Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

5. 10. 2018 12:39 | Tom

Když jsem po delší nemoci kvůli úrazu žádal o pojistné plnění bylo mi zamítnuto a nikdo z nich se se mnou nebavil. Když jsem následně přestal pojistku platit protože jsem na ni zkrátka neměl, hned jejich zájem o mou osobu vzrostl. Dokonce mi i volali a snažili se mě zastrašit sankcemi. Je jim to ale houby platný, z důvodu finanční krize a to i jejich příčinou jsem byl nucen na sebe vyhlásit osobní bankrot a už se s nimi bude bavit jen moje insolvenční správkyně. Lidi neuzavírejte pojistky s těmito pojišťovnami, je to házení perel sviním, radši si za ty prachy kupte kus pořádnýho žvance.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 10. 2018 16:39 | Vaclav Kucera

Tento týden mi telefonovali po přečtení recenzí jsem rád ze jsen se smlouvou nesouhlasil moc děkuji!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 10. 2018 15:02 | Ivana

I já se přidávám s negativní zkušeností s pojištěním ČEZ bez starostí a pojišťovnou BNP Paribas. Připadám si jako vyvrhel, co chce pojišťovnu okrást a měl předem připravený plán. V březnu mě bolelo koleno, vytáhli mi vodu a bylo to fajn. mezitím jsem si sjednala pojistku - ne já že bych je vyhledávala, sami volali a slibovali 5.000 v případě PN ( to, že musím být člověk na PN minimálně měsíc ale neřekli), dále peníze v případě hospitalizace atd, pojistku jsem sjednala a v květnu se mi bolest vrátila v takové míře, že mi na červenec naplánovali operaci. Doma o berlích jsem lezla 1,5 měsíce, až jsem sama požádala o ukončení PN, protože jsem potřebovala do práce. Pojistnou událost mi zamítli s tím, že jsem již před sjednáním pojištění měla s kolenem problémy. Lidi, nenaleťte jim, je to banda podvodníků. Vždycky si najdou důvod, aby plni nemuseli. Okamžitě posílám výpověď pojistné smlouvy, sliby, že díky nim se nedostane člověk do finanční nouze ať si strčí víte kam.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2018 8:01 | Jarmila Filušová.

Kôli tejto pojistovne som sa dostala do dlhov na elektrine,z ktorych sa dodnes nemôžem vyhrabat.Tým, že som to mala cez ČEZ prodej,mala som být chráněna při neplacení elektřiny.Klamstvo a tahanie peniaze od pojistencov. Len plaťte a dostanete velké h....
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2018 7:54 | Filušová Jarmila

O pojistovni BNP Paribas už nechcem nic počuť a nechcem mat už nikdy nic spoločné.vyse pol roka má tahali zahájili za nos.Len papierovanie,furt nové preserovanie u obvodneho doktora a stále to iste.Doktor už to odmietol toľko vypisovat stále to iste.Bola som z nich už na prášky. Keďže som dlho marodila nemala som na poplatky.Keďže som tu pojistku dostala od ČEZ prodej,za ně platenia elektřiny som dostávala upomienku o vypnutí elektřiny. Aj tak mi to nedali.Už nikdy viac tuto pojistovnu!!!!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 9. 2018 11:48 | Marcela

Koupili jsme si pračku a prodlouženou záruku nám jistila pojišťovna Paribas. Když se pračka pokazila ( bylo to už v prodloužené záruce) pojišťovna nám poslala opraváře, ale až za 14 dni od nahlášení. Pračku rozebral, řekl,že do 14 dni sežene novou součástku a už se neobjevil. Když jsme po šesti týdnech volali do pojišťovny, prý musíme čekat. To samé tvrdili i po sedmi týdnech. Sice nám paní neochotně dala číslo na jejich servis, ale zřejmě jen proto,aby se nás zbavila,protože číslo je odpojené.A tak jsme bezradní.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2018 9:01 | Ando

Mam komplexný súbor poistenia hypotéky v SLSP od poisťovne CARDIF. Skúsenosti mam také, že sú to podvodníci, naťahujú čas, opakovane vyžadujú doklady od lekárky, nechcú plniť povinnosti z dôvodu že diagnóza spadla pod predmetnú výluku z poistného plnenia. Za ukončenie zmluvy chcú poplatok 149 EUR. Ich konanie považujem za absolútne neseriózne, a účelove!
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2018 15:37 | -B-

Citace - Iveta / 05.04.2012 12:25

Já si nemohu stěžovat na Pojišťovnu Cardif, měla jsem plněno a narazila jsem na velice příjemnou operátorku, vše i vysvětlila, jak postupovat. Jsem vděčná za její ochotu a pomoc, takže díky paní Marto. Bohužel mnozí z vás, jak to tady čtu, když přijdou do banky vidí pouze vidinu peněz, rychle vše podepíši a na nic se neptají, a když přijde problém kopete kolem sebe a hledáte viníka. To, že si nečtete čemu se zavazujete je bohužel problém Váš a druhá strana mince je banka.Bankéř vidí vidinu bonusu, za sjednanou půjčku a honem honem. Dluh je záležitostí na delší dobu, tak je potřeba i času, než něco podepíši.Vím, že pojištění na ztrátu zaměstnání má podmínku, že při sjednání smlouvy musí být adept zaměstnán na dobu neurčitou, takže jste v bance lhala, pokud jste si sjednala toto pojištění. Můžete být rádi, že není z toho jiný postih.
Spokojený klient :-))


Proč by měla lhát? Z nějakého důvodu mohla opustit zaměstnání ve kterém měla smlouvu na dobu neurčitou a při kterém podepsala smlouvu o půjčce a nový zaměstnavatel jí smlouvu na dobu neurčitou nedal, což je naprosto běžná situace, které ale využívají právě tyhle vychcaný pojišťovny. Toto by mělo být ošetřeno tak, aby pojišťovna pěkně "cvakala" a nemohla se kroutit.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2018 15:06 | -B-

Mám s cardifem čerstvou zkušenost a to špatnou. Před několika lety jsem si vzala v bance úvěr a s ním uzavřela i pojištění schopnosti splácet. Úvěr je dost velký a tím pádem i měsíční částka pojištění. Od května marodím a tak jsem žádala o pojistné plnění. Kdo tohle někdy vyřizoval ví, jaké je s tím lítání, potřebujete mít vyplněné dokumenty od zaměstnavatele, lékaře, nikdo vám to nevyplní na počkání. Když jsem konečně měla všechno potřebné pohromadě, elektronicky jsem jim to odeslala s vidinou toho, že se vše brzy vyřeší. O odpověď od nich jsem si musela napsat mailem, když se 14 dní nic nedělo. Za dalších 14 dní mi přišel dopis a v něm další dokumenty které potřebují vyplnit od mého lékaře, takže další vyřizování a čekání. Vše jen natahují, zdržují, vykrucují se. Co budu komu vyprávět, papíry jsem zahodila a zavolala do banky a tohle pojištění zrušila. Rozhodně už nikdy takové pojištění ať už k úvěru, či zakoupené věci neuzavřu, nikomu to nedoporučuji a všem se budu snažit to rozmluvit. Má úcta všem co se rozhodnou tuhle pojišťovnu kopnout do zadku.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2018 9:43 | Jarda

až po soudním vymáhání začali plnit do té doby vytáčky vytáčky !!! podvodníci!!! nenechte se oklamat
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 8. 2018 19:37 | Radvana

Jestli máte zbytečné peníze tak je raději dejte na charitu. Hlavně je necpěte do krku této pojišťovny. Dokud platíte tak je to v pořádku, ale nedej Bože, když po nich chcete plnění - vytáčky, vytáčky vytáčky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2018 11:11 | Aleš

Tak tyhle šmejdy nebrat ani omylem Mám úvěr od hello Bank a platím(platil)500kč měsíčně a v lednu se mi stal na horách úraz a nemám nárok protože jsem tu dělal na dobu určitou. Jsou to k... y
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2018 20:37 | evelína

Dobrý den , já jsem s pojišťovnou BNP PARIBAS CARDIF naprosto spokojená .Marodila jsem 1rok po úrazu a platila po celou dobu splátky .To se nám stalo už 3x a vždy bez problému .
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2018 15:22 | eltnerova

Pojištění platím 2 roky, nyní poprvé pn 2,5 měsíce (nemocenská po 15 letech práce!!!)hnutá krční páteř následkem úrazu, nedali ani korunu. Údajně se na mě vztahuje výluka degenerativní onemocnění páteře (což je nesmysl, nikdy jsem s páteří nemarodila) handrkovat se s nimi nebudu, ať si ty šušně strčí někam, okamžitě jsem zrušila a nikomu nedoporučuji!!!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 7. 2018 11:59 | Jan

Celí Čez bez strostí je podvot na lidi slovíčkaří v zákoně a až po soudním vymáhání začali komunikovat a dělali blbí. Pokuď vám neznají pojistnou událost a to neznají podniku hned právníkovi a soudně sou to přesně ty šmejdi před kterými vás televize vážně varuje
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2018 17:22 | Lenka Bederková

Dobrý deň, rada by som sa tiež podelila o nelichotivú skúsenosť s Poisťovňou Cardif, a.s. Cez operátora O2 som mala v tejto poisťovni poistený telefón, ktorý mi však 9.6 niekto ukradol rovno z kabelky. Hneď v moment keď som zistila, že mi chýba som volala políciu a riadne sme spísali zápisnicu. Keďže sa táto udalosť stala v sobotu, hneď v pondelok som do O2 priniesla zmluvu o kúpe a aj kópiu policajnej zápisnice. Sľúbili mi, že sa všetko hneď vyrieši. Až skoro o mesiac mi prišiel list, v ktorom mi akúkoľvek náhradu zamietli. Dôvod? Len tak z ničoho si vymysleli, že si za to môžem sama kvôli alkoholu, ktorého som sa ako šofér v ten deň ani nedotkla. Vzniklo voči mne teda hrubé osočovanie. Ihneď ako som si našla dôvod, pre ktorý poistné plnenie zamietli som napísala email. Odpoveď prišla až za 4 dni s tým, že ďalšie prešetrenie sa udeje až v priebehu 30 dní. Toto sa mi nikdy predtým so žiadnou poisťovňou nestalo. Vrelo odporúčam poistky, čo sa týka mobilných zariadení zrušiť, čo najskôr. Len si stále vymýšľajú a predlžujú si čas. Hrozné. Horšiu poisťovňu som nikdy nezažila. ŽIADAM AJ PÍSOMNÉ OSPRAVEDLNENIE ZA OSOČOVANIE!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2018 8:34 | Pavla

Naprostá nespokojenost!!!! Byla jsem po operaci přes měsíc na nemocenské a teď jsem dva měsíce čekala na jejich vyjádření a slibovanou finanční podporu - zamítnuto. Nebývám nemocná, mám i stálé zaměstnání, ale člověk si říká, co kdyby ..... teď když to kdyby přišlo, tak jako bych od nich dostala místo slibované pomoci ránu pěstí. Samozřejmě pojištění ruším, šance, že se přihodí nějaká pojistná událost, kterou by byli schopni uznat je mizivá.....
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 6. 2018 7:36 | Jiří Kelnar

Zkušenosti s touto pojišťovnou jsou tak 50 %. Jedna čerstvá. Manželka dostala dopis , že pojišťovna uhradí pojistné plnění na účet a to do 14 dnů po odeslání jejich dopisu. Když po uplynutí lhůty peníze na účtu nebyly, dozvěděli jsme se na infolince, že se peníze vrátily pojišťovně zpět. Zkontrolovali jsme si navzájem číslo účtu (bylo správně)a dostali ujištění, že peníze budou na účtu do týdne. Do týdne nepřišly, místo toho přišla písemná žádost pojišťovny o doplnění informací k události. Žádali číslo účtu. Obratem jsme poslali zpět žádaný údaj. Zase uplynula nějaká doba a peníze zatím na účtu nejsou
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 5. 2018 12:27 | Romana Michlíková

Dcera má také pojištění a musím říct, že vše v pořádku.Já teď sama také poprvé marodim dýl, tak čekám na schválení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 4. 2018 8:28 | Luboš

Dobrý den,mám pojištění bez starostí sjednané od dealera ČEZ.Telefonicky mě na různá úskalí pojistky neupozornil,ale ještě před podepsáním smlouvy mi poštou přišla brožura s pravidly smlouvy.Asi před třemi lety jsem měl dlouhodobé problémy se zády a pojišťovna mi pojistnou událost neuznala,po zpětném prostudování odstavce s výlukou plnění jsem jim dal za pravdu a celkem vážně se začal zabývat myšlenkou pojistku zrušit.Nakonec jsem se k tomu nějak nedokopal.Koncem roku 2016 mi byla rentgenem zjištěna artroza kyčle ve třetím stupni.Nyní marodím a připravuji se k operaci.Nemoc jsem opět podal jako pojistnou událost a plnění mi bylo přiznáno.Za odmarozené měsíce peníze přišli.Když to tedy shrnu,to co má pojišťovna ve smlouvě se zaplatit absolutně nezdráhá.Je ovšem potřeba si smlouvu prostudovat předem a zvážit,zda ji uzavřít,či ne.Rozhodně to není pojistka na každou nemoc a pro každý případ.Na chování pojišťovny v mém případě nevidím nic proti,slušné a poměrně rychlé jednání.SPOKOJENOST.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Dienstl

podnikatel, Czech Coal

Petr Fejk

manažer

Jan Dienstl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services