Klientka Ekonomických staveb: Jeden podpis mě stál osm set tisíc

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 8. 12. 2014 | 6405 komentářů
Paní Ivana si od firmy v roce 2006 chtěla nechat postavit dům. Na jejím pozemku se ani nekoplo do země. Jednateli Ekonomických staveb přesto musela zaplatit téměř šest set tisíc. Na dalších dvě stě tisíc ji za šest let soudních sporů přišly služby právníka.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 12. 2014 17:44, Svodová Naďa

Jste neuvěřitelný manipulant a lhář, Mencle!!!
Tak penize.cz jsou konkurentem v poskytování financí?! A nemá náhodou Vaše firma stavět domy a ne půjčovat peníze?!
Jasně, od toho jste založili jakési Gepard finance, na jejichž billboard musím čumět kdykoli jedu od nás po D1 na Prahu. Akorát, že jejich sídlo je ve Vaší firmě a majitel je jistý pan Lébl, který je zároveň vedený jako Hlavní úvěrový specialista Vaší firmy!
Vaše realitka prodává majetky lidí, kteří Vám naletěli. A že dál s penězmi nepracujete? A co je potom ten Váš "Chytrý nájem", kde jste vlastník zase Vy?! Jenom tu děláte ze sebe andílka a z lidí hlupáky! Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+316
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 12. 2014 3:27, jezevec

paní nemá prachy ale musí stavět barák za dvě mega. vezme si půjčku 170 a podepíše směnku na 250. nevím jestli to podvod ze strany firmy, ale téměř jistě by bylo namístě zbavit svéprávnosti tu klientku.

-95
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6405 komentářů)

21. 1. 2023 20:56 | Martin_P

Citace - PájaB / 20.01.2023 21:56

Jsem tu novej a chci se zeptat na jednu vec. Hodne z vas tu pise, jak uz stavi nebo se chysta stavet, dela projekt a dalsi faze rozestavenosti. Chci se zeptat, jestli ste nikdo nemel zadne problemy s financema. Koukal jsem na nejake stare diskuze a tam je sem tam nekdo mel. Nevim proc. Netusite? Nevite ceho se vyvarovat, aby se nas to netykalo? Nebo vy jste meli vsechno v pohode?

My ještě nemůžeme soudit, u nás se ještě stavba domu nefinancuje, hypotéka se bude teprve řešit. Nikdo, tu nezmiňoval žádné finanční problémy, co jsem četl. Jen jedna paní (jméno teď nevím) tu něco nakousla, ale dům postavili a bydlí, takže to nebyl nějaký velký problém, myslím, že nějaké zdržení. Zkuste dohledat a zeptat se přímo jí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2023 20:53 | Martin_P

Citace - PájaB / 20.01.2023 22:01

My se nebojime dlouhodobeho zavazku splacet hypoteku, najem taky musime kazdy mesic platit, my se bojime spis toho, abysme dostali hypoteku, kdyz ut budeme mit hotovy projekt, aby banka poustela penize jak ma na dalsi etapy, aby se plynule bez problemu stavelo a nevime, jak si tohle pojistit, aby to dobre dopadlo. Jak jste to delali vy?

My si to prověřili u naší hypotéční poradkyně, v naší bance a ještě v Ekonomkách. 3x nám řekli ano, tak jsme si pak nešli ani do toho programu Test, co jsme původně chtěli. Pozemek už je koupený. Na dům se bude řešit hypotéka až později. Teprve se nám dělá projekt.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2023 20:50 | Martin_P

Citace - PájaB / 20.01.2023 22:05


Pokud nam vyjdou ty finance, tak my si nechame urcite postavit na klic, v tomhle mame od zacatku na 1000% jasno.

My taky na klíč, my v tom taky máme jasno. :DDD
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2023 22:05 | PájaB

Citace - Vejvy / 14.01.2023 23:09


Já nemám trauma z toho, že bych si na domu nic neudělal, jak tu sem tam někdo píše, že pro dobrý pocit, že se také stavby účastnil. Já jsem spokojenej, že bydlíme a realizovat se můžu na zahradě a zahradních stavbách doma teď. Vevnitř je hotovo, tam se stará o útulno žena.

Pokud nam vyjdou ty finance, tak my si nechame urcite postavit na klic, v tomhle mame od zacatku na 1000% jasno.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2023 22:01 | PájaB

Citace - S.M. / 19.01.2023 20:26


Závazek to je, souhlasím, ale závazek i placení každoměsíčního nájmu, energie a plynu. Tady taky ty peníze musíte mít, stejně jako na hypotéční splátku. Dům bude jistě dražší než byt, ale ne o moc.Tak si každý zvažte, co je pro vás víc, jestli soukromí a vlastní bydlení nebo panelák plný sousedů a cizí byt.My měli v tomhle jasno hned, proto jsme si nechali od Ekonomek postavit.

My se nebojime dlouhodobeho zavazku splacet hypoteku, najem taky musime kazdy mesic platit, my se bojime spis toho, abysme dostali hypoteku, kdyz ut budeme mit hotovy projekt, aby banka poustela penize jak ma na dalsi etapy, aby se plynule bez problemu stavelo a nevime, jak si tohle pojistit, aby to dobre dopadlo. Jak jste to delali vy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2023 21:56 | PájaB

Jsem tu novej a chci se zeptat na jednu vec. Hodne z vas tu pise, jak uz stavi nebo se chysta stavet, dela projekt a dalsi faze rozestavenosti. Chci se zeptat, jestli ste nikdo nemel zadne problemy s financema. Koukal jsem na nejake stare diskuze a tam je sem tam nekdo mel. Nevim proc. Netusite? Nevite ceho se vyvarovat, aby se nas to netykalo? Nebo vy jste meli vsechno v pohode?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 1. 2023 20:26 | S.M.

Citace - Vejvy / 17.01.2023 23:42


Je to šílenej závazek, to jo, ale zase platit extra vysoký splátky jen proto aby bylo brzo splaceno a pak se stresovat kvůli menší výplatě, vyšším výdajům, rozbitému autu nebo dětskýmu lyžáku, že není na splátku, to bych nechtěl teda.

Závazek to je, souhlasím, ale závazek i placení každoměsíčního nájmu, energie a plynu. Tady taky ty peníze musíte mít, stejně jako na hypotéční splátku. Dům bude jistě dražší než byt, ale ne o moc.Tak si každý zvažte, co je pro vás víc, jestli soukromí a vlastní bydlení nebo panelák plný sousedů a cizí byt.My měli v tomhle jasno hned, proto jsme si nechali od Ekonomek postavit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 1. 2023 20:16 | S.M.

Citace - LenkaJ / 18.01.2023 21:50

Tak my už jsme taky o kousek dál. Začátkem ledna jsme měli schůzku v Ekonomkách. Vypadá to nadějně, takže nám připravují nějaké propočty na hypotéční splátky. Už máme domluvenou schůzku v ukázkovém domě, pojedeme tam příští týden. Když se nám bude líbit dům i ta nabídka, co nám teprve dají, tak podepíšeme a koupíme si ten pozemek, co jsme si našli a předběžně zamluvili. Sice to nebude tak blízko od současného bydlení, jak jsme si přáli, ale to nevadí, hold trochu změníme lokalitu.

Lenko a je to místo, kde jste žili nějak vyjímečné, že se nemůžete stěhovat? My takhle také uvažovali, ale nakonec bydlíme jinde a vůbec si nestěžujeme. Také jsme se stěhovali za vhodným pozemkem. Jinak bychom asi nebydleli nikdy, protože u našich pronájmů žádné volné pozemky nebyly. :D
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 1. 2023 20:09 | S.M.

Citace - LenkaJ / 18.01.2023 22:05


My jsme se teda na schůzce o tomhle vůbec nebavili. Vy si nechváte dodělat od Ekonomek i jiné věci než je dům? Jako bazény, zahrady, ploty, pergoly, stání na auta a co já vím co ještě? Oni tohle také dělají? A to je možné přidat do hypotéky? To jsem vůbec netušila. To jsem myslela, že si pak dělají už lidi sami.

My ano, my si nechali postavit dům a udělat ploty a zahradu. Zbytek už si pak budeme dodělávat sami. Tohle jsme chtěli mít hotové při jednom, aby se mohlo vše začít užívat najednou. Byli jsme se vším moc spokojení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 1. 2023 20:03 | S.M.

Citace - LenkaJ / 18.01.2023 22:21


Hrozně se tu řeší program Zlaté ručičky, už jsem na to koukala na stránky, ale nějak nevím, jaká ta úspora za co přesně je. To je někde uvedené? Náš dům má taky dvě ceny, v programu Mladá rodina a Zlaté ručičky a ta je teda výrazně nižší. Na to se musím podívat, to zní hodně zajímavě. Jako manžel je šikovnej, musím mu to říct. Děkuju za tip.

My měli Mladou rodinu. O těch Zlatých ručičkách je napsáno hodně na stránkách Ekonomických staveb. Buď v programech nebo u každého domu, podívejte tam. A když sjedete na konec stránky v tom programu Zlaté ručiky, tak tam bude odkaz na standardní provedení domu ekonomicke-stavby.cz/standardn i-provedeni-domua tam najdete co je v těch zlatých ručičkách zahrnuto a co ne. Ale není to vyjádřeno finančně. To se musíte zeptat spíš ve firmě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2023 22:21 | LenkaJ

Citace - Vyletka / 09.01.2023 20:59


Podívejte se na stránky Ekonomických staveb. Tam je program Ručiky detailně popsaný. Jsou to nějké dodělávky na domu, které si můžete udělat sami. Myslím, že tam bylo bílení, podlahy, schodiště, možná dveře, nevím přesně, nestudovala jsem to. Můžete tím ale uspořit nemalé peníze, pokud máte šikovného manžela (partnera). Na to se zeptejte, kdo umi, tomu se může tenhle program hodit.

Hrozně se tu řeší program Zlaté ručičky, už jsem na to koukala na stránky, ale nějak nevím, jaká ta úspora za co přesně je. To je někde uvedené? Náš dům má taky dvě ceny, v programu Mladá rodina a Zlaté ručičky a ta je teda výrazně nižší. Na to se musím podívat, to zní hodně zajímavě. Jako manžel je šikovnej, musím mu to říct. Děkuju za tip.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2023 22:05 | LenkaJ

Citace - Pájoš / 13.01.2023 23:08


JAKO JO, BYLO TO VIC NEZ IDEALNI POSTAVIT VSE PRI JEDNOM VRZU. POKUD VAM NA TO VYJDOU PENIZE, UDELEJTE TO TAK, POKUD NE, MUSITE POSTUPNE JAK MY. NASETRIT A PAK BUDOVAT.

My jsme se teda na schůzce o tomhle vůbec nebavili. Vy si nechváte dodělat od Ekonomek i jiné věci než je dům? Jako bazény, zahrady, ploty, pergoly, stání na auta a co já vím co ještě? Oni tohle také dělají? A to je možné přidat do hypotéky? To jsem vůbec netušila. To jsem myslela, že si pak dělají už lidi sami.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2023 21:59 | LenkaJ

Citace - Vejvy / 17.01.2023 23:24


Díky Filipe, to bych byl moc rád. Když se neozvete, zavolám si do firmy příští týden a zkusím se na to zeptat - na cenu a na to, jestli by to ještě na hotovo fasáfu šlo dodělat. Moc se mi to líbí. Od té doby, co jsem to viděl na ES stránkách o tom přemýšlím. Bych si to možná dokázal obložit i sám. Možná kouknu i na cenu do hobby marketů, tam jsem taky nějaké odkladové dlaždice nebo takové pásy viděl. Ale ani trochu netuším za kolik, nekoukal jsem.

Ty dlaždičky jsou moc hezký, nebo spíš ty obklady nebo jak se tomu říká. My si zatím předvybrali Kristýnu 53 a tam jsou místo kamenných obkladů obklady dřevěné. A taky je to pěkný, my to dřevo máme rádi. Hrozně to zvýrazní ten obyčejný jednobarevný dům.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2023 21:55 | LenkaJ

Citace - Vejvy / 17.01.2023 23:42

Je to šílenej závazek, to jo, ale zase platit extra vysoký splátky jen proto aby bylo brzo splaceno a pak se stresovat kvůli menší výplatě, vyšším výdajům, rozbitému autu nebo dětskýmu lyžáku, že není na splátku, to bych nechtěl teda.

My si nechali udělat propočet na 30 a 35 let. Tak uvidíme, jak velký rozdíl ve splátkách to bude. Čekáme na nabídku. Zatím jetě nevíme stoprocentně jaký dům chceme, asi Kristýnu 53, ale ještě vybíráme, tak jsme si nechali udělat propočet na dům za 4 000 000 maximálně a pozemek za maximálně 1 500 000.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2023 21:50 | LenkaJ

Tak my už jsme taky o kousek dál. Začátkem ledna jsme měli schůzku v Ekonomkách. Vypadá to nadějně, takže nám připravují nějaké propočty na hypotéční splátky. Už máme domluvenou schůzku v ukázkovém domě, pojedeme tam příští týden. Když se nám bude líbit dům i ta nabídka, co nám teprve dají, tak podepíšeme a koupíme si ten pozemek, co jsme si našli a předběžně zamluvili. Sice to nebude tak blízko od současného bydlení, jak jsme si přáli, ale to nevadí, hold trochu změníme lokalitu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2023 23:45 | Vejvy

Citace - Pájoš / 13.01.2023 22:50


TAKY ZADAME O HYPOTEKU NA 30 LET, TO NAM PRISLO TAKY OPTIMALNI.

Tak ať to klapne a brzo bydlíte Pájoši.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2023 23:42 | Vejvy

Citace - Filip / 15.01.2023 22:58


My si hypotéku na 35 let, nám to ještě takhle věkově vyšlo. Je to šílená doba, ale platit nájem bysme museli taky, takže tím se utěšujeme. Splátky se o dost ponížily a to bylo pro nás takhle akorát, nechtěli jsme to mít na doraz každý měsíc.

Je to šílenej závazek, to jo, ale zase platit extra vysoký splátky jen proto aby bylo brzo splaceno a pak se stresovat kvůli menší výplatě, vyšším výdajům, rozbitému autu nebo dětskýmu lyžáku, že není na splátku, to bych nechtěl teda.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2023 23:24 | Vejvy

Citace - Filip / 15.01.2023 23:06


My máme taky na Lence 12 obklady, sice hnědé, ale ani já netušim jejich cenu. Zkusím kouknout do rozpočtu, jestli je to tam takhle detailně vyúčtované nebo jestli je tam jenom fasáda jako jednotná položka. Když najdu, dám vědět.

Díky Filipe, to bych byl moc rád. Když se neozvete, zavolám si do firmy příští týden a zkusím se na to zeptat - na cenu a na to, jestli by to ještě na hotovo fasáfu šlo dodělat. Moc se mi to líbí. Od té doby, co jsem to viděl na ES stránkách o tom přemýšlím. Bych si to možná dokázal obložit i sám. Možná kouknu i na cenu do hobby marketů, tam jsem taky nějaké odkladové dlaždice nebo takové pásy viděl. Ale ani trochu netuším za kolik, nekoukal jsem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2023 15:36 | Vítězslav

Jak to tedy nakonec dopadlo? Vysoudila poškozená zaplacené peníze při hrozící exekuci zpět?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 1. 2023 23:12 | Filip

Citace - Lucinda / 08.01.2023 22:14

Píšete tu, že Vás napadlo, že by Vám vůbec nemuseli hypotéku dát. Takhle já jsem neuvažovala. Já počítám s tím, že příjmy máme dobré, dluhy žádné, takže šance získat hypotéku je 100%. Kde si tuto informaci tedy prověřuje? Na té schůzce v Ekonomických stavbách s.r.o. nebo u své banky, kam posílám celý život své výplaty? Kde je to výhodnější?

U nás taky byly trochu obavy, aby hypotéka vyšla, a dopadlo to tak, že vyšla a žádné problémy jsme s tím neměli. Máme splátky na 35 let, tím se to dost ponížilo a my jsme v klidu, protože ty splátky nejsou měsíčně tak vysoké. A to nám vyhovuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 94/321

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Krušina

podnikatel, Energo-Pro

Roman Šmucler

podnikatel

Jiří Krušina
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Roman Šmucler
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services