Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

5. 10. 2023 13:11 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojený s vyřešením Vaší události. Rádi bychom se na Váš případ znovu podívali, ozvěte se nám, prosím, e-mailem na adresu epodnety@cardif.com.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 10. 2023 23:11 | ThePoiuj

Už nikdy více pojištění neschopnosti splácet! Jsem již déle jak měsíc doma na PN s Atypickým zápalem plic a pojistné plnění CARDIF mi bylo zamítnuté z důvodu, že nemoc údajně souvisí s Astma Bronchiale, se kterým se léčím už od asi 5 let a z toho důvodu mi byla žádost zamítnuta. Vždyť zápal plic může dostat úplně kdokoliv, v tomto případě vidím, že "pojišťovně" se nedá věřit a za každou cenu se bude vyhýbat pojistnému plnění!! Na co si asi to pojištění platím??? Když vlastně nemůžu být nijak nemocný?? Odhaduji, že v případě smrti by se "pojišťovna" také na něco vymluvila aby náhodou nemusela vyplatit pojistné krytí!! Už NIKDY více tuto "pojištovnu" !!!! Nikomu bych ji v životě nedoporučil, ani za trest! Měli by jste se stydět nabízet takovéto produkty a okrádat lidi na pojistném!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2023 13:43 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, Pavle, je nám líto, že nejste spokojený s vyřešením Vaší události. Rádi celou věc prověříme., ozvěte se nám, prosím, e-mailem na adresu epodnety@cardif.com. Děkujeme
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 7. 2023 17:39 | Pavel 79

Nikdy víc prodlouženou záruku od Paribas.... přišel technik na pračku...máme limit od pojišťovny 3700 Kč...to by bylo dražší... nashledanou... místo toho,aby se to opravilo,můžu pračku vyhodit....neberte prodlouženou záruku!!!!!! Pavel
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 1. 2023 13:12 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, Lucianno, těší nás, že s námi máte výbornou zkušenost a jsme Vám i nadále k dispozici. Přejeme hodně štěstí.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 11. 2022 10:05 | Lucianna

Jsem u této pojišťovny už několik let.K pojišťovnám jsem skeptická.Dlouha léta nic se nestalo,ale tento rok se nahromadilo.Nejdřív mi byla odcizená kabelka,pak ztráta zaměstnání.Obratila jsem se tedy na Cardiff a pojišťovna skutečně v obou případech pomohla.Sjednam si u této pojisťovny další .Jste skvelí.Moc děkuji.Doufam,že již další dramata nepřijdou. Tuto pojišťovnu doporučuji!!!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 8. 2022 15:59 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, pane Špalku, je nám líto, že nejste spokojen s vyřešením Vaší události. Pojištění se bohužel nevztahuje na všechna onemocnění, některá jsou z pojištění vyjmuta. Především ta onemocnění, která se objeví před uzavřením pojištění. Do pojištění Vás pak přijmeme, protože je tato výluka uvedena v pojistných podmínkách. Pojištění se ale vztahuje na většinu nových nemocnění, která Vás v v průběhu pojištění mohou postihnout. Rádi bychom se na Vaši událost znovu podívali, ozvěte se nám prosím e-mailem na adresu epodnety@cardif.com. Děkujeme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 8. 2022 10:39 | špalek

Dobrý den,musím s politováním souhlasit s příspěvky které zde pojišťovnu vykreslují.Svoji nemoc jsem předem nahlásil a přesto mě pojistili bez výhrad.Nyní mi přišlo rozhodnutí,samozřejmě zamítavé,a vše proti čemu jsem měl být pojištěn světe div se bylo z pojistky vyňato.Naštěstí mám v rodině právníka který začne vše řešit tak uvidím.Každopádně před touto pojišťovnou varuji!!!
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2022 14:18 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, Vladimíre. Rádi celou věc prověříme. Obraťte se na nás prosím telefonicky na číslo +421 2 58 24 00 11 . Vysvětlíme Vám, jaký je postup při rušení pojištění.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2022 21:39 | Kapuš vladimir

Poistiť po telefone trvá 5 min. Zrušiť poistenie trvá 3 mesiace. 3 x som bol v Slovenskej sporiteľni zrušiť poistenie, 3 x sme spísali zmluvu o zrušení poistky a... nič. List o zrušení odoslaný na druhý deň po telefonáte s touto akože ,,poisťovňou,, zo Sl.Sporiteľne nedostali lebo sa presťahovali, ho-no. Ste obyčajný Š M E J D I. 3 x som zaplatil za niečo čo nechcem. Česť práci.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2022 8:22 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, Jaroslave, ozvěte se nám, prosím, na naši Klientskou linku 234 240 234. Poradíme Vám, jak postupovat při uplatnění nároku na pojistné plnění.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2022 13:06 | Jaroslav

Marodim a mam pojistku u air banky 150 měsičně..měl jsem menši mozkovou příhodu a nemam přehled jestli nato mužu uplatnit odškodne
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2022 9:56 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojený s vyřešením Vaší události. Rádi celou věc prověříme. Ozvěte se nám buď přes e-mailovou adresu epodnety@cardif.com nebo poštou na adresu Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8. Děkujeme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 7. 2022 8:00 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna jsou podvodníci

Nahlášená škodní událost zamítnuta!!!!Jak jinak.Klasický příklad podvodnických pojištoven!Tolik let jim platím přes pět set korun měsíčně a nic z toho!U téhle podvodnické pojištovny se nenechávejte pojistit jsou to zloději!!!!!!!!!
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2022 11:01 | Veronika

Nikdy jsem si nechtěla dávat k žádné půjčce žádné pojištění, protože proste pojišťovna se vždy na něco vymluvi. V září 2021 jsem udělala výjimku a nechala se pojistit?? V únoru 2022 jsem jela do lázní a nadále řešila své zdravotní problémy, které se ale ejhle na pojištění nevztahují. Jako co tohle je? Jak nevztahují, kdo si v dnešní době muže dovolit povalovat jen tak pronic zanic doma? Jako i zkoumání toho, ze člověk zůstane v pracovní neschopnosti… nějaká paní za přepážkou studuje vaši soukromou zdravotní dokumentaci a od stolu posoudí, dáme peníze, nebo spis nedáme peníze… a ještě zdržují doktory od jejich práce… hnus proste. Na základě moji zkušenosti pojištění nedoporučuji. Raději si peníze odevzdané dane pojišťovně budu dávat do hrnicku, protože co si budem… kdo běžne marodí déle než měsíc s běžnou nemoci ???
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 6. 2022 19:25 | Zdenek

Jděte se v....t,pořád se tu jen omlouvate a hovno.Jeste že sem si našel recenze na vás,a pojistovat se u vás ani nehodlám...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 6. 2022 10:28 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, Andreo, je nám líto, že nejste spokojena s průběhem řešení Vaší události. Pojištění se bohužel nevztahuje na všechna onemocnění a proto je potřeba každý případ individuálně prošetřit. Někdy je potřeba vyžádat si doplňující informace od lékaře, aby bylo možné posoudit, zda nárok na plnění vznikl nebo ne. Rádi bychom se na Váš případ ještě jednou podívali, ozvěte se nám prosím na e-mailovou adresu epodnety@cardif.com. Děkujeme
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 6. 2022 12:22 | Andrea Voplakalová

Jelikož už nemám chuť dál řešit s touto pojišťovnou cokoliv, bude řešit právní cestou Platím dost dlouho, nikdy sem nevyužila . Na Bance jsem chtěla zrušit, tam mi řekli že bych byla hloupá. Sto papíru, stále nestačí a vymíšlí další a další. Jen aby nemuseli zaplatit nic.. Nenechávejte se zde pojistit, jelikož je to veteš jak vydělávat na lidech. Sama lékařka řekla že už je to směšné. Raději změňte pojišťovnu.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 6. 2022 7:23 | BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojena s průběhem řešení Vaší události. Vždy se snažíme každý případ individuálně prošetřit a někdy je potřeba vyžádat si doplňující informace. Rádi bychom se na Váš případ ještě jednou podívali, ozvěte se nám prosím na e-mailovou adresu epodnety@cardif.com. Děkujeme.
-10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 6. 2022 14:26 | Petra

Dobrý den, tak já si také užívám prave nekvalitní služby. Po doreseni mé škodní události ruším smlouvu a odcházím k jiné pojišťovně. Neřeší mou aktuální PN, prácovni uraz, ale neustále se dotazuji na 27 let starý uraz.pak na další 20 let starý uraz. Několikrát sem jim sdělila že se záznamy z těch úrazu nejsou již dohledatelne a stále to nechápou. Mají řešit aktuální problém a ne něco skoro cca 30 let starou záležitost. Chovani operátora který neustále dokola opakuje naučené věty, není schopen řešit problémy klienta operativně a individuálně jak neustále opakuji. Hlavně že plnění do 4 dnů od zadání škodní události. Výrazně lituji že jsem pojištění zde sjednala na doporučení banky se kterou jsem spokojená.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Chrenek

podnikatel, Moravia Steel

Jaromír Šmejkal

podnikatel, Unimex Group

Tomáš Chrenek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jaromír Šmejkal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services