Klientka Ekonomických staveb: Jeden podpis mě stál osm set tisíc

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 8. 12. 2014 | 6401 komentářů
Paní Ivana si od firmy v roce 2006 chtěla nechat postavit dům. Na jejím pozemku se ani nekoplo do země. Jednateli Ekonomických staveb přesto musela zaplatit téměř šest set tisíc. Na dalších dvě stě tisíc ji za šest let soudních sporů přišly služby právníka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 12. 2014 17:44, Svodová Naďa

Jste neuvěřitelný manipulant a lhář, Mencle!!!
Tak penize.cz jsou konkurentem v poskytování financí?! A nemá náhodou Vaše firma stavět domy a ne půjčovat peníze?!
Jasně, od toho jste založili jakési Gepard finance, na jejichž billboard musím čumět kdykoli jedu od nás po D1 na Prahu. Akorát, že jejich sídlo je ve Vaší firmě a majitel je jistý pan Lébl, který je zároveň vedený jako Hlavní úvěrový specialista Vaší firmy!
Vaše realitka prodává majetky lidí, kteří Vám naletěli. A že dál s penězmi nepracujete? A co je potom ten Váš "Chytrý nájem", kde jste vlastník zase Vy?! Jenom tu děláte ze sebe andílka a z lidí hlupáky! Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+316
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 12. 2014 3:27, jezevec

paní nemá prachy ale musí stavět barák za dvě mega. vezme si půjčku 170 a podepíše směnku na 250. nevím jestli to podvod ze strany firmy, ale téměř jistě by bylo namístě zbavit svéprávnosti tu klientku.

-95
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6401 komentářů)

31. 3. 2023 19:31 | Lenka K

Tak jsme nakonec vzali ten hezčí, ale dražší pozemek - za 2350 Kč/m kolem 800 m. Až se to začne zapisovat na katastru, tak jedeme do Ekonomek na další schůzku a tam doprobereme ten rostoucí dům, co jsme si vybrali - rostoucí dům 211 verze A, to je 2+kk a časem pak varianta A+B.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2023 21:07 | MelisaR

Citace - S.M. / 20.03.2023 21:02


Stačí, zavolejte si tam, řekněte kdy máte volno, domluvte se a jeďte. My vybírali podle místa našeho bydliště. Měli jsme pobočku kousek od nás. Sídlo bylo zbytečně daleko.

Zavolali jsem a hned jsme vybrali termín, pobočku, slečna byla víc než příjemná, hezky se s ní jednalo. My taky vybrali nám nejbližší pobočku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2023 21:03 | MelisaR

Citace - Vejvy / 21.03.2023 21:30


Úplně každý. Za schůzku nic neplatíte. Když si Ekonomky nevyberete, nezastřelí vás. Když jo, postaví vám pěkný dům. Je to nezávazný, zdarma, nebojte se toho. My už bydlíme.

Díky, už jí máme taky pár dní zamluvenou, zatím pročítáme info a čekáme na termín. Přeju ať se vám pěkně bydlí a vy přejte nám pohodovou stavbu, jestli se teda domluvíme. Díky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2023 21:00 | MelisaR

Citace - Kiki M / 24.03.2023 20:07


Ne, ještě nebydlíme, nám se teprve kreslí měsíc a půl projekt. Nám přijde vlastní dům jako skvělá volba, proto jsme do toho šli. Už se nemůžeme dočkat, až bude hotovo a my se budeme moci nastěhovat. Už aby to bylo.

Mě by se dům taky líbil a k tomu kousek zeleně. Líbil by se mi ten klid na zahradě, ten mi teď v paneláku hrozně chybí. A nájem mi čím dál víc vadí, zvýšili ho letos o dost. :-(( Takže se tím teď taky zabýváme a zatím si čteme informace na internetu a čekáme až pojedeme na tu schůzku. Asi jako hlavní plus beru to, že budeme platit hypotéku a že to bude naše a ne cizích lidí. Takže ta motivace je veliká. Dík za názor.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2023 20:57 | MelisaR

Citace - Lucinda / 25.03.2023 22:00


Kouknout na nabídku programů určitě můžete,ať máte nějakou představu. Poradí vám ale oni, i nám doporučili Zlaté ručičky, chtěli jsme úsporu a mám šikovného muže, takže pro nás bude tenhle program asi nejvýhodnější.

Což já už jsem několikrát koukala a něco si o nich načetla. Líbí se mi jich víc, ale nevím, jestli si mám vybrat jeden nebo si jich můžu zkombinovat víc a hlavně nevím, jestli splním nějaký jejich nastavený podmínky. No uděláme to jako vy, necháme si poradit. Schůzku už máme zamluvenou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2023 20:53 | MelisaR

Citace - Kamča H. / 27.03.2023 13:47

Předchozí odpověď měla být reakcí na tento příspěvek! Nepodařilo se mi to tady bohužel projit. Snaž už to jde a přeposílám odpověď ještě jednou: S podmínkami pro získání hypotéky vám fakt nejlíp poradí přímo na schůzce s lidmi z ES nebo v bance. Šetří to čas, podívaj se na vaše příjmy, majetek a tak, vše propočtou a budete moudřejší. Ale jo, přímo pod domy na stránkách ES můžete orientačně kouknout na to, kolik byste za dům spláceli. A online kalkulačky nabízejí i různý banky, tak třeba mrkněte k té svojí. K získání hypotéky naštěstí není stanovená žádný konkrétní hranice pro výši příjmu.. ale musíte být schopni vše splácet, to je jasný. Říká se, že splátka by neměla přesáhnout 50% vašeho měsíčního příjmu a taky byste měli mít něco našetřeno už před hypotékou, ideálně třeba 25 % z celkové ceny domy. O to jsme se alespoň snažili my.

Kamčo moc děkuju za tolik informací, budou se hodit. Hlavně ty poslední dvě věty, to jsem netušila. Děkuju.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2023 22:35 | Sem_Honza

Citace - Lucinda / 25.03.2023 21:53


O zahradě jsme se s ES taky nebavili. Tu si určitě uděláme sami, to zase miluju já. Manžel bude dělat ty vnitřky, abysme uspořili a já venkovní věci. Snad se na té spolupráci taky domluvíme. Máme tak týden na rozhodování.

A Ekonomický stavby dělají i zahradní stavby, pergoly, stání pro auta, zahrady, ploty a další? Nebo ne? To dřevo bych byl asi rád, kdyby za nás někdo udělal a tu zahradu aspoň někdo vymyslel. Zbytek už bysme zvládli. Víte, kolik takový služby navíc stojí? TO už určitě není v cenách domu nebo něco jo?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2023 22:24 | Sem_Honza

Citace - Pájoš / 28.03.2023 21:06


IDEALNI PODMINKY PRO ZACATEK, JESTLI MATE POZEMEK S NEMUSITE SI HO KUPOVAT NA HYPOTEKU,TAK TO JE NEJVIC. JESTLI MATE BYT, TAK HO PAK MUZETE PRONAJIMAT A SPLACET TIM HYPOTEKU NEBO PRODAT A HYPOTEKU UMORIT. TO SE MATE, TO SE NEBOJTE, TO VAM KLAPNE URCITE. A TEN ROSTOUCI DUM, KDY SI STAVITE NA ETAPY TO JE TAKY DOBRY, TO SE MI LIBI PRO LIDI CO NEMUSI MIT HNED VELKY BYDLENI A MUZE TO ROK DVA TRI POCKAT.

To, že máte pozemek a ještě byt k tomu, to je skvělý, to bych taky chtěl. V takovém případě bych se taky stavby vůbec nebál, to si myslím, že jste nejlepšími klienty, jaké si mohou Ekonomky přát.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2023 22:10 | Sem_Honza

Citace - Pájoš / 28.03.2023 21:12


SOUHLASIM S KAMCOU, DOTAZ NA HYPOTEKU RESIT V BANCE NEBO V EKONOMKACH, KDE VAM REKNOU, JESLTI NA TO MATE NEBO NE A JESTLI SE DO STAVBY PUSTIT NEBO SI NECHAT RADSI ZAJIT CHUT NA VLASTNI BYDLENI.

My si teď počkáme na vyjádření Ekonomek a na ty první orientační propočty a pak si taky hypotéku ověříme ve své bance. Máme tam účty už spoustu let, takže nějaké plusové body za to bysme mít mohli ne? Výplaty tam taky posíláme, máme to jako jedinou banku. Nevím, zda k tomu přihlíží nebo ne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2023 22:02 | Sem_Honza

Tak jsme byli taky na schůzce v Ekonomkách a probírali tam naše možnosti stavby RD. Prý to s námi nevypadá zle, šance tam jsou, takže si vzali nějaké informace a udělají nám nějaké prvotvní propočty a pak se domluvíme co dál. My pořád koukáme na postavené domy k prodeji. Spíš novostavby než nějaké staré rujny, ale nic pěkného, co by nám padlo hned do oka jsme ještě nenašli. Řešíme pořád obě možnosti, uvidíme, která nám vyjde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2023 21:16 | Pájoš

Citace - Vejvy / 21.03.2023 21:29


Dobře jste udělali, když jste zapili tu nejnudnější stavební část. Teď už vás čeká jenom samý vzrůšo, jak já řikam. Základy, první patro, střecha, stropy, schody, rozvody atd. Je to skvělý, tak ať se dílo povede.

DIKY VEJVY. :)))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2023 21:14 | Pájoš

Citace - Lucinda / 25.03.2023 21:53


O zahradě jsme se s ES taky nebavili. Tu si určitě uděláme sami, to zase miluju já. Manžel bude dělat ty vnitřky, abysme uspořili a já venkovní věci. Snad se na té spolupráci taky domluvíme. Máme tak týden na rozhodování.

TAK PAK DEJTE VEDET, JAK JSTE DOPADLI A JESTLI STE SE S EKONOMKAMA DOMLUVILI NEBO NE LUCINDO.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2023 20:59 | Pájoš

Citace - Štěpka / 27.03.2023 21:19

A kolik se uspoří, když na stavbě pomáháte? A o jaké stavební etapy se jedná? Manžel něco umí, ale nevím, čeho přesně se to týká. Dost lidí tu to zmiňuje. Kde si to najdu? Děkuju.

TO BUDE ASI TEN PROGRAM ZLATE RUCICKY CO TU LIDI ZMINUJI. USPORA JE TAKOVA, JAKOU SI UDELATE. MUZETE SI DODELAT MYSLIM POSLAHY, OBKLADY, VYBILIT DUM, OBLOZIT SCHODISTE A CO JA VIM CO JESTE. PROSTE TY FINALNI VECI, KTERE NEOVLIVNI KVALITU STAVBY JAKO TAKOVE. CO PRESNE TAM JE NEVIM, ALE NEKDE JE TO ASI NA STRANKACH UVEDENE. ZKUSTE NAJIT.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2023 21:12 | Pájoš

Citace - Kamča H. / 27.03.2023 13:47


Předchozí odpověď měla být reakcí na tento příspěvek! Nepodařilo se mi to tady bohužel projit. Snaž už to jde a přeposílám odpověď ještě jednou: S podmínkami pro získání hypotéky vám fakt nejlíp poradí přímo na schůzce s lidmi z ES nebo v bance. Šetří to čas, podívaj se na vaše příjmy, majetek a tak, vše propočtou a budete moudřejší. Ale jo, přímo pod domy na stránkách ES můžete orientačně kouknout na to, kolik byste za dům spláceli. A online kalkulačky nabízejí i různý banky, tak třeba mrkněte k té svojí. K získání hypotéky naštěstí není stanovená žádný konkrétní hranice pro výši příjmu.. ale musíte být schopni vše splácet, to je jasný. Říká se, že splátka by neměla přesáhnout 50% vašeho měsíčního příjmu a taky byste měli mít něco našetřeno už před hypotékou, ideálně třeba 25 % z celkové ceny domy. O to jsme se alespoň snažili my.

SOUHLASIM S KAMCOU, DOTAZ NA HYPOTEKU RESIT V BANCE NEBO V EKONOMKACH, KDE VAM REKNOU, JESLTI NA TO MATE NEBO NE A JESTLI SE DO STAVBY PUSTIT NEBO SI NECHAT RADSI ZAJIT CHUT NA VLASTNI BYDLENI.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2023 21:09 | Pájoš

Citace - Štěpka / 27.03.2023 21:14


Což já se hypotéky nebojím, myslím si, že nebudeme muset mít nějakou extra vysokou. Jen cenu domu a jak jsem koukala na ty stránky Ekonomickýc staveb, tak nám by se asi líbil nějaký 4+1 dům, bungalov. A jestli postavený najednou nabo na části jako ten rostoucí dům, to by nám asi bylo jedno. Zatím jsme dva, takže klidně ty části, jestli by to bylo výhodnější. Děti nemáme a až budeme mít, tak stejně budou pár let ještě někde u nás v ložnici nebo v jednom malém pokojíčku. Takže to by mě docela zajímalo. To se pak berou dvě hypotéky nebo jedna a financuje se to nějak po částech?

NEVIM TO TIPUJU TO, MYSLIM SI ZE PROJEKT SE MUSI UDELAT NAJEDNOU NA CELY DUM, POVOLENI TAKY NA CELY A HYPOTEKA NA DVE CASTI, ALE JAK RIKAM, JEN SI TO MYSLIM, TO SI ZAVOLEJTE DO EKONOMEK,TAM VAM TO REKNOU S JISTOTOU.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2023 21:06 | Pájoš

Citace - Štěpka / 27.03.2023 21:06

My jsme s manželem v hodně podobné situaci jako hodně z vás tady. My pozemek máme, teda my ne, ale naši rodiče, už strašně dávno koupený, za úplný drobný a oni se nedávno rozhodli, že nám ho dají, abysme si mohli postavit a konečně opustit panelákové bydlení.. Investice do pozemku tedy odpadá, což je víc než skvělé, protože jak jsem si tu měla možnost číst, ty ceny jsou teď hodně vysoké. To bude tedy úspora kolem dvou milionů. Máme byt 2+1 ve vlastnictví. Děti zatím nemáme, ale plánujeme, takže bysme se rádi nejdřív přestěhovali a pak teprve zakládali rodinu. Četla jsem tu o mnoho programech, to si ještě musím pročíst na stránkách Ekonomických staveb, abych si v tom udělala trochu jasno. Myslím si, že bysme mohli postavit, když máme pozemek a ještě malej byt. No tak to jsem vám tu nastínila naší situaci a jdu si ještě chvilku číst vaše zkušenosti.

IDEALNI PODMINKY PRO ZACATEK, JESTLI MATE POZEMEK S NEMUSITE SI HO KUPOVAT NA HYPOTEKU,TAK TO JE NEJVIC. JESTLI MATE BYT, TAK HO PAK MUZETE PRONAJIMAT A SPLACET TIM HYPOTEKU NEBO PRODAT A HYPOTEKU UMORIT. TO SE MATE, TO SE NEBOJTE, TO VAM KLAPNE URCITE. A TEN ROSTOUCI DUM, KDY SI STAVITE NA ETAPY TO JE TAKY DOBRY, TO SE MI LIBI PRO LIDI CO NEMUSI MIT HNED VELKY BYDLENI A MUZE TO ROK DVA TRI POCKAT.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2023 21:19 | Štěpka

Citace - Barbora / 26.03.2023 20:08


Nechci vás nabádat :-D, ale jestli budete mít možnost nechat si postavit nebo částečně si postavit a vy so to pak v rámci úspor dodělat sami, nebojte se toho a stavte. To bydlení ve svém je úplně nejvíc, co si můžete po zdraví rodiny a všech lidí, co máte rádi, přát.

A kolik se uspoří, když na stavbě pomáháte? A o jaké stavební etapy se jedná? Manžel něco umí, ale nevím, čeho přesně se to týká. Dost lidí tu to zmiňuje. Kde si to najdu? Děkuju.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2023 21:14 | Štěpka

Citace - Barbora / 26.03.2023 20:19


Schůzek se prosim vás nikdo nebojte. Jsou tam pro vás. Přinášíte jim zakázky, takže se budou snažit vyjít vám maximálně ve všem stříc. My jeli na dvě a nikdy jsme z toho špatný pocit neměli.Nemějte ani vy. Berte to jako krok kupředu k vlastnímu bydlení.

Což já se hypotéky nebojím, myslím si, že nebudeme muset mít nějakou extra vysokou. Jen cenu domu a jak jsem koukala na ty stránky Ekonomickýc staveb, tak nám by se asi líbil nějaký 4+1 dům, bungalov. A jestli postavený najednou nabo na části jako ten rostoucí dům, to by nám asi bylo jedno. Zatím jsme dva, takže klidně ty části, jestli by to bylo výhodnější. Děti nemáme a až budeme mít, tak stejně budou pár let ještě někde u nás v ložnici nebo v jednom malém pokojíčku. Takže to by mě docela zajímalo. To se pak berou dvě hypotéky nebo jedna a financuje se to nějak po částech?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2023 21:11 | Štěpka

Citace - Kamča H. / 27.03.2023 13:47


Předchozí odpověď měla být reakcí na tento příspěvek! Nepodařilo se mi to tady bohužel projit. Snaž už to jde a přeposílám odpověď ještě jednou: S podmínkami pro získání hypotéky vám fakt nejlíp poradí přímo na schůzce s lidmi z ES nebo v bance. Šetří to čas, podívaj se na vaše příjmy, majetek a tak, vše propočtou a budete moudřejší. Ale jo, přímo pod domy na stránkách ES můžete orientačně kouknout na to, kolik byste za dům spláceli. A online kalkulačky nabízejí i různý banky, tak třeba mrkněte k té svojí. K získání hypotéky naštěstí není stanovená žádný konkrétní hranice pro výši příjmu.. ale musíte být schopni vše splácet, to je jasný. Říká se, že splátka by neměla přesáhnout 50% vašeho měsíčního příjmu a taky byste měli mít něco našetřeno už před hypotékou, ideálně třeba 25 % z celkové ceny domy. O to jsme se alespoň snažili my.

Kamčo a počítá se do těch 25% procent i hodnota bytu, který máme ve vlastnictví? My moc hotovosti nebo peněz na účtech nemáme, ale máme pozemek a byt. To se taky počítá?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2023 21:06 | Štěpka

My jsme s manželem v hodně podobné situaci jako hodně z vás tady. My pozemek máme, teda my ne, ale naši rodiče, už strašně dávno koupený, za úplný drobný a oni se nedávno rozhodli, že nám ho dají, abysme si mohli postavit a konečně opustit panelákové bydlení.. Investice do pozemku tedy odpadá, což je víc než skvělé, protože jak jsem si tu měla možnost číst, ty ceny jsou teď hodně vysoké. To bude tedy úspora kolem dvou milionů. Máme byt 2+1 ve vlastnictví. Děti zatím nemáme, ale plánujeme, takže bysme se rádi nejdřív přestěhovali a pak teprve zakládali rodinu. Četla jsem tu o mnoho programech, to si ještě musím pročíst na stránkách Ekonomických staveb, abych si v tom udělala trochu jasno. Myslím si, že bysme mohli postavit, když máme pozemek a ještě malej byt. No tak to jsem vám tu nastínila naší situaci a jdu si ještě chvilku číst vaše zkušenosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 82/321

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Baudiš

podnikatel, Avast

Roman Sviták

podnikatel, nakladatelství Grada

Pavel Baudiš
ÚSPĚŠNOST
75,00 %

z 4 duelů
×
Roman Sviták
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services