Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

28. 5. 2017 19:32 | Vlachopulos Achiles

Přestaňte lhát ty jména co sou tady napsáná jsou fikce , mám s pojišťovnou špatné zkušenosti dluží my 80.tis. už dva roky jsou to zloději a lháři a ty patříš k ním
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 5. 2017 22:06 | Vlachopulos Achiles

Jak to tady čtu tak ty kladné psané psaly zaměstnanci poji. proto že my pojištovna dluží už 2 roky 80. tis. chovají se arogantně, a jejich smluvní Mudr Hruška rozhodl že nic nedostanu přitom mě vůbec nevyděl marodil sem 10. měsíců po operaci kolene je to banda zlodějů a podvodníků a vůbec se nestydí my lhát . platil sem 1000 kč. měsíčně . když ptáčka lapají pěkně mu zpívají dávej te si na ně velký pozor už sem tu pojistku davno zrušil a budu se soudit proto že to jinak nejde žijí za muj pot a mozole. zloději a podvodníci
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2017 7:58 | Vachopulos Achiles

Nechápu jak někdo může tu to Pojištovnu chválit už 1 rok my dluži 90.000kč a nemůžu to dostat jsem už zoufalej ba právnika nemám a nato oni spoléhaji je to hnus
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2017 21:43 | Vašek

Po telefonické nabídce od ČEZ Bez Starostí jsem sjednal smlouvu na připojištění pracovní neschopnosti atd. Po čase jsem onemocněl s bolestmi a blokací zad, avšak mě bylo plnění zamítnuto. Přečetl jsem si všeobecné podmínky( pozdě) a zjistil, že pojišťovna má tolik vyjímek, že plnění jen tak někdo nedostane!!!! Čez sice sjednává pojištění, ale při reklamaci se odvolává na pojišťovnu, ukončení smlouvy padadoxně musíte opět uplatnit u ČEZ! Je to BANDA PODVODNÍKŮ A POJIŠTĚNÍ JE JEN TAHÁNÍ PENĚZ - NEDOPORUČUJI !!!!!
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 5. 2017 8:50 | Barča

Tak si to tu čtu a jsem zděšená protože momentálně jsem na neschopence, a hodlám žádat o pojistné plnění, takže podle toho, co tu čtu mám čekat na zázrak. Modlím se.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 4. 2017 15:58 | lenka Štrublová

přidávám se k žalobě prosím o bůližší informaci
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2017 22:45 | Lenka

Klidne ja do toho pujdu,myslim ze se prida I nekdo dalsi...mam pojistku na telefon kterou mi neuznaly protoze sem tu situaci mela predvidat..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 4. 2017 9:43 | Jaroslava

Kdo je starší , ať si pojištění nemoci od BNP nepořizuje, nic vám nedají. Zdůvodnění - pokračování , nebo následek předešlé nemoci. Což ve starším věku, je skoro vždy. Já s tím na pracovní neschopnosti nebyla, letos jsem byla na operaci a nic mi nedají protože už to mám déle.Pojištění ruším a musím vyjádřit velkou nespokojenost, jen z lidí tahají peníze. Takže , neskočte na špek, pěkné řeči při náboru a poté vám nic nedají.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2017 8:19

Souhlasím, máte pravdu. Jenže většina zákazníků podlehne prezentaci ze strany prodavače - jsou schopni Vám to vnutit na místě a v tom případě podmínky podrobně nestudujete. Stejně tak vím i případech, kdy dokonce telefonicky nabízeli možnost dodatečně to přidat k objednávce, kterou zrovna zpracovávali. Proto je třeba varovat ostatní a to i za cenu přiznání vlastní chyby.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 4. 2017 13:23 | Dagmar Chotěnovská

Jsem tedy moc zvědavá jak dopadnu s pojistkou já,kterou jsem uzavřela u ČEZ bez starostí v srnu 2016.Byla jsem nemocná od 20.2 do 26.3.s pásovyým oparem.Jak tak čtu asi budu zklamaná.Už jsem jednou naletěna na takovou pojistku u české spořitelny,kde jsem měla pojištěnou půjčku,kdybych někdy onemocněla.Měla jsem plnit 60 dní a já marodila 62 dní,pojistka byla zamítnuta,jelikož kontrolku jsem ukončenou dřív než odcházela splátka půjčky?NECHÁPU
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2017 12:02 | Fedor

Ahojte všetci Čítam tu, ako nás všetkých dobre dobehli a to z jediného dôvodu, nečítali sme pred podpisom poistné podmienky!!! hlavne body, kde sa píše o výluke z poistného plnenia. Nebudem to sem kopírovať, veď to musíte mať všetci.Ak si to dobre prečítate, tak poisťovňa má na každý prípad nejaký bod, podľa ktorého nemusí platiť za poistnú udalosť. Navrhujem túto časť rozmnožiť a rozdávať s výstrahou, že tejto poisťovni sa vyhnite na diaľku, inak im len prispejete na ich teplé miestečko. S pozdravom Fedor
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2017 23:04 | Ján Petrovič

Prajem Vám pekný deň Aj ja mám zlú skúsenosť s tou zlodejskou bandou. Dali sme poistiť tablet a keď sme mali poistnú udalosť, tak oni to neuznávajú lebo som nevedel presne popísať mechanizmus poškodenia. A to už je čo za blbosť? Treba ich zastaviť, žiaľ si nemyslím, že to pôjde súdobne, lebo oni na právnikov majú z našich peňazí dosť. Treba to rozmazať v TV a takto po internete, aby sa im ostatní vyhýbali. S pozdravom JP
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2017 10:50 | Jana

Mam podobný problem znate reseni ???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2017 23:52 | Jana

Uz jste to nějak vyřešily mam stejny problem
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2017 23:47 | Jana

Dobry den mam uplne stejny problém se zamítnutím pojistky na tablet .. vyresil to uz nekdo nejak ? Můžete poradit ? Nebo mate nejakou hromadnou stížnost či neco takového klidně se k tomu přidám .. muj email jana.pracharova@seznam.cz
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2017 13:42

Níže uvádím text dopisu, který můj manžel dnes zaslal na spol. Alza. Nejsme notoričtí stěžovatelé, ale je třeba varovat. Takže ostatním potenciálním zákazníkům pro poučení.
Dobrý den, včera jsem obdržel připojené vyrozumění o výsledku šetření nahlášené pojistné události od pojišťovny BNP Paribas Cardif (pojistná událost číslo – Nahodilé poškození). Dle závěru šetření nebylo prasknutí skla mobilu uznáno pojistnou událostí, resp. náhodným poškozením věci, a nebude poskytnuto plnění, jelikož manželka nebyla schopna popsat moment, kdy přesně display praskl. Uvedla, že po vytažení přístroje z kabelky zjistila prasklinu jinak funkčního displaye. Zda k tomu došlo tlakem jiného předmětu na mobil, náhodným úderem do kabelky např. v přecpaném prostředku MHD či jakým přesně vlivem není prostě možné přesně deklarovat. Dle pojišťovny se na závadu vztahuje zákonná lhůta výrobce, přičemž v praxi je poškození displaye dotykového zařízení výrobci standardně jako reklamace neuznáváno. Nemyslím si, že způsob, jakým je tento produkt společností Alza nabízen zákazníkům je korektní. Neumožňuje vyřešit jednu z velice obvyklých situací, ke kterým v rámci životního cyklu takového zařízení bohužel dochází, ačkoliv se tak tváří. Další zákazníky, které lákáte na nákup uvedeného pojistného produktu je třeba varovat, určitě se připojím k četným zákazníkům aktivním na internetu ve věci podnětu k medializaci varování před jeho nákupem po konzultaci s právním zástupcem.
V případě, že náklady na opravu nelze částečně umořit z pojistného plnění, prosím o vrácení telefonu v stávajícím stavu prostřednictvím pobočky Anděl.
Jiří Rubeš
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2017 21:46 | Miroslav Horvath

Dobry den,jsem pojisteny u same spolecnosti,s tim ze mne zamitli pojistnou udalost.Diagnoza"vyrez meziobratlove plotenky,ze vyvolavajci momentem techto obtizi byl uraz. Je nejake reseni.Dekuji.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 3. 2017 19:42 | Pavel J.

Dobrý den, také mám negativní zkušenost s touto pojišťovnou. 3 měsíce po operaci jsem byl práce neschopný, načež mi pojišťovna sdělila, že mám výluku z pojištění - dovolil jsem se totiž narodit a být již před uzavřením pojištění nemocný, takže na všechny nemoci se pohlíží jako na recidivu!!!Jediné možné řešení - uzavřít pojištění těsně po narození, pak se snad bude vztahovat na vše. Jinak vedení pojišťovny přeji vše nejhorší a doufám, že se na ně již vaří voda jako na každou sv..i.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 3. 2017 9:45 | Scholaster

Jedna velka katastrofa mam pojisteni v pripade nemoci a samozrejme mi neuznali cerpani jelikoz zrovna ma nemoc je vyrazena z pojistneho plneni .... proste nikdy vice okamzite zrusim veskere pojistky
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 2. 2017 14:13 | Jarmila

Já jsem pojistku zrušila před měsícem. Jsou to lži co slibují. Narodila jsem s rukou a protože to bylo od krční páteře tak nemáte nárok. To Vám ale nikdo před uzavřením neřekne!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Lenka Bradáčová

vrchní státní zástupkyně

Radim Passer

podnikatel, Passerinvest Group

Lenka Bradáčová
ÚSPĚŠNOST
60,00 %

z 5 duelů
×
Radim Passer
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services