Klientka Ekonomických staveb: Jeden podpis mě stál osm set tisíc

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 8. 12. 2014 | 6416 komentářů
Paní Ivana si od firmy v roce 2006 chtěla nechat postavit dům. Na jejím pozemku se ani nekoplo do země. Jednateli Ekonomických staveb přesto musela zaplatit téměř šest set tisíc. Na dalších dvě stě tisíc ji za šest let soudních sporů přišly služby právníka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 12. 2014 17:44, Svodová Naďa

Jste neuvěřitelný manipulant a lhář, Mencle!!!
Tak penize.cz jsou konkurentem v poskytování financí?! A nemá náhodou Vaše firma stavět domy a ne půjčovat peníze?!
Jasně, od toho jste založili jakési Gepard finance, na jejichž billboard musím čumět kdykoli jedu od nás po D1 na Prahu. Akorát, že jejich sídlo je ve Vaší firmě a majitel je jistý pan Lébl, který je zároveň vedený jako Hlavní úvěrový specialista Vaší firmy!
Vaše realitka prodává majetky lidí, kteří Vám naletěli. A že dál s penězmi nepracujete? A co je potom ten Váš "Chytrý nájem", kde jste vlastník zase Vy?! Jenom tu děláte ze sebe andílka a z lidí hlupáky! Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+316
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 12. 2014 3:27, jezevec

paní nemá prachy ale musí stavět barák za dvě mega. vezme si půjčku 170 a podepíše směnku na 250. nevím jestli to podvod ze strany firmy, ale téměř jistě by bylo namístě zbavit svéprávnosti tu klientku.

-95
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6416 komentářů)

20. 7. 2022 21:31 | Votásková

Citace - Jaruš / 19.07.2022 19:19

Už se také těšíme na svůj domek od Vás. Zatím to vypadá moc dobře a prozatím spokojenost. Lidičky nesněte už a pustte se do toho taky,my už si svůj sen taky plníme a litujeme že jsme to neudělali dřív.....

Kdo peníze má, ať si sny plní, kdo ne, musí hold své sny v rámci možností omezit. Hlavní je vědět dopředu, na kolik vás vyjdou splátky domu a splátky pozemku a kolik bude stát cca provoz domu plus mít nějakou rezervu ještě na ostatní věci (děti, jídlo, oblečení, běžný život). Není to v dnešní době levné mít dům, ale žít v nájmu také ne. :(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2022 19:59 | Zubatka

Já taky píšu do diskuzí a ráda. Dělám to docela často. Ve chvíli kdy jsem spokojena i ve chvíli kdy na něco nebo někoho zuřím. A myslím že je to dobře, když dáte lidem najevo co si o kvalitě zboží nebo služeb myslíte. A činím tak i ve prospěch Ekonomek které nám postaly dům 4+1 a pomohli za nás vyřešit vše se stavbou spojené. Ještě kdyby tak za nás chtěly splácet hypotéku, tak bych je i na rukou nosila. Trochu zlehčení nikdy neškodí, obzlášť když se dílo zdařilo. Ještě tuhle splácecí službu za klienty by mohly vymyslet a pak už by to byla dokonalost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 7. 2022 19:19 | Jaruš

Už se také těšíme na svůj domek od Vás. Zatím to vypadá moc dobře a prozatím spokojenost. Lidičky nesněte už a pustte se do toho taky,my už si svůj sen taky plníme a litujeme že jsme to neudělali dřív.....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 7. 2022 22:21 | Horná

Citace - Věrka / 14.07.2022 22:48

Já sice ještě s Ekonomickejma stavbama nestavím, ale to nevadí, stejně už patřím mezi vás. Hodně se teď o ně zajímám, už jsem viděla jejich referenční dům, bylo to pěkně postavené bydlení, takže tím jsem se pro ně definitiivně rozhodla, jen ještě nevím, jaký ten program zvolit, líbí se mi moc ten chytrý nájem a taky ta mladá rodina, ale ten chytrý nájem víc, jen k tomu nic nevím a pořád nevím, jestli je to program pro všechny lidi nebo jen lidi, kteří nemohou te´d dostat hypotéku nebo mají problém v registru dlužníků, jak jsem se te´d dočetla na jiné diskuzi. A taky nevím, jestli se s tímhle programem nepřeplatí moc, když je takovej vychytanej. Já mám problém, že jsem změnila práci, takže asi nedostanu žádné potvrzení pro hypotéku a z toho důvodu si myslím, že by ten chytrý nájem mohl být pro nás ideální. Nevíte to někdo? Věrka

Program řešte spíš ve firmě než v diskuzích, protože oni přesně vědí, komu který poskytnou a všechno o tom vědí. Tady bysme se stejně dohadovali, jestli je pro vás rodina dobrá a proč nebo jestli je lepší chytrý nájem. Ty programy ovlivňuje moc věcí a já třeba to nevím. My se taky ptali tam a oni nám vybrali takový, která nám sedl jak hrnec na pr... pardon za to přirovnání.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2022 22:19 | Horná

Citace - lublin / 17.07.2022 12:18

Jediný možný postup, pokud se člověk nechce dostat do obrovských dluhů je tento: nejdříve zajít do banky, a pokud banka řekne, že to úvěrovatelné je a v jaké části, tak ještě po zvážení té obrovské částky jít teprve do řádné stavební firmy. Jinak je to sebevražda. Tak to je.

My jsme to takhle nedělali a přesto máme postaveno a už bydlíme. Rada je to dobrá, ale nevím, jestli to platí na všechny.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2022 22:12 | Horná

Citace - Bartáčková / 17.07.2022 22:04

Jako nevím co se vám některým na spolupráci s ES nelíbilo, my jsme v pohodě. Žádný problémy, žádný krize, prostě normálka, odsejpá to jak má, dům roste, dělníci dělají, my to kontrolujeme. Je to celkem sranda nic nedělat, jen koukat. Jsem ráda, že to tak u nás je, že máme zkušenost dobrou. A to že budeme platit hypotéku? Tak budeme. Nájem by nám taky nikdo neodpustil.

U nás taky stavba podle plánu, i předání, cena podle smlouvy, servis zatím neotestován, jsme čerstvě nastěhovaní. Ten nás teprve čeká.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2022 22:04 | Bartáčková

Jako nevím co se vám některým na spolupráci s ES nelíbilo, my jsme v pohodě. Žádný problémy, žádný krize, prostě normálka, odsejpá to jak má, dům roste, dělníci dělají, my to kontrolujeme. Je to celkem sranda nic nedělat, jen koukat. Jsem ráda, že to tak u nás je, že máme zkušenost dobrou. A to že budeme platit hypotéku? Tak budeme. Nájem by nám taky nikdo neodpustil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2022 19:45 | Alice

Citace - E.H. / 12.07.2022 23:13

Za nás to bylo jednodušší, my měli jasno hned, mladou rodinu. Teď jsou takový programy, že to teda žasnu - chytrý nájem, pohodová stavba, vrácení domu, výměna domu, rostoucí dům a co já vím co ještě tam mají. Fakt jsou nápaditý.

My měli taky Mladou rodinu, tu má podle mě nejvíc lidí. Často si prej berou i Nulovou hotovost, Chytrý nájem nebo Pohodovou stavbu. A ještě nějaký Rostoucí dům. Víc programů neznám, my se bavili jenom o tom našem. Ale že jde dům vrátit nebo vyměit,to mě teda překvapuje. Snad to nebude nikdy náš případ.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2022 19:38 | Alice

Citace - Alena / 15.07.2022 22:04

Diskuzí o Ekonomkách je na netu víc než dost, stačí pořádně zapátrat, pár jich pročíst a hned si uděláte úsudek. Na mě působí vesměs dobře, sem tam je něco hnusnýho, ale většina těch příběhů a nározů je pochvalných. Tady budeme chtít příští rok opustit činžák a stavět. A jak já říkám, že nutný to dobře promyslet, proto hledám už takhle s předstihem.

Znáte firmu, co má 100% kladných referencí? Já teda ne. I ta nejlepší firma bude mít někde své odpůrce. Já hodnotím Ekonom.stavby kladně, postavili nám krásný dům, všechno dopadlo podle plánu. Takže vám mohu tuhle stavební firmu s čistým svědomím doporučit nejen vám, ale i všem ostatním co s ní chtějí stavět.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2022 19:34 | Alice

Citace - lublin / 17.07.2022 12:18

Jediný možný postup, pokud se člověk nechce dostat do obrovských dluhů je tento: nejdříve zajít do banky, a pokud banka řekne, že to úvěrovatelné je a v jaké části, tak ještě po zvážení té obrovské částky jít teprve do řádné stavební firmy. Jinak je to sebevražda. Tak to je.

S takovým postupem souhlasím. Taky jsme řešili hypotéku s bankou i s Ekonom.stavbama...dostali jsme jí, postavili nám, vyšlo to.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2022 12:18 | lublin

Jediný možný postup, pokud se člověk nechce dostat do obrovských dluhů je tento: nejdříve zajít do banky, a pokud banka řekne, že to úvěrovatelné je a v jaké části, tak ještě po zvážení té obrovské částky jít teprve do řádné stavební firmy. Jinak je to sebevražda. Tak to je.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 7. 2022 23:03 | Ema

Citace - Kloboucnik / 14.07.2022 15:39

Pokud si vyberete spravnej program a nebude pozadovat ze chcete nejaky prace delat sami s cilem usetrit, tak nemusite delat nic. A pak teda plati, ze je to opravdu stavba na klic. Prave proto jsme sli prave k Ekonomkam. Veskerej servis udelali za nas, my jen cekali. Prima job tohle a ja jsem za nej vdecnej. Mel sem cas na svou zenu a plozeni synu. Sorry, ale musel jsem. Bylo to tak.

Vy jste si taky nechali zařídit všechny služby co nabízeli nebo jste si něco vzali a něco ne? My si budeme zařizovat sami jenom hypotéku, protože manžel pracuje v bance, zbytek už si necháme zařídit od E.S.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 7. 2022 22:59 | Ema

Citace - Věrka / 14.07.2022 22:48

Já sice ještě s Ekonomickejma stavbama nestavím, ale to nevadí, stejně už patřím mezi vás. Hodně se teď o ně zajímám, už jsem viděla jejich referenční dům, bylo to pěkně postavené bydlení, takže tím jsem se pro ně definitiivně rozhodla, jen ještě nevím, jaký ten program zvolit, líbí se mi moc ten chytrý nájem a taky ta mladá rodina, ale ten chytrý nájem víc, jen k tomu nic nevím a pořád nevím, jestli je to program pro všechny lidi nebo jen lidi, kteří nemohou te´d dostat hypotéku nebo mají problém v registru dlužníků, jak jsem se te´d dočetla na jiné diskuzi. A taky nevím, jestli se s tímhle programem nepřeplatí moc, když je takovej vychytanej. Já mám problém, že jsem změnila práci, takže asi nedostanu žádné potvrzení pro hypotéku a z toho důvodu si myslím, že by ten chytrý nájem mohl být pro nás ideální. Nevíte to někdo? Věrka

My ten chytrý nájem mít nebudeme, my budeme mít mladou rodinu. Ale ten chytrý nájem je prej dobrej pro lidi co nemůžou dostat hypotéku. To máte pravdu. Ale jestli se tam něco přeplatí a kolik, to teda nevím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 7. 2022 22:45 | Ema

Citace - Alena / 15.07.2022 22:04

Diskuzí o Ekonomkách je na netu víc než dost, stačí pořádně zapátrat, pár jich pročíst a hned si uděláte úsudek. Na mě působí vesměs dobře, sem tam je něco hnusnýho, ale většina těch příběhů a nározů je pochvalných. Tady budeme chtít příští rok opustit činžák a stavět. A jak já říkám, že nutný to dobře promyslet, proto hledám už takhle s předstihem.

Pro ty co nevěří diskusím si můžou objednat ještě návštěvu v ukázkovém domu a to pak budete mít jistotu jestli se Vám práce E.S. líbí nebo nelíbí. To si myslím, že je víc než nějaká písmenka na internetu. My se podívat taky byli a rozhodně to stálo za to. Už se nám kreslí projektová dokumentace. Čekáme na první kontrolu a odsouhlasení projektu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2022 22:04 | Alena

Diskuzí o Ekonomkách je na netu víc než dost, stačí pořádně zapátrat, pár jich pročíst a hned si uděláte úsudek. Na mě působí vesměs dobře, sem tam je něco hnusnýho, ale většina těch příběhů a nározů je pochvalných. Tady budeme chtít příští rok opustit činžák a stavět. A jak já říkám, že nutný to dobře promyslet, proto hledám už takhle s předstihem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2022 22:48 | Věrka

Já sice ještě s Ekonomickejma stavbama nestavím, ale to nevadí, stejně už patřím mezi vás. Hodně se teď o ně zajímám, už jsem viděla jejich referenční dům, bylo to pěkně postavené bydlení, takže tím jsem se pro ně definitiivně rozhodla, jen ještě nevím, jaký ten program zvolit, líbí se mi moc ten chytrý nájem a taky ta mladá rodina, ale ten chytrý nájem víc, jen k tomu nic nevím a pořád nevím, jestli je to program pro všechny lidi nebo jen lidi, kteří nemohou te´d dostat hypotéku nebo mají problém v registru dlužníků, jak jsem se te´d dočetla na jiné diskuzi. A taky nevím, jestli se s tímhle programem nepřeplatí moc, když je takovej vychytanej. Já mám problém, že jsem změnila práci, takže asi nedostanu žádné potvrzení pro hypotéku a z toho důvodu si myslím, že by ten chytrý nájem mohl být pro nás ideální. Nevíte to někdo? Věrka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2022 16:38 | Baruše

Citace - Kloboucnik / 14.07.2022 15:39

Pokud si vyberete spravnej program a nebude pozadovat ze chcete nejaky prace delat sami s cilem usetrit, tak nemusite delat nic. A pak teda plati, ze je to opravdu stavba na klic. Prave proto jsme sli prave k Ekonomkam. Veskerej servis udelali za nas, my jen cekali. Prima job tohle a ja jsem za nej vdecnej. Mel sem cas na svou zenu a plozeni synu. Sorry, ale musel jsem. Bylo to tak.

Teď jste mě dost pobavil, to je opravdu vtipný, ten váš důvod, proč stavíte na klíč. :) Tak ať se daří nebo možná už se zadařilo. :) My si tenhle úkol necháme až budeme mít kde bydlet. S břichem nechci řešit žádné starosti, chci děti už do hotového a do klidu. Takže si ještě počkáme. Každopádně jsem taky moc ráda, že to za nás Ekonomky řeší a my to nemusíme obíhat všechno sami.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2022 16:29 | Baruše

Citace - E.H. / 12.07.2022 23:13

Za nás to bylo jednodušší, my měli jasno hned, mladou rodinu. Teď jsou takový programy, že to teda žasnu - chytrý nájem, pohodová stavba, vrácení domu, výměna domu, rostoucí dům a co já vím co ještě tam mají. Fakt jsou nápaditý.

U nás rozhodovaly hlavně penize, jsme kratce po škole, miliony jsme ještě našetřený neměli, takže nam navrhly rostoucí dům a ten se nám už teď začíná stavět. Budeme to dodělávat podle peněz a potřeby. Třeba za 3-5 let, až bude rodina a bude nám dům malý. Mezitím si zařídíme zahradu a vše potřebné kolem a pak někdy v budoucnu se dostaví ta druhá půlka.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2022 15:39 | Kloboucnik

Pokud si vyberete spravnej program a nebude pozadovat ze chcete nejaky prace delat sami s cilem usetrit, tak nemusite delat nic. A pak teda plati, ze je to opravdu stavba na klic. Prave proto jsme sli prave k Ekonomkam. Veskerej servis udelali za nas, my jen cekali. Prima job tohle a ja jsem za nej vdecnej. Mel sem cas na svou zenu a plozeni synu. Sorry, ale musel jsem. Bylo to tak.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2022 22:16 | Kikina

Citace - ... / 12.07.2022 22:11

Ježiš kdo nemá prachy nemůže přece stavět to ví i malé dítě :(

Ví no, ale vidina vlastního domu je lákavá. Tomu zase rozumím. Ale já mám rozum, takže kdybychom neměli peníze, stavět s ES nebudeme. Měli jsme, splácíme, bydlíme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 117/321

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Daniel Beneš

manažer

Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Daniel Beneš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services