Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 393 komentářů)

3. 5. 2021 13:51 | Česká spořitelna

Dobrý den, Maruško, vaše negativní zkušenost nás mrzí. Žádosti o hypotéky se snažíme vyřizovat co nejrychleji. Aktuálně však evidujeme zvýšený zájem o hypotéční úvěry a v důsledku toho může nyní vyřízení žádosti trvat o něco déle. Za případné zdržení se omlouváme, je i v našem zájmu potřebné úkony zbytečně neprotahovat a nekomplikovat. Jakékoliv nesrovnalosti při vyřizování hypotéky jsme připravení prověřit. Pokud si přejete, můžete se s námi spojit prostřednictvím některého z našich oficiálních komunikačních kanálů (telefon, chat, e-mail). Děkujeme za spolupráci. V soutěži Zlatá koruna v kategorii Hypotéka si už od roku 2017 držíme první příčku a množství a objem poskytovaných hypoték dokazuje, že se nám v této oblasti daří plnit přání a očekávání klientů. Skutečně nás mrzí, že tomu tak ve vašem případě není.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2021 10:43 | Marie Novotná

Dobrý den, pokud si budete chtít někdy vzít hypotéku od české spořitelny NEDĚLEJTE TO. Vše jim stašně dlouho trvá, když něco potřebujete neberou telefony nereagují na e-maily. Když si spočítáte celkové RPSN co vás stojí dokumenty okolo, které banka potřebuje, tak vás to přijde hůř než kdekoliv jinde. Potřebují nějaký dokument (za ten se platí) pak jim tam chybí jedna věta, takže musíte znova jít a říct si o nový dokument, kde vám to opraví, ale samozdřejmě znova zaplatíte. Jen co hypotéku doplatíme, přecházíme se všemi účty k jiné bance. Pokud někdo kouká na recenze, určitě nedoporučuji. Maruška
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2021 12:47 | Česká spořitelna

Dobrý den, blokaci prostředků na účtech klientů provádíme na základě soudního usnesení nebo exekučního příkazu. Banka je povinna provést blokaci na daném účtu až do výše vymáhané pohledávky. Výpisy z účtu jsme rovněž povinni klientům předávat v souladu s formou a frekvencí, jakou si zvolili. V případě aktivní exekuce na účtu klientům rovněž blokujeme čerpání revolvingových produktů, mezi které patří i kreditní karta. K vašemu případu se bohužel nemůžeme detailně vyjádřit bez dalších podrobností. Děkujeme za pochopení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 4. 2021 8:01 | Helena

Nemám žádné omezené splácení a ani nemám žádné splátky. Kdysi jsem si v zahraničí pokusila vydělat kvůli učení se na státnice. Na brigádách zde se kvůli tomu, jaká je to práce, nedá zároveň učit tolik informací, vždy je někdo považuje za peníze a člověku to závidí. (Co, ty hromady směn?) takže se vše zapomene, když chce být člověk dobrý člověk. Takže jsem se musela pokusit si vydělat jinde. Po návratu jsem peníze vybrané na poště (zdaněné o 1% více než platilo, 34%, a to jsem byla student), dala na pobočku ve spořitelně. Nikdy jsem je neviděla. Výpisy jsem nedostala, dluhy jsem neměla. Měla jsem zčásti vyčerpanou kreditní kartu, ale poslala jsem přítele ať na ní vloží peníze ještě než jsem se vrátila a splátka na ní nechyběla. Spořitelna zřejmě udělala na ní exekuce když viděli ty peníze od něj a pak ode mě na pultě. Zřejmě to tak dělají každému. Například máte to na účtu v pohodě. Odečtou 18 tisíc, napíšou si k tomu exe, nedají to do výpisu a nedají vám ten výpis za ten měsíc abyste se na to nemohli zeptat. Pak si nic netušící vložíte na ten účet peníze a je to tam jako v pohodě, akorát že i když jste si vydělali nemáte nic. Dobré ne? Ty státnice teda nemám. Okamžitě po návratu jsem zde musela zase na brigády. Myslím na to pokaždé hodiny a nemám kvůli tomu celý život pořádnou práci. Myslím že se to spořitelně nevyplatilo, protože jinak bych si každý rok vydělala několik set tisíc (řádný příjem). Hlavně se to nevyplatilo státu, který zde mohl roky dostávat daně z mých příjmů.!) Státe zruš spořitelnu. Pokud tam někdo něco má, může si to převést k bance jaké chce. Zbavíme se tím i spousty nehod, nemocí a problémů které tu jsou proto že na to musíme myslet a nemůžeme to řešit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2021 7:33

Navíc tam zabili 18 letého mladíka, nádherného a jistě nevinného, který jen doprovázel svou starší maminku. Vypadala hodně zchudlá (ČS, že) , a on byl její jediné všechno v životě. Vystřelili jen tak třemi směry křížem tři šipky (vypadají jako propiska) v bance kde je otevřený prostor a byla plná lidí, kteří našli odvahu k tomu, aby přišli se pokusit říci co mají kvůli bance (nebo nadále s bankou) za potíže. Způsobila mu zranění na než zemřel, druhé dvě nikoho nezaváhal, což byla šílená náhoda. Pod každým stolkem byla přidělaná pistole se spouštěcím mechanismem, která byla namířená na zákazníka. Prý braný den ale nikde nebyly žádné cedule. Viděla jsem to, protože mi bylo něco divné a nechala jsem spadnout na zem propisku a všechno jsem si prohlédla. Takových zvěrstev by nikdo neměl být schopen!??!!??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 4. 2021 7:09 | Helena

Pak je ne asi ale určitě na místě aby ČS banku nedělala. Pokud někdo (tady banka) nedokáže vyhovět poctivosti a pracovitosti lidí, aby si mohli dát výplatu na účet, a nakládat se svými prostředky, není to banka a její jednání je protiústavní. Stát ji musí zrušit. Kdykoliv jsem šla do spořitelny, nikdy tam nebyl jediný spokojený zákazník. Slovo obchodní místo neznamená okradněte nás o co můžete a všechno co nemůžete. Není to ani tak daleko jako v cizí zemi na tržišti,kde můžete říct že to nechcete. Následek jsou desítky milionů zchudlých zubožených lidí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 4. 2021 10:40 | Česká spořitelna

Dobrý den, bez bližších podrobností se nedokážeme k vašemu případu vyjádřit. Obecně lze odložit splátky na úvěru v případě, že jsou všechny dosavadní splátky uhrazeny řádně a včas. Pokud se na nás klient obrátí ve chvíli, kdy teprve hrozí omezená schopnost splácení, zpravidla s ním dokážeme nastavit podmínky úvěru tak, aby nebyl nadměrně zatížen jeho zkrácený finanční rozpočet. Pokud však klient svou situaci řeší až ve chvíli, kdy už jsou některé splátky po splatnosti, nemáme většinou možnost mu vyhovět. Vaší situace je nám líto a dovolujeme si vám doporučit konzultaci vaší situace s Poradnou při finanční tísni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2021 17:08 | Rena

Kvůli zhoršení mojí životní situace nejsem schopna dal platit vysoké splátky úvěru, není to kvůli koronaviru ale strate zaměstnání kvůli dlouhé neschopence, chci říct že informovala sem banku čs ale nevím proč mne odmítají, reklamy v TV to klamstva,, prosím o radu a pomoc
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 3. 2021 11:28 | Česká spořitelna

Dobrý den, vaše zkušenost nás mrzí. Ochotně celý hovor prověříme. Budeme rádi, když nám poskytnete více podrobností prostřednictvím některého z našich oficiálních komunikačních kanálů (chat, e-mail, telefon). Děkujeme za spolupráci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2021 22:48 | Oleg

Zavolala paní (asi začátečník v prodeji podle vyjadřování) pořad opakovala fráze z call skriptu pořad dokola,nicméně jsem u vás neměl nikdy žádný účet ani nic jiného. Takže nechápu kde jste na mě vzali kontakt, když paní pořad říkala že voláte jen klientům(pořad dokola) pak se zeptala jestli řeším hypotéku, říkám že zrovna ano, prý zavolá další den, a nestalo se nic, měli byste přijímat lidi kteří se umí reprezentovat na úrovni a měli by vědět na každou otázku vhodnou odpověď co se tyče čehokoliv ohledně vašich služeb, a když už projevim zájem a ona takhle zahodí potenciální kontakt tak nevím proč vůbec voláte.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2021 14:25 | Česká spořitelna

Dobrý den, je nám líto, že se nám nepodařilo vaši situaci vyřešit. Už jsme s vámi komunikovali na našich sociálních sítích a stále nám z vašeho popisu není jasné, zda pojišťovna neuznala vaši pojistnou událost, která měla vést k plnění, tedy hrazení splátky, nebo jestli jste žádal o odklad splátek. V prvním případě má pojišťovna podle pojistných podmínek vydat stanovisko do 3 měsíců od zahájení šetření události. Ve vyrozumění od pojišťovny by mělo být uvedeno, z jakého důvodu je pojistné plnění zamítnuto, například kvůli výluce z pojištění. Pokud ve vyrozumění od pojišťovny vidíte nějaké nesrovnalosti, můžete se samozřejmě odvolat. Týká-li se vaše stížnost případného zamítnutého odkladu splátek, dovolte nám, prosím, abychom vám sdělili, že banka musí podle nařízení ČNB prověřit schopnost klienta splácet úvěr i nadále po odkladu splátek. V některých případech bohužel není možné žádosti vyhovět. Mrzí nás to. Naše nabídka na detailní prověření vašeho případu stále platí.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2021 9:19 | Karel Pešta

Po dnešní zkušenosti s českou spořitelnou přesouvám veškeré služby a produkty k jiné bance je úplně jedno k jaké ale nebudu u banky která v této době se doslova vykašle na své zákazníky..... Člověk si oficiálně zažádá o odklad splátek hypotéky a oni se vymlouvají a kroutí že to nejde kvuli pojistnému plnění které nám ma spořitelna plnit a další bomba byla že se snažíme celou dobu snažíme znovu u nich zadlužovat.... Chtěl bycj tímto všechny upozornit nez si budete brát hypotéku na bydlení dobře si rozmyslete kde si ji vezmete ale určitě ne u České spořitelny vysere sa na vas ve velkém a jecji to úplně jedno..... Žádal sem o odložení 25teho minulý měsíc ceska sporotelna se dnes 11teho konečně po několika urgovaní ozvala s záporný vyhodnocením upozorňuji že splátku mam 15teho takže 3 denní termín je vážně šibeniční ale spořitelnu to nezajímá... Spořitelna se předvedla v tom nejhorším světle, uz nikdy více...... Budu tento příběh sdílet s médii ať všichni vědí jake je chování banky v této době.....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 3. 2021 11:37 | Česká spořitelna

Dobrý den, vaše zkušenosti nás mrzí. Pokud si přejete, necháme průběh vašich schůzek přezkoumat na základě podané stížnosti. V takovém případě bychom vás rádi požádali o kontaktování telefonicky. Obecně lze říci, že v rámci poradenství, které klientům poskytujeme, je informujeme o nejlepších možnostech, jak zhodnotit volné finance. Samozřejmě by však klient neměl být k ničemu donucen. Budeme rádi, když se s námi spojíte, konkrétní zpětná vazba nám pomůže vylepšovat naše služby. Děkujeme za spolupráci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2021 11:31 | Česká spořitelna

Dobrý den, rychlost schválení půjčky záleží na více okolnostech, většina z nich však souvisí s bonitou klienta a jeho schopností půjčku splácet. Pokud si přejete, abychom vaši žádost zkontrolovali, kontaktujte nás, prosím, telefonicky. Děkujeme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2021 11:29 | Česká spořitelna

Dobrý den, pokud se s námi spojíte prostřednictvím chatu v internetovém bankovnictví George, pomůžeme vám bankovnictví efektivně používat a zkontrolujeme také služby, které u nás máte sjednané, a poradíme s případným přenastavením.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2021 11:27 | Česká spořitelna

Dobrý den, naši klienti běžně využívají bezplatné služby i u nás. Kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím některého z našich oficiálních komunikačních kanálů, věříme, že najdeme takové cesty, se kterými budete spokojen.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2021 10:03 | mrversio

Ty budeš zřejmě jeden z těch co obdivuje Českou spořitelnu .Nic neshledáváš žádné negativum a jen chválíš.A to co popisuješ nepůjčovat a šetřit si na dům ,je o tebe velká hovadina ,ale jak je vidno z tebe se stal expert ČS .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2021 9:12 | JANA

Citace - Jan / 10.08.2020 10:11

Obyčejní zloději. Schválili nám hypotéku, problém byl v příjezdové cestě, která je zatím v majetku soukromnika a přejde do majetku obce později, je to podloženo smlouvou. Teď jsme chtěli začít čerpat a najednou v tom problém je, měli jsme si pozvat odhadce a podle jeho vyjádření se rozhodnou. Odhadce viděl, ze infrastruktura tam je a říkal, ze s tím nebude problém. Odpověď banky, čerpat můžete až po kolaudaci cesty, což můžou být roky. Takže z vlastního jsme dali téměř dva miliony, máme rozestavenou drevostavbu, peníze nám nedají a pokud to bude stát dlouho, tak barák můžeme shodit a začít nanovo. Samozřejmě zrušit to lze, ale pokuta 150 000, takže peníze nám nepustí a abychom si to vyřídili někde jinde, téhle bande zlodějů musíme dat 150 000. A přitom všechny informace měli a nikomu to nevadilo. Jsem tak vytocený, ze potkat dotyčné lidi, tak je asi pretahnu cihlou po hlavě.
MEL JSIS NA TO NEJDRIV VYDELAT A NASETRIT ....PANE ZADLUZENEJ ,PAK BYS NENADAVAL .
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2021 9:10 | Mirek

TAK NEZIJ NA DLUH A NEPUJCUJ SI ........PAK NEBUDES NADAVAT ........KDYBY JSI BYL U JINY BUDES STEJNE NADAVAT
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2021 9:04 | Mirek

Citace - Milan Vladík / 30.08.2020 12:16

Nejhorší banka kterou jsem zažil. Firemní bankéři se střídají jak ponožky. Nikdo nic neví. Pozor na tuto banku
NELZETE ,jsem u nich celej zivot a pohoda,vse v poradku a spokojenost ,vetsinou nadavaj lidi ktery si pujcou a nechtej zplacet ,myslite si ,ze u jiny se budete myt lip ....tak proc je tolik lidi co kazdy rok strida banky ....kdyz je tolik lidi spokojeno u jinych ,hm ,tak priznejte barvu Pane Milan
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Milan Jančík

politik a podnikatel

Pavel Zeman

nejvyšší státní zástupce

Milan Jančík
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Pavel Zeman
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services