Spořitelna mění ceník. Zdraží i potvrzovací SMS

Petr Kučera | rubrika: Co se děje | 22. 4. 2022 | 173 komentářů
Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 4. 2022 5:35, PepaJa

Zdá se, že nastal čas zrušit účet a jít jinam.

+426
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 4. 2022 16:48, Michal

Chápu asi rozhořčení některých lidí. Ale upřímně řečeno - kdo je počítačově negramotný a je starý, má to zdarma. Komu je méně než 70 let a je počítačově negramotný, nesmí se moc zlobit, to je jeho ostuda a hloupost, že je tak neschopný.

Snahou Spořitelny je odklonit klienty od nebezpečných potvrzovacích SMS, které jsou snadno zneužitelné.

-216
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 173 komentářů)

22. 4. 2022 11:16 | Česká spořitelna

Citace - Tom / 22.04.2022 06:46

ČS dělá vše proto, aby od nich klienti odešli. Poplatek 2,50,- za přihlašovací SMS je nehoráznost. Pořád jen vymýšlejí nové poplatky.

Dobrý den, i pro klienty, kteří se rozhodli nepoužívat George klíč, nebo ho používat nemohou, a nechtějí platit za sms zprávy, máme řešení. Není sice tak pohodlné, nicméně necháváme na každém klientovi, aby uvážil, jakou cestou se vydá. Prostřednictvím našich bankomatů je možné zcela zdarma zjišťovat zůstatek účtu a zadávat platby, dokonce i trvalé platby a od tohoto víkendu i souhlasy s inkasem. Bude-li klient bez George klíče potřebovat zcela zdarma a bez návštěvy pobočky ověřit transakce na účtu, může nám poskytnout hlasový vzorek a my mu ochotně 24/7 na naší bezplatné zákaznické lince prověříme, zda všechny transakce z jeho účtu v pořádku odešly nebo na účet přišly.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 11:16 | Maty

ČS se v posledních letech zlepšila, v některých oblastech dokonce patří ke špičce (před pár lety bych tomu nevěřil), přesto je z ní z celkového pohledu jenom průměrná masová banka - ne moje první volba (mám tam vedlejší účet). A aplikace George + George klíč patří spíš k tomu horšímu na trhu - přinejmenším pokud jde o "rychlost".
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 11:14 | PepaJa

Citace - krobot / 22.04.2022 10:48

Tak já mám zkušenost s několika bankami a aplikace, resp. přístup mají ještě horší než ČS.
Které banky mají horší přístup k účtu (nebo se tím myslí přistup k zákazníkům?) a proč? Já za nejhorší považuju případ, kdy aplikaci potřebuju, pokud nechci platit poplatky, a aplikace mi 1) nefunguje / padá, případně 2) je první aktivace velice komplikovaná nebo nemožná. George splňuje určitě první podmínku a podle toho, kam až jsem se s aktivací dostal, nejspíš i tu druhou. Donedávna mi padala aplikace od Equa, ale po aktualizaci už funguje. Navíc bych ji využil jen v případě potřeby okamžité platby. Jinak jsem až doteď za nejhorší považoval aplikaci od RB a pak od Monety.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 11:11 | Janík

Za mě v pořádku. Kdo chce dál dostávat SMS, ať si je zaplatí. Proč by to měla dotovat banka nebo ostatní klienti? Navíc lidí nad 70 let se to netýká.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 10:55 | Evička tricko

To je neuvěřitelný příběh.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 10:48 | krobot

Tak já mám zkušenost s několika bankami a aplikace, resp. přístup mají ještě horší než ČS. Navíc o kolika se bavíme penězích? Stokoruny měsíčně. To je v dnešní době pod rozlišovací schopností. Vy jistě svoji práci, režii a další náklady dáváte zaměstnavateli, nebo zákazníkovi zdarma.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 10:43 | krobot

Proč vám leží na srdci co dělají ostatní. Třeba mají jiný názor a vidí pozitiva, která vy ne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 10:30 | PepaJa

Citace - Andy / 22.04.2022 10:14

Souhlas, minulý měsíc jsme odešli,nejhorší banka,neochota a arogance.
Neochota a arogance asi nebude záležitost banky jako celku, ale spíš jednotlivých zaměstnanců - stejně jako v jiných bankách. Já mám v tomto směru zkušenost docela dobrou. Když jsem v roce 2015 nebo 16 přišel na pobočku, že chci kvůli poplatku 228 Kč měsíčně za vedení účet zrušit, dali mi 228 Kč slevu na 5 let. Známý měl "smůlu" - když přišel se stejným požadavkem, že chce zrušit účet, dostalo se mu jen odpovědi "Tak jo.".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 10:14 | Andy

Souhlas, minulý měsíc jsme odešli,nejhorší banka,neochota a arogance.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 10:12 | PepaJa

Čas na změnu zatím nenastal. Já k účtům přistupuju tak, že dokud mne nic nestojí, není důvod je rušit. Navíc perfektní účet / banka neexistuje, takže jich mám víc. Účet na spoření, účet na výběry z různých (všech) bankomatů, účet pro rychlé platby a hlavně snadný přístup bez nějakých aplikací nebo ověřovacích SMS. ČS mi slouží jen pro občasné vklady hotovosti (vložit přes vkladomat a pak převést jinam). Jejich účet mne od roku 1998 do 2012 stál na poplatcích skoro 5000 Kč. Další k tomu přidávat nehodlám.

Zkusil je tu jejich aplikaci. Když pominu, že v určité fázi registrace spadne, tak to vypadá, aspoň co se registrace týká, na nesložitější / nejotravnější aplikace, jakou jsem viděl.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 10:02 | Jiří

ČS-banka pro posmrtný život!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 9:56 | L.

Citace - petr / 22.04.2022 09:16

Víte kolikrát ten kod takovej důchodce splete než ho zadá správně, to budou mít za chvíli konto v mínusu :)

No a kdyby měl chytrý mobil, tak jen přiloží palec a nic opisovat nemusí, takže se ani nemůže při opisování splést.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 9:16 | petr

Tak to si snad dělají prde.. to bude telefonátů od těch starších lidí co nemají chytrej mobil :) ještě, že jsem otce překecal ať jde jinam to by se nedoplatil. Víte kolikrát ten kod takovej důchodce splete než ho zadá správně, to budou mít za chvíli konto v mínusu :)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 9:13 | izabela

tak běž
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 9:09 | Martin

Ví někdo o nějaké bance,která neokrádá své zákazníky?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 8:37 | Pavel++

A i to by měl být důvod opustit ČS. Bohužel někteří lidé toho ze záhadných důvodů nejsou schopni.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 8:09 | HonzaV

Ten čas nastal už několikrát dříve, ale je až neuvěřitelné, jak zejména starší lidé, pro které je George nepřekonatelnou překážkou, odmítají přejít k jinému ústavu. Vidím to v rodině a ty argumenty pro setrvání u ČS už hraničí s prjevy Stockholmského syndromu.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2022 8:03 | Franta

Mám 68 let, chytrý telefon nechci, mám nový tlačítkový a ten mi na vše stačí, bohužel nyní budu muset platit jak mourovatý, jen když se budu chtít podívat na své konto, zda přišla platba, když nějakou odešlu, třeba i na bohulibé účely atd. no asi se podívám po jiné bance .....
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 8:02

té us si delate srandu proboha tet mate vsechno drahe
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2022 7:50 | Jana

ČS není nic pro socky. Ale jen pro náročné zákazníky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michaela Maláčová

modelka a podnikatelka

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Michaela Maláčová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services