Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 108 komentářů)

20. 4. 2001 21:37 | cs-defence

V duchu Vaší parafráze oné ódy tedy odpovím zase já: pokud jste již rok spokojeným klientem jinde, neměla bohužel ČS moc možností Vám osobně dokázat, jak vážně to se změnou myslí.Onen "mix na míru" je nyní hlavním vyučovacím předmětem těch klientských pracovníků ČS, kteří jej už dávno neposkytovali. Rozhodně nemyslím, že jste skrytě masochistický klient ČS,nemám totiž věštecké schopnosti. Spíše Vás tipuji na neprokrytě ziskového klienta, jedině o takové totiž konkurence ČS stojí (viz průzkum Andersen consulting->ČSOB, viz 7tisícový klient GECB, viz zkušenosti našich nových klientů přiševších z KB etc.). Takže prosím, Vaše štěstí Vám ze srdce přeji, ale nehaňte, kde neznáte, co za dveřmi jest.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2001 7:41 | Lejnarová Marie/bpetrak@iol.cz

Jsem spokojená ale k úplné spokojenosti mi chybí internet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2001 9:49 | jurcek

Vážený obránče ČS, z Vašeho slohového cvičení vyplývá, že si myslíte, že patřím ke stádu skrytě masochistických klientů ČS. Omyl, můj příspevek měl být pouze realistickou glosou ódy p. Koláře. Já sám jsem již více než rok spokojeným klientem ČSOB, kde mi zatím vždy vyšli vstříc a nabízené produkty pokud možno přizpůsobili mým možnostem a požadavkům.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2001 20:27 | cs-defence

Pak ale dobře mu tak! Banky si štípou dříví a třeba si upřímně myslí, že Vám TO dělá dobře, když nic neříkáte (tedy tam, kde by TO někdo kompetentní slyšel). Na SMS-sporotel si téměř nikdo nestěžuje, naopak, češi jsou národem SMSek !(viz články o předvánočních statistikách operátorů) Staňte se product-portfolio managerem a ukažte jim/nám všem, CO je pro VŠECHNY nejlepší - ale ne aby se TO pak líbilo jen VÁM !!! :-))) A k tomu zahraničí - jak již bylo jinde psáno, tady jsme v ČR-zemi, kde stále většina lidí nechce nést zodpovědnost za svá rozhodnutí-zatímco v té cizině už v bankách nesedí nikdo mimo finanční poradce a osobní bankéře, zde-bez jakékoli ironie- jsou "osvětoví pracovníci", kteří klienty učí, co je to ten "ÚČET".....
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2001 15:04 | j

Neznam jinou banku, jejiz bankomaty kazdou chvili zkolabuji, kde si za telefonni bankovnictvi uctuji nemale poplatky, ty SMSky = to je dosti katastrofa (viz recenze v Mobil 4/2001), karty... pokud zustaneme v tuzemsku tak mozna, ale v pripade zahranicnich neni snad nevstricnejsi banka. Pocet klientu zde neni smerodatny, cesky clovek je jako ovce, zanadava si v hospode nebo v kruhu znamych a necha na sobe stipat drivi dal.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 4. 2001 17:42 | cs-defence

Aha - tak teď mě mrzí čas, vynaložený na odpověď v jiné diskusi. Pan "inženýr" je zřejmě poněkud poněkud prostšího ražení.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2001 1:18

Je to banda zlodějů
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 4. 2001 23:15 | cs-defence

WOW :-) !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2001 22:55

Neznam jiný úcet který bych mohl ovládat z 800 poboček z 900 bankomatů, pomocí telefonu, SMSsek, z kterého automaticky investuji do řady podílových fondů, mohu dát kartu či dispozici s účtem pro celou rodinu včetně dětí a bude-li letos i Internetbanking nevidím za ty peníze pro drobného střádala široko daleko konkurenci. Ostatně v kokurenčním prostředí které v bankovnictví je již přes 10 let je vždy nejlepším měřítkem kvality počet klientů. Sporožiro bych přirovnal k Windows, všchni na ně nadávají, ale neumí si bez nich představit život (pardon nadšení obhajci Linuxu, nemáte Windows tajně nainstalován také?).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 4. 2001 19:51 | michal

Anonym je krásné jméno, zdá se, že má účet ve všech bankách, protože tomu tak dobře rozumí. Stejně ale asi chodí vybírat do bakomatu České spořitelny. Ke flekům, ke flekům.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2001 0:25

Pružnější odbavování na přepážkách a ne nechat lidi, až si všimnou, že u jiného okénka Vás také odbaví, ale napsané to tam nemají. Pracovní doba výhodná pro zákazníky a ne jen pro zaměstnance ! viz Vaše pobočka v Aši ! a jiné ......
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 14:06 | AST

Sice nevím, s čím souhlasíte, ale rád bych se připojil! A teď vážně: Mám zkušenosti s KB, IPB (mimochodem, proč zde není Sporokonto), ČSOB (v omezené míře), Bank Austria - CA, Citibank (krátce) a samozřejmě ČS. Nejhorší se mně zdají podmínky v zahraničních bankách, nekompetence v BA-CA je do nebe volající, dohnali mne až ke zrušení účtu. V ČSOB jsou neskutečné čekací doby a záhadný systém objednávání se ("lístěčky"), v Poštovní bance je to taky vždy zážitek, prostě všude je něco. Spořitelna má tu smůlu, že s ní má zkušenost nejvíce lidí a že má historicky špatnou pověst, k čemuž se každý český člověk rád přidá. Zvedáním cen za služby se sice pouze ČS přibližuje zahraniční konkurenci, ale koho to zajímá, když jde o jeho peníze. Takže jsem v podstatě rozvedl to, co jste dokázal vyjádřit v jedné větě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2001 18:32 | JirkaZ

Souhlasím. Taková hrůza to zase není v porovnání s jinými bankami - dělal jsem si porovnání mezi celkem 8 bankami a ČS je tak někde uprostřed. Kdo má na výpise pár položek, tomu to vadit nebude. Kdo jich má více, ten si pořídí e-banking - až ho ovšem budou mít v plné šíři (internet zatím není a posílat příkazy přes SMS se mi moc nelíbí).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 3. 2001 22:14

OK,na změně se usilovně pracuje.Výběry z bankomatu však nejsou cílovou formou platebního styku - jak už kdysi napsal pan Achremenko:karty jsou také od toho, aby se jimi platilo. Nic osobního,ale ČS byla vždy v roli osvěty - počínaje bankomaty, přes investování do fondů a dnes placení kartami. Na zálohových systémech kartového centra se již pracuje (ačkoliv někdy nestíhaly i samotné linky Telecomu). Pozn.: o významnou část problémů se stabilitou spořitelních bankomatů se, zvláště v nejkrizovějších momentech, postarali také klienti jiných bank, kteří stále používají hlavně ty - tolik proklínané - bankomaty ČS (jejich banka totiž třeba ani žádné nemá...) - ověřování jejich transakcí je logicky náročnější, než u našich karet, a také absolutně nelze predikovat kvantitu jejich transakcí. To jen pro zajímavost. V době nefunkčnosti bankomatu si též můžete vybrat v nejbližší pobočce (někdy se i prodlužovala otvírací doba) a to BEZ přepážkového POPLATKU za výběr.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2001 13:51

Zvyseni poplatku za vyber z bankomatu, neuveritelne dlouha doba stravena na pobocce, problemy s placenim kartou... Nejvyssi cas na zmenu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2001 0:06

Nejde o odpověď, pouze o doplnění. Omylem jsem odeslal nepodepsaný příspěvek.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2001 0:05

Nevím, zda výše uvedený názor je prací útvaru obrany ČS, nebo jen nějakého nadšence, ale žádných ohromujících výhod ze strany ČS jsem se dosud nedočkal. Přesto se nechci připojovat k dlouhé řadě nespokojenců se vším. Proto bych rád, aby mé následující řádky nebyly brány jen jako stížnost, ale i jako snaha o návrh na zkvalitnění služeb. Tento týden mně přišlo oznámení o rozšíření služeb SPOROTELU. Ten leták je obsáhlý (ještě jsem ho detailně nečetl), takže to vypadá na podstatné rozšíření možností. Opět mně chybí v klasickém telebankingu možnost úprav trvalých příkazů (pokud to není ta "změna příkazů zadaných po účetním dni"), jak mně to již Spořitelna slibuje alespoň půl roku. Protože ale nejsem příznivcem SMS bankingu, uvítal bych také Internet banking za nějakých rozumných podmínek. Čekat na výpisy až po 10. následujícího měsíce je někdy tristní (když si nejsem jistý provedením nějaké bankovní operace). Co se týká výpisů, taky by chtěly trošičku zpřehlednit. Neoddělování řádů v částkách je možná nepodstatné, ale přesto ... Taky jsem dosud nepochopil to množství datumů, z nichž jen ten nejdřívější se mne týká. Svůj názor jsem vyjádřil už v nechtěně nepodepsaném příspěvku z 10. 2. 2001 Doufám, že zveřejněním svého e-mailu nebudu zavalen SPAMy ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 23:41 | cs-defence

Vážení,buďme objektivní a zkusme se na věc dívat nezaujatě.Dosud byla ČS synonymem laciného nákupu v mizerném obchodě,i když i zde pracuje spousta lidí, kteří by měli právo nechat se touto větou urazit. A nelze snad nikoho z těch, kdo jsou ve styku s klienty podezřívat,že se apriori snaží jen a jen někomu ztrpčovat život.Divili byste se,o co horší služby by ČS poskytovala, nebýt řady lidí,kteří si svoji práci vzali jako věc cti.Jako lze obtížně srovnat podmínky pro klienty s jinými bankami,věřte,že nelze srovnat ani podmínky,za kterých pracují zaměstnanci. Dnešní stav konkurenčního boje samozřejmě neumožňuje někomu nabízet nějaké podřadné služby,a proto i ČS zahájila snahu o novou kvalitu.A takový přerod nejde provést za týden či měsíc.Je nabíledni,že při počtu bezmála 900 úřadoven je jakákoli hlubší změna náročným procesem. Často je ČS nazývána těžkopádným molochem - ovšem i moloch má svá + ! Například stabilitu, šíři a dostupnost služeb a v případě ČS i často velice lidské jednání s klienty,kteří by v jiné bance nestáli nikomu ani za pozdrav (přímá vyjádření klientů).Bylo by jistě zajímavé zkusit, co by jeden den vytížení spořitelní ráže udělal s těmi elegantními "poradci klientů" v sousedním ústavu ..... Jistě, toto vše nemusí zákazníka zajímat,on si platí a chce za své peníze kvalitu -i když to však vezmeme z jeho pohledu, zdá se jistě býti rozumné vyčkat, co se z té změny vyklube,než ukvapeně odejít a ztratit veškeré nároky,které by svým (často mnohaletým) vztahem k bance nyní konečně získal. A ty nové poplatky,jakkoli strašlivé se zdají,mají jen za cíl motivovat klienty k novému stylu používání svého účtu, který umožní uvolnit pobočky od front příkazů,složenek a výběrů hotovosti,pro které nezbyde čas prezentovat často velmi kvalitní služby těm,kdo by je mohli potřebovat. Děkuji Vám za Vaši snahu zamyslet se nad věcí a snad i za pochopení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 22:37 | tvrznik

8,- kČ
JIRKA
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2001 10:33

Logo mi může být ukradené,to je věc banky a jejího omylu,že si ji snad někdo vybere kvůli logu.Mně zajímá nepříznivý vývoj poplatků za služby ČS.Patřím do té skupiny,která byla svým zaměstnavatelem(konec výplat v hotovosti) donucena před lety se stát klientem ČS,ačkoliv spořitelní služby vůbec nepotřebuji,protože prakticky vše co za měsíc vyděláme,také během měsíce vydáme.Roční poplatky za provoz účtu již v průměru převyšují mnou kalkulovanou hodnotu hodiny mého volného času,takže se asi vrátíme k peněžním platbám v hotovosti na poště.Účelem znevýhodňování podmínek vedení sporožirových účtů v ČS je snaha zvýšit produktivitu práce změnou struktury klientů a zbavit se podobně neatraktivních jako já resp. jejich" výnosnost" zvýšit vyšší cenou za výběr peněz v hotovosti.Časy,kdy peníze v bance nepodléhají inflaci asi již nikdy nebudou,takže je to vše o ceně ušetřeného času resp. o výnosech z volných peněz atraktivněji investovaných,které by tyto náklady na správu sporožira pokryly.A když ty volné peníze nejsou...PS.Doufám,že si mé bludy přečte nově ustavený spořitelní ombudsman.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Škromach

politik

Ondřej Tomek

podnikatel a investor, zakladatel NetCentrum

Zdeněk Škromach
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Ondřej Tomek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services