Klientka Ekonomických staveb: Jeden podpis mě stál osm set tisíc

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 8. 12. 2014 | 6427 komentářů
Paní Ivana si od firmy v roce 2006 chtěla nechat postavit dům. Na jejím pozemku se ani nekoplo do země. Jednateli Ekonomických staveb přesto musela zaplatit téměř šest set tisíc. Na dalších dvě stě tisíc ji za šest let soudních sporů přišly služby právníka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 12. 2014 17:44, Svodová Naďa

Jste neuvěřitelný manipulant a lhář, Mencle!!!
Tak penize.cz jsou konkurentem v poskytování financí?! A nemá náhodou Vaše firma stavět domy a ne půjčovat peníze?!
Jasně, od toho jste založili jakési Gepard finance, na jejichž billboard musím čumět kdykoli jedu od nás po D1 na Prahu. Akorát, že jejich sídlo je ve Vaší firmě a majitel je jistý pan Lébl, který je zároveň vedený jako Hlavní úvěrový specialista Vaší firmy!
Vaše realitka prodává majetky lidí, kteří Vám naletěli. A že dál s penězmi nepracujete? A co je potom ten Váš "Chytrý nájem", kde jste vlastník zase Vy?! Jenom tu děláte ze sebe andílka a z lidí hlupáky! Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+316
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 12. 2014 3:27, jezevec

paní nemá prachy ale musí stavět barák za dvě mega. vezme si půjčku 170 a podepíše směnku na 250. nevím jestli to podvod ze strany firmy, ale téměř jistě by bylo namístě zbavit svéprávnosti tu klientku.

-95
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6427 komentářů)

30. 11. 2021 12:13 | Jaruška

Tak máme po schůzce a bylo to super. Odpovídali na naše dotazy, nic nás nezarazilo, spíš utvrdilo v tom, že s nima chceme taky stavět. Takže máme ještě pár dní na promyšlenou, pak se znovu se sejdeme a dořešíme zbytek. Těším se moc, protože mám pocit, že konečně taky začneme stavět a dělat na svém bydlení, jako vy ostatní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 11. 2021 20:16 | Kikina

Citace - Milka / 28.11.2021 19:35

U nás byl největší problém v tom, že jsme se nemohli s manželem dohodnout na projektu, který si vybereme. Každý jsme měl několik typů, já asi 4, manžel 3 a všechny byly parádní, těžko se vybíralo, který je ten nejlepší. Nakonec jsme nevybrali ani ten nejlevnější, ani ten nejdraší, prostorově nám nejbližší. Tohle jsme řešili snad tři měsíce, nekonečný to bylo. No a pak už to nabralo obrátky a jelo se, to bylo super. ES díky vám máme to co jsme si vždycky přáli. Štastnou rodinu v novém domku.

Jste si měli hodit kostkou :-D když se nemohli domluvit :-D. Joke. :-D Hlavně že to dobře dopadlo a nezabili jste se u toho vybírání. U nás by to tak asi dopadlo. :-D
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 11. 2021 18:17 | Pašková

Citace - Rychlé řešení - mám dotaz / 28.11.2021 20:24

Prosím vás lidi, co jste měli rychlé řešení od Ekonomek. Postavili vám fakt dům beze změn od typového projektu za pět měsíců? Přijde mi to málo, ale tlačí nás čas, tak nevím, jestli tomu věřit neebo ne.Potřebovala bych to vědět přesně, abych mohla začít plánovat co a jak udělat.

Za pět měsíců postavit dům? To taky jde? To jde jen u těch montovaných jsem si myslela. Ale u zděných? A co je za podmínky pro to rychlé řešení? Jaký je rozdíl mezi tou mladou rodinou, kterou má většina lidí a mezi tím rychlým řešením? Čím dřív bychom bydleli, tím líp.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 11. 2021 18:14 | Pašková

Citace - důvěřujte diskuzím / 28.11.2021 23:22

My nebyli ani na referenční návštěvě, ani jsme neměli právníka, ani stavební dozor, zbytečně jsme necghěli vyhazovaat za zbytečnosti a vyplatilo se nám to, bydlíme ve skvěleém domě od ES bez problémů a soudních tahanic, lidi důvěřujte diskuzím ušetříte desítky tisíc.

Stavět s ES určitě budeme. Referenční návštěvu možná využijeme, nevidím důvod proč ne, zajímá mě, jak jejich domy vypadají naživo. Ale právníka ani stavební dozor nezvažujeme, o tom jsme vůbec nemluvili, takže tady si myslím,že rozhodně uspoříme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 11. 2021 23:22 | důvěřujte diskuzím

My nebyli ani na referenční návštěvě, ani jsme neměli právníka, ani stavební dozor, zbytečně jsme necghěli vyhazovaat za zbytečnosti a vyplatilo se nám to, bydlíme ve skvěleém domě od ES bez problémů a soudních tahanic, lidi důvěřujte diskuzím ušetříte desítky tisíc.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 11. 2021 20:24 | Rychlé řešení - mám dotaz

Prosím vás lidi, co jste měli rychlé řešení od Ekonomek. Postavili vám fakt dům beze změn od typového projektu za pět měsíců? Přijde mi to málo, ale tlačí nás čas, tak nevím, jestli tomu věřit neebo ne.Potřebovala bych to vědět přesně, abych mohla začít plánovat co a jak udělat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 11. 2021 19:35 | Milka

U nás byl největší problém v tom, že jsme se nemohli s manželem dohodnout na projektu, který si vybereme. Každý jsme měl několik typů, já asi 4, manžel 3 a všechny byly parádní, těžko se vybíralo, který je ten nejlepší. Nakonec jsme nevybrali ani ten nejlevnější, ani ten nejdraší, prostorově nám nejbližší. Tohle jsme řešili snad tři měsíce, nekonečný to bylo. No a pak už to nabralo obrátky a jelo se, to bylo super. ES díky vám máme to co jsme si vždycky přáli. Štastnou rodinu v novém domku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2021 23:00 | Lili

Citace - Mark / 27.11.2021 10:21

Ja uz znam Ekonomky taky osobne. Zkusenost dobra. Dum presne podle nasich predstav a projektu. Sluzby jsme vyuzivali taky - projekt, stavební povolení, financovani, zaruku, servis. Pozemek jsme si zaridili sami. To byla nase jedina starost. Za me uz ted jen Ekonomicke stavby, nezkousel bych jinde.

Také jsme to tak měli.Jen ten pozemek jsme si nechali taky koupit od ES. Byli jsme lenoši a stavbu jsme si moc užívali. Lidi z ES pracovali, my potvrzovali, podepisovali, vybírali, kontrolovali a čekali. V podstatě nic nenáročného.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2021 22:58 | Lili

Citace - Kropenatka / 25.11.2021 21:24

Tak jako pravda je že ty domky s tím pozemkem levný nejsou, s tím taky souhlasíme a proto jsme hodně váhaly jeslti si taky necháme postavit nebo jestli budeme už pořád v domě u rodičů. To se nám nechtělo, mít tam dvě cimry nám přišlo málo, na 2 dospěláky a dvě děti + společnou kychyň. No dopadlo to tak, že máme menší dům s menší zahradou, svůj klid, všechno svoje a je to veliká paráda. Jen ty platby jsou vyšší, tam jsme se dělili o náklady dvě domácnosti a hypotéka nebyla, tady máme obojí. Ale rozhodnutí nelitujeme. ES díky.

Tohohle rozhodnutí nebudete nikdy litovat. Rodiče jsou skvělí, i ti moji, ale dům jedině vlastní a babičky a dědečkové jen na návštěvu!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2021 22:04 | MK

Jsou lidi, kteří si myslí, že když si všechno oběhají samy, tak ušetří statisíce. Jenže ono to mu tak není. Já sám is zjiš´toval sazby hypotéky u svý banky a nedostal jsem se ani zdaleka na takovou sazbu co mi nabízely v Ekonomkách, takže věřte tomu, že velká firma dostane vždy lepší sazbu než obyč člověk. A proč se pachtit s povolením, když to udělají za vás? Projekt vám taky dají v ceně, tak si za něj jinde platit desítky tisíc korun? My využili všech služeb.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2021 10:21 | Mark

Ja uz znam Ekonomky taky osobne. Zkusenost dobra. Dum presne podle nasich predstav a projektu. Sluzby jsme vyuzivali taky - projekt, stavební povolení, financovani, zaruku, servis. Pozemek jsme si zaridili sami. To byla nase jedina starost. Za me uz ted jen Ekonomicke stavby, nezkousel bych jinde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2021 23:34 | Martin

Citace - Danka / 24.11.2021 13:26

Jako podle toho co tu čtu maj kšeftů, že si můžou vybírat. Kde na to berou kapacity? To snad není ani možné, že se to takhle rozjelo. I když, viděla jsem ty jejich stránky na FB a tam je teda lidí a ohlasy jsou teda veliký. No jsem zvědavá, jak jim tam práce v takovým frmolu odsejpá. My ještě nemáme ani domluvenou schůzku, trochu mě děsí kolik toho staví a ještě nejpíš mají nasmlovuáno do zásoby. No v prosinci tam cinknu a optám se, jak to s nim a teď je.

Proč vás to děsí? Nemějte z toho strach. Zájemců o bydlení mají opravu hodně, ale taky mají dost domluvených firem, které ty domy staví, takže si tam zavolejte, zeptejte se jak na tom jsou v té vaší lokalitě a bude to dobrý. Hlavně žádný zbytečný strachy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2021 23:32 | Martin

Citace - Kropenatka / 25.11.2021 21:24

Tak jako pravda je že ty domky s tím pozemkem levný nejsou, s tím taky souhlasíme a proto jsme hodně váhaly jeslti si taky necháme postavit nebo jestli budeme už pořád v domě u rodičů. To se nám nechtělo, mít tam dvě cimry nám přišlo málo, na 2 dospěláky a dvě děti + společnou kychyň. No dopadlo to tak, že máme menší dům s menší zahradou, svůj klid, všechno svoje a je to veliká paráda. Jen ty platby jsou vyšší, tam jsme se dělili o náklady dvě domácnosti a hypotéka nebyla, tady máme obojí. Ale rozhodnutí nelitujeme. ES díky.

No ale za ten klid to stojí ne? Já mám rodiče dost rád,ale bydlet bych s nima nikdy nechtěl, nedělalo by to dobrotu. Rozhodli jse se dobře.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2021 23:30 | Martin

Citace - Úvěr na pozemek, jak to je? / 25.11.2021 22:27

Chápu to dobře že ten úvěr na pozemek funguje tak, že mi jakoby Ekonomky půjčí na ten pozemek s tím, že s nima podepíšu nějakou úvěrovou smlouvu a až budu stavět a vyřídím si hypotéku tak pak tou hypotékou splatíme tenhle úvěr Ekonomkám a budeme stavět? Nebo kdo ty peníze půjčuje? Vysvětlíme mi to někdo?

My úvěr na pozemek neměli, my máme mladou rodinu. Ale k tomu vašemu programu je toho napsáno dost taky, podívejte se, třeba vám to pomůže https://www.ekonomicke-stavby.cz/program-uver-na-pozemek
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2021 22:27 | Úvěr na pozemek, jak to je?

Chápu to dobře že ten úvěr na pozemek funguje tak, že mi jakoby Ekonomky půjčí na ten pozemek s tím, že s nima podepíšu nějakou úvěrovou smlouvu a až budu stavět a vyřídím si hypotéku tak pak tou hypotékou splatíme tenhle úvěr Ekonomkám a budeme stavět? Nebo kdo ty peníze půjčuje? Vysvětlíme mi to někdo?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2021 21:24 | Kropenatka

Tak jako pravda je že ty domky s tím pozemkem levný nejsou, s tím taky souhlasíme a proto jsme hodně váhaly jeslti si taky necháme postavit nebo jestli budeme už pořád v domě u rodičů. To se nám nechtělo, mít tam dvě cimry nám přišlo málo, na 2 dospěláky a dvě děti + společnou kychyň. No dopadlo to tak, že máme menší dům s menší zahradou, svůj klid, všechno svoje a je to veliká paráda. Jen ty platby jsou vyšší, tam jsme se dělili o náklady dvě domácnosti a hypotéka nebyla, tady máme obojí. Ale rozhodnutí nelitujeme. ES díky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2021 20:11 | Anča

Citace - Danka / 24.11.2021 13:26

Jako podle toho co tu čtu maj kšeftů, že si můžou vybírat. Kde na to berou kapacity? To snad není ani možné, že se to takhle rozjelo. I když, viděla jsem ty jejich stránky na FB a tam je teda lidí a ohlasy jsou teda veliký. No jsem zvědavá, jak jim tam práce v takovým frmolu odsejpá. My ještě nemáme ani domluvenou schůzku, trochu mě děsí kolik toho staví a ještě nejpíš mají nasmlovuáno do zásoby. No v prosinci tam cinknu a optám se, jak to s nim a teď je.

Kde na to berou kapacity? Vždyť mají nasmlouvané stavební firmy v místě, kde staví, takže když mají málo pracovníků, najmou si další pracovní firmy. Nedrží podle mě stálé zaměstnance nebo jak to říct. Najímají je podle toho, kolik mají kde práce. Ideální řešení. Aspoň pak nevznikají další vícenáklady na cestování a ubytování zaměstnanců v jiném koutě ČR než je Chotíkov nebo Plzeňsko.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2021 19:58 | Anča

Když nemá, tak nemůže stavět. Takový je život. Já taky nemám všecho co chci mít. Barák mám, ale to je vše, ale nemám drahý auta ani jiné vymoženosti. Splácím hypotéku, užívám si života s rodinou, jíme, co nám chutná a to nám k životu stačí. Pokud není na dům, nedá se nic dělat, musí se žít v paneláku, garsonce nebo v pronájmu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2021 13:26 | Danka

Jako podle toho co tu čtu maj kšeftů, že si můžou vybírat. Kde na to berou kapacity? To snad není ani možné, že se to takhle rozjelo. I když, viděla jsem ty jejich stránky na FB a tam je teda lidí a ohlasy jsou teda veliký. No jsem zvědavá, jak jim tam práce v takovým frmolu odsejpá. My ještě nemáme ani domluvenou schůzku, trochu mě děsí kolik toho staví a ještě nejpíš mají nasmlovuáno do zásoby. No v prosinci tam cinknu a optám se, jak to s nim a teď je.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2021 12:52 | Miriam

Citace - Kristy / 23.11.2021 21:10

U nas se stavi uz dlouho. Jsme skoro u konce. V E.S. nam slibili ze budou delat maximum aby byl dum hotovy do vanoc. Letosnich. Tak jsme moc zvedavi jestli svuj slib dodrzi a my budeme slavit prvni vanoce v novem. Byl by to srumec bez vyzdoby ale co. Stromek a rodina taky delaji vanoce.

Vy se teda máte Kristy, že už budete brzo bydlet. My pořád řešíme programy a dům. Jaký program, prosím, máte vy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 143/322

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Sokol

advokát

Jakub Havrlant

podnikatel a investor

Tomáš Sokol
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Jakub Havrlant
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services