S jakým diplomem lze sehnat dobré místo

Táňa Chadrabová | rubrika: Kariéra | 19. 10. 2007 | 39 komentářů
Nabídka volných pracovních míst pro absolventy vysokých škol poprvé v historii převýšila poptávku, a to o 28 %. Všichni vysokoškoláci ale na dobře placené místo pomýšlet nemohou. Podívejte se na žebříček nejlepších a nejhorších škol podle nezaměstnanosti absolventů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 10. 2007 7:07, Elf

Já myslím, že Vy patříte spíše do 2. ročníku základní školy. Tolik hrubek a pravopisných chyb ve Vašem věku... Styďte se!

Zobrazit celé vlákno

+55
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

19. 10. 2007 13:11, JirkaEsch

Posuzovat uchazeče jen podle toho, jestli je schopen se okamžitě zapojit do práce... to je docela úsměvné, možná tak u modrých límečků, ale u bílých? No nevím.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 39 komentářů)

19. 10. 2007 15:37 | jezevec

bílý límeček, který již za studia nepodniká nebo alespoň nepracuje - studoval zbytečně. nikdo není zvědav učit vysokoškoláka makat - vysokoškolsky vzdělaný člověk má pracovní místa vytvářet.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 14:16 | Jenda

Urcite, Leosi, jdete do toho. Fandim vam.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 13:38 | mavidl

Oprava: že má fakulta je v žebříčku tak vysoko!
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 13:36 | mavidl

Docela mě potěšilo, že moje fakulta FBI VŠB-TU Ostrava! Sice studuji dálkově, ale je to dobré vědět
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2007 13:28

Ahoj, tak ja jsem studentkou 2.ročníku soukromé vysoké školy,je mi již přez 30 a musím říct,že jsem spokojena.Zdá se mi,že pohled a přístup pedagogů na soukromé škole je jiný,modernější a člověk pro ně není jenom číslo.Dlouhé roky jsem měla obavy jít studovat na VŠ a dnes jsem ráda,že jsem to udělala.Jsem na VŠP v Ostravě a opravdu jsem spokojená.Taky mám dceru,které je síce 8.let,ale než ona půjde studovat,tak si myslím,že soukromé školy dosáhnou takové úrovně,že na státní školy budou chodit jenom děti ze soc.slabších rodin.Taky si školu platím a alespoň si toho dokážu vážit a neberu to lehkovážně.Jo jo na prachy se těžko dělá....tolik můj názor a postřeh....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2007 13:16 | Leoš

Jezevče, máte pravdu. Uvažuji o rozšíření oboru o marketing. Nejsem ještě tak starej,abych to nezvládnul.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 13:15 | JirkaEsch

Nikdo neuvedl, že na BI studují POUZE zaměstnanci bank, to je hodně nepřesná citace/interpretace!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 13:15

Nikdo neuvedl, že na BI studují POUZE zaměstnanci bank, to je hodně nepřesná citace/interpretace!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 13:13 | JirkaEsch

Anonymem jsem byl já - zapomněl jsem jen vyplnit jméno.
Myslel jsem tím to, že v článku není rozlišen poměr denní/kombinovaný na hodnocených školách, což může zdeformovat výsledky, nemyslíte? Pokud bude (pro ilustraci) škola s 80 % kombinovaných, asi bude mít docela dobré statistiky zaměstnanosti absolventů, ne? Ale systémově je to přece jenom trochu rozdíl.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 13:13 | Taky doktorka Květa

Souhlas pane doktore, ale o tom, že absolvent mediciny by neměl na trhu práce šanci najít dobré zaměstnání nebyla řeč. Spíše se jednalo o tzv.v praxi neuplatitelných oborů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 13:11 | JirkaEsch

Posuzovat uchazeče jen podle toho, jestli je schopen se okamžitě zapojit do práce... to je docela úsměvné, možná tak u modrých límečků, ale u bílých? No nevím.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 12:27 | Bernat

Prehled je neuplny. Jsem lekar a myslim, ze pokud absolvent mediciny nechce vylozene konkretni obor napr. neurochirurgie, tak misto v medicine ( potazmo ve farmaceuticke firme najde vzdy ).Navic se chyti i spoustu Slovaku, kteri by nemeli sanci, pokud by bylo dost ceskych lekaru.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2007 10:35 | jezevec

A co třeba další vysoká škola, tentoktáte užitečnější? Rekvalifikace není jen pro debily od lopaty, může postihnout i vysokoškoláka. Třeba i dvakrát-třikrát za život.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 10:19 | Leoš

Váš článek mě vyprovokoval k diskuzi, i když jsem to nikdy nedělal. vystudoval jsem FFUK obor archeologie, protože jsem po tom toužil od dětsví. Bohužel, sen o vykopávkách v Egyptě nebo Mexiku se nesplnil. Tato místa jsou jen pro vyvolené a já sedím v knihovně za 18 tisíc brutto. Můžu si vyčítat jen sám sobě, že jsem podcenil vývoj na trhu práce a kašlal na ekonomii nebo matematiku. Až se znovu narodím, budu chytřejší. Buďte taky, ale radši hned, když si budete vybírat školu a hlavně obor.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2007 9:53 | Libuše

Anonyme, nevím, co jste tím myslel. Pokud to, že na veřejných školách převažuje denní studium nad kombinovaným, tak souhlasím. Proto jsou studenti soukromých škol taky blíže praxi. Je to tak?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 9:49 | Markéta J.

Zdá se mi, že se do diskuse zapojují jen zastánci veřejného školství. Proto jiný pohled: pracuji jako personalistka ve velké zahraniční firmě: Ve výběrovém řízení na post středního managementu vyhrál ze 76 uchazečů bakalář ze soukromé VŠ. Na rozdíl od absolventů s titulem Mgr. nebo Ing. byl okamžitě schopen se zapojit do práce, což naprostá většina teoreticky skvěle vybavených lidí ze státních a veřejných škol není schopná, protože nemá zkušenosti z terénu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2007 9:40 | Jindřich z BI

Vážení, prosím čtěte pečlivě. Nikdo v článku nesrovnává Bankovní institut s veřejnými školami, je pouze zařazen do výběru. Rovněž není pravda, že zde studují pouze zaměstnanci bank, přihlásit se a studovat tu může každý absolvent středoškolského vzdělání.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2007 8:44

A dále vůbec: co rozlišení denní/kombinované studium? Nic?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 10. 2007 8:43 | JirkaEsch

Trochu jablka - hrušky, ne? Jak můžete srovnávat Bank. institut, kde převážně banky platí studium studentům JIŽ zaměstnaným s veřejnou VŠ, která pracuje se středoškoláky a vychovává z nich manažery? Případně, jak můžete nezahrnout kvalitativní aspekt zaměstnání (dosažená pozice, mzda atd.) jako takového? Rozhodně bych autorce doporučil (mělo by to být samozřejmé, ale očividně není) čerpat z více zdrojů - většinou se tím autoři snaží zajistit něco jako objektivitu hodnocení. Doporučuji pro začátek Akreditační komisi MŠMT: http://www.msmt.cz/vz delavani/zpravy-z-hod noceni-a-prijata-dopo ruceni.
A ta věta o soukromých VŠ: "Nároky na přijetí tedy nemusí být vysoké, což jejich představitelé odůvodňují tím, že ti, kteří nestačí, odpadnou během studia." je u valné části těchto škol nekonečně vtipná :)))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaromír Soukup

mediální magnát, Médea

Ivo Rittig

lobbista a podnikatel

Jaromír Soukup
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ivo Rittig
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services