Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 173 komentářů)

23. 6. 2015 19:26 | Antonia

Rada reaguji na to co pisete.Dnes se mi to stalo taky. Jsem klientem u KB velice dlouho,zadne dluhy u nich nemam ani jsem nemela a u jinych bank taky ne . Jsem zamestnana ,pekny plat plus prijmy ktere jsou taky neprokazatelne . Zazadam si o financovani auta ,s docela velkou akontaci ,a nejakych zbylych 100 000 mi prej daji kdyz budu mit spoluzadatele)))).Bylo mi sdeleno ze i kdyz poprosim 20 000 stejne spoluzadatele mit musim. Proste kravina a nesmysl. Premyslim kdyby jsem se treba rozhodla o hypoteku tak v teto bance nesmim zustat,nedava zadne moznosti i poctivyym a dlouhodobym zakaznikum . Lide,nestracejte v KB svuj cas a penize.Nestoji za to .
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 9. 2014 11:50 | zlý negr

Já vám ho klidně večer někde v parku ukážu, paní. Ale abyste se nelekla.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 9. 2014 9:47 | šotek

Živý zážitek z 3. září 2014: chtěla jsem vyjet výpis z KB. Do internetového bankovnictví se nedá vlézt, na stránkách žádná informace! Volala jsem na technickou podporu, tam zadrmolili, že je změna čísla technické podpory. Vzala tužku a a papír a na nové číslo zavolala. A když se dovolala konečně na technickou podporu, něco na ní vyštěklo, že na internetovém bankovnictví odstraňují technickou závadu! Je ještě někdo u KB? Ukažte mi ho!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2014 9:32 | Anet

Jiřino, nevěšte hlavu. Mám podobnou zkušenost. Chce to být na ně opravdu tvrdá. Vůbec se s nima nemazat. Řekněte jim že to celé rušíte a hypo si berete jinde, to jediné na ně pomáhá...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 7. 2014 9:31 | Anet

Taky Vám přidám jednu zkušenost s KB. Brala jsem si od nich hypotéku - měli nejnižší úrok. Abych jí mohla dostat, musela jsem si u nich samozřejmě udělat účet. OK. S bankou jsme se dohodli, že si ho mohu udělat pouze já a přítel nikoli (hypotéka je na oba). Když jsme šli po měsíci podepisovat smlouvu, stálo v ní že přítel ho musí taky. Po kontaktování ředitele pobočky nám bylo velice razantně řečeno že se smlouva předělat nedá a že si ho musí založit nebo že hypo nebude. OK. Po týdnu co jsem měla účet jsem si šla vybrat do bankomatu peníze. Aniž bych stihla zadat PIN bankomat mi kartu zadržel. Volala jsem tedy na hot linku a tam mi bylo řečeno že neví proč mi jí bankomat sežral. Žádala jsem tedy aby přijel technik a kartu mi z bankomatu vyndal, ale jelikož bylo 21:00, technik již neměl pracovní dobu. Po dotazu zda se může s kartou něco stát do druhého dne mi pán na telefonu dělil, že je možné že ta karta vyleze někomu jinému. Tak jsem žádala by ji do druhého dne zablokoval - to nejde, kdž ji zablokuje je prý blokace nevratná a musím si zažádat o novou kartu. Takže jsem týden čekala na novou. Když mi přišel domů dopis že je karta hotová, šla jsem si pro ni na pobočku. Tam mi paní za přepážkou řekla, že bohužel tam není člověk, který zadává nové karty do systému a tak mi jí nemohou vydat... Požádala jsem tedy o vydání hotovosti - po týdnu čekání jsem již neměla peníze. Bohužel, kasa byla již ten den zavřená...
Internetové bankovnictví je taky děs. 25.7. jsem se dívala na zůstatek, když jsem se podívala 29.7 bylo tam o 5 tisíc méně i přes to, že jsem platila asi jen 500. Po sléze jsem zjistila že se peníze strhávají zhruba jednou za 10 dní. Takže zobrazený Aktuální zůstatek, rozhodně aktuální není. A když jsem se dívala 30.7. a dala si historii plateb, šla historie dát pouze do 25.7. a ne až do 30. Takže vážně supr.
A ještě jedna pro zasmání: Za výběr z bankomatu platíte 9Kč a za platbu kartou v obchodě se vám zase přičte 9Kč :-D. Poplatky se na konci měsíce odečtou a přičtou se až na začátku dalšího. Takže když máte na účtu třeba 200 a chcete si je vybrat tak to nejde poněvadž byste pak měli účet v mínusu - na to vás banka upozorní dopisem, za který si pak účtujou 100Kč....
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2014 18:59 | Jiřina

Mám bohužel obdobnou zkušenost, naše koupě domu se táhne již několik měsíců a to vše kvůli nesmyslům, které rozepsal odhadce jako rizika. Navíc byl prý na místě pouhých pět minut a v odhadu jsou značné nepřesnosti a nesmysly, které neodpovídají zkušenosti (např. dispozice domu). Teď nevíme co s tím, aby se vše urychlilo a netáhlo se celé léto? :(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2014 8:21 | Michal Pospisil

DD ma zkusenost s KB ohledne hypoteky. Podpis smlouvy ke konci 2012 cerpani zahajeno ke konci 2013. Nyni ve 2014 jsem zadal o dalsi cerpani. Trvalo to 3 tydny nez se uracil nekdo na stavbu podivat a vubec me pfo dohlidku kontaktovat. Dohlidka probehla OK za dva dny podepisuji zadost o dalsi cerpa i a KB slibuje penize do dvou dnu jak maji ve vseobecnych podminkach. Po dvou dnech problem - zmenou obcanskeho zakonika jiz nelze zapisovat do katastru rozestavene stavby coz ma KB jako podminku pro dalsi cerpani tudiz jeji body ve smlouve pozbyly platnosti a proto jsem trval na cerpani. Porusuji hypotec i smlouvu nebot klient svoji povinnost splnil, KB nikoli. Pobocky neschopne nic nevedi. Po tydnu kdy jsem na KB napsal nekolik ostrych emailu me kontaktovali s omluvou ze mam pravdu ale ze proste penize neposlou do doby podpisu noveho dodatku ke smlouve. Jejich omluva mi ale faktury nezaplati. Dorucuji tedy KB vypoved hypotecniho uveru pro poruseni podminek ze strany KB a bude resit refinancovanim od jine banky. KB NEDOPORUCUJI tot ma zkusenost po 2 mesicich cerpani hypoteky u KB.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 1. 2014 13:08 | BeeK

Pavle, no vytekly mi oci nez jsem to precetl... a ted se asi pujdu bodnout do kouli...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2013 10:23 | pavel

ted nedavno jsme prechazeli s komerčni banky do air bank ale protože nektere zmeni prevodu trvaji 3 měsice tak kb jsme si nechali zrušit až k 10.1 2014. jenže kb kdyš zjisti že přechazite jinam automaticky zablokoje bankomatni kartu. což nam boužel nikdo neřekl. na druhy den jsme byli na mistni pobočce kb primo u ředitelky pobočky ktera už od začatku se chovala velmi laxně a řekla nam že novou kartu už dostat nemužeme že si mame vybrat na přepažce za 50kč a že i kdyš nemame kartu stale musime platit stupidni poplatky o nakou kompenzaci za jejich chybu se vubec nesnažila ani o omlouvame se jediny co nam řekla že se stala chyba žwe nam tu kartu meli zrušit pozdeji.při odchodu jsem ješte pronesl že si nedivim že od nich zakaznici odchazeji když jsi jich vubec nevaži. načeš mi ředitlka řekla že natom nejsou tak špatne že maji klientu dost.řikam aha tak pro vas asi jeden zakaznik nic neznamena . chce se mi zvracet
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 9. 2013 18:45 | Honza

Komerční banku po všech zkušenostech nebrat, zrovna u nich vyřizuji hypotéku a nebýt toho, že už je to ve vysokém stadiu rozpracovanosti, tak bych šel okamžitě jinam. Poradce je schopný, ale celkový dojem naprosto ničí práce odhadce, který buď neumí otevřít vice jak jednu přílohu z mailu, nebo neumí číst. Po zaslání veškerých podkladů, si vyžádal ještě součtovou tabulku rozpočtu k těm jednotlivým. Jenže zřejmě se těmi jednotlivými nechce zabývat. Tudíž neustále vrací k přepracování, ačkoli není co přepracovávat. Stačí pouze projít 5 jednotlivých dokumentů. Nakonec jsem podlehl a více jak hodinu přepisoval 5 nabídek (stavební práce, kuchyně, koupelna, spotřebiče a vestavěné skříně) do jednoho souboru. Zároveň úroveň komunikace s tímto člověkem je téměř děsivá. Pokud k tomu přičtu to, že např. u ČS bych si vše tohle mohl ušetřit, tak do budoucna nebudu váhat.
Bohužel tato zkušenost není jediná, zrušit účet v KB (cca před půl rokem) byla také výživná. Naprostá neochota, pracovnice u přepážky si zrušení účtu snad vzala osobně a úkony jako faktické zrušení účtu, které jde udělat obratem (dle zkušenosti známých), nechala dělat měsíc. A ty kyselé ksichty u toho. :(
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2013 15:39 | Jen Bernardy

já mám zkušenost dobrou s KB, jsem klientem mnoho let a na nějaké poplatky se příliš nekoukám, to je pravda. Hypotéku mám před získáním t鞲na nákup bytu v privatizaci a ve srovnání např s Mbank, která deklaruje že nic nechce jsou úplně zlatí - samozřejmě že na zastavovanou nemovitost (chata) chtějí odhad - vlastním odhadcem - zaplať, a za administraci půjčky taky peníze, ale např u M bank, kde nechtějí nic za administraci, chtějí první dva roky pojištění hypotéku - u sv pojišťovny, ovšem, kteréžto převyšuje částky za administraci u KB. Shrnuto: chtějí jen málo papírů a finančně to vyjde stejně. Doufám, že nedopadnu jako Martina, za měsíc a půl mám platit vklad do družstva.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2013 19:11 | Martina

Skoro před 3 měsíci jsem přes finančního poradce žádala o hypotéku na byt částka 380 000kč.Byty se převáděly ze státních do osobního vlastnictví.Neustále jsem dodávala nesmyslné papíry,talefonovala,no bylo to o nervy.Hypotéku mi předschválili a měsíc před zaplacení částky za byt mi sdělili,že mi ji nedají.Chtěli po mě další nesmyslné papíry a to stanovy družstva,že dům je rozdělen na samostatné bytové jednotky,i když už jsem jim to v různých podobách dala několikrát.Jednou jsem jim poslala i odkaz v mailu,prý jim nejde mail otevřít a tak nedostanu nic.Co mám teď dělat,když byt má být za měsíc zaplacený?Co se mnou a dětma bude?Kam půjdeme?Tak takhle se zachází s poctivými lidmi.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 4. 2013 8:02 | Lamia

Hm, já osobně s KB nemám vyhraněně špatné zkušenosti, ale někdy se vyplatí být jednodušše zdvořile neodbytný. Když danému úředníkovi dojde, že se vás tak snadno nezbaví, začne vyvíjet činnost. Poplatky mi lezou do zubů taky, ale KB s nimi zjevně začne něco dělat až v případě, že jim hodně poteče do bot, co se týče úbytku klientů. Když mi chtěli vnutit důchodové spoření, byli neodbytnější než Svědkové Jehovovi.S vysloveně nezdvořilým jednáním jsem se u nich nesetkala, v tom spíš vyniká VZP. (Všeobecná zdravotní pojišťovna). Pokud se týče skryté nesolidnosti, vedou u mě velcí mobilní operátoři.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 2. 2013 20:34 | Evinna

Vůbec nechápu na jaké pobočky vy to tady chodíte, jsem ekonomka významné společnosti, v KB a.s. jsem již 14 let a jsem maximálně spokojená, řeším vše po internetu, pokud něco nejde, volám Bankovního poradce a on mi vše vyřeší a zařídí sám. Mám postyvený dům, kde jsem výstavbu řešila u KB, a.s. a vše probíhalo maximálně v pořádku. Vždy mi vyšli vstříc. A pokud potřebuji vybrat větší množství peněz na pobočce, pak si navýším limit na platební kartě a platím 9 kč za výběr, který se mi stejně vrátí v následujícím měsíci. Vůbec nechápu o co Vám touto černotou jde.
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 2. 2013 20:22 | Evinnna

Ráda bych reagovala na tento příspěvek. Myslím si totiž, že spousta lidí nechápe co Hypotéka vůbec je, jakož to i proč existují poplatky. Představte si velikou společnost, která zaměstnává tisíce zaměstnanců, a ani polovina jich není vidět pro spotřebitele. A tak je to i s hypotékami. Na Hypotečním úvěru jednoho klienta pracuje cca 8 lidí. Kdo zaplatí jejich čas? Spousta lidí si představuje, že zažádají o 2 000 000,- kč a ty jim přijdou na účet, podepíší smlouvu o hypotéce a je vše vyřešeno. Pokud si to vezmu z mého pohledu, nedala bych nikomu tolik peněz pokud bych si nezjistila, kolik budou stát jeho náklady, zda konešná hodnota stavby či nemovitosti dosáhne vůbec takové hodnoty a zda mi nezůstane jen rozestavěná stavba, kterou ode mě nikdo nekoupí. Zda nevázne na nemovitosti předkupní právo či věcné břemeno. Jako každý normální obchodník se snaží i banky vydělat, stejně jako každý podnikatel, ... na trhu je spousta lhářů a šindířů a my obviňujeme veliké indtituce, které nám mnoho věcí nabízejí a zachovávají standardy kvality jen proto, že jim měsíčně za vše dáme 100 kc, jako za tři piva v hospodě (ještě načepované pod míru, ale to nám nevadí)..... Lidí si neumí vážit lidské práce a proto, budou hledat tu nejlevnější variantu, jen proto aby si mohli koupit případně o krabičku Camelek více. To už nejsou mezi námi obyčejní zdraví ekonomivé? Nebo by se všem líbilo, kdyby za svou práci nedostali nic? Tak proč to pořád chceme takto degradovat, zadarmo nikdo dělat nebude!!!!!
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 10. 2012 15:07 | Jindra

Měl jsem podobný problém, chtěl jsem 700 000Kč hypotéku na stavbu domu a KB dělala problémy, že je to málo, že mi to nebude stačit a že za to dům nepostavím. Dům stojí a já jsem z hypotéky vyčerpal pouze 600 000Kč. V KB nechápou, že spoustu práce si dokážu udělat sám a ta práce je minimálně polovina ceny domu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 10. 2012 17:47 | lena

Komerční banku nikomu nedoporučuji, vzala jsem si u nich hypotéku a od začátku jen a jen problémy, navíc teď změnili sazebník a jen za to, že vám řeknou kolik zaplatíte za předčasné splacení hypotéky chtějí poplatek 1500Kč (když jsem hypotéku brala, bylo to zdarma), za vše neskutečné poplatky a ochota lidí na pobočce nulová, neporadí, nepomohou, vyhýbají se jakékoli přímé odpověci, někdy mě přijde že oni ani neví, co nabízí,...nikdy víc, konec fixace a nikdo mě u nich neuvidí, opravdu špatná volba!
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 9. 2012 12:27 | Wright

Obecně řečeno, chování ke klientům je nehorázné. To platí i pro spořitelnu. Tady mne operátorka telefonuje a chce na mne sdělení mého rodného čísla, jinak mě nic neřekne. Když jsem odmítl sdělit telefonem rč. tak jsem byl odkázán na pobočku. Proč tam mám jít jsem se ale nedozvěděl, protože jsem jí odmítl sdělit právě to rč. Hrůza, hrůza. Bohu dík, že to jsou snad jen výjimky.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 8. 2012 19:21 | Kristýna

KB je nejhorší banka! Byla jsem u ní 10let, už jako student a s tím jsem problémy neměla - taky jsem po nich nic nechtěla. Každopádně pak jsem začala pracovat, chodila mi tam výplata a veškeré další příjmy a nebyla jsem žádný problémový klient, když jsem se dostala do tíživé situace tak jsem tam šla žádat o úvěr a chování paní na pobočce bylo naprosto nepřijatelné - chovala se ke mě jak kdyby mi ty peníze měla půjčit ona sama. A samozřejmě jsem žádný úvěr schválený neměla. Tak to bylo pokaždé když jsem jen něco potřebovala vyřídit, mluvím o absolutních samozřejmostech jako navýšit limit na kartě atd. se vším měli problém a všechno trvalo věčnost. Nakonec jsem se rozhodla, že přejdu k jiné bance a šla jsme na pobočku kde mi paní řekla ať jí odevzdám kartu a za 30 dní přijdu podepsat výpověď. Tak jsem to tady udělala, chtěli po mě zaplatit další měsíc poplatků a musela jsem přijít znovu až tam platba byla načtená(další pro mě ztracený čas)- ale předtím mi bylo řečeno že už nic platit nemusím a když jsem to paní říkala, tak mi řekla že se asi spletla. A už vůbec nemluvím o tom, že když jsem podepisovala výpověď na pobočce v Karlíně tak jsem měla tu čest jí podepisovat "asi u nějakého manažera pobočky", který po mě hodil kus papíru a jeho vystupování nebylo absolutně na úrovni ani mi nedokázal říct kdy ten účet zanikne abych jim tak potom náhodou něco nedlužila a řekl mi, ŽE SI TO SNAD MŮŽU PŘIJÍT JEŠTĚ ZKONTROLOVAT....no neuvěřitelný. Teď už jsem se jich zbavila, přešla jsem k ge money a jsem spokojená. Tím vším bych říct, že pokud od nich nic nechcete tak je to v pořádku, ale když náhodou něco potřebujete tak musíte jít do jiný banky!!!!!!!
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2012 20:20 | klouda

Možná,že o peníze ve velké bance nepříjdete,ale natrápit se s ní mužete docela dost,jako třeba já s KB v Brně.V budnu 2011 se nám narodila dcera,tak jsme jí v květnu 2011 založili dětské konto Beruška u KB s tím,že dostaneme plyšáka a bonus 300kč.Plyšovou hračku jsme dostali hned při sepsání smlovy,ale 300kč jsme nedostali a je leden 2012.Ze začátku mě bylo řečeno,že nám 300kč připíší,pak že už je bonus připsán a když přišel výpis,tak na něm byla částka,kterou jsme tam vložili(bez úroku a bonusu).Když jsme se informovali jestli nám připsali bonus 300kč,tak že ano a že po novém roce nám bude zaslán výpis,kde bude vše napsáno.Výpis nepřišel,tak jsem byl na pobočce osobně,tam mi bylo řečeno,že bonus nedostanem,protože jsme na něj měli nárok v roce 2011 a ted,že už je pozdě.Když jsem chtěl vše zrušit,s tím,že bych teda založil dětské konto Beruška znovu,tak mi bylo řečeno,že to nejde,protože na toto jméno už jednou založený byl.Jediný co mužu je,že to zruším a už u nich nikdy nic nesjednám.Toto bych od KB nikdy nečekal,měli by se stydět,nejde o 300kč,ale o to že i narozený dítě se snaží podvést.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Mikuláš Šveda

podnikatel, Exchange

Kamil Vacek

podnikatel a investor

Mikuláš Šveda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Kamil Vacek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services