Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 232 komentářů)

1. 2. 2020 9:24 | Helena

Bohužel, jsme si nepřečetli recenze na ČPP před uzavřením pov.ruceni. Varují všechny potenciální klienty! Než smlouvu podepište, raději si to dobře promyslete a nejlépe za pomoci Advokátní kanceláře. NEDOPORUCUJI Vše co se zde píše o něčem svědčí
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2020 22:19

Taky špatná zkušenost, 5 měsíců řeším ukončaní smlouvy, stálo mne to zatím navíc 1045,-Kč a ještě to nekončí, protože není možné z nich dostat potvrzení ukončení smlouvy. Komunikace velmi špatná, protichůdné informace. Nedoporučuji!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2019 14:13 | Povinné ručení

Také mám s touto pojišťovnou špatnou zkušenost, takže pojištění si nesjednávat a raději jít ke konkurenci.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2019 15:00

1. Pobyt s dcerou v nemocnici nejsou účelně vynaložené náklady, ale spíše takový bonus pro Vaší dceru. Jinými slovy, nejedná se o nic nezbytného, co jste musela zaplatit pro vyřešení škod z nehody, a proto to pojišťovna na 99% neuhradí - má na to i oporu v zákoně. 2. Pojišťovna nemá povinnost vše ověřovat a sama šetřit (volat do nemocnice apod). Tato povinnost je na straně poškozeného. Vy jako poškozená tedy musíte pojišťovně prokázat, že jste uhradila poplatek 90Kč za ošetření v nemocnici v souvislosti s nehodou. 3. Opravdu si myslíte, že tohle rozhoduje likvidátorka? Klasický mýtus. V pojišťovně je vše tak vázané metodikou, že pokud Vám likvidátorka něco nechce proplatit, tak to má na 99% schválené nadřízenými, kteří škody revidují. Tj. kdyby něco vyplatila "špatně", ani by jí to neprošlo a revize by škodu vrátila. Řešení? Zkusit se odvolat přímo k nadřízeným (jména v dopise - email ve formátu "jméno.přijímení@cpp.cz") nebo soudně. V případě soudního řešení si však bez emocí 100ˇověřte, zda má Vás požadavek oporu v zákoně. Pokud nemá a pojišťovna by spor vyhrála, tak hradíte i náklady za právníka, soudní řízení atd. Je bohužel mnoho případů, kdy si klient nebo poškozený najal právníka v domnění, že je zákon na jeho straně a pojišťovna "podvádí". jenže pak se zjistilo, že pojišťovna všechny předpisy dodržela a chyba (nebo nevědomost) je na straně poškozeného, který pak platil desetitisíce za prohraný soudní spor...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2019 10:56

211 351 423 ... 211 351 452
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 10. 2019 18:26

Dobrý den, já taktéž s nimi řeším dopravní nehodu, kterou mi způsobil jejich klient. Jejich jednání a arogance už opravdu přesahuje všechny meze. Nehoda se nám stala 100 km od našeho domova, kde jsme měli sebou i dceru, která musela zůstat v nemocnici. Jelikož jí bylo 9 let, v šoku z nehody, 100 km od domova a pojišťovna mi napsala že neproplatí částku za doprovod v nemocnici. Od 6ti let pokud chcete zůstat s dítětem v nemocnici, tak se platí 200 Kč/den. Dále zaplatila jsem 90Kč za ošetření v nemocnici, nedali mi lísteček, což jsem jim psala, že mi ho nedali, tak at si to ověří. Ale přece, ze zákona je to poplatek, který se uhradit musí, jinak Vás neošetří (pokud neni hospitalizace). Tak snad ani není žádné potvrzení třeba. A další a další...Mé vzniklé náklady jsou okolo 47tisíc a začínám toho mít s paní likvidátorkou opravdu dost. Jak říkáte, nikdo se nechce obohatit ale chci jen zpět peníze, které jsem, ne vlastní vinou musela vynaložit. Pokud se paní likvidátorka nezcentruje, budu to vymahat soudně. Opravdu už mě to nebaví. Bohužel teda poškozený je na tom podstatně hůře než viník, což je velice smutné.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 10. 2019 8:01 | .....

Prosím vás máte někdo zkušenost kde najdu kontakt na vedoucí oddělení likvidátora škody ? Děkuji
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2019 9:03 | Tyna

Držíme pěsti , a doufám že vše dopadlo ve váš prospěch, my jsme po odvolání které nám zamítli, (ve skutečnosti nám poslali stejné znění e-mailu, jako když nám oznámili důvod výše pojistného plnění jen dodali větu z důvodu Vašeho odvolání proti výpočtu ....... jinak se v e-mailu nic nezměnilo, žádná reakce na naše podrobné odvolání) předali jsem právníkovi.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 9. 2019 15:04 | Tomáš

Už nikdy více. Při ukončení smlouvy si naúčtují náklady na případné vymáhání. Tím vám nepřímo sdělují,že jste zloděj. NEDOPORUČUJI.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 9. 2019 22:09

Nedoporučuji, v žádném případě. Řešila jsem událost, kde jsem byla poškozená a přesto, že jsem klient, nebylo mi uhrazeno téměř nic z oprávněných výdajů. Již nikdy!!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2019 21:38 | Poradce České Pojišťovny

Tak vážení zde můžete krásně vidět praktiky makléře, který je závislý na prodeji pojistek od těchto nekvalitních levných pojišťoven, jelikož makléř pouze prodává pojistky dle ceny ale o kvalitě většinou neví zhola nic a pokuď ví tak vás na to stejně neupozorni. Každý kdo pojišťovnictví trochu rozumí ví že ČPP není kvalitní pojišťovna a že by nikdy nešel za makléřem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 9. 2019 12:22 | Tyna

Nejsme pojištěni u ČPP ale máme s ní teď negativní zkušenost co se týká vyplacení za nehodu kterou nám způsobila jejich klientka na našem automobilu. Pojišťovna vyčíslila cenu automobilu netušíme podle čeho , píše dle cen na trhu, ale pp nezohlednila stáří a výbavu vozidla jak tedy uvádí, je to výsměch ze strany ČPP a z poškozených dělá poškozené, a tím porušuje zákon, proti rozhodnutí jsme se odvolali, i to zamítli, ale nevzdáváme to pokračujeme dál , nelíbí se nám chování pojišťoven a nehodláme být poškození - poškozeni. Za cenu kterou nám vyčíslili auto ve stejném stavu a vybavě jsem nikde neobjevili, nechceme se na pojišťovně obohatit chceme jen zpět to co nám někdo jiný zničil.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 9. 2019 9:20 | Petr

Mel jsem nehodu s klientem CPP, ktery jí zavinil. Pojistovna uhradila škodu bez problému v plné výši. Jednání bylo slušné a rychlé.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 8. 2019 0:03 | Jarka

Nesolidni, ignoruje vás jako klienta,nekomunikuje, dělá si vlastní závěry,nerespektuje oficiální zdroje,neplní.zkratka jedna velká hrůza.stale platí, že je to malá pojišťovna a VIG dělá jen ostudu,tohle by se v zahraničí stát nemohlo. JEJÍ přístup je nelidsky,bylo by dobré vyměnit lidí co tam pracují.rozhodne se nepojistujte
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 7. 2019 23:56 | Jarka

Špatná,hrozná pojišťovna,rozhodně se nepojistujte
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 6. 2019 13:21 | Karlos

Malá nehoda škoda cca 10000,- Kč vyřízena i s odhadem a výplatou za 6 dní ! Byl jsem překvapen rychlostí a solidním odhadem celkem malé škody. Za vyplacený peníz opravím bez problémů. Takže za mně asi za jedna ale co jsem zde četl tak těch klientů za větší peníze je mi líto. Nejsem zaměstnanec ČPP, píši dle skutečnosti.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 6. 2019 13:40 | Filip

Jsem spoustu let pojištěný u čpp a nikdy jsem nevynechal platbu a neměl žádnou pojistnou událost . Letos v lednu jsem spadl na lyžích a potrhala jsem si vazy a poškodil meniskus . 4 měsíce léčení operace a spoustu peněz v háji . Všechno jsem nahlásil na pojišťovnu s veškerou dokumentaci a ejhle přišel email že to není úraz a nic nedostanu . Na závěr tedy čpp na úrazové pojištění nenenene
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2019 11:46 | Jitka B.

Naprosto šílená pojišťovna. Mám zkušenosti jako zaměstnavatel s pojistnou odpovědnosti našich zaměstnanců. Jediná pojišťovna, která absolutně nekomunikuje a trvá dlouhé dlouhé měsíce, než pojistnou událost uzavře. Máme hodně různýžch pojišťoven od zaměstnanců, ale něco takového jsem opravdu ještě nezažila. A dodávám, že nešlo o neprostudované podmínky smlouvy ani nedodání podkladů z naší strany. Neprofesionalita a neochota. Bez řádného postupu.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 4. 2019 0:19 | Tomáš Petr

Vzhledem k tomu, že jsem v pojišťovnictví pracoval více jak 5 let, docela by mě zajímalo, kolik z Vás kritiků věnovalo alespoň jeden večer před podpisem smlouvy řádnému prostudovaní pojistných podmínek (cca 20 stránek)? Velmi často jsem se totiž setkal s tím, že se klient až po vzniku pojistné události dozvěděl, co musí/nemůže, aby byla pojistná událost řádně proplacena. Úsměvné (nebo spíše smutné) jsou pak takové ty řeči "mě to nikdo předem neřekl". Pokud se pojistná smlouva odkazuje na pojistné podmínky, předpokládá se, že klienti pojistné podmínky prostě znají. To, že jsou lidé naivní a podepisují věci, kterým nevěnují opravdu ani ten jeden večer, není problém pojišťovny. Všem proto radím, aby si přečetli smlouvu + pojistné podmínky než něco podepíší. Myslím si, že se pak Vy i pojišťovny vyhnout takovým cca 80% problémových případů, které jsou problémové kvůli neznalosti klienta.
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 4. 2019 0:08 | Tomáš Petr

Pokud máte ve smlouvě povinnost opravy ve smluvním servisu, pak nerozumím tomu, proč vůz neopravíte ve smluvním servisu. Co se týká rozpočtu, v pojistných podmínkách máte opět uvedeno, že se jedná o "ceny kvalitativně rovnocenných náhradních dílů (díly dosahující kvality originálních náhradních dílů)", stejně tak informaci, že se plnění vyplácí vždy bez DPH, sazby 450 kč apod. Nerozumím tedy tomu, proč jste podepsal smlouvu, když s jejími podmínkami nesouhlasíte? Prostudovat si cca 20 stránek pojistných podmínek je otázka jednoho večera. Pokud jste se je před podpisem smlouvy ani nepřečetl a až po vzniku pojistné události se dozvídáte, co jste vlastně podepsal, tak je to jen Vaše nezodpovědnost. Nelíbí se mi podmínky smlouvy v ČPP? Tak tu smlouvu prostě nepodepíšu!!!
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Karpíšek

restauratér a podnikatel, Ambiente

Ivana Šachová

podnikatelka, Silex

Tomáš Karpíšek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ivana  Šachová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services