Diskuze - BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 18/27
28. 5. 2017 19:32 | Vlachopulos Achiles
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 5. 2017 22:06 | Vlachopulos Achiles
26. 5. 2017 7:58 | Vachopulos Achiles
24. 5. 2017 21:43 | Vašek
19. 5. 2017 8:50 | Barča
25. 4. 2017 15:58 | lenka Štrublová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 4. 2017 22:45 | Lenka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 4. 2017 9:43 | Jaroslava
11. 4. 2017 8:19
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 4. 2017 13:23 | Dagmar Chotěnovská
7. 4. 2017 12:02 | Fedor
6. 4. 2017 23:04 | Ján Petrovič
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 3. 2017 10:50 | Jana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 3. 2017 23:52 | Jana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 3. 2017 23:47 | Jana
28. 3. 2017 13:42
Dobrý den, včera jsem obdržel připojené vyrozumění o výsledku šetření nahlášené pojistné události od pojišťovny BNP Paribas Cardif (pojistná událost číslo – Nahodilé poškození). Dle závěru šetření nebylo prasknutí skla mobilu uznáno pojistnou událostí, resp. náhodným poškozením věci, a nebude poskytnuto plnění, jelikož manželka nebyla schopna popsat moment, kdy přesně display praskl. Uvedla, že po vytažení přístroje z kabelky zjistila prasklinu jinak funkčního displaye. Zda k tomu došlo tlakem jiného předmětu na mobil, náhodným úderem do kabelky např. v přecpaném prostředku MHD či jakým přesně vlivem není prostě možné přesně deklarovat. Dle pojišťovny se na závadu vztahuje zákonná lhůta výrobce, přičemž v praxi je poškození displaye dotykového zařízení výrobci standardně jako reklamace neuznáváno. Nemyslím si, že způsob, jakým je tento produkt společností Alza nabízen zákazníkům je korektní. Neumožňuje vyřešit jednu z velice obvyklých situací, ke kterým v rámci životního cyklu takového zařízení bohužel dochází, ačkoliv se tak tváří. Další zákazníky, které lákáte na nákup uvedeného pojistného produktu je třeba varovat, určitě se připojím k četným zákazníkům aktivním na internetu ve věci podnětu k medializaci varování před jeho nákupem po konzultaci s právním zástupcem.
V případě, že náklady na opravu nelze částečně umořit z pojistného plnění, prosím o vrácení telefonu v stávajícím stavu prostřednictvím pobočky Anděl.
Jiří Rubeš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 3. 2017 21:46 | Miroslav Horvath
21. 3. 2017 19:42 | Pavel J.
6. 3. 2017 9:45 | Scholaster
18. 2. 2017 14:13 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno