Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 2684 komentářů)

5. 7. 2020 18:53

Já investuji pouze při propadech. (Např nedávno jak byla obchodní válka USA s Čínou, tak to šlo mírně dolů) pokud ale vidím, že něco roste 10let v kuse, tak bych si neodvážil investovat, peníze raději utratím a užiju si jich. I teď bych si neodvážil investovat, na to už je podle mě pozdě. TOP Stocks sice spadnul, ale USA indexy jsou už na maximech. Tady bych teď zainvestoval možná tak do ropy, což by se ještě mělo vyplatit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 7. 2020 14:57

Já jsem dlouhodobý i krátkodobý investor. TS jsem nakoupil před necelými pěti lety. Kdybych neprodal něco na kurzu 2.8 tak jsem i s poplatkama ve ztrátě. Takto jsem v mírném zisku. Krátkodobě investuji do jednoho fondu který je obdoba TS, drží ale jenom US akcie a má také koncentrované portfolio. Na tom jsem v květnu realizoval slušný zisk.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 7. 2020 14:09

Nemůžeme mluvit za pana Johna, třeba nám zdělí zda během doby realizoval zisky nebo ne. A k tomu TS chci říci, že nemá žádný srovnávací benchmark. Drží i dost evropských akcií.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 7. 2020 13:41

Myslím, že to tam nechává ležet a děj se vůle boží. Věří v nekonečný býčí trh na akciích v USA a také na TS. Ale TS už nic moc není, snad není Hájek za zenitem...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 7. 2020 13:33

Citace - John / 05.07.2020 12:44

Já nakoupil TS v roce 2010 a držím stále. Dlouhodobí investoři existují...

Předpokládám, že jsi za tu dobu nějaký zisk zrealizoval, že to tam nenechaváš 10 let jenom ležet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 7. 2020 12:44 | John

Já nakoupil TS v roce 2010 a držím stále. Dlouhodobí investoři existují...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 7. 2020 12:34

Citace / 05.07.2020 08:01

Spekulace je jak krátkodobá investice, tak dlouhodobá investice na 10 let. U obou se sází na růst cen jen v jiném časovém rozpětí. Kdyby jsi věděl, že za 10 let budeš na nule, nebo v mínusu, tak tam nikdy peníze nedáš.

Už tu byla nedávno položena otázka, jestli je tu někdo kdo investuje po dobu 10. let. Nikdo se neozval. Tak by mě zajímalo kde jsou ti dlouhodobí investoři.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 7. 2020 12:04 | 999

Slovo spekulovat zahrnuje také pojem přemýšlet. Co je správně, co je špatně a co je třeba změnit.Takže přemýšlejte o svých investicích a vším co je s tím spojené.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 7. 2020 10:55

Přesně tak, investiční společnosti si tímto tvrzením zajišťují dlouhodobé investory, jelikož z toho žijí. Např. TS patří mezi drahé fondy. Dlouhodobý investor by si tak měl nastudovat statut fondu, kde je uvedena celková nákladovost fondu a spočítat o kolik % přijde za ta léta držení. TS je dobrý fond na krátkodobé držení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 7. 2020 10:07 | nikdo

Citace / 05.07.2020 08:01

Spekulace je jak krátkodobá investice, tak dlouhodobá investice na 10 let. U obou se sází na růst cen jen v jiném časovém rozpětí. Kdyby jsi věděl, že za 10 let budeš na nule, nebo v mínusu, tak tam nikdy peníze nedáš.

Investuji, když vidím růst z nějakého důvodu, když pomine nebo nenastane, prodám a investuji jinde. Investice na 10 let jen jen takový záchranný argument pro banky, které fondy nabízejí. Když jim jde klient brečet, že přišel o 50%, tak ho odpálkují, že nedodržel časový horizont, což je úplně k smíchu. Něco, jako časový horizont je úplný nesmysl. Další PX 2005 cca 1000b., 2008 1800b. a nyní 936b... jaký je zisk při časovém horizontu na 10 a jaký při horizontu 3 roky??? Takže, 10 let v klidu spát, že to za mě časový horizont vyřeší je velmi chybný způsob investování... I v USA může nastat dlohodobý mědvědí trh... Bez práce nejsou koláče. Kdo slepě čeká, může přijít o vše. Samozřejmně by se mnou odbornice z přepážek bank nesouhlasily. Ony chodí na školení, tudíž toho znají víc , než já.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 7. 2020 9:18

Citace / 04.07.2020 22:28

Nesouhlasím. Investuji, když vidím, že akcie půjdou nahoru. Signál mi dává fundament nebo TA. Nakoupit s tím, že prodám za 10 let je jako sázka na ruletě, černá, červená. Možná to vyjde, možná ne. Za dalších 5 let může být TS na stejných hodnotách nebo i nižších. Viz. ST nebo japonská burza. Mohl bych uvést ještě jiné burzy...
tak investuj ja budu spekulovat....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 7. 2020 9:03

Citace / 04.07.2020 21:52

cely zivot je jen spekulace a náhoda


Spekulovat, kalkulovat a používání zdravého rozumu je důležitá schopnost v životě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 7. 2020 8:01

Spekulace je jak krátkodobá investice, tak dlouhodobá investice na 10 let. U obou se sází na růst cen jen v jiném časovém rozpětí. Kdyby jsi věděl, že za 10 let budeš na nule, nebo v mínusu, tak tam nikdy peníze nedáš.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2020 22:28

Nesouhlasím. Investuji, když vidím, že akcie půjdou nahoru. Signál mi dává fundament nebo TA. Nakoupit s tím, že prodám za 10 let je jako sázka na ruletě, černá, červená. Možná to vyjde, možná ne. Za dalších 5 let může být TS na stejných hodnotách nebo i nižších. Viz. ST nebo japonská burza. Mohl bych uvést ještě jiné burzy...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2020 21:52

cely zivot je jen spekulace a náhoda
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2020 21:15

Citace / 02.07.2020 18:20

Kdo nakoupil před 5 lety, má za tu dobu cca nulu. A víc, k taktice, nakup a drž, nemá cenu psát. Ale, když někdo neumí využívat trendy, nic jiného mu nezbývá. Jen tu uráží diskutující, kteří sem něco smysluplného napsali...
5 let je pořád krátké období. Investování znamená horizont minimálně 10 let, vše pod tuto hranici je spekulace
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2020 12:44 | 999

Já si zase dovedu představit vzhledem k vážnosti stavu US ekonomiky ke které se vyjádřil sám Jerome Powell a politickému dění, které má za účel destabilizovat zemi, klidně i klesající trend na US akciích.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2020 11:34

Pokud se bude nezaměstnanost dál prohlubovat, nebo zůstane takto vysoká, tak to povede k dalšímu oslabení ekonomické aktivity a to si nedovedu představit růst indexů pro další měsíce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2020 11:28

Pokud bude stále favorizovaný Biden, trhy by z toho mohli dostat strach a půjde to dolů ještě před volbami. Pokud se karta obrati a bude favorizovaný Trump, tak by to trhy ještě posílilo. Trump se totiž vždy snažil pro ekonomiku dělat maximum.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2020 9:47 | 20

Pokud do Trump ustojí do voleb, tak bude výplach až po volbách. Možná se to ale samovolně zvrtne ještě před volbami. Záleží na tom, nakolik je ekonomika silná ve srovnání s Trumpem, zda budou finanční magnáti mít trpělivost tak dlouho čekat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 75/135

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

František Janeček

producent a podnikatel

Pavel Telička

politik a lobbista

František Janeček
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Pavel Telička
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services