Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 393 komentářů)

1. 12. 2021 19:56 | Irena

Jak dlouho prosím trvá převod peněz ze spořícího účtu české spořitelny do banky creditas. Z běžného účtu je platba hned odejita a potvrzena příjemcem, kdežto teď jsem překvapená, že platba stále nepřišla, je zde časový rozdíl přijmutí platby? Děkuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 11. 2021 8:13 | Česká spořitelna

Dobrý den, jsme si vědomi, že mohou nastat složité situace, nicméně pokud se klient dozví o výpadku příjmů těsně před splátkou, zpravidla bývá taková aktuální splátka ještě standardně uhrazena, protože před tímto výpadkem příjmu bylo v klientově finančním rozpočtu ještě všechno v pořádku. Pokud nebylo, platí náš apel, aby se na nás klient včas obrátil, a to nejen z důvodu náhlého výpadku příjmů, ale i pokud cítí, že by se mu žilo snáz například s nižší nebo odloženou splátkou. V těchto případech je vždy důležitá komunikace s bankou, protože pak v pozici věřitele víme, že má dlužník zájem své závazky splácet a zpravidla nějakou cestu najdeme. Naše smlouvy jsou srozumitelně sepsány, klient vidí, za jakých podmínek si částku půjčuje, jak vysoká je tato částka, jaký je úrok, jak dlouho bude splácet a kolik celkově přeplatí.
Dovolujeme si vložit citaci ze smlouvy o úvěru:
1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ 1.1 Na čem jsme se dohodli? Na základě této smlouvy se zavazujeme poskytnout Vám úvěr. Vy se zavazujete poskytnutý úvěr splatit a zaplatit úroky z úvěru a další ceny. Bližší podmínky si sjednáváme v této smlouvě. Obecné podmínky najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách České spořitelny, a.s., Soukromá klientela (dále také „všeobecné obchodní podmínky“), které jsme Vám poskytli a jsou také veřejně přístupné v kterékoli naší pobočce nebo na www.csas.cz/vop. Ceny související s úvěrem najdete v aktuálním Ceníku České spořitelny, a.s., příslušném pro poskytovaný produkt a pro klientskou skupinu, do které jsme Vás zařadili, platném v den poskytnutí příslušné placené služby (dále také „ceník“). Všeobecné obchodní podmínky a ceník jsou součástí této smlouvy.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 11. 2021 7:17 | Honza

Milá spořitelno v životě jsou i situace kdy člověk předem nevi že bude výpadek příjmů..myslim že v této nelehké době spoustu lidi předem nevědělo že příjmy nebudou nebo výrazně poklesnou a vy prasata se spořitelny se svejma prasáckejma smlouvama plnejch skrytejch pokut a poplatků budete teď lidí ždimat.Nechápu k čemu lidi pokutujete jakoby vám nestačil úrok z prodleni...takhle prásacky nevýhodnej pokutově úrokovej anuitni systém nenajdu nikde jinde než li u vás v bance..Jste zkrátka prasata a lidem vážně nepomůže že vám je to lito.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 11. 2021 14:47 | Česká spořitelna

Dobrý den, jak jsme uvedli v předchozím komentáři, pokud klientovi hrozí výpadek příjmů a s tím spojená pravděpodobnost neuhrazení pravidelné splátky, může se na nás klient obrátit a vše vyřešíme. Pokud však klient o své zhoršené situaci s bankou nekomunikuje a doufá, že to "nějak dopadne", pak účtujeme samozřejmě poplatky a úroky v souladu s podmínkami smlouvy a oficiálním ceníkem. Co se týká poplatků, většinu jsme jich už dávno odbourali a nabízíme zcela konkurenceschopné služby. O tom svědčí i fakt, že počet našich primárních klientů, tedy těch, kteří mají Českou spořitelnu jako hlavní banku, neustále roste.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2021 12:13 | Česká spořitelna

Dobrý den, mrzí nás, že jste se setkal s nekompetentním jednáním ze strany našich poradců, věříme však, že doba, o které píšete, je dávno pryč. Stejně jako ostatní banky dnes našim klientům nabízíme bezplatné vedení účtu a náš servis je nonstop dostupný na bezplatné zákaznické lince, chatech i sociálních sítích. Máme také největší počet poboček a bankomatů ze všech bank v Česku a věříme, že i díky tomu si nás klienti vybírají jako hlavní banku. Počet našich primárních klientů stále stoupá a tato skutečnost nepopiratelně dokazuje, že jsou naše služby na vysoké úrovni. Děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme, ať jste ve své bance spokojen.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 11. 2021 11:51 | Honza

Zapomněl ste zmínit že si účtujete k těm pokutám ještě i úroky z prodleni,tudiž ždimete se zakazniku úroky i pokuty a to jak již sem zmínil neni ve zvyku ani u nebankovnich pújček ,navic tyto penize žďimete ze svých dlouholetých klientů a to i přes snahu dluh nebo splátky u vás vyrovnat popřípadě odložit a to i přes to že si klient plati pojištění půjčky které si táke účtujete a i přesto pokutujete..Zkrátka jakmile má spořitelna jen minimální možnost klienta obrat o peníze tak neváhá a obere..Záporných komentářu smneřujicich k vašemu přistupu ke klientům k vašim úrokum a nesmyslným poplatkům je na internetu vic než u jakékoliv banky a myslim že je čas aby se spořitelna už zamyslela , klienti totiž budou jen odcházet já tedy na 100procent jako x dalšich lidi zde a v jiných fórech a osobně vás již také nedoporučím nikomu ale právě naopak.Jste hloupá neferová špatná banka ...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 11. 2021 8:28 | Česká spořitelna

Dobrý den, o podmínkách půjčky seznamujeme každého klienta při podpisu smlouvy. Podpisem smlouvy se zavazujeme, že klientovi poskytneme půjčku za určitých podmínek a klient, že budete půjčku včas a řádně splácet. Pokud dojde ke zpoždění se splácením, jsme oprávněni účtovat poplatek z prodlení, a to vždy k 10., 40. a 70. dni v prodlení ve výši 300, 900 a 900 Kč. Pokud se na nás však klient obrátí včas, tedy ve chvíli, kdy ještě nedošlo ke zpoždění se splátkou, jsme víc než ochotni s ním tuto situaci individuálně vyřešit a upravit podmínky půjčky, snížit splátku nebo ji odložit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2021 7:19 | Roky

Samé poplatky,úroky jakmile se člověk opozdi ihned pokuty nezájem...Lichvářský zmrdi!!horši než jaká Koliv půjčka na trhu ,doufám že ztratite veškerou klientelu vy hňupové.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2021 18:15 | Pavel

Same poplatky a úroky spoustu vyhozených peněz z kterých nic nemáte nedoporučuji.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2021 17:44 | Honza

Pujčka od české spořitelny je ta nejhorší kterou si múžete vůbec vzit jsou to jednoduše lichváři kteří vás jsou schopni svléknout do naha..jakmile se opozdite se splátkou i kdyby jen o pár dni okamžitě naskakuji úroky z prodleni a k tomu ještě pokuty kolem 1000kč které vám okamžitě naskoči k dlúžné častce plus absolutní nepřehled kolik máte vlastně již zaplaceno...takové podminky nemá ani nejhorší nebankovni půjčka na trhu...české spořitelně je lepší se vyhnout obloukem.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2021 9:31 | Česká spořitelna

Dobrý den, běžné půjčky se splácejí takzvaným anuitním způsobem, což znamená, že splátka je po celou dobu splácení konstantní, ale poměr jistiny a úroku v této splátce je proměnlivý. Na začátku splácení připadá na zaplacení úroků vyšší část splátky než na jeho konci. S každou vaší splátkou si můžete ověřit, že podíl, který připadá na zaplacení úroků, je čím dál nižší (samozřejmě s ohledem na počet dní v daném měsíci). Na výši úrokové sazby má vliv míra rizikovosti obchodu. Pokud jste neměl nikdy se splácením potíže, máte pozitivní záznam v bankovním registru, což může na poskytnuté půjčce příznivě ovlivnit výši úrokové sazby. Do výpočtu úroku ale vstupují také klientovy příjmy a závazky, skutečnost, zda a jak dlouho je zaměstnán a další proměnné, které odrážejí klientovo finanční zdraví. Z toho důvodu je úroková sazba velmi individuální a může se u stejné výše úvěru, ale různých klientů, lišit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2021 5:41 | Michal

Dobrý den. Jsem u spořitelny už dvacet let a nikdy sem žádné problémy se splácením neměl. Vzal sem si půjčku a čím dál tím víc mi leze na nervy. Všude v televizi mě ničí koukat, jak mají všechny banky úrok do pěti procent, já mám 8,9% Je moc hezké, že mi odpustí několik splátek, ale úplně jsem nečekal, že ze splátky 4122 měsíčně padne přes 2200 korun na úrok. To je jako by mě pokutovali od prvního dne co jsem si půjčil. Mě to hned nedošlo jak sem pitomej. Hnus
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2021 10:38 | Pavel

Jinak už leta také nejsem jejím klientem. Jsem u Monety. Přístup je mnohem lepší. Neříkám, že jsou perfektní, ale jednají na rovinu, nemlží. I Fio nebo Creditas ujde, jen má méně produktů. KB jsou slušní, ale drazí. ČS je proti všem těmhle možnostem nejhorší.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2021 10:17 | Pavel

Nemám tuto banku ani po letech rád. Nechutné lhaní, nekompetentnost a vyšklebování se do očí mnoha zaměstnanců před lety jí u mě hodilo na blacklist. A její poplatky taky. Radši prachy pod polštář než toto.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 9. 2021 17:02 | Česká spořitelna

Dobrý den, takovou lhůtu zde nezmiňujeme. Doporučujeme váš případ konzultovat na uvedené lince. Děkujeme za pochopení.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 9. 2021 15:18 | Ilona

Jestli tomu dobře rozumím tak o vyřízení požadavku (který byl např.dnes odsouhlasený Č.spořitelnou)se můžu dovědět až za 1 nebo 2 měsíce nebo i déle?Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 8. 2021 21:57 | Česká spořitelna

Dobrý den, tyto záležitosti se řeší individuálně, neexistuje pevně stanovená lhůta. Hypotéky u nás řeší hypotéční specialisté a bližší informace také získáte na lince pro hypotéky 800 879 888.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 8. 2021 15:45 | Ilona

Dobrý den,zajímalo by mě když přes osobního bankéře zadám žádost o prodloužení hypotéky jak dlouho trvá vyřízení a kdo mě o vyřízení bude informovat?Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 8. 2021 19:46 | Česká spořitelna

Dobrý den, předpokládáme, že svou půjčku splácíte anuitním způsobem, tedy je přirozené, že na začátku splácení připadá na úroky větší část splátky, než na jeho konci. Důležité je orientovat se podle úrokové sazby a RPSN. Pokud si přejete ověřit konkrétní informace a nastavení vašeho úvěru, stačí, když nás zkontaktujete telefonicky. Děkujeme.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 8. 2021 6:32 | Kamil hauptmann

Dobrý den nedávno jsem se podíval kolik jsem z platil ze svého úvěru A nestačil jsem se divit přiznám ale předem že je to ve větší míře moje vina a není k meritu věci. Sloučil jsem si hypotéku a 3 úvěry do jednoho. Celková výše činila 550000 Kč. Měsíční výše splátky 7040 Kč Kč jaké ale bylo moje překvapení když jsem zjistil že vždy na konci měsíce jsou moje úroky 4100 Kč. Při sjednávání úvěru jsem nikde tato fakta nezaznamenal a troufám si říct že jsem byl uveden v omyl. Samozřejmě že přestoupím k jiné bance abych minimalizoval svou hloupost a pro jistotu jsem odeslal veškerá data a údaje v České národní bance k posouzení s dodatkem že jsem byl uveden v omyl a jak v takové situaci dále postupovat.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Baudiš

podnikatel, Avast

Matěj Hollan

aktivista

Pavel Baudiš
ÚSPĚŠNOST
75,00 %

z 4 duelů
×
Matěj Hollan
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services