Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 173 komentářů)

4. 5. 2011 0:48 | Vanas

Řeknu vám KB je ta nejhorší Banka Jsem u Banky asi 10 let a Jak platím a penize chodí na ůčet vše OK. Teď jsem si vyřizoval hypotéku a takové problémy bych vám přál zažít Donesu smlouvy o jestli Bance vyhovujou aby je schválili ať je múžu podepsat od prodávajících Tak po 10 dnech se jdu zeptat na pobočku kde mi řekli ano vše pořadku souhlasíme snima. Po běhání a ověřování podpisů mi KB řekla NE ve smlouvách je chyba musíte to předělat tak to šlo asi 3x a pak se ředitel pobočky přeřekl že ty problémy mi dělají proto že jsem si u nich nevzal celou částku 1m ale jen 700k. Říkam kdo může ať se vyhne BOHUMÍNSkÉ pobočce nebo vůbec KB. Znám 3 lidi co si brali hypo u KB a každý utekl tak POZOR!!!!
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 11. 2010 18:41 | jIŘÍ

Některé banky se chovají tak jak se říká co není zakázáno to je vše dovoleno,nerad používám to přiměření bohužel.Je to zde eldorádo páni bankéři -nic o slušnosti to se nenosí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 2. 2010 13:19 | Georg.BADY

Nezáleží mi na poplatcích a nepálí mne zaplatit nějaké procento, ale vadí mi, že vedu účet u KB X-let, potřebuji nutně převod z čísla mého konta na konto jiné a je to děsnej problém!! Vypíši přiblblý bilet, kde je podpis podle podpis. vzoru./což se dá i naučit/ , nejen majitele. Jedinou kontrolou podpisu dle vzoru je, že tel. vyrozumí o neuskutečněné transakci. z důvodů podezření špatného podpisu. Ćárky a háčky!!! Je plno žešení, jak jinak a jakým způsobem. Začínám nabývat dojmu, že změna banky mne uspokojí v případě lukrativních nabídek..
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 12. 2009 12:08 | gaz

ja mam uz tri roky ucet u kb b usti nad labem. protoze jsem student nejake ty vyhody mam ale co me neskutecne sere jsou poplatky za vybery, platby a kdesi cosi, je to drzost, ale nic s tim nenadelame. kazdopadne co se chovani bankovnich poradcu a lidi na prepazce tyce nemel jsem nikdy problem. vzdy se mi dostalo adekvatni odpovedi a korektniho a profesionalniho jednani.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 6. 2009 19:12 | pepa k

Mám podobnou zkušenost. - Pobočka od pobočky různorodé! Na internetu existují hitparády / trackování-uživatelské-bonity doktorů, právníků, bazarových podnikatelů a všeho možného, ale na bankovní-pobočky sem ještě nic nenašel. Proto píši sem:
A/ pobočka KB Brno - Pod Petrovem (Kopečná 10) - setkal jsem se jenom s bankovními poradkyněmi "50+", které jakoby si myslely o klientech to nejhorší. I vnitrofiremní konkurenční boj (o uzavřené smlouvy) se odrážel v jejich chování vůči klientům. Odešel sem od tamtaď. A to mlžení...!
B/ pobočka KB Brno - Spielberk (Holandská 6) - absolutní spokojenost. Mladý bankovní poradce, který tam vartuje, evidentně pochopil, že ke klientovi je třeba vytvořit solidní vztah. Chtěl bych alespoň tady - na tomto blogu ocenit jeho ochotu, sdílnost a přesnost a také použitelnost jím podávaných informací směrem ke klientovi. Kéž by takových bylo více. (Bude, když bude takové prozíravé chování oceňováno a vyhledáváno.) - přeju vše nejlepší do osobního i profesního života.
P.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 9. 2008 21:44 | Mirda

KB je absolutně nejhorší ústav v evropě snad i na světě. Nevim jak jsem to dokázal, ale po 6ti tetech u nich ruším všechny účty a když to spočítám, tak budu jezdit s mím osobním autem půl roku zdarma za to co ušetřím na poplattcích. Katastrofa!!! P.S. najezdím cca 15tis ročně!!!
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 7. 2007 17:44

nemají zveřejněné ceníky za všechny změny prováděné k účtům web kb.cz
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2007 17:49 | Asus

No ja mám s KB jen samé klady,mám u nich 3 ůvěry ,vždy mi vyšli vstříc.Já si myslím že to je pobočka od pobočky,někde jsou vztřícní a někde banda blbů.Poplatky má každá banka veliké ,tam si nevyberete.
+34
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2007 0:05 | xdof

Kb = vysoká cena, nekvalitní a zdlouhavé služby (vyjímkou je zřízení účtu, to bylo rychlé) ..Po nahlášení odcizení mé platební karty jsem byl operátorem na telefonu, že budu mít do týdne novou kartu nachystanou k vyzvednutí na své pobočce. No, zítra to bude 14dní a nic se neděje. Kdyžj sem se byl informovat zůstattku (abych se ujistil, že mi nikdo nevybral), zjistil jsem sumu, která byla v pořádku, šel jsem tedy rovnou od stolu (v bance) rovnou k přepážce, abych si tuto sumu vybral, ale než jsem tam došel (cca 1 minuta) tak mi banka strhla 2700kč za strátu karty a vyřízení nové...Hmmm je to opravdu velice zvláštní, že mi tato částka byla stržena hned v momentě, kdy mi zaměstnankyně zdělovala zůstatek.. Navíc jednání bylo velice zvláštní, slečna někam neustále odbíhala, volala si vedoucí, furt se o něčem bavili, nakukovali na mě spoza rohu a vždy, když některá z nich přišla, nasílu se usmívala a bylo na nich vidět, jak se mne snaží zdržet u stolku.. Trvalo to 8 minut..ano 8minut jeden dotaz "kolik mám na účtě".. No nevím.. to že má můj zaměstnavatel tuto banku už není důvodem, abych této bance nadále svěřoval své peníze. Navíc co je to proboha za banku, ve které platíte za výběr na přepážce 60,-Kč?!?!?! Navíc kamarádovi dokonce Komerční banka stratila podpisový vzor, zrovna když si potřeboval vybrat větší částku peněz. Odlétal do Ameriky.. No a po pár dramatických okamžicích zjistil, že nemá cenu se dále hádat a chtěl udělat, co mu zaměstnanci pražské pobočky navrhovali a to, vytvořit nový podpisový vzor. Když to chtěl ale udělat, tak mu obtloustlá úřednice řekla, že to musí udělat ve své pobočce, kterou měl 200km daleko a přitom mu za 4hodiny letělo letadlo... Svoje peníze ze své banky nedostal... Tomu říkám svinstvo.. No a abych se tedy nějak dostal k závěru.. S KB nejsem spokojený!
+71
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2006 13:42 | SocPredator

Protože jste u KB, proto :-)
+55
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2006 19:11

A teĎ už jsi bez peněz i v Union bance. O kolik jsi přišel. To se ti ve velké bance stát nemůže.Takže nedejte na laciné triky s vedením úštu zdarma a rychle si vypočítejte,kolik vás to bude stát,když se ke svým penězům nedostanete a úvěry budou splatné ihned. To je zákon krachující banky.
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2006 13:56 | leos

Njevětší zápor www.mojebanka.cz: V soucasne dobe je aplikace Mojebanka funkcni pouze pod internetovym prohlizecem typu Internet Explorer verze 5,5 nebo vyssim a operacnim systemem Win 98 nebo vyssim. K založení účtu si tedy musím přičíst pár tisíca za licenci na Windows. Děkuji nechci ani Windows ani účet u KB.
+76
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 5. 2005 9:44

To mas docela blby, jsem pres 3roky u Raiffeisenbank a s temito problemy se vskutku nesetkavam...Holt jsem si dobre vybral a dobre mi tak!
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 4. 2005 20:07

S MojeBanka jsem spokojen na 90 % (což je hodně)
S účtem jakž takž, ale poplatky mne opravdu vadí, mne nezajímá, že je levnější úvěr a další věci, které nevyužívám. Nevěřím, že banka má náklady s mojí příchozí platbou 4Kč, to je směšné, ne ? Nebo výběr ve vlastním bankomatu za 7Kč, proč nemáme každý alespoň 5 výběrů zdarma ???
+48
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 9. 2004 13:24 | petra

problemy s mojebanka, celkově nepružné služby
+71
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2003 14:40 | Nick

Mně to už funguje (je třeba se přihlásit přímo přes www.mojebanka.cz, ne přes adresu v Oblíbených), ale je to výrazně pomalejší, než bývalo. Takže jednoznačný souhlas - změna k horšímu.
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2003 13:42 | mirek

Dne 20.11.2003 KB předělávala produkt Moje Banka , dnes je 27.11.2003 a produkt stále nefunguje , když se protlučete zelenou linkou KB 800152152 , tak po 5 minutách zadávání čísel robotický hlas oznámí že operátoři nemají v příštích 5 minutách čas a stroj zavěsí . No prostě super služby . Naštěstí se stěhuju do Prahy , takže přecházím k E-bance
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 8. 2003 19:19 | Ing.Václav Princ, vaclav@princ.cz

Komerční banka a.s. mě velmi zklamala. Jsem jejím klientem 13 let. Podnikatelský účet mám v Českých Budějovicích. Splatil jsem několik úvěrů. Poslední úvěr jsem pravidelně splácel. Ručil jsem nemovitostí s odhadní cenou 3x vyšší než byl zůstatek úvěru. Mimo to jsem podepsal směnku. Nebyl mi sdělen důvod pro převedení do Speciálních obchodů, což pro mě znamenalo, že kontaktní osoba mi byla přidělena v 50 km vzdáleném Písku. Tady pracoviště za rok zrušili a převedli ho do Plzně. Kontaktní osoba v Plzni mě ani moji firmu nikdy neviděla. Na pobočce v Českých Budějovicích nemohli vyřizovat běžné záležitosti. Po několika měsících jsem byl převeden do Prahy. Komerční banka mi náhle vypověděla úvěr a ze dne na den požadovala zaplatit pro mě vysoký zůstatek, pro Komerční banku se o moc peněz nejednalo. Dostal jsem se tak do zoufalé situace jenom proto, že na změny Komerční banky jsem reagoval tím, že jsem přestal čtvrtletně předkládat své ekonomické výkazy. Tím jsem měl porušit úvěrovou smlouvu. Že jsem pravidelně splácel jistinu i 12% úroků v době, kdy nové půjčky jsou nabízeny se 7% banku nezajímá. Ona chce své papíry. Kdybych měnil bydliště, musel bych požádat o dodatek úvěrové smlouvy a změnu nahlásit. Když banka mění místo kontaktní osoby, dokonce v průběhu dvou let třikrát, nemusí dodatek úvěrové smlouvy dělat a smlouvu podepsanou na pobočce neporušuje. Kdo o tom rozhodl? Komerční banka a.s. Obrátit se na generálního ředitele, představenstvo nebo dozorčí radu? S klientem se nebaví, nestojí jim ani za slušnou odpověď. Zkuste si podat stížnost. Oddělení stížností neexistuje, bylo zrušeno. Na ruhé straně banka láká nové klienty a předkládá nové produkty. Poslední její produkt je půjčka 5.000.000,- Kč na dobu 5 let bez ručení. Když jsem požádal o uvolnění nemovitosti ze zástavy, nebylo mi vyhověno. Po vypovězení úvěru jsem obdržel upomínku, že jsem úvěr nesplatil. Za upomínku si Komerční banka strhla z účtu 400,- Kč. Upomínka nebyla podepsána, neměla razítko a neobsahovala jméno vyřizujícího pracovníka, na kterého bych se mohl obrátit. S komerční bankou a.s. jsem velmi nespokojen. Uvedu základní a nepochopitelný ekonomický údaj, který by měl být rozhodující: zůsatatek úvěru je desetina ročního obratu mé firmy.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2003 11:13 | Prozatimni klient KB

Což o to, odvaha by byla, ale KAM jít?? Měl jsem favorita - HVB Konto Komfort (ale vstupní podmínky byly příliš tvrdé), leč od 1.5. je toto konto "v novém" - omezili počet transakcí "zdarma" čili obsažených v paušálu, takže "děkuji, nechci". Banky se sice liší v poplatku za zrušení inkasa, ale kolik zaplatíte za samotné provedení inkasa a kolik zaplatíte za jednorázový převod zadaný internetem / telefonem ?? Já převádím, co jde, na SIPO a zbylá inkasa zruším a budu je platit přes internet. A všechny banky vám napaří pořádný poplatek za příchozí platbu - asi aby je lidé neotravovali tím, že si k nim nechají poslat peníze! :-( Proto: KAM? co nejdříve do EU a co nejdříve Euro, ona pak nabídka bude trošku širší !!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2003 16:08 | Uživatel S24

Hmm, tak teď už si ho 100% nezaložíš.
+40
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lubomír Lízal

ekonom

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Lubomír Lízal
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services