Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 2684 komentářů)

3. 7. 2020 19:33 | hrouda

tak hloupou spekulaci jsem už dlouho neslyšel ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 12:23

Citace / 03.07.2020 11:49

Letos to bude docela napínavé, doufám, že vyhraje Trump.

No, mně by se líbil scénář, že by Demokraté chtěli ublížit Trumpovi a nějakým způsobem by poškodili trhy. Páky určitě mají. Naštěstí by Trump vyhrál a trhy by to ocenily velkým optimismem . Pak by byla šance na dlouhodobější růst z přijatelných úrovních i pro dlouhodobější investory.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 11:53

Obecně platilo začít investovat ve druhé polovině recese, ovšem dnes se všechno rychle mění. Co platilo včera to neplatí dnes a trhy jsou silné manipulované.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 11:49

Letos to bude docela napínavé, doufám, že vyhraje Trump.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 11:18

Citace - DXDJ / 03.07.2020 10:59

Spousta dat vypadá, jako hodně pozitní, ale ve skutečnosti nejsou. Jen si je drobní investoři špatně vykládají. Většina z nich nemá ani ekonomické minimum. Tudíž jásají, i když jásat není nad čím. Proto i velcí hráči stojí většinou mimo trh nebo se jen vyvážejí na bublině. Ani data z trhu práce nemusí být podvodná. Stále signalizují velice špatný stav hospodářství v USA. Ano, tvorba pracovních míst mimo zemědělství 4.8 mil. může vypadat impozatně, ale není. Duben -20,6 mil., květen + 2,6 mil., tudíž stále chybí v USA velké množství pracovních míst. Další statistika z trhu práce, která je podstatně rychlejší je týdenní hlašení. V USA se každý týden hlasí na úřadě práce cca 1,5 mil. nových nezaměstnaných a pakračující jen těžko hledají práci. Vrchol byl cca v půlce května 23 mil., od té doby se to velmy pomalu sune dolů. Aktuálně na hodnotu 19,3 mil. Data nejsou dobrá... To samé je ISM ve zpracovatelské průmyslu. Na první pohled dobré číslo na druhý už ne, což ale řada investorů nevidí...


Možná i vidí, ale ti kteří právě teď vstupují na trh se řídí vidinou silného FEDu, jak už se minimálně 10 let razí heslo, že s FEDem se nebojuje. Každopádně nás čeká výsledková sezóna a také vše má svoji setrvačnost, takže pravý stav ekonomiky a dopady politického dění uvidíme někdy na podzim.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 11:06

Citace / 03.07.2020 10:31

Stejně si myslím, že to vyhraje Biden. Koronavirus a nepokoje, to Trumpovi zlomí vaz. Vždyť i před 4 roky Trump ty volby vlastně prohrál - měl o 3 miliony hlasů míň než Hillary. Vyhrál jen díky podivnému americkému volebnímu systému a tomu, že černoši se na volby vykašlali.
ano ten koronavirus a nepokoje mu dost ublížili i z toho důvodu se jeho kurz zvýšil z cca 1.5 postupně až na 2.3. Ale 4mesice je ještě dost času a hlavně začnou prezidentské debaty. Ale i tohle samozřejmě není žádná jistota.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 10:59 | DXDJ

Spousta dat vypadá, jako hodně pozitní, ale ve skutečnosti nejsou. Jen si je drobní investoři špatně vykládají. Většina z nich nemá ani ekonomické minimum. Tudíž jásají, i když jásat není nad čím. Proto i velcí hráči stojí většinou mimo trh nebo se jen vyvážejí na bublině. Ani data z trhu práce nemusí být podvodná. Stále signalizují velice špatný stav hospodářství v USA. Ano, tvorba pracovních míst mimo zemědělství 4.8 mil. může vypadat impozatně, ale není. Duben -20,6 mil., květen + 2,6 mil., tudíž stále chybí v USA velké množství pracovních míst. Další statistika z trhu práce, která je podstatně rychlejší je týdenní hlašení. V USA se každý týden hlasí na úřadě práce cca 1,5 mil. nových nezaměstnaných a pakračující jen těžko hledají práci. Vrchol byl cca v půlce května 23 mil., od té doby se to velmy pomalu sune dolů. Aktuálně na hodnotu 19,3 mil. Data nejsou dobrá... To samé je ISM ve zpracovatelské průmyslu. Na první pohled dobré číslo na druhý už ne, což ale řada investorů nevidí...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 10:31

Stejně si myslím, že to vyhraje Biden. Koronavirus a nepokoje, to Trumpovi zlomí vaz. Vždyť i před 4 roky Trump ty volby vlastně prohrál - měl o 3 miliony hlasů míň než Hillary. Vyhrál jen díky podivnému americkému volebnímu systému a tomu, že černoši se na volby vykašlali.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 10:28

Trhy jsou teď bezesporu politickou záležitostí. To co se právě děje v US je práce demokratů, kteří to podporují a doufají, že to Trumpovi ublíží. Mezi nimi je i dost nejbohatších lidí světa a dalších miliardářů, kteří jsou podporování mainstreamovými médii, takže jde o přetahovanou a není vyloučeno, že trhy do voleb pošlou dolů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 10:26

Ony se i kurzy sázek mění. Když měl Trump před 5 letý kurz 10:1 že bude prezidentem, tak to bylo o něčem jiném než dnes, kdy je to 2,3:1.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 10:17

Citace / 03.07.2020 10:17

A navíc bavime se o 5ti letech, tady se dozvíš jestli vyhrajes 130? a nebo prohrajes celou vsazenou částku za 4mesice. Přesně víš kolik za 4mesice získáš nebo prohrajes.
130%
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 10:17

A navíc bavime se o 5ti letech, tady se dozvíš jestli vyhrajes 130? a nebo prohrajes celou vsazenou částku za 4mesice. Přesně víš kolik za 4mesice získáš nebo prohrajes.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 10:11

Citace / 03.07.2020 10:07

To si nemyslím. Já jsem realizoval u TS zisk 100 procent (nakupoval jsem v r. 2010, prodával 2015). Samozřejmě, záleží na tom, kdy člověk nakupuje, a kdy prodává. Jinak pravidlo, které zmiňuješ, platí i u investování - tj. nikdy neinvestovat všechny své peníze. Já mám zásadu, že nikdy neinvestuju víc než třetinu svých volných peněz.
to ano, pokud někdo dobře zainveszoval není co řešit, ale teď cca s kurzem 2.4 by za 5 let musel být kurz na 4.8 aby si vydělal 100%
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 10:08

Já osobně jsem vsadil na Trumpa 38500Kc, čistý zisk by tam byl přesně 50tisic korun když to vyjde. Pokud bych chtěl vydělat na Ts 50tis, musel bych vložit aspoň 250tisic (pokud ale trh spadne o 50% jak říkáš, tak přijdu o 125tisic) jevi se mi lepší varianta vsadit 38500Kc a buď 50cisteho získat a nebo 38.5 ztratit. Prosím, ale neberte to jako nabádání ke kurzových sázkám, já z toho skutečně nic nemám když to budete vsazet :-D je to jen pro info, taková věc k zamyšlení. . nikoho nenabadam a také netvrdím, že je to na 100% výhra
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 10:07

To si nemyslím. Já jsem realizoval u TS zisk 100 procent (nakupoval jsem v r. 2010, prodával 2015). Samozřejmě, záleží na tom, kdy člověk nakupuje, a kdy prodává. Jinak pravidlo, které zmiňuješ, platí i u investování - tj. nikdy neinvestovat všechny své peníze. Já mám zásadu, že nikdy neinvestuju víc než třetinu svých volných peněz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 9:55

Citace / 03.07.2020 09:42

Jo, jenže pokud si vsadíš do loterie, a prohraješ, tak přijdeš o celou vsazenou částku. Pokud investuješ, a daná věc spadne třeba na poloviční hodnotu, tak ti pořád ještě zbyde polovina té částky, co jsi investoval.
ano máš pravdu, v tom je zásadní rozdíl. Proto potřeba vsadit částku, kterou si člověk může dovolit celou ztratit a nijak mu to neuškodí. Na druhou stranu když to vyjde, je tam čistý zisk 130% . Tady u TOP Stocks vydělat 130% je naprosto nereálný.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 9:42

Jo, jenže pokud si vsadíš do loterie, a prohraješ, tak přijdeš o celou vsazenou částku. Pokud investuješ, a daná věc spadne třeba na poloviční hodnotu, tak ti pořád ještě zbyde polovina té částky, co jsi investoval.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2020 9:21

Já myslím, že pokud trhy budou lámat rekordy do prezidentským voleb, tak Trump vyhraje. Ostatně Biden je nejslabší soupeř, který mohl proti Trumpovi vůbec vzejít. Kurz 2.3 na Trumpa je k zamyšlení, vše má ve svých rukou a v prezidentských debatách jasné ukáže, kdo z téhle dvojice má jednoznačně navrch.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 9:17

Trhy jsou jeden velký podvod, včetně nové vytvořených pracovních míst v USA, hodně se píše na zahraničních fórech, že statistiky o nove vytvořených pracovních míst v USA jsou podvodne i celkově všechny pozitivní zprávy jsou hodně přemrštěné, kvůli tomu, aby trhy šli co nejvýš, aby Trump obhájil kreslo. Je to otázka k zamyšlení, jestli přece jenom není lepší se na téhle podvodne zelene vlně svist taky a nebo čekat na větší propad, který ale před volbama prece jenom přijít už nemusí. Trump psal nedávno na svém profilu, že trhy porostou uz jen vys a vys. Je to teď jedna velká loterie. Jestli není lepší si raději vsadit u sázkové kanceláře s kurzem 2.3 na to, že prezidenstke volby vyhraje Trump. Tam je to podle mě tak 60 na 40 pro Trumpa. Ten psal, že všechny průzkumy které poukazují na vítězství Bidena, jsou falešné. Vzpomeňme před 4mi roky, na vítězství Trumpa byl kurz snad kolem 100 a jak to dopadlo. Jak to vidíte vy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2020 8:30

Myslím, že neexistuje jiná racionální strategie, než zvolit si hodnotu, na jakou se ta která věc musí dostat, abych nakupoval/prodával, a pak se tím řídit. Chce to ale pevné nervy a sebedisciplínu. Nenechat se ovládnout strachem (při propadech), ani hamižností (při vzestupu).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 76/135

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Tretter

podnikatel, Tretter’s Bar

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Michael Tretter
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services