Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 393 komentářů)

31. 12. 2005 13:53 | Jan Kolda von Žampach

Tak jsem se, zrovinka, vesele a začerstva díval, co jsem tady před rokem ( tj. 1.1. 2005), prorocky napsal. Jak jsem tenkrát ještě nový rok 2005 viděl také skrze web a sazebníky České spořitelny :-))
No, byl jsem jako svý zadostiučení rád, že se toho už humusu někteří panáčkové z MF ČR také chytli, reálný skutek ale pochopitelně utek´: asi proto, že vrána vráně oči přece nevyklove, a stejně to bylo a je pouze takový jen divadýlko, že se něco jakoby děje a aby hlupáci v roce 2006 zase zavolili do parlamentu ty samý, co si už tolikrát a ke svýmu neštěstí zavolili. Osobně jsem rád, že se spořitelna zase začala obchodovat alespoň na volném trhu v RM-Systému, s matinkou Erste se dalo udělat na burze pár dobrých kaufů. A tak nezbývá nic jiného, než si do roku 2006 popřát, letos v roce 2005 po parlamentem schváleným ostudným dokradení zbylých drobných akcionářů našeho kapitálového trhu, aby Česká spořitelna svýho klienta v roce 2006 nakonec odrala ještě více, než loni a předloni. Vždyť si to tato populace tady jen a jen zaslouží ... :-))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 11. 2005 9:11 | Tomáš Lissek

Dnes mě totálně vytočil Servis24. Nechápal jsem proč tato, jedna z největších bank u nás, neumožňuje obyčejné zrušení jednorazového přikazu přez InternetBanking. Jako laik si myslim, že kdyby se našel nějaky "filuta", který mi odcizí přístupové kódy, asi těžko mi bude na účtu něco rušit. Spíš účtu pustí pěkně žilou. Už mi to ovšem došlo. Jako klient, který potřebuje tuto operaci provést, musí zavolat na zpoplatněnou telefonní linku, kde se mu ozve nejprve "plechova huba", pak se dostane k hoboru s Agentem Telebankingu. Než mu sdělí veškeré čísla a náležitosti je pryč deset minut a nakonec mi sdělí. že za zrušení jednorázového příkazu se účtuje 75,- Kč. tak kde jsme? Už tak z nás mají celkem slušné peníze, ale asijim to nestačí. Pravděpodobně přejdu ke KB, kde jsou tyto služby normální. Opravdu jsem z ČS a.s. vytočený jako nikdy.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2005 17:51 | Bohumil Z., Praha

Spokojenost s Č.S., a.s. - ? Stále bohužel převládá duch někdejší socialistické záložny, zaměstnankyně na přepážkách sice vstřícné, ale odborně občas mimo, elektronické bankovnictví s poruchami a výpadky, běžná platební karta u běžného účtu bez možnosti debetního výběru, a to i při relativně slušné bonitě klienta, nepřehledné výpisy z účtu, jediná banka neumožňující dobití T-Mobile Twist přes bankomat . Souhrnem - nespokojenost a po 12 letech zrušení všech účtů a přechod k KB.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 9. 2005 17:23 | teimlm

ok
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 9. 2005 17:22 | teimlm

ok
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 9. 2005 17:22 | teimlm

ok
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 9. 2005 17:17 | teimlm

ok
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 7. 2005 12:03 | Jan Kolda von Žampach

... tak toto je také jen pí ár šmíra, něco už konečně lepšího a ne tak ohranýho :-))
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2005 11:50 | vebr

S Č.S.a.s jsem velmi spojen. Hlavně se SERVISEM24 internetbangingem. Dále s osobním poradcem který mi když potřebuji poradit a nebo vyřídit osobní záležitosti a i mé manželky , tak nám kdy koliv výjde vstříc a to v nejkratší době a s velkým osobním přístupem.Hlavně dokáže vše vysvětlit a né oblbovat , né jak v jiných peněžních ústavech.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2005 11:40 | Václav Brom

Jsem velmi spojen se SERVISEM 24 a také s osobním poradcem. Vždy mi vyšel vstříc při různých dotazech a při vyřizování mých sobních záležitostí.
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 6. 2005 9:39 | Irisnet

Nebudu prudit z principu. ČS má dobrou marketingovou základnu a v mém podvědomí udržována jako profi banka. Ale bohužel má i mizerné kontaktní pracovníky (proč vždy na nějakého narazím?), takže ti spolehlivě kazí image. Odešel jsem a jsem rád.
Moje poslední zkušenost byla při výběru "větší" hotovosti (na automobil) z ročního termínovaného vkladu. Na můj dotaz, proč nevyplácejí v 5000, ale jen 2000 a 1000 se na mě babka rozkřičela, že když chci konkrétní peníze mám hlásit výběr předem. Chápu to na tak napůl (12 měsíců předem věděli, že nejspíš budu vybírat - nebo že by žili v domnění, že mají výhodné úr. sazby? :-), ale proč na mě sakra řve, jsem snad stále klient, ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2005 9:02 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Tak to jste toho zde moc neřekl: a) místo o předmětu téma, tj. o České spořitelně a která si říká banka, zde píšete o druhých přispívajících, b) hazíte bláto na konkurenci c) a jediné, čím končíte, je krátké vytroubení do světa a ve smyslu, že Vám osobně šejdířství, poplatková drahota a nefunkčnost aplikací České spořitelny nevadí. Mě to ale vadí móóóc a proto jsem od České spořitelny odešel. Doporučuji udělat totéž ostatním. Dokud je čas a nejsou plešatí. PS ... kdy už si také Česká spořitelna konečně vybere nějakou tu lepší pí ár agenturu a na úrovni, co jim mám sledovat a ovlivňovat podobné diskuse jako třeba tady? Zase musím napsat ve výsledku za 5 a pan Jíra ať vrátí prémie ...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 6. 2005 15:52

Mně funguje, nehledě k tomu, že když nešel, tak jsem si příkaz zadal přes bankomat... Jo, a jak vím, tak 90% všeho lze dělat z kterýkoliv pobočky...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 6. 2005 16:57 | Jíra

Zdravím! Docela jsem se pobavil nad vašimi názory. Hlavně p. Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř). Ten je buď zaměstnancem jiné banky a nebo "prudí" z principu. Někteří kritizují ČS a přitom jsou klienti jiných bank, ale rozumů mají... Ono když se porovnají poplatky v ČS a jinde, tak to vyzní na stejno. Internet u e-banky je dobrý, ale jako banka taky nic moc, KB je v podstatě to samé jako ČS, ale SERVIS 24 je lepší. To mluvím ze zkušenosti. Většinou kritizijí bez rozmysli Ti, kteří nepronikli a ani si nepřečetli co daná internetbankingová aplikace dokáže. No a výpadky mají i jinde. Záleží jak hodně se medializují :-))
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 6. 2005 17:30 | Speedy (jinak též Jan Kolda von Žampach)

Zato Vás mi líto není vůbec. Máte jen, co si plně a zcela zasloužíte, buď jako pracovník České spořitelny (a proto zde tak neomaleně a podrážděně reagujete) nebo její klient (což je zároveň velice pravděpodobné?). Přece je jedno, jestli 10.000 nebo 9.999, výsledek je prostě nehorázný. Nehorázná je také pro mne představa živit a ze svýho něco takovýho. Abyste mi dobře rozuměl :-))
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2005 16:56 | Siťa

Svými výroky urážíte více 10 tisíc lidí, kteří v České spořitelně pracují. Je tedy vysoce pravděpodobné, že mýlíte alespoň v jednom z nich. Vaše vulgární vyjadřování, zabalené do rádoby vznosných větných staveb a rozvětveného slohu mne vůbec nepobavilo. Je mi líto, že vůbec existují takoví lidé, jako jste vy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2005 14:26 | Zdenek 2

Konkretni argument je takovy, ze v posledni dobe se jedna spise o sluzbu "Servis 2 dny v tydnu".
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2005 14:22 | Zdenek

Nevim, co porota hodnotila, ale Servis24 od CS urcite neni tim, cim by podle nazvu mel byt. Neustale vypadky a nedostupnost sluzby a procesni chyby v aplikaci ji radi spise na posledni misto.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2005 15:11 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

...jo, jo, Zdeněk a Věruš, s Vámi tedy Vaše pí ár agentura udělala terno! Myslím to, samozřejmě, ironicky a jak jinak. Trochu inovace do Vašeho snažení a především konkrétně, s argumenty. Ano, Česká spořitelna nejen že dohnala, ale i světovou konkurenci předehnala právě ve výši poplatků. O kvalitě služeb přitom raději nehovořit, je to tam děsný. Tak vidíte, musel jsem být konkrétní právě za Vás. PS Ostatním, kdo čtou: doporučuji po zkušenostech, abyste si své aktivity v České spořitelně zrušili a zvolili raději konkurenci nebo slamník. Jinak to tu bude stále horší a horší, dražší a dražší a drzost panenek s panáčky čím dále tím větší :-))
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 3. 2005 14:42 | Zdeněk

Musím prohlásit, že některé názory (hlavně ty bez konkrétních argumentů)mě už na internetu nebaví číst. Pokud jde o Českou spořitelnu, pak si myslím, že v posledních letech urazila kus cesty správným směrem a dohnala konkurenci. Jsem jejím klientem 8 let a vím o čem mluvím. Na přepážku téměř nechodím a proto se nerozčiluji. Vše vyřídím přes Servis 24. Poplatky za služby jsou úměrné situaci v oboru a srovnatelné s konkurencí. Já si nestěžuji.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Renáta Kadlecová

ředitelka Fondu pojištění vkladů

Kamil Vacek

podnikatel a investor

Renáta Kadlecová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Kamil Vacek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services