jim budu maximálně věřit.

Programy je zbytečný vybírat sami nebo tady řešit na diskuzi. Já si myslel taky, že budeme mít úplně jinačí než jaký nám nakonec podle naší situace vybrali, Zkombinovali nám dva, bydlíme a jsme za to rádi. Teď sice bude ještě nějaký ten pátek trvat než se zabydlíme, všechno si doma uspořádáme, doladíme, ale na tuhle fázi už se s mojí Janinou moc těšíme. Tohle přeju každému. Aby už jste nastěhovali a začali užívat života.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2022 20:43 | Filip

Citace - Martin_P / 12.10.2022 21:46


Já se ani tak nebojím problémů na stavbě jako toho, abysme dostali vůbec tu hypotéku. To je podle mě největší strašák všech teď. Ale chápu, že zádrhely na stavbě jsou vždycky na houbelec a že je lepší, když stavba běží jak po másle. Hlavní je, že bydlíte a všechno se zmáklo i stím zdržením. Přeju vám už jen to dobré Alice.

Jo, přesně to si myslím, že je v dnešní době nejdůležitější. Ta hypotéka. Vyřešte si hlavně dobře to financování, zbytek už je pak dobrej. Největší stresy jsou teď asi s tím, jestli na hypotéku dosáhnete nebo ne, podle toho co slýchám ve svém okolí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 10. 2022 20:38 | Filip

Dneškem začínáme nový život. Život v našem prvním a doufám že i posledním rodinném domu. Postavily nám ho Ekonomické stavby - pobočka Pardubice a jsme za něj moc vděčni. Práce kterou teď dělaly jen oni přecházi na nás. Sice budou servisovat 30 let, ale dům je nás a hypotéka taky. Rozhodnutí stavět bylo správné, teď už to vím, teď už nemám ze stavby paniku. Tím chci říct jen to, že byste se neměli stresovat ani vy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 10. 2022 21:46 | Martin_P

Citace - Alice Hránková / 10.10.2022 12:27

My už také bydlíme v domě od Ekonomek. Byly to pěkné nervy, ale vyplatilo se vydržet. Dům máme krásný a jsme rádi, že jsme to společnýma silama s ES zvládly, i když tam pár problémů bylo. U nás bohužel nebyl dodržen termín realizace. Nebylo to tím že by se dělníci flákali, muselo se něco blbě postaveného předělávat nebo bylo něco blbě zorganizováno a nestavělo se kvůli tomu, to fakt ne, bylo to v první řadě naším špatným načasováním stavby, protože se do zimy stihly jenom základy nic víc, pak se dlouho čekalo než se bude moct pokračovat kvůli mrazům a pak byl ještě problém v bance s hypotékou, takže se to celé pěkně zdrželo. Nastěstí se všechno hnulo správným směrem a my jsme to opožděné stěhování do domu s bydlením v bytě nějak vypytlíkovali. Teď už máme dům zařízený, zabydlený, je nám dobře, splácíme si hypotéku a žádné další problémy už nás nečekají. I přes to všechno Ekonomkám děkujeme, protože zimu ani hypotéku nemají moc šanci ovlivnit. Zimu vůbec a hypotéku do jisté míry. Jsme rádi, že s námi komunikovali a vše se snažili řešit k naší spokojenosti.

Já se ani tak nebojím problémů na stavbě jako toho, abysme dostali vůbec tu hypotéku. To je podle mě největší strašák všech teď. Ale chápu, že zádrhely na stavbě jsou vždycky na houbelec a že je lepší, když stavba běží jak po másle. Hlavní je, že bydlíte a všechno se zmáklo i stím zdržením. Přeju vám už jen to dobré Alice.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2022 21:24 | Martin_P

Citace - Alice Hránková / 10.10.2022 20:24

Martine vy se nebojte a místo diskutování si radši dojeďte na tu schůzku a všechno proberte tam. Načasovaný to máte podobně asi jako my, vy možná stihnete taky základové pásy, možná ani to ne, už je říjen a to jednání tak dva tři měsíce minimálně zabere. Vás tipuju spíš tak, že stavbu zahájí až po zimě. A tu hypotéku prodiskutujte dobře, co teď slýchám od lidí co chtějí stavět, tak jsou podmínky dost divoké. Chce to úspory nebo něco vlastního na jištění, aby banka chtěla půjčit. Tak přeju hodně štěstí při všem.

Alice, my máme schůzku až příští pondělí. Jestli se domluvíme, tak to bude třeba v půlce listopadu, pak se bude dělat tak dva měsíce projekt, pak řešit stavební povolení a hypotéka, no vidím to, že bude vše připravené v lednu v únoru, takže já si myslím, že nemáme šanci letos udělat na stavbě vůbec nic. Ale jaro už je ok, to už pak půjde, když se teda na spolupráci domluvíme. Pořád píšu jako že je to hotová věc, ale možná se budeme divit a dům vůbec mít nebudeme. Uvidí se v pondělí po té schůzce, tto už budeme moudřejší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2022 21:19 | Martin_P

Citace - VF / 11.10.2022 21:19

Ideální řešení Martine, ať se daří, děláte to podle mě nejlíp, jak můžete.

Dík za podporu VF. Příští pondělí 17.10. jedeme na schůzku, už jí máme zamlouvenou. Dotazů mám plnej notes, takže nevím, jak dlouho tam budeme. Tak týden. :-DDD Ne, sranda samozřejmě, ale jak dlouho jste tam mohli být? Hodinu nebo dvě? Spíš ty dvě bych si přál, chci to všechno prodiskutovat. Pak hned půjdeme do naší banky a tam si prověříme taky podmínky pro získání hypotéky a pak ještě oslovíme tu manželky známou, co dělá hypoúvěry.Tím začneme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2022 21:21 | VF

Citace - Kiki M / 08.10.2022 20:10

Dobrý den, našla jsem v kavárně Ekonomických staveb tuto odpověď pana ředitele: Cena domů je kalkulována jako kompletní tzn. na klíč. Cena je vč. základové desky (na rovný pozemek), standardního vnitřního vybavení, zařizovacích předmětů, podlahových krytin. Jediné co v ceně kalkulováno není je napojení na infrastrukturu a kuchyňská linka.......Mohu se vás co už nějakou zkušenost s Ekonomickýma stavbama máte, zeptat, kolik nás to bude stát navíc, když nemáme rovný pozemek, ale mírně svažitý? Bude se to muset dorovnat nějakou hlínou? Nebo se nechá stavit i do menšího svahu? Nemáte někdo osobní zkušenost s tímhle? Ráda bych se nejprve zeptala lidí co staví a teprve potom ve firmě. Děkuju moc.

Kikino, to netuším, to tu nebude vědět asi nikdo, to si tam napište nebo zavolejte, ať máte představu. Ale to vám takhle asi nikdo nevyčíslí, když nevidí, jak ten pozemek vypadá a jaký dům chcete, si myslím. To bude chtít nějakou prohlídku možná nebo vám to řeknou v řádech tisíců, typuju.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 107/321

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lukáš Kovanda

ekonom

Radovan Vítek

podnikatel, CPI Group

Lukáš Kovanda
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Radovan Vítek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services