Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

23. 3. 2020 20:10 | Lenka

Já si platim měsíčně 530,-Kč k úvěru + nemoc,pro případ nemoci,jsem po operaci kyčle a právě mi všechno zamítli,úvěr 2017 a první kontrola u lékaře 2015,na to se vymlouvají,přitom jsem nikdy nebyla nemocná,kyčel se zhoršila až v r.2019,
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 3. 2020 16:59

Dobrý den, děkuji za odpověď. Událost je již úspěšně vyřešena, přesto mě zarazila doba řešení události a situace, kdy vám odpovědní pracovníci nejsou schopni podat bližší informace mimo tu, že upozorní jiné oddělení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 3. 2020 11:55 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, je nám moc líto, že jste s průběhem řešení Vaší škodní události nespokojen. Rádi bychom celou záležitost prověřili. Ozvěte se nám prosím buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8. Pevně doufáme, že věc vyřešíme k Vaší spokojenosti.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 3. 2020 11:54 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Zanny, děkujeme Vám za příspěvek. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen a přejeme hodně zdraví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2020 14:25

Dobrý den, rád bych se podělil o zkušenosti ohledně mé pojistné události. Dovolte mi ale nejprve krátké shrnutí... Máme od pojišťovny schválenou částku za spotřebič v domácnosti, který přestal fungovat. Na prvotní email, kde jsem byl vyzván k doplnění čísla účtu a jiných náležitostí nezbytných k úspěšnému plnění pojistky jsem odpověděl dne 12.2. 2020. Poté mi od pojišťovny stejný email přišel znovu asi po týdnu. Na jejich infolince , kam jsem volal, jsem se dozvěděl, že je možné, že tento formulář občas chodí znovu a pokud nejsem vyzýván k doplnění dalších informací od prvního emailu, mám to nechat bez povšimnutí. Dne 2.3. (tedy asi po 3 týdnech) jsem podruhé volal na jejich linku, že stále nemám informaci ohledně plnění mé pojistné události i když jsem doložil všechny jimi požadované doklady a nebyl vyzýván k jejich doplnění či přepracování. Bylo mi oznámeno, že mám vyčkat, že na tuto skutečnost upozorní a že by pojistná událost měla být vyřízena do 14 dnů od 12.2. 2020, tedy prvního emailu s údaji, které po mně požadovali. Pokud by mi během týdne nic nepřišlo, mám volat znovu. Opětovně a již potřetí jsem na linku zavolal včera, tedy dne 5.3. 2020. Zase jsem prošel klasickým pohovorem ohledně mého problému a pracovníci mě zase přesvědčili o tom, že jejich infolinka je k mému problému úplně zbytečná, jelikož chtěli opět upozornit asi stejné oddělení jako 2x před tím, což předpokládám ale již udělali, ale neřekli mi, zda se případ nějak řeší a jak? Nevím, jak v tuto chvíli postupovat, zda stále čekat a volat na infolinku (což je dle mě ztráta jejich i mého času), protože do případu lidé na infolince "nevidí" a tedy neví, zda je vše v pořádku, nebo mi někdo kompetentní naznačí, co se v daném případu děje a stalo. Je mi trapné psát tyto recenze, nicméně pokud si platím za připojištění, očekávám, že služby budou také realizovány a v nějaké kvalitě. Že pokud si za každý měsíc strháváte z ceny 1%, tedy za používání spotřebiče 50 měsíců zaplatí pojišťovna jen 50% ceny, ok, respektuji. Ale nerespektuji toto jednání.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2020 10:27 | Zanny

Dobry den , 3 roky si platim pojistku pokrytí výdajů pri.pracovni neschopnosti . Po precteni recenzi na pojistovnu jsem mel docela obavy .. V pulce listopadu 2019 jsem zacal marodit po predlozeni vaech dokumentu si pojistovna vyzadala jeste vsechny lekarske zpravy týkající se prac neschopnosti a v lednu uz prisli bez jakehokoliv problem prvni peníze .. K dnesnimu dni uz mi prisli 3 platby od pojišťovny takze ja jsem s pojistkou u BNP Paribas spokojeny a nemuzu nic vytknout .
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 3. 2020 8:43 | pepan

Je divné ,že se mnou nikdo nekomunikuje poslal jsem 14 dokumentů a operátorka říká pořád to samé nejste lékař chybí další potvrzení atd.. Není možné takhle řešit pojištění. Lividator se ani neozval nevím co si o tom myslet. Asi všechny pojistky zruším
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 2. 2020 2:13 | Kalina

Tak jsem po rakovině mízních uzlin( chemky ukončeny v listopadu 2019). První kontakt s pojišťovnou leden 2020 super, nabídli mi 6x5000.-Kč zpětně. Dotazníky od pojišťovny jsem nechal vyplnit obvodního lékaře, nemocnici(onkologie) a zaměstnavatele. Dále vyžádáno lékařské zprávy z počátku nemoci. Dodal jsem. Zatím čekám na verdikt.Věřím ve fér jednání.... Pojištěn jsem přes ČEZ od roku 2016 tak doufám, že plnění nebude problém a že napíšu dobrou recenzi.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 2. 2020 1:58 | KIK

Asi ho máte třeba jako já přes ČEZ ani o tom nevíte, resp. Vám ho nabídli telefonicky Vy jste souhlasila a bylo to...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2020 8:44 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste s výsledkem škodní události nespokojen. Budeme rádi, když se nám ještě jednou ozvete a to buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8. Celou událost ještě jednou prověříme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2020 11:18 | nespokojenej

Zamítli mi placení splátek-mám neschopenku.Podepsaná nějaká Klára Ondráčková.Zavolal jsem na zákaz.linku 234 240 234.Ženská mi řekla že Ondráčková je provozní ředitelka ale nesmí na Ondřáčkovou přepojovat a prej to viřizuje stejně likvidátor.Na toho mě taky odmítnula přepojovat.Maji to zakázaný říkala.Na lince přřečetla dopis.hned to položila.volal jsem znova- zvedla to jiná.Prej sem se léčil na starou věc.Chtěli po mě papíry od doktorů.Jednou tam doktor napsal že mi něco bolelo a Ondráčková píše že je to opakující nemoc tak mi platit nebudou.Hrozní když likvidátor odmítá řešit s lidma pojistki.V Generali mi nemoc zaplatili.Mluvil jsem přímo s likvidátorkou!!říkala:v cardifu jednaj divně.Sprostý ke klientovi! Mě to tak nas... Dojel sem na Palmovku.Osobní řešení s likdvidátorem nebo Ondráčkovou není možná.Druhej den volám znova a paní si mi sama postěžovala že na ni lidi řvou když cardif neproplácí nemoce ale na lince za to nemůžou taky jí to vadí a praštila telefonem asi maj zákaz stěžovat si na provoz v pojiš‘tovně.Sprostá pojišťovna,bere peníze a nic tam nedělaj.Nikdo vám nepomůže
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2020 14:12 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Terezo,
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme opravdu velmi rádi, že jste byla s výsledkem šetření Vaší škodní události spokojena.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2020 14:11 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Pěkný den, Evo,
je nám líto, že jste s výsledkem Vaší škodní události nespokojena. Rádi bychom Vaši věc ještě jednou posoudili, ale z této recenze Vás nemůžeme žádným způsobem identifikovat. Ozvěte se nám prosím buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2020 14:11 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Honzo, velmi nás mrzí, že jste byl s výsledkem Vaší škodní události nespokojen. Bohužel z této recenze Vás nemůžeme žádným způsobem identifikovat, abychom se k celé záležitosti mohli vyjádřit podrobně. Budeme rádi, když se nám ještě jednou ozvete a to buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2020 18:16 | Eva

Nahodilé pojištění- samozřejmě neplatí na takové a dané věci.... Dále musíte mít pojištění novější a ne uzavřené 19.12.2018.. To jsou jen kecy od vás. Telefon který spadl na zem po vražení druhé osoby a má popraskaný displej pojištovna zamítla opravit. Nezlobte se na mě ale tahat z lidí jen peníze je opravdu hnus.Ale..boží mlýny melou pomalu ale jistě. S pozdravem Eva
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 2. 2020 9:40 | Honza

Velmi špatná zkušenost s (ne)plněním pojištění nahodilých událostí. Při zakoupení produktu jsem si sjednal i pojištění nahodilých událostí, na můj dotaz jestli se vztahuje zejména na pád zařízení nebo polití tekutinou mi bylo řečeno, že přesně na ty to události. Pojištění stálo cca 1300 na dva roky. Cena zařízení cca 6500. Celkem nepříjemné zjištění, když jsme dostal e-mailem odpověď, že si vlastně za vše můžu sám, tak mi plnit nebudou. Zařízení ani nekontrolovali, vrátilo se mi zabalené tak jak jsem ho posílal. Jen jim stačilo, že si přečetli dokument, vyplněný pomocí jejich infolinky. Mimochodem tak byla paní velice milá a profesionální. To samé v žádném případě nemůžu říct o jednání toho kdo moji událost řešil. Na doplňující emaily neodpovídali. Jak malé děti, které se snaží vykroutit z problémů. Dále nedostatečně proškolení personálu, který dané pojištění nabízí. Zapomenou říct polovinu věcí a druhou co vám řeknou vlastně neplatí.
Jediné co se dá pochválit, je rychlost jednání ze strany pojišťovny.
Velmi nedoporučuji pojištění nahodilých událostí, a po první zkušenosti s touto ,,pojišťovnou´´ se s radostí obrátím na jiného sprostředkovatele.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 1. 2020 5:27 | Roman

Vas nemrzi nic pisete to tu jak basnicku porad dokola a zajimate se jen o to kde najit duvod nikomu nic nedat ,jsem rad ze pijistku jsem zrusil a u vas nikdy nic uz
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2020 16:27 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Romane,
velmi nás mrzí, že jste byl s výsledkem Vaší škodní události nespokojen. Bohužel z této recenze Vás nemůžeme žádným způsobem identifikovat, abychom se k celé záležitosti mohli vyjádřit podrobně. V případě, že s výsledkem šetření škodní události nesouhlasíte, máte právo se proti tomuto odvolat. Odvolání je možné podat dvěma způsoby, a to buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2020 16:26 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Květo,
velmi nás mrzí, že jste byla s výsledkem Vaší škodní události nespokojena. Bohužel z této recenze Vás nemůžeme žádným způsobem identifikovat, abychom se k celé záležitosti mohli vyjádřit podrobně. V případě, že s výsledkem šetření škodní události nesouhlasíte, máte právo se proti tomuto odvolat. Odvolání je možné podat dvěma způsoby, a to buď na e-mailovou adresu czinfo@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2020 16:26 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Dobrý den, Dagmar,
velmi nás mrzí, že jste byla s výsledkem Vaší škodní události nespokojena. Vaši škodní událostí se intenzivně zabýváme . V nejbližší době Vás budeme informovat o výsledku našeho šetření.
Pevně věřím, že se jedná pouze o nedorozumění a vše vyřešíme brzy k Vaší spokojenosti.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Šimáně

podnikatel, Unimex Group

Jakub Havrlant

podnikatel a investor

Jiří Šimáně
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 4 duelů
×
Jakub Havrlant
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services