Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

20. 1. 2017 0:40 | jana

Dobrý den,mám tentýž problém a chci kontaktovat TV NOVA,protože je to celé podvod na zákazníky!!jana1248@seznam.cz
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2017 0:30 | jana

Právě čtu vaše příspěvky a chci se zeptat kdo by byl ochotný z Vás se připojit a vše napsat TV NOVA a i dále..Jsem opravdu velice naštvaná na to jak pojiš´tovna sebere prachy a napíše Vám,že jset si škodu udělal sám svojí nepozorností!!Tak k čemu asi to pojištění je??
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 1. 2017 0:22 | jana

jsem velice nespokojená s přístupem,když dojde na pojistnou událost..Syn si zaplatil pojištění na mob.tel.a,když došlo k poškození ,pojišťovna nechtěla uznat opravu..vyhozené peníze!!Jen lákadlo v obchodech jak okrást zákazníky!Tuto věc tak nenechám a vše půjde do TV NOVA i mnohem dále..lidi dávejte si pozor!Hledám další lidé kteří mají stejnou zkušenost a pojišťovna jim nic neopravila..email: jana1248@seznam.cz
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 1. 2017 11:24

jen nejlepsi zkusenosti s pojistovnou BNP PARIBAS CARDIF
-26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 1. 2017 8:40 | Jirka

Mám s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou tu nejlepší zkušenost. Pořídil jsem si před rokem na základě telefonické nabídky pojištění ČEZ BEZ STAROSTÍ něco málo přes stovku za měsíc a ani jsem netušil, jak brzo se mi pojištění bude hodit. V srpnu 2016 se mi stal úraz ramene, který se nechce hojit. Dostal jsem se do svízelné situace, neboť žiju sám a musím platit byt, chatu a ještě půjčku.Nemocenská by na to nestačila a hrozilo, že půjdu měsíc co měsíc do obrovské ztráty. BNP Paribas Cardif Pojišťovna ale začala spolehlivě plnit po 5000,- vždy začátkem měsíce a to bez nějaké složité administrativy, nyní již 4.platba. Ty platby zachraňují důstojnost mého života a této pojišťovně patří můj veliký dík.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2017 15:15

Ten jejich lékař,to musí být dílo.Kdyby měli snahu aspoň navázat kontakt s klientem!!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2017 15:10 | Věra

Jsem klientem Air bank tudíž pojištění u BNP Paribas-cardif. Od 6.9.2016jsem na nemocenské a je 3.1.2017 a ještě jsem nedostala ani korunu.Pojištěni si řádně platím.Doklady k pojistné události poslány,jenom pořád různé otázky,zasílány lékařům. Ten jejich lékař,to musí být pako. Když žádám o domluvu po telefonu,to oni nemůžou a pořád nějaké řeči!!!!Kdyby si četl ty lékařské zprávy a měl snahu vyjít vstříc, jenom protahování a by nemuseli vyplatit peníze!!!
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2017 11:34 | Jiří Kelnar

Hold ve smyslu "nu což" se píše holt. Hold je projev úcty, holt je konstatování faktu. Hold češtině.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2017 12:57 | jedlička

Také jsem měl k pojišťovnám nedůvěru, ale počátkem roku 2015 jsem se nechal přemluvit k pojistce ČEZu - BNP Bez starostí za 139 Kč měsíčně na ztrátu zaměstnání, prac. neschopnost a hospitalizaci. V červnu 2016 jsem ze zdravotních důvodů ukončil pracovní poměr a pojišťovna bez problémů plnila 5000 Kč měsíčně po dobu 6 měsíců. V této diskuzi jsem v menšině, ale já dávám BNP podtrženou jedničku.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 12. 2016 13:24 | Lucie

Absolutně nedoporučuji!!!!!!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 11. 2016 14:51 | Richard

Dobrý den, já osobně jsem velice nespokojený se službami této pojišťovny. Platím necelých 400,-Kč za nic. Vyřízení pojistné události je běh na dlouhou trať a jednání "operačního" centra, poněvadž se jinam nedovoláte je k ničemu. Všechno oddalují a nekomunikují.Opravdu hrubá nespokojenost a s jejich službami končím.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2016 20:54 | Petra H.

Dobrý den. Mám úplně stejný problém. Už jsme se i 2x odvolávali a pokaždé to zamítli. Vám se to podařilo nějak vyřešit?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 11. 2016 11:48 | Lucie

Dobrý den, já řeším teď úplně tu samou situaci! A řeším ji s touto pojišťovnou 3 měsíce! Taky mi chodí ty samé dopisy že se neustále obrací na mojí OL,že nepřebírá dopisy že řádně neodpověděla jak měla atd... :( a nevěřím že se to někam pohne. Vím že s touhle pojišťovnou budu rušit smlouvu a už nikdy více. Podotýkám že jsem měla pracovní úraz.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2016 22:30 | Lukas

Dorbý den,
koukám, že vás, kteří jsou naštvaní, resp. poškození, je tu víc.. Já si Minulý rok 4.7.2015 koupil od Alzy Sony Xperia Z1 Compact za bez mála krásných 8700,- plus cca 1900 ,- za pojištění a další drobnosti jako obal a folii na display.. celkem něco kolem 12000kč.. Při přebírání telefonu mi samozřejmě nabídli jejich superskvělý nejlepší pojištění s 10% spoluúčastí,který se vztahuje na všechno,podmínky vám už ale k přečtení nedají.. Po roce a 3měsících mi telefon spadl ze stolku mojím zaviněním na zem a i přes to,že měl telefon obal a folii,display praskl.. Poj. událost sem nahlásil alze, a ti mi napsali,ať telefon dovezu na některou z prodejen.. Při předávání jsem žádal zaměstnance Alzy,aby rovnou nechali opravit nabíjecí konektor a akumulátor,pač při 50% se telefon vypne. Informovali mě,že lze provést buď poj. událost nebo reklamaci,ne obojí najednou,tak že jsem to nechal zavest do protokolu poj události, aby to když tak udělali na jednou, když už budou měnit display.. Zaměstnanec se mnou sepsal protokol na PC, a bez toho, aby mi ho dal přečíst, mě žádal o podpis na elektronickou desku..Na to si ode mne vzal telefon a předal mi vytištěný protokol..Řeknete si super,tak snad to dopadne. No a po týdnu vám přijde vyrozumnění,že telefon nebylo rentabilní spravovat a tak vám bude vyplacen dobropis,což vás částečně potěší,když víte,že oprava vodotěsnýho telefonu by jeho vodotěsnost mohla narušit, ovšem jen do té doby,než zjistíte,že vám na místo skoro 8000kč chtějí vyplatit skoro 5300. Tak počítáte a spoluúčast vám vychází asi na 800kč,kde pak se stala asi chybička pomyslíte si.. tak píšete další maily a voláte atd. až vám pošlou nějaký informace k pojištění,kde vám napíšou,že máte 10% spoluúčast a 2% z ceny telefonu se odečítaj každý měsíc.. To už máte první nakopnutí.Naštvaní píšete,kde si toto vycucali z prstu a jak si to představují,když se pří koupi telefonu o ničem takovým nezmínili..No a pak vás sundaj znova a to už by jste jim zapálili prodejnu,když od nich chcete telefon vrátit,že s takovou částkou nesouhlasíte a oni vám řeknou,že telefon je ekologicky zlikvidován,že to máte v protokolu, kterej jste sepsali a podepsali s tím šmejdem u okenka,kterej vám to zase neřek předem,že telefon se stane při poskytnutí dobropisu majetkem firmy ALZA... A tak nemám ani telefon a peníze zatím taky ne,protože už jsem vše předal k řešení ČOIce . ti maj 30 dní na reakci,tak jsem zvedavej,jak to dopadne.. Vy všichni,kteří jste naštvaní jako já, vám doporučuji vše taky nahlásit České obchodní inspekci aby bylo dostatek podnětů k tomu,aby ČOI s ALZOU vše vyřešila a minimálně se to už neopakovalo.. S pozdravem Lukyn
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 10. 2016 5:52 | Marek

Dobrý den, mám stejný problém, mám u t-mobilu pojištěny hned dva telefony, před 7 měsíci jsem uplatnil pojištění na prasklý displej, vypadl z kapsy, na pobočce bez problémů vše vyřídili, ted jsem chtěl reklamovat znovu, stejný problém, odkázali mě na pojišťovnu, ta žádost zamítla, dle mého názoru jde však hlavně o porušení podmínek ze strany t-mobilu. Kontaktujte mne prosím pokud znáte řešení. Děkuji
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 10. 2016 9:05 | TJ

Dobrý den, můžeme se nějak zkontaktovat?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 9. 2016 14:01 | Martina

I já se chci podělit o zkušenost s pojišťovnou BNP Paribas Cardif - od června jsem v pracovní neschopnosti z důvodu úrazu, po 60 dnech jsem podala oznámení na pojišťovnu o pojistné události a do 20 dnů jsem měla peníze za splátky úvěru, které mám u Moneta Bank, na účtu. Takže já mám prozatím jen ty nejlepší zkušenosti i přes to, že jsem měla obavy, když jsem si četla recenze na internetu .
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 9. 2016 11:29

S touto pojistovnou jen spatne zkusenosti klamou a snazi se ze vseho vykroutit a maji nesmyslne argumenty
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2016 21:05 | Dagmar

...chci taky podat zalobu...zamitnuli mi ukradeny iphone 6S,mam i nahrany zaznam kradeze!!!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2016 21:02 | Dagmar

...mam stejny problem s touto pojistovnou.Kontaktujte me.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Libor Malý

podnikatel, zakladatel Jobs.cz

Petr Toman

advokát

Libor Malý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Toman
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services