Diskuze - Citibank Europe plc, organizační složka
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 83 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 2/5
21. 6. 2012 13:38 | Lada
21. 5. 2012 21:45 | Mill
28. 3. 2012 9:14 | g
22. 3. 2012 14:19 | Tomáš
17. 11. 2011 8:46 | Pert
7. 3. 2011 17:52 | Roman
1. 3. 2011 21:08 | Jungle
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 2. 2011 10:50
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 2. 2011 10:49
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 2. 2011 8:57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 10. 2011 8:22 | petr
5. 8. 2011 14:59
29. 4. 2011 18:55
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 2. 2011 12:40 | Albi
14. 1. 2011 23:08 | Qeeg
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 1. 2011 23:02 | Qeeg
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 1. 2011 22:48 | Qeeg
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 12. 2010 11:33 | makosy
11. 12. 2010 18:25
9. 11. 2010 14:46 | David
A pro spokojeného pána o něco výše, ano pane, máte pravdu - ušetříte, ale jak jste si jistě všiml - když máte tak dobré zkušenosti, ušetříte pouze když využijete něco - jak se říká něco za něco, funguje to celkem dobře, slevy při aktivaci karty a podobně- o něco výš někdo píše že sleva žádná :) já taky nadával, pak jsem z obálky vyhrabal slevový letáček s kódem který jsem musel zavolat přes ten jejich automat na PLACENÉ PEVNÉ LINCE a to se opravdu vyplatí :) u O2 provoláte a pak si to přece zase strhnou - no né! a kde že je ta sleva? u O2 v kapse, A TO SE VYPLATÍ!!! Prostě perfektně zašitá díra. Vše je krásné, nablískané, skoro až neuvěřitelné, až do chvíle kdy nemůžete nebo nechcete kartu využít 1, 2 nebo více měsíců - prostě nepotřebujete... Hm? Najednou jste bitej vy a oni sprostě vydělávaj - v tu chvíly se to otočí z "něco za něco" na "něco pro nás za vaše nic"... Proto jsem po urputném provolávání a fakturám jak špalek jen díky CITI hovorům, konečně díky bohu po 2 měsících zrušil strhávání faktur O2 z oné karty, ono totiž došlo 3 měsíce potom co jsem kartu dostal, ke změně smluvních podmínek a díky tomu už nelze ušetřit na fakturách O2 pokud nebudu kartu aktivně každý měsíc využívat. Jó to byla rána pod pás, ono rychle rychle nacpat všem karty a pak rozešleme na konci roku letáček se změnou smluvních podmínek... A zrušení fakturace O2???? :D to je taky sranda, volám na citibank - byl jsem odkázán několikrát na O2 že prý to mají na starosti oni a že musí dát požadavek na zrušení, no dobrá, volám na O2 - vždy mě odkázaly zpět, že to musí zastavit citi - že oni prý pouze posílají kolik má citi strhnout. A byl tu onen začarovaný kruh, nakonec pomohl stejný dopis poslaný doporučeně oboum společnostem kdy jedna mi odepsala že s tím nic nemůžou dělat a odkázaly mne na tu druhou, druhá odepsala že je zrušeno ale za nějaký poplatek - že prý tento postup není v souladu se smluvními podmínkamy -no budiš, někdo se nažral, ale hlavně že je zrušeno. Takže ať už máte zkušenost jakoukoli, doporučuji všem vyhýbejte se CITI a podobným czechšmejdům vééééélikým obloukem, v telefonu jakmile uslyšíte City - nechci, děkuji, zavěsit.
To je má dobrá zkušenost - a předem upozornůji takové ty rádoby upozorňovače - obchodní podmínky jsem si přečetl velmi pozorně a snažím se podle nich chovat, ale o posunutí data výplaty tam nic není! JAK VY KMY, TAK MY KVY.