Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 393 komentářů)

1. 8. 2021 22:46 | Česká spořitelna

Dobrý den, pokud se ptáte na přihlašování do portálu státní správy na základě Bankovní IDentity, použijete stejné údaje a stejný způsob ověření jako při přihlašování do internetového bankovnictví George. Pro případné bližší informace nebo upřesňující dotazy nás, prosím, kontaktujte prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů. Děkujeme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 7. 2021 13:24 | Dagmar

Kde najdu Bankovní identitu v Georgovu i,nebo jak jí zjistím
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 7. 2021 9:31 | Česká spořitelna

Dobrý den, uživatelé George mají možnost naši aplikaci hodnotit ve chvíli, kdy se jim zobrazí výzva k hodnocení. Tuto výzvu George nezobrazuje nonstop, ale objevuje se v určitých intervalech. Pokud se vám nezobrazí výzva k hodnocení v okamžiku, kdy nám potřebujete dát zpětnou vazbu, můžete tak učinit přímo prostřednictvím App Storu (iOS) nebo Google Play (Android). Za vaši zpětnou vazbu děkujeme.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 7. 2021 20:22 | Alena

V george mi chybí možnost, aby uživatelé mohli provádět hodnocení změn v george. Provádění plateb je stále více obtížnější a nepohodlnější. Vaše změny jsou pro uživatele velmi obtěžující. Proč si do george nezadáte jednoduchou možnost hodnocení změn ??? Třeba byste se něco užitečného o zavádění Vašich nesmyslných změn dozvěděli....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2021 9:03 | Česká spořitelna

Dobrý den, jsme rádi a děkujeme, že jste nás doporučil svému známému jako banku ke spolupráci. Aktuálně však neběží žádná plošná kampaň, díky které byste mohl za přivedení nového klienta získat odměnu. Děkujeme za pochopení.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 7. 2021 13:26 | Václav

zdravím chci vědět kdy a jak se mi připíše odměna za doporučení klienta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 6. 2021 9:16 | Česká spořitelna

Dobrý den, naše služby jsou založeny na poradenství, a proto, a to zejména, pokud na pobočku chodíte vyřizovat běžné záležitosti, se vám snažíme nabídnout alternativu, která vám umožní pohodlnější a mnohdy i levnější obsluhu účtu. Věříme, že pokud při návštěvě pobočky vyjádříte jasný nezájem o nabídku našich služeb, bankéř splní pouze váš primární požadavek, aniž by vám představoval portfolio našich produktů. V případě potřeby je možné se vždy obrátit na manažera dané pobočky, který zajistí, aby vašemu přání bylo vyhověno.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2021 8:26 | Pavel

Vážně uvažuji o změně banky, jelikož vlezlost a neustálá manipulace ze strany zaměstnanců ČS mě už skutečně vytáčí. Pokaždé, když potřebuju vyřídit na pobočce jednu jedinou konkrétní záležitost, tak se na mě nalepí tzv. "osobní bankéř" pokaždé v jiné osobě a začne obvyklé kolečko, kdy mi představuje produkty ČS, nutí mě k aktivaci kontokorentu, vnucuje mi mobilní aplikaci George a podobně. Opravdu mě nebaví pořád dokola poslouchat to samé, neustále vysvětlovat, že skutečně nemám zájem a odolávat nátlakům bankéře.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2021 11:50 | Česká spořitelna

Dobrý den, věříme, že váš advokát má k dispozici veškeré podklady a že i my budeme mít šanci přezkoumat, zda došlo na naší straně k pochybení. V této diskuzi se bohužel nemůžeme opřít o žádné skutečnosti, a proto nedokážeme zaujmout jednoznačný postoj. Přejeme, ať se vše vysvětlí k vaší spokojenosti.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 6. 2021 9:03 | Süsser

Spravedlivé? To snad nemyslíte vážně. Spravedlivé by bylo kdyby jste vy jednali stejně fér jako já k vám. Nechali jste dvě rodiny s dětmi v nejistotě. Udělali že mě totálního vola a ještě chcete něco přezkoumávat a dalších čtrnáct dní mi budete říkat jak je vše ok a opět nakonec houby. Nene já se rád podělil s veřejností. A nejen to. Dal jsem věc advokátovi protože jste mě uvedli v těžký omyl který mě stál bez mála 30.000kc. normálně lžete a pak se na všechno vyserete.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2021 5:21 | Česká spořitelna

Chápeme vaši potřebu podělit se o negativní zkušenost. I my vítáme každou konstruktivní zpětnou vazbu. Bohužel však bez znalosti všech detailů se nelze k situaci vyjádřit a nelze si ani vytvořit spravedlivý názor. Naše nabídka na prověření stále platí.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 6. 2021 23:33 | Süsser

Spořitelno... Vyjmi si z názvu Česká protože tak se lidi nechovají. Na základě vašich prolhanych zaměstnanců jsem vytvořil s.r.o. a chtěl vybudovat firmu. Lhali jste naprosto ve všem. Nejen o registru a čase a úroků ale i jako lidi jste naprosto selhaly. Jdete do prdele se soukromou konverzací jen ať lidi vidí co jste za hovadskou společnost
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 6. 2021 22:10 | Česká spořitelna

Dobrý den, mrzí nás, že jste se ocitl v tak těžké životní etapě. Pokud se však naši klienti dostanou do potíží a řeší je s námi včas, zpravidla dokážeme najít takovou cestu, která je schůdná pro obě strany. Přejete-li si, abychom váš případ znovu prověřili, kontaktujte nás, prosím, telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím chatu z bankovnictví George. Děkujeme.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 6. 2021 15:21 | Süsser

Naprosto prolhana a ubohá společnost. Lžou a nemají kousek studu. Od jejich praktik by se mohl i Hitler učit. Neskocte jim na sladké řeči protože vás to bude stát mnohem víc než tušíte. Na základě prolhaného jednání jsem se ocitl na pokraji zdravého rozumu. Vytvořil jsem s.r.o. a teď mám na krku smyčku a díky této idiotské společnosti uvažuji o sebevraždě. Lidi vyserte se na tuto společnost. Jen vám namaže med kolem huby a pak se na vás vysere
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2021 21:42 | Gerry

pokud potřebujete půjčku, napište na e-mail gerrybutler596@gmail.com
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2021 9:33 | Česká spořitelna

Dobrý den, náhledy na profil klienta nebo do jeho účtů můžeme provádět pouze v souvislosti s poradenstvím nebo přímou obsluhou účtu. Pokud někdo nahlížel na váš účet bez vašeho vědomí, mělo by to být pouze za účelem zjištění informací, které pomohou k lepší péči o vás jako klienta. Informace, zda máte úvěr či účet v jiné bance, dokážou naše systémy rozpoznat z vaší transakční historie, pokud mezi těmito účty probíhá nějaká interakce. Na základě těchto indicií vám pak můžeme nabídnout i optimálnější řešení v souladu s naším programem Moje zdravé finance. Jako banka máme zákonnou povinnost dostatečně identifikovat klienta (například při uzavírání smlouvy). Můžeme tak na základě předloženého dokladu totožnosti zaslat dotaz do základních registrů (registr obyvatel, osob a adresních míst). Není to ale možné svévolně, musíme vždy prokázat, že tak činíme pouze v souvislosti s plněním našich povinností. Pokud máte podezření na neoprávněné náhledy na váš účet, nebo snad dokonce na vyzrazení bankovního tajemství, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů (telefon, chat, e-mail). Vaše podezření důkladně prověříme. Děkujeme za spolupráci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2021 18:53 | Jana

Dobrý den přeji, chtěla bych se jen informovat,brala jsem si u vás na podzim úvěr,a za pár dnů mám u schůzku na pobočce,kterou paní se mnou sjednala při úvěru. Zajímalo by mě zda vidíte při koukání na můj úvěr, že mám účet u jiné banky nebo na naopak úvěr u jiné společnosti. Potřebovala bych to vědět protože mám na něco podezření. Děkuji předem za vřelé info. Bakešová
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 5. 2021 10:05 | Česká spořitelna

Dobrý den, Michale, byli jsme společně s Air Bank první, kdo klientům zpřístupnil okamžité platby a všechny ostatní transakce rozesíláme v souladu se lhůtami platebního styku. Pokud máte dojem, že jsme na poli platebního styku pochybili, spojte se s námi, prosím, prostřednictvím našich komunikačních kanálů a prověříme detaily vašeho případu. Co se týká neposkytnutí půjčky, nelze se k tomu vyjádřit bez znalosti dalších podrobností. Při schvalování půjčky vstupují do hry veškeré okolnosti klientova finančního života. Obecně jde o to, aby klientovy příjmy pokryly jeho nutné výdaje a aby nebylo ohroženo zabezpečení jeho životních potřeb. Pokud jsme vám nemohli vyhovět, zřejmě byla v této oblasti nějaká kolize.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 5. 2021 17:01 | Frydalyk

Ceska sporitelna...ubohost....neusta lenefunguje trapnogeorge clovek potrebuje posilat penize a vecne je to spadle...kazdou chvili nejaky problem aplikace george je nejvetsi traparna na siti koncim s touto spolecnosti hlavne ze chteji poplatky za uplne vse ale sluzby absolutne zoufale...a aplikace na vytreni zadku max....jedna velka traparna Cela ceska sporitelna jen zoufalec by u nich zustal ....fuj hnuj ostuda
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 5. 2021 0:18 | Michal

U tyhle banky Je Jen otazkou casu kdy skonci zoufala banka zoufaly sluzby kdyby skrachovali vubec by mi to neprekvapilo transakce hlemyzdi, hlavne provadi transakce Jen kdyz se Jim chce a kdyz potrebujete peníze z vysoka se na Vas vyserou.. Moje 16 let dlouha zkusenost
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Leszek Wronka

hudebník a podnikatel, Bontonland

Lubomír Stoklásek

podnikatel, Agrostroj Pelhřimov

Leszek Wronka
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Lubomír Stoklásek
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services