Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

22. 10. 2019 15:49 | MR

Kdyz si proctu par stranek je mi vse jasne. Ludi zivi tuto poj8stovnu. Pak jen ziraji. Pripravuji zalobu a rozhovor do medii. Tyto recenze tu mluvi preci za vse.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 10. 2019 15:46 | MR

Myslim si , ze kdyby se lidi nedali odbyt a spojili se, melo by to vetsi ucel. Alespon by nenaleteli dalsi chudaci
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2019 15:43 | MR

To Vad donutila nspsat pojistovna? To co jste napsala je hovadona.Nebo Vas nutili a prosili a nalehali jako u mnr@!!!????
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 10. 2019 13:42 | Martina Říhová

Tohle Vás donutili sepsat???????? Mé zkušenisti budou v pátek v mediich
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2019 23:05 | Hana

ve čtvrtek jsem v lese ztratila sluneční brýle . V pondělí jsem kontaktovala pojišťovnu a v pátek my přišli od pojišťovny peníze na nové brýle .. za mě teda spokojenost veliká ..Děkuji
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 9. 2019 8:57 | Ludmila Cermakova

Mam cestovni pojisteni u Ceske sporitelny v Nachode. Vcera 15. 9. mezi 11,15 - 16,50 mi byla odcizena ponezenka s doklady, kartou visa a penezi. Vcera 15. 9 vecer jsem nechala zablokovat moji Visa kartu v Ceske sporitelne a zaroven jsem dostala instrukce, ze mam dnes zavolat do Pojistovny Cooperativa. To jsem udelala a dostala jsem dalsi instrukce, ze se mam domluvit na cisle +420234240234. To jsem udelala ale bohuzel cekala jsem nejmene 1/2 hodiny na prepojeni k operatorovi. Jelikoz jsem v cizine konkretne ve Svedsku tak nemohu cekat hodiny na spojeni. Penize nabihaji a vysledek zadny. S touto sluzbou opravdu nejsem spokojena. Zitra odjizdim do Ceske Republiky nazpet a ve stredu se zastavim na pobocce Cooperativy v Nachode, kde mam me pojisteni. Prosim zaslete mi obratem instrukce jak mam postupovat abych efektne mohla nahlasit vyse uvedene. Dekuji predem za rychle vyrizeni, jsem v casove tisni. Jeste jednu otazku, kdo mi uhradi me telefonni naklady. Dekuji a s pozdravem Ludmila Cermakova
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2019 9:08 | Hanka Merkrova

Dobrý den mám pojistku u 02 neznali pád do vody ale chci to dal řešit. Jen nevím jak klidně podám dal stížnost ale nenechám to tak. Pojistku Maj jasně danou působením vody či pádem do vody. Ani takto to neuznavaji. Podle mě podávají lidem klamne informace a tím se obohacuji neoprávněně.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2019 22:36 | Petr Zápotocký

Mám s pojišťovnou Cardif dvě negativní zkušenosti. Jedna se týkala pojištění při ztrátě zaměstnání a druhá ukradení zavazadel a osobních věcí v zahraničí. V obou případech byly podmínky plnění tak obratně formulovány, že mě pracovnice pojišťovny stroze informovala, že nemám v rámci svého pojištění na nic nárok. Obzvláště alarmující byl druhý případ, který se týkal okradení v zahraničí na letišti, kde mi bylo ukradeno zavazadlo, ve kterém jsem měl osobní věci včetně pasů celé rodiny. Úhradu alespoň části nákladů, které mě tato událost následně stála jsem nárokoval právě u pojišťovny Cardif, kde jsem měl pojistnou smlouvu. Tak trochu nelogicky mi odpověděli, že smlouva nekryje zrušení letu letadla. Na moje snahy o další komunikaci a vyjasnění celé události (jednalo se o krádež a ne zrušení letu) už nikdo z pracovníků pojišťovny nereagoval. Pro ne byla celá záležitost uzavřena a tečka. Svoji smlouvu jsem proto zrušil a na základě těchto špatných zkušeností již nechci v budoucnu s touto "vypecenou" pojišťovnou přicházet do kontaktu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 7. 2019 22:30

ŠMEJDI! Stejně jako podomní prodejci, měli by s nima zatočit! Z lidí dělají jen blbce, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají, ale pozor jen, kdybys chtěl plnit! Ti to vysvětlí jak na plnění nemáš nárok. Pojošťovnu BPN Caribas Cardif NIKDY ! A zřejmě je lepší se nepojšťovat a nic pak nečekat a peníze si raději uschovat.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 7. 2019 17:51 | Vilma

Mám dotaz, muselo se připojištění podepsat? Nebo bylo uzavřeno na základě tel. domluvy. Dnes mi bylo řečeno na infolince, že mám pojištění sjednáno od roku 2016, ale jsem nic nesjednávala...Děkuji za odpověď.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 7. 2019 17:56 | Petr Beran

Pojišťovna na h...o pojistku si platím a zatím mi neuznali žádnou pojistnou událost hlavně že jdou penízky od lidí přecházím jinam francouzská společnost at se rači věnujou tenisu tam přesně jdou milióny z pojistek co pak neuznávají hnus .
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 6. 2019 18:41 | Jura

Sice mně vyplatily 8 splátek,teď neustále chtějí potvrzení od doktorky a kopie zpráv,ta poslední jim nestačila a praktická doktorka musela napsat podle nich a opětovné kopie odbornich doktorů,trvá to měsíc,po telefonu vám nic neřeknou,že prý až dostanu zprávu postou od nich,že teprve bude bavit se mnou. Nevím zda dostanu tento měsíc peníze,nevím na čem jsem. Zřejmě nemají nic jiného na práci než otravovat neustále dokládání zpráv od doktorů.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 6. 2019 19:21 | Filip

Pojištění schopnosti splácet uzavřené k úvěru/půjčce absolutně nedoporučuju!!! Sice mi plnění uznali (prodělal jsem plicní embolii a byl skoro třičtvrtě roku v prac. nesch.) ale trvalo cca 3 měsíce než mi začali posílat peníze a byly s tím strašné průtahy, na všechno mají dost času, neustále požadují nějaké dokumenty od lékaře a zaměstnavatele, všechno xkrát prověřují. Přesto, že slibují jak se o klienta postarají na ně teda absolutně není žádný spoleh.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 6. 2019 8:08 | Dagmar

Tuto pojišťovnu absolutně nedoporučuji. Všechno jim hrozně trvá, na všechno mají čas. Na verdikt o pojistném plnění jsem čekala skoro měsíc, nakonec jsem musela zavolat, abych jim svůj případ připomněla. Na pojistné plnění jsem nakonec měla nárok, ale stejně jsem bez peněz, neodesílají je včas, takže pomoc v pracovní neschopnosti úplně k ničemu, splátky úvěrů čekají. Opět musím volat, abych jim připomněla, že již před týdnem měly být peníze na účtu. Hlavně že platíme my pravidelně a včas!!!! Šmejdi
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2019 13:31 | Jan

Tak to jste měla veliké štěstí, já se s něma dohaduji již několik týdnů.Neustálé výmluvy,náhlá nemoc výsledek spoluůčast?? Dořeším to a končím ,již nikdy více!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 5. 2019 18:21 | Gabi

Tuto pojišťovnu už nikdy v životě BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s slibujou pojistné plnění bla bla bla a pak když dojde k tomu, že po nich něco chcete maj milion řečí okolo. Takže teď čekám na peníze, pokud nějaké přijdou a pak končim a už nikdy víc.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2019 7:31 | Repkulka

Jsem také jedna z těch, kteří se chtěli pojistit pro případ, že by onemocněli, nebo přišli o zaměstnání. Dnes toho lituji, byly to vyhozené peníze. Byla jsem na nemocenské 2 měsíce. Nedali mi ani korunu, napoprvé byly výmluvy že jsem byla nemocná před uzavřením smlouvy atd. Po mém nesouhlasu mi byly poslány jiné důvody zamítnutí, že se pojistka nevztahuje na degenerativní onemocnění páteře. Byla jsem na nemocenské s krkem a s palcem na ruce. Dnes odesílám ukončení, jsou to zloději.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 4. 2019 10:03 | Božena

Mám ČEZ bez starosti pro pracovní neschopnost. Také nemohu uvěřit co tady všichni píší. Měla jsem pracovní neschopnost , doložila jsem všechny podklady které po mě požadovali a pojistku mi plně uznali. Peníze jsem měla do 2 dnů na účtu. Přístup paní operátork byl perfektní takže za mě spokojenost.
-10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2019 8:06 | Trumpeta

S BNP Paribas mám velmi špatné zkušenosti, chtěl jsem reklamovat kávovar s prodlouženou zárukou a oni mi nabídli jen časovou cenu, což je dost nevýhodné, protože šlo o drobnou závadu, tak jsem si nechal poslat kavovar zpět a chtěl jsm si ho nechat opravit, ale jaké bylo zjištění, že byl úplně zničený. Zjistil jsem, že ho poškodil dopravce, ale společnost to vůbec neřešila (kávovar za 7000, vyplatili mi 1800 a to jen pojistka stála 2000). Tak jsem se s nimi 3 měsíce hádal a až na prahu soudu mi vyplatili odškodné za zničený přístroj.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 3. 2019 7:36 | Immortal

Rozhodně si toto pojištění nepořizovat, pojištění je ztráta peněz. Vždycky si najdou výmluvu, proč pojistnou událost neschválit, smlouva je velmi nevýhodná.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Dvořák

ředitel České televize

Lukáš Kovanda

ekonom

Petr Dvořák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Lukáš Kovanda
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services