Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 1410 komentářů)

27. 5. 2007 13:44 | Sporic obrazovky

Jj, cet jsem to, obsahove ma pravdu, ale vazne umyslne trochu bulvarizuje a panikari lidi. Tak napriklad demonstrovat vyhodnost prodeje a nakupu na CEZu je trochu prasarna, na jinych akciich by takovy (100%ni) narust nedemonstroval. Treba ING od minima lonske korekce dosahl rustu necleych 50%, PX cca 60%. To ale oboji take diky CEZu, takze tam byli akcie s 30% narustem apod. Navic byvaji dve korekce a loni ta prvni byla shodou okolnosti (napr. vlivem USA) tak vyrazna, ze ta podzimni se temer nedala povazovat za korekci. Jine korekce tak vyrazne nejsou, coz muze snizit vynosnost prodeju a opetovnych nakupu vzhledem k pripadne danove povinnosti a vynalozenych poplatkum na obchodovani.
A konecne, kdyz ta korekce byla tak vyrazna, ze zminovany CEZ sel dolu o 35%, tak je potom veta o rocnim rustu bez vyraznych vykyvu hned videna v novem svetle ... po takovym sesupu to proste ma chut rust dele a vice, ma to kam rust, kdyby byla korekce 15%, tak to potom rok neroste a prijde druha..
Takze jak pises, opravdu se s tim nese*e. Pravdu ma, ale musi se to brat bez panikareni, kterym jeho komentar uz zavani.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2007 20:52 | ingkrtek

Cyrrus News: Pražská burza ztrácí dech, je čas na korekci 24.5.2007
Dnešní obchodování na pražské burze se neslo v prodejním duchu. Drtivá většina investorů se připravuje na očekávanou korekci. Je zřejmé, že pro většinu investorů je výhodné rozprodat svá portfolia a uvolnit finance na výhodné nákupy za odklesané ceny po korekci. Jednou z hlavních otázek zůstává, kdy je vhodná doba na prodej. Část investorů prodává akcie průběžně, když dosáhnou jednotlivé akciové tituly svých historických maxim, druhá část spekuluje na operativní prodej v samotném začátku burzovní korekce. Právě tyto prodeje umocní úvodní vlnu první fáze propadu. Následují prodeje institucionálních investorů a v zápětí nucené prodeje maržových investorů.
Bude burzovní propad dostatečný? Vyplatí se investorům prodávat s vidinou levných nákupů po korekci? Zpravidla ano. V loňském roce dosáhnul kurz nejvýznamnějšího českého blue chip titulu - ČEZ - hodnoty 520 korun na akcii, což je zhruba polovina současné tržní hodnoty. ČEZ tak zaznamenal 100 % roční nárůst.
Uplynul rok od výrazné burzovní korekce, rok kontinuálního růstu bez výrazných výkyvů směrem dolů. K dalším nárůstům teď není důvod. Je čas na korekci.
Drtivá většina akciových titulů obchodovaných v systému SPAD dnes zaznamenala pokles: CETV -0,30%, ERSTE BANK -0,63%, KOMERČNÍ BANKA -1,09%, TELEFÓNICA -0,33%, PHILIP MORRIS -0,61%, PEGAS -0,94%, ZENTIVA -2,34%, ECM -1,03%, ORCO -1,39%, ČEZ -1,83%. Autor: Ing. Petr Pelc, Ph.D.
.....ten Pelc se s tím nese*e ! :O))))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 5. 2007 21:41 | Sporic obrazovky

... a o cinsky bubline se hovori uz roky ... ja ji nepopiram, ona splaskne, ale zase to ukazuje, ze jen insider vi, kdy to splaskne ;-)
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 5. 2007 20:25 | Sporic obrazovky

Cca 4030 ... v kvetnu! Kdo proda a chvili pocka, neprohloupi. Netvrdim prodat, dlouhodobari at se radsi ani na denni ani mesicni vykonnosti nedivaji a probudi se za 5 let, ja sam mozna neprodam, ale kdo porda, nemusi se bat, ze by o neco prisel. Komu lepi strachy, at proda. Kdo se boji, ze bude finance brzy potrebovat treba na nakup nemovitosti, nemel by moc riskovat male zisky a velke ztraty tim, ze tma ted zustane.
Ja finance jeste nepotrebuju, ja asi jeste neprodam, ale dlouho jsem to zvazoval.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 5. 2007 11:06 | ingkrtek

Že by ?
-Greenspanův výrok..... -Obava splasknutí čínské bubliny.... .....a blablabla. Bude to startovací motorek ?
.....Chvilková stagnace spíše způsobí pokles...Bude to startovací motorek ?
...přikláním se k poklesu !
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2007 10:52 | ingkrtek

To Anonym:
...;O) ....vím... :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 5. 2007 16:32 | Sporic obrazovky

Panove, tady bylo uz na webu tolik analyz, ze to je moc nahore a musi to jit dolu (ono jednou musi ze jo, to vono joooo, ale kdy) a podivejte se na posledni dny, dneska ma PX opet narust a tahne to opet hlavne CEZ, ale je 15:30, muze jit za 1/2h klidne dolu, jako to uz ted predvedl (index i CEZ). Proste si predikujte co chcete, ale pokud se ted vyhlasuji vysledky prvnich kvartalu, centralni banky po celem svete oznamuji hybani ci nehybani urokovejma sazbama a pul naroda spekuluje na tema CEZ, tak si nedovolim odhadovat ani hownow. To muze litat jak tryskac na aviaticky pouti.
Co s tim delate vy? Uklizite zisky do penezaku pred jarno-letnima korekcema?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2007 22:33 | ingkrtek

...já to ve zlém nebral, klídek...každý sám musí vědět kdy realizovat zisk a kdy je ještě čas... ...jsem sám zvědav , jaký to bude mít vývoj...zatím je to resistentní. Jinak fond já stále držím....na akcie přímo, dej pozor !!! Musíš být finančně silný...mluvím o 6 nulách , minimálně...
Raděj i si počkej a při poklesech to vracej postupně zpět a buď trpělivý ...zatím fondík ještě zítra něco připíše (cca 0,15 - 0,20%)...
Přeji hodně úspěchů !
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2007 18:55 | Lamák

To byl jen takový dloubanec na kvalitu vlády ... ne kvalitu ČEZu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2007 9:10 | Sporic obrazovky

Ne, necet, az ted, ale to je veru k pobaveni :-D ... ze by se HN blizily k bulvaru?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2007 21:46 | ingkrtek

To Anonym:
Hmm, spíše jedna z nejkvalitnějších !!!...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2007 21:43 | ingkrtek

jj , taky myslím a ještě jedna kontra zprávička pro pobavení... :O)) možná jsi ji četl...
http://ipo int.financninoviny.cz /je-prodej-7-akcii-ce z-zmanipulovany.html
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2007 18:23 | Sporic obrazovky

Presne tak, pokud se to zkoriguje v lete, bude podzim bohatej a korekce symoblicka jako loni, kdyz kvetnova korekce mela dvoujnasobnou silu a podzimni byla jen vankem. Ale samozrejme, pokud si vyckas s nabitejma na podzimni korekci a vystrilis je ve spravnou chvili, jeste zisky znasobis. Dulezity ale je, mit nakoupen na ten zatah, kterej od podzimka do Vanoc byva.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2007 15:49 | ike

I přes pověstnou říjnovou korekci? Že by se letos místo ní konala korekce pozdně únorová a korekce červnová a pak už to jen rostlo? To zní příliš dobře na to, aby to byla pravda :-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 5. 2007 15:01 | Sporic obrazovky

Jo, to ma hlavu a patu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 5. 2007 22:37 | ike

Nemyslel jsem to nijak ve zlém, ba naopak! Když jsem dnes viděl, jak PX roste, inspiroval jsem se, zadal pokyn k prodeji zbývající části z té poloviny ING, kterou jsem prodat chtěl, a až do 16:00 hypnotizoval index, aby neklesl - ale ke konci jsem polevil a malilinko to spadlo ;-) Takže teď mám taky docela pěknou hromádku peněz a řeším úplně stejné dilema - co teď s tím? Jestli čekat na korekci nebo to postupně nakupovat akcie, což se mi teď nechce, když index dosahuje maximálních hodnot. Ale poslední měsíc to vypadá, že nahoru se tomu už moc lézt nechce, ovšem dolů také ne... Žádný trend v tom nevidím, takže to asi skončí tím postupným nakupováním a jen s menší částí a bez nervů se pokusím o nějaké časování jen tak pro zajímavost. Přeci jen jsem začátečník, dosud jsem měl pouze podílové fondy :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 5. 2007 21:12 | ingkrtek

...jj to je jasný co píšeš. Že to dnes fičí jsem očekával..., ale co je již doma je doma.:O) Hezky ten stav popsal Nulla, tak jsem ti to obšlehl a hodil sem pro zajímavost....mluví mě s duše...
18.5.2007 14:11 Blahopřání všem kteří (narozdíl ode mne) mají s čezem trpělivost. V 10.00 jsem vypnul počítač a šel pryč. Teď, když se vracím, vidím, že na burze se stále najde dost optimistů, kteří pomaličku nakupují a zvedají kurz (zřejmě - anebo je to jinak - a o tom píšu na konci příspěvku). Vzhledem ke včerejším výsledkům není takový postup nelogický (jak jsem psal, ty výsledky jsou dobré, jako vždy), ale nakupování v těchto dnech, při velmi, velmi umírněné likviditě je poměrně odvážné (ani tu neběží o ty ceny, jako o tu likviditu, tak trochu neodpovídající obvyklému postupu v den následující po vyhlášených výsledcích čezu). Celé to na mne působí dojmem, že všichni z longařů, kteří nedrží v horizontu let, zaujali vyčkávací postoj. Omezená nabídka pak působí růst i při nepříliš rozsáhlé poptávce. - - - - Tak a teď k tomu, co to zvedá. Když jsem se včera koukal na uskutečněné obchody ve spadu, tak ze dne 16.5.07 tam bylo uskutečněno několik transakcí (kolem 17.00 hod.) se 240.000 kusy - objem odpovídající dennímu nákupu čezu (tj. nákupu vlastních akcií). Včera po skončení obchodování tam takový objem rozhodně není (ve srovnání s tím dnem 16.5.07 je to zanedbatelné) - je tedy možné, že významná část dnes nakoupených akcií (zvedajících kurz při relativně nízké likviditě) byla vykoupena samotným čezem? Pokud by tomu tak bylo, tak soudím, že do doby, než se na trh dostanou akcie prodané státem, není nemožné dosažení ceny 1150, klidně i 1250 Kč. Samozřejmě, znamenalo by to, že vždy po dobu cca 6, 8 obchodních seancí bude cena (relativně stabilně) stoupat, s občasnými "mezivýběry" zisků, aby pak po následující, řekněme 3 dny, docházelo k razantním výběrům zisků - viz poslední 4 dny (umocněno očekáváním výsledků). Mezitím různě dlouhá stagnace kurzu - modifikovaná v závislosti na náladě světových trhů. - - - - Abych to uzavřel, situace je skutečně nestandardní, je obtížné se v tom zorientovat. A skutečně velmi nepříjemné je především to, že jakmile se člověk zorientuje, zase bude všechno jinak - objeví se jiní tajemní potenciální prodejci státního balíku, popř. jiná podobná "překvapení". Zatím ahoj všem! Nulla
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 5. 2007 15:28 | Sporic obrazovky

k CEZU:
ingkrtku, ona sice vlada vrha, ale ono to hned bude nachazet poptavku, to je presne to, co jsem psal nize, CEZ bude hejbat celym PX nahoru a dolu. Vlada je tam nevrhne najednou, ale postupne, vzdy mezi tim dojde k opetovnemu narustu. Navic s vyhledem 1 roku dojde k rozpusteni toho baliku akcii, ale hodnota firmy se nesnizi, coz znamena, ze presne o tuto hodnotu se zvysi cena jednotlivych akcii.
Lze taky dodat, ze CITI prognozuje vysokou volatilitu akcii a vyhodne nakupy kolem 980-1000 a vyhodne prodeje kolem 1100-1500.
Samozre jme, ty jsi v jiny situaci, mel si realiozvany pres 100%. Pro tebe je rozdil ceny 1150 a 1080 smesnej. Ja mel prumernej nakup na 910. Ja si pockam ten rok nejmin. ;-)
A posledni poznamka, dneska to fici pres 2% nahoru :-))))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 5. 2007 0:12 | ingkrtek

...ještě k ČEZu
- - - Na druhou stranu u ČEZu nyní další cesta dolů signalizuje následný odraz ještě jednou k cca 1095-, protože triangl (včerejšek+dnešek) nebývá na "dvojkové" pozici a proto by mohl být pouze na pozici [b] příčky půlící korekci 4/(5) z 1093 dolu. - - - Z toho usuzuji, že ani v USA ještě ta "pravá velká korekce" nenastala, ale že příjde ještě jeden vzestup na nová maxima trvající pár dní až týden-dva dle vývoje -a pak se uvidí, zda to co příjde za vrcholem bude opět jen něco v relaci k přelomu únor/březen, či už něco o hodně silnějšího.
Zdroj: patria, názory HB
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 5. 2007 23:40 | ingkrtek

To ike: ...je také třeba zohlednit, že já ho tvrdě držel od 7/2005 v celkem velkém objemu a zisk překonal 100%...není se co divit, že jsem realizoval zisk na vrcholu, kde již jednou nakrátko byl.....nyní nastává "dilema" co dál...., jakou zvolit strategii, zda pomalu realizovat zisk u ostatních titulů a následně přemýšlet nad volbou složení nového portfolia.....atd. N yní by se hodila ta "naše Křišťálová koule" :O)))))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Fischer

politik

Vlastimil Tlustý

politik

Jan Fischer
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 5 duelů
×
Vlastimil Tlustý
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services